Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tores - dla mnie nr.2 jest ok z mniejszą abberacją oczywiście :).

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Testy shaderów i mapek diplace. dachówek:

 

Filip, dachówki wyszły lux. :) Mam pytanie: czy to jest tylko displace + (powiedzmy) plane? Jeśli tak, to bardzo ładny displace. ;)

Napisano

Tak to jest displace na planie, i żeby dachówka tak wyglądała trzeba się trochę pobawić ustawieniami, a przy tworzeniu mapki najlepiej jest model dachówki trochę spłaszczyć i mapkę z-depth ustawić tak żeby wyszło delikaniejszcze przejscie powiedzmy od szarego do jasno szarego.

Napisano

Normalnie kryzys jakiś ? Same nudne testy... Ci co zawsze kilka razy w tygodniu pykali wizki teraz się nudzą i testują ;)

 

Pozdrawiam !

Napisano

loki- dzieki :). co do tego pierwszego tez jakos mi to nie pasuje, ale na z referka sie zgadza na szczęście :)

Pozdrawiam

Napisano

Dość drogi pług z testowym materiałem włókna węglowego.

 

bmwsauberf109001.th.jpg

Napisano

RA: no super fajnie ale zmniejsz troszke "plasteline" - chyba za bardzo pojechles.. naprawde wydaje sie jakby ktos zepsul robote w dziale kompozytow :) Minimalnie bym zmniejszyl ten efekt ale tylko minimalnie bo naprawde super to wyglada

Napisano

no fajny pług ale jak tym orać i czy będzie pasował do mojego ursusa?

 

tu poprzedni pług na mojej pomarańczowo zielonej torpedzie - nie daje rady w drifcie, wiec trza zmienić na jakiś nowszy

 

ursusc360.jpg

Napisano

wrzucam interior wip, brakuje modeli kilku (lampy) , na razie jestem srednio zadowolony... ale powalcze jeszcze z Tym :)

 

 

test1nfu.jpg

Napisano
Dość drogi pług z testowym materiałem włókna węglowego.

 

bmwsauberf109001.th.jpg

 

a może by tak wipa kolega założył z tym BMW:)

Napisano
a może by tak wipa kolega założył z tym BMW:)

Mam to w planach, ale dopiero w okolicach GP Bahrajnu lub Hiszpanii. :)

Nowy dyfuzor wiele pozmienia, a nie ma sensu żeby wip leżał przez miesiąc bezczynnie.

Ale kto wie...

Napisano

od siebie wrzucam testowany skraj lasu sosnowego - nadal under contstruction.

sampletree.jpg

Napisano

dziarsko panie Morphe dziarsko, tylko vignetting byś wyłączył

 

moje niestety nie tak fajne jak Morpha ale tez zapodam może ktoś sie skusi i skomentuje

 

aumkexterior05testbrzoz.jpg

Edytowane przez Loki

Napisano

panie loki w teren na spacer, aparat fotografujemy bezlistne brzozy i kore... bo to brzoza tot o nie jest. :)

Napisano

Morphe- genialnie ci wychodza te drzewka....:) oj przydał by mi sie taki lasek na tło do mojego tanka oj przydał. Musze w koncu sie wziac za tego onyxa, zbieram sie do tego od dłuższego czasu ale jak pies do jeża ;)

Napisano

kliment, nie widze problemu, zeby ci wyrenderowac dowolne tlo lasu sosnowego jako wartwa dla twojego projektu - odzwij sie do mnie na gg albo mailem to sie dogadamy:)

 

edit: mzoe i fajnie wychodzie, ale ile czasu na tos tracilem to ino ja wiem, i nerwow, i cierpliowsc klientow, bo zamiast pracowac ja sie botanika zajmuje.... grzyby by sie jeszcze zdaly.

 

edit2: proponuje zrobic takie cos - tlo sosny, 1 plan ulica z plyt betonowych i kolumna czogow :D

Edytowane przez Morphe

Napisano

tak, tak, kliment, powinieneś zrobić podniszczone drzewa w environmencie tanka tjażełyja :D

 

powodzenia! ( drzewa Morphe'a są całkiem przerażające :) )

Napisano

Morphe - Ładny lasek.

Loki - Kaształt brzuzki chyba ok jedynie texturka pnia do wymiany.

Napisano

Kub@ - w którą stronę ta lampa świeci?

Morphe - ładny lasek. Kora tylko coś odstaje.

Napisano

eeee Morphe ile ty tych drzew tam masz :P ładniutki lasek nie powiem

Napisano

Tores: jak to w ktora strone :) nie czaje... lampa jak lampa. A to na scianie to od iesow do ktorych nie ma modeli lampek z sufitu.

Napisano

michasEK4 - proszę, zmniejsz rozmiar pliku który podałeś bo 2,5mb png nie wszystkim wczytuje się w kilka sek.

Napisano

testing -

 

oswietlenie IES'y i kompozycja.

 

Lada na srodku - bez tekstury jest jeszcze.

 

1 kamera:

antomdigitallo02test.jpg

 

2 kamera:

antomdigitallo03b.jpg

Edytowane przez Loki

Napisano

Loki, im wyżej tym gorzej, tekstura się taka jakby rozjeżdża

Morphe - cud miód

Napisano

tob01 chodzi Ci mam nadzieje o te pseudo brzozy ? - wiem, powalcze z tym przez weekend, ale na razie brak dobrych fotek utrudnia pracę :/ Nawet CGtextures ma kiepskie zdjecia - a aparat czeka na wymiane matrycy wiec nie bardzo mam nawet jak zrobic zdjecia.

 

pocieszające jest to ze tam jeszcze od cholery modelowania poza tymi brzozami jest, wiec mam co robić, a wmiedzyczasie koncze inne zlecenie - wiec cisnienia nie mam specjalnie z tymi krzaczorami, chociaz jakby ktos mial fajne zdjecia brzozy i sie chcial podzielic, bylbym wdzieczny.

Edytowane przez Loki

Napisano

testzyv.jpg

 

Jak osiągnąć efekt szyb które elegancko odbijają otoczenie? Do tego muszę modelować całe otoczenie? ;/ Próbuję się bawić mapami HDRI i trochę mi nie wychodzi :/

Napisano

Jeśli max to poprostu przeciągnij eviroment map(oczywiscie mapke HDRI) na slot w material editor (instance) ustaw spherical enviorment i powinno być git.

Napisano

jak dales panoramiczna hderke, albo badz co, jpeg z hmurkami, i uzywasz fizycznej kamery to krec hderke do pf... 300 ? a jak jpg to output do 150 powinno sie pojawic niebieskie ;)

 

a odemnie dalsza czesc otoczenia pod domek :)

sampletree2.jpg

 

edit: tak teraz patrze... jakby ktos pytal to tu je 60mln poly ;)

Edytowane przez Morphe

Napisano

swietne morphe! ale na litość boska nie strasz tymi gołymi gałęziami po prawej i liśćmi na trawie ;) wiosna przeca!

Napisano

Morphe: Co ty tam mówiłeś, że twoja trawa nie jest dobra tak tak ? bo jakoś nie dosłyszałem ... :) Zieleń wymiata ( jak zwykle ). Jedynie ta kostka mi się nie podoba ale to już czepialstwo.

Napisano

kolega uzyl hderki podkrecil swiecenie, drzewa to 3d, i tyle... podkrecaj hderke az ci sie niebieski pojawi...

Napisano

wywal liscie z pod tych świerków :) i trawnik za duze zdziebełka ma

 

poza tym - git malina - moje zdanie znasz

Napisano

no jak to jak podrekcic - uzywasz vray hdri ? ladujesz pozadana hderke, i tam masz multipiler, podkracesz do 300np, msz tez gamme, masz mozliwosc jej obrucenia jak chcesz... wez no :P

Napisano

Nie wychodzi mi :/

 

Takie mam ustawienia...

 

parametres.jpg

 

Jak multiplier daje większy to hdr w ogóle robi się już biała :/

 

testcwd.jpg

Napisano

raz że hdr może nie wyjść ładnie na płaskiej powierzchni, 2 masz dobre mapowanie?

Napisano

Morphe zazdrość poprostu mnie zżera jak widze ten Twój lasek...wrr...

Napisano

Morphe phi... tylko 60 mln poly xD A tak naprawde to miazga, nie wiem na jakim potworze to robisz ale cholernie Ci zazdroszcze :P

Napisano

ten potworek to pewnie vray proxy + 8gb ramu i quad ;)

Napisano

na quadzie 8 gb modeluje, gdyby nie 8gb to bym chyba czekal caly dzien az mi zattachuje korone z pniem etc... taki lasek da rade wyrenderowac na takim tez why not wkoncu to ino 2-3 drzewa powielone x razy... ale liczylo by sie za dlugo jak dla mnie...

Napisano

trybal - a wez se daruj hdr, heh co to wogole za mapka jest any way:/ i co to render i overal mutl? jak tak nie mam :d ja mam ino multipiler heh... wez se wstaw jpega do odbic ... ja tak robi i jest ok. ino panoramiczne jakies...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności