Filip Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Tores - dla mnie nr.2 jest ok z mniejszą abberacją oczywiście :).
kuro Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Testy shaderów i mapek diplace. dachówek: Filip, dachówki wyszły lux. :) Mam pytanie: czy to jest tylko displace + (powiedzmy) plane? Jeśli tak, to bardzo ładny displace. ;)
Filip Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Tak to jest displace na planie, i żeby dachówka tak wyglądała trzeba się trochę pobawić ustawieniami, a przy tworzeniu mapki najlepiej jest model dachówki trochę spłaszczyć i mapkę z-depth ustawić tak żeby wyszło delikaniejszcze przejscie powiedzmy od szarego do jasno szarego.
hcpiter Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 Dwa krzesla sie zrobily podczas nudnego siedzenia ;) Pozdrawiam :)
Użytkownik Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 Normalnie kryzys jakiś ? Same nudne testy... Ci co zawsze kilka razy w tygodniu pykali wizki teraz się nudzą i testują ;) Pozdrawiam !
hcpiter Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 loki- dzieki :). co do tego pierwszego tez jakos mi to nie pasuje, ale na z referka sie zgadza na szczęście :) Pozdrawiam
RA Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 Dość drogi pług z testowym materiałem włókna węglowego.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 RA: no super fajnie ale zmniejsz troszke "plasteline" - chyba za bardzo pojechles.. naprawde wydaje sie jakby ktos zepsul robote w dziale kompozytow :) Minimalnie bym zmniejszyl ten efekt ale tylko minimalnie bo naprawde super to wyglada
Loki Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 no fajny pług ale jak tym orać i czy będzie pasował do mojego ursusa? tu poprzedni pług na mojej pomarańczowo zielonej torpedzie - nie daje rady w drifcie, wiec trza zmienić na jakiś nowszy
Kub@ Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 wrzucam interior wip, brakuje modeli kilku (lampy) , na razie jestem srednio zadowolony... ale powalcze jeszcze z Tym :)
mrkrzysiek Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 Dość drogi pług z testowym materiałem włókna węglowego. a może by tak wipa kolega założył z tym BMW:)
Abell Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 Kub@ ladna podloga... no i ciekawy pomysl na wnetrze
RA Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 a może by tak wipa kolega założył z tym BMW:) Mam to w planach, ale dopiero w okolicach GP Bahrajnu lub Hiszpanii. :) Nowy dyfuzor wiele pozmienia, a nie ma sensu żeby wip leżał przez miesiąc bezczynnie. Ale kto wie...
Morphe Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 od siebie wrzucam testowany skraj lasu sosnowego - nadal under contstruction.
Loki Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 (edytowane) dziarsko panie Morphe dziarsko, tylko vignetting byś wyłączył moje niestety nie tak fajne jak Morpha ale tez zapodam może ktoś sie skusi i skomentuje Edytowane 2 Kwiecień 2009 przez Loki
Morphe Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 panie loki w teren na spacer, aparat fotografujemy bezlistne brzozy i kore... bo to brzoza tot o nie jest. :)
kliment woroszyłow Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 Morphe- genialnie ci wychodza te drzewka....:) oj przydał by mi sie taki lasek na tło do mojego tanka oj przydał. Musze w koncu sie wziac za tego onyxa, zbieram sie do tego od dłuższego czasu ale jak pies do jeża ;)
Morphe Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 (edytowane) kliment, nie widze problemu, zeby ci wyrenderowac dowolne tlo lasu sosnowego jako wartwa dla twojego projektu - odzwij sie do mnie na gg albo mailem to sie dogadamy:) edit: mzoe i fajnie wychodzie, ale ile czasu na tos tracilem to ino ja wiem, i nerwow, i cierpliowsc klientow, bo zamiast pracowac ja sie botanika zajmuje.... grzyby by sie jeszcze zdaly. edit2: proponuje zrobic takie cos - tlo sosny, 1 plan ulica z plyt betonowych i kolumna czogow :D Edytowane 3 Kwiecień 2009 przez Morphe
Camel Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 tak, tak, kliment, powinieneś zrobić podniszczone drzewa w environmencie tanka tjażełyja :D powodzenia! ( drzewa Morphe'a są całkiem przerażające :) )
Filip Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 Morphe - Ładny lasek. Loki - Kaształt brzuzki chyba ok jedynie texturka pnia do wymiany.
Morphe Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 no ja jestem madry bo mam mini lasek brzozowy za oknem gdzie robie :D
Tores Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 Kub@ - w którą stronę ta lampa świeci? Morphe - ładny lasek. Kora tylko coś odstaje.
chudy Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 eeee Morphe ile ty tych drzew tam masz :P ładniutki lasek nie powiem
Kub@ Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 Tores: jak to w ktora strone :) nie czaje... lampa jak lampa. A to na scianie to od iesow do ktorych nie ma modeli lampek z sufitu.
michasEK4 Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 (edytowane) learning mental Edytowane 3 Kwiecień 2009 przez michasEK4
Marcin Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 michasEK4 - proszę, zmniejsz rozmiar pliku który podałeś bo 2,5mb png nie wszystkim wczytuje się w kilka sek.
Loki Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 (edytowane) testing - oswietlenie IES'y i kompozycja. Lada na srodku - bez tekstury jest jeszcze. 1 kamera: 2 kamera: Edytowane 3 Kwiecień 2009 przez Loki
tob01 Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 Loki, im wyżej tym gorzej, tekstura się taka jakby rozjeżdża Morphe - cud miód
Loki Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 (edytowane) tob01 chodzi Ci mam nadzieje o te pseudo brzozy ? - wiem, powalcze z tym przez weekend, ale na razie brak dobrych fotek utrudnia pracę :/ Nawet CGtextures ma kiepskie zdjecia - a aparat czeka na wymiane matrycy wiec nie bardzo mam nawet jak zrobic zdjecia. pocieszające jest to ze tam jeszcze od cholery modelowania poza tymi brzozami jest, wiec mam co robić, a wmiedzyczasie koncze inne zlecenie - wiec cisnienia nie mam specjalnie z tymi krzaczorami, chociaz jakby ktos mial fajne zdjecia brzozy i sie chcial podzielic, bylbym wdzieczny. Edytowane 3 Kwiecień 2009 przez Loki
Trybal Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Jak osiągnąć efekt szyb które elegancko odbijają otoczenie? Do tego muszę modelować całe otoczenie? ;/ Próbuję się bawić mapami HDRI i trochę mi nie wychodzi :/
khatake Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Jeśli max to poprostu przeciągnij eviroment map(oczywiscie mapke HDRI) na slot w material editor (instance) ustaw spherical enviorment i powinno być git.
Morphe Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 (edytowane) jak dales panoramiczna hderke, albo badz co, jpeg z hmurkami, i uzywasz fizycznej kamery to krec hderke do pf... 300 ? a jak jpg to output do 150 powinno sie pojawic niebieskie ;) a odemnie dalsza czesc otoczenia pod domek :) edit: tak teraz patrze... jakby ktos pytal to tu je 60mln poly ;) Edytowane 4 Kwiecień 2009 przez Morphe
trosiek Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 swietne morphe! ale na litość boska nie strasz tymi gołymi gałęziami po prawej i liśćmi na trawie ;) wiosna przeca!
NV Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Morphe: Co ty tam mówiłeś, że twoja trawa nie jest dobra tak tak ? bo jakoś nie dosłyszałem ... :) Zieleń wymiata ( jak zwykle ). Jedynie ta kostka mi się nie podoba ale to już czepialstwo.
Trybal Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Chodzi mi o to by otrzymać taki efekt jak tu np. kolega w oknach... http://img12.imageshack.us/img12/2416/06min.jpg Próbowałem się dostosować do rad, ale nic specjalnego mi nie wyszło :P
Morphe Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 kolega uzyl hderki podkrecil swiecenie, drzewa to 3d, i tyle... podkrecaj hderke az ci sie niebieski pojawi...
Loki Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 wywal liscie z pod tych świerków :) i trawnik za duze zdziebełka ma poza tym - git malina - moje zdanie znasz
Morphe Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 no jak to jak podrekcic - uzywasz vray hdri ? ladujesz pozadana hderke, i tam masz multipiler, podkracesz do 300np, msz tez gamme, masz mozliwosc jej obrucenia jak chcesz... wez no :P
Filip Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Morphe - bardzo mi sie podoba, a gdzie domek:).
carlosss Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 60mln poly, będę miał koszmary ;) Mi się wydaje, że to już standard ;)
Trybal Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Nie wychodzi mi :/ Takie mam ustawienia... Jak multiplier daje większy to hdr w ogóle robi się już biała :/
styczeń Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 raz że hdr może nie wyjść ładnie na płaskiej powierzchni, 2 masz dobre mapowanie?
Neiraa Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Morphe zazdrość poprostu mnie zżera jak widze ten Twój lasek...wrr...
WilL Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Morphe phi... tylko 60 mln poly xD A tak naprawde to miazga, nie wiem na jakim potworze to robisz ale cholernie Ci zazdroszcze :P
NV Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 ten potworek to pewnie vray proxy + 8gb ramu i quad ;)
Morphe Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 na quadzie 8 gb modeluje, gdyby nie 8gb to bym chyba czekal caly dzien az mi zattachuje korone z pniem etc... taki lasek da rade wyrenderowac na takim tez why not wkoncu to ino 2-3 drzewa powielone x razy... ale liczylo by sie za dlugo jak dla mnie...
Morphe Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 trybal - a wez se daruj hdr, heh co to wogole za mapka jest any way:/ i co to render i overal mutl? jak tak nie mam :d ja mam ino multipiler heh... wez se wstaw jpega do odbic ... ja tak robi i jest ok. ino panoramiczne jakies...
Rekomendowane odpowiedzi