tadzio Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 slajver bo VrayFur to lipa (jak to Klicek nazwal- taka podroba z Tesco ;), tez mialem z nim problemy. Zmien na Hair&Fur i bedzie ok. Powaga. Pozdr.
Yaro16 Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 test shaderów, materiałów, oświetlenia i studia
oo79 Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 test shaderow. teksturki Pana Lisa czemu mam szumione cienie pod kulami? lighty maja subv. 32 nie jest male AA. p.s. Yaro16 daje rade ale troszke sztuczne
hkropinski Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 Bubu -> w viewportów niechciałbyś pokazać? byłbym wdzięczny...
tadzio Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 Chudy to jest test na NAJNIZSZYCH setach- Irr-low; Lc-250; sampling podlogi-8. pozdr
chudy Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 no wieeem wieeeem ;] nic z tych ustawień nie rozumiem, ale wierze na słowo :P
derwisz87 Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 Witam :) ostatnio tak sie zabralem do projektu mojego pokoji i zrobilem pomieszczenie i dalem swiatlo gdy nagle moim oczom ukazalo sie to ::D:D:D:D Pozdrawiam :)
JunioR Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 o przynajmniej test rendering a nie siup do finisha :] ziarno masz przy oknie.
tadzio Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 derwisz87 podoba mi sie Twoj dizajn ;) Chudy- :*
pionix Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 Taka zajawka "modeliku" katedry w Czewie nad którym pracuje. Etap prac - bardzo, ale to bardzo wczesna wersja Alpha - mozna powiedzieć że to dopiero zarys ;) i pierwsze detale:
Gość Raffaello Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 drab sam modelowałeś czy pożyczone ładny renderek pionix dość ciekawy zarysik ;) daj do WIP'a i pokazuj progresik, zapowiada sie ciekawie
oo79 Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 taras 4fun. 20 min roboty+ 20min na render i troszke PSucia. modele niemoje textury chyba Lisa. tylko sety renderu... Narobiłem się nie? ;P edit: dzieki pionix. versja 2
chudy Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 widać, że to jeden klocek z nałożoną teksturą. Albo pobaw się bardziej displacem żeby przerwy między deskami były widoczne,albo wymodeluj dechy :)
pionix Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 taka kuchnia właśnie wyszła mi spod renderera ;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 pionix: Twoje prace bardzo sie mi podobaja a ostatni render fajniusi :) A ja dalej sie ucze mentala... Pracuje nad materialami, ktore moga sie przydac w moich pracach. Dzisiaj kolej carbonu :D Po lewej za duzy refleks chyba a po prawej wydaje sie mi ok zwlaszcza teksturka. Ta swiecaca kuleczka miala emitowac swiatlo z rozgrzanego ukladu wydechowego zeby sprawdzic odbicia na carbonie. Ten po prawej ma chyba najlepsze to odbicie - nie za mocne (takie troche "wygaszone"...) - zapomnialem z tej swiecacej kuleczki zdjac refleksy... :/ No ale nic ;)
pionix Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 ..:: 3D XTREME ::.. - dzięki ;) materiał po prawej bardziej mi się podoba
RA Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 Karbon wymaga dwóch warstw w materiale by wyglądał dobrze. :)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 No tak... ale ten sie szybko liczy :D
kozioo Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Taka tam lampka. Ma ktoś pomysł skąd biorą się te czarne bugi (vray)? Nie jest to problem związany z refl/refr depth; subpixel mapping włączony.
kozioo Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Blisko - blackman;) Ale problem rozwiązany, dzięki i +rep.
makbol Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 W sumie to siedziałem trochę nad tym ale jest za pusto żeby dać do finished ;) Wersja prosto z vraya: I troche fotoszopnięta: Rendering: 1h 22 min Soft: 3ds max 9, VRay 1.5 RC5, PS3. Modele książek i kanapy nie są moje.
Yaro16 Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 fajnie,trochę aa sie piepszy;p.Skad masz książki?
pecet Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 książki wyglądają na zbyt uporządkowane jak sie czepiać to na całego
makbol Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 fajnie,trochę aa sie piepszy;p.Skad masz książki? Książki z evermotion.org
Ex3 Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 A tu moja pierwsza roślinka :) ( w sumie nie skończona, ale nie mam siły na nią już dziś)
JackVasi Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 http://www.eor.yoyo.pl/golfiv.jpg Miałem dać do Finished, ale stwierdziłem, że nie zasługuje ( a po za tym to jeszcze nie finisz). Test paru shaderków i ogólnie render for fun, model nie wykonczony. Nie krzyczeć, ale krytyka mile widziana :D POZDRO
maczuga Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 to miał być model lowpoly czy zapomniałeś dać meshsmootha?
Bubu Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 To ja juz ostatni ra ;) Pecec staralem sie to poprawic co pokazales i troszke poprawilem (nie te renderki), ale tak do konca to jeszcze nie to bo mam tam za wiela chammferow :/ i troszke trudno sie cokolwiek poprawia
Oleksiak Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 To chyba dobre miejsce na zapytanie hmm jak uzyskać efekt takiego plastiku oświetlam to skylight'em i 2 mr Area Spot, bardziej zależy mi na plastiku, więc model troszeczkę obiega od oryginału. I pytanko off topic: Można sobie zrobić "Swój temat" w WIP gdzie będzie się zamieszczać różne swoje prace bo właśnie sie ciężko edukuje i co kilka dni powstaje coś nowego i pojawiają się jakieś problemy, jest taka możliwość ?
Master Kiełbaster Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 w bumpie daj jakieś fajne ziarenko i przede wszystkim zrób rozmyte odbicia.
Bubu Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 AG wiem :] tylko przy tym ustawieniu studia za chiny nie moge tego ustawic :/ Mysze dac inne odbicia na lampy bo tego inaczej chyba nie zalatwie :/ Testowalem juz chyba 1327846987 materialow i nic :/
pecet Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 Bubu, zrób drugi render z takim samym ustwieniem kamery tylko ustaw wszystko pod to żeby były ładne lampy i podmień je w ps
AGmakonts Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 dodaj dobrego bumpa wiekszą przejzroczystosc lekko a pod spodem jakiś ładny chromik i powinno byc ładniej bez psucia
Oleksiak Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 A co rozumiesz przez powiedzenie zrób rozmyte odbicia ? ;] chodzi i onny shader nic Phong czy jest opcja o której nie pamiętam/nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi