Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Testy shaderów i mapek diplace. dachówek:

 

Filip, dachówki wyszły lux. :) Mam pytanie: czy to jest tylko displace + (powiedzmy) plane? Jeśli tak, to bardzo ładny displace. ;)

Napisano

Tak to jest displace na planie, i żeby dachówka tak wyglądała trzeba się trochę pobawić ustawieniami, a przy tworzeniu mapki najlepiej jest model dachówki trochę spłaszczyć i mapkę z-depth ustawić tak żeby wyszło delikaniejszcze przejscie powiedzmy od szarego do jasno szarego.

Napisano

RA: no super fajnie ale zmniejsz troszke "plasteline" - chyba za bardzo pojechles.. naprawde wydaje sie jakby ktos zepsul robote w dziale kompozytow :) Minimalnie bym zmniejszyl ten efekt ale tylko minimalnie bo naprawde super to wyglada

Napisano

no fajny pług ale jak tym orać i czy będzie pasował do mojego ursusa?

 

tu poprzedni pług na mojej pomarańczowo zielonej torpedzie - nie daje rady w drifcie, wiec trza zmienić na jakiś nowszy

 

ursusc360.jpg

Napisano
a może by tak wipa kolega założył z tym BMW:)

Mam to w planach, ale dopiero w okolicach GP Bahrajnu lub Hiszpanii. :)

Nowy dyfuzor wiele pozmienia, a nie ma sensu żeby wip leżał przez miesiąc bezczynnie.

Ale kto wie...

Napisano (edytowane)

dziarsko panie Morphe dziarsko, tylko vignetting byś wyłączył

 

moje niestety nie tak fajne jak Morpha ale tez zapodam może ktoś sie skusi i skomentuje

 

aumkexterior05testbrzoz.jpg

Edytowane przez Loki
Napisano (edytowane)

kliment, nie widze problemu, zeby ci wyrenderowac dowolne tlo lasu sosnowego jako wartwa dla twojego projektu - odzwij sie do mnie na gg albo mailem to sie dogadamy:)

 

edit: mzoe i fajnie wychodzie, ale ile czasu na tos tracilem to ino ja wiem, i nerwow, i cierpliowsc klientow, bo zamiast pracowac ja sie botanika zajmuje.... grzyby by sie jeszcze zdaly.

 

edit2: proponuje zrobic takie cos - tlo sosny, 1 plan ulica z plyt betonowych i kolumna czogow :D

Edytowane przez Morphe
Napisano

tak, tak, kliment, powinieneś zrobić podniszczone drzewa w environmencie tanka tjażełyja :D

 

powodzenia! ( drzewa Morphe'a są całkiem przerażające :) )

Napisano

Tores: jak to w ktora strone :) nie czaje... lampa jak lampa. A to na scianie to od iesow do ktorych nie ma modeli lampek z sufitu.

Napisano (edytowane)

testing -

 

oswietlenie IES'y i kompozycja.

 

Lada na srodku - bez tekstury jest jeszcze.

 

1 kamera:

antomdigitallo02test.jpg

 

2 kamera:

antomdigitallo03b.jpg

Edytowane przez Loki
Napisano (edytowane)

tob01 chodzi Ci mam nadzieje o te pseudo brzozy ? - wiem, powalcze z tym przez weekend, ale na razie brak dobrych fotek utrudnia pracę :/ Nawet CGtextures ma kiepskie zdjecia - a aparat czeka na wymiane matrycy wiec nie bardzo mam nawet jak zrobic zdjecia.

 

pocieszające jest to ze tam jeszcze od cholery modelowania poza tymi brzozami jest, wiec mam co robić, a wmiedzyczasie koncze inne zlecenie - wiec cisnienia nie mam specjalnie z tymi krzaczorami, chociaz jakby ktos mial fajne zdjecia brzozy i sie chcial podzielic, bylbym wdzieczny.

Edytowane przez Loki
Napisano

testzyv.jpg

 

Jak osiągnąć efekt szyb które elegancko odbijają otoczenie? Do tego muszę modelować całe otoczenie? ;/ Próbuję się bawić mapami HDRI i trochę mi nie wychodzi :/

Napisano

Jeśli max to poprostu przeciągnij eviroment map(oczywiscie mapke HDRI) na slot w material editor (instance) ustaw spherical enviorment i powinno być git.

Napisano (edytowane)

jak dales panoramiczna hderke, albo badz co, jpeg z hmurkami, i uzywasz fizycznej kamery to krec hderke do pf... 300 ? a jak jpg to output do 150 powinno sie pojawic niebieskie ;)

 

a odemnie dalsza czesc otoczenia pod domek :)

sampletree2.jpg

 

edit: tak teraz patrze... jakby ktos pytal to tu je 60mln poly ;)

Edytowane przez Morphe
Napisano

Morphe: Co ty tam mówiłeś, że twoja trawa nie jest dobra tak tak ? bo jakoś nie dosłyszałem ... :) Zieleń wymiata ( jak zwykle ). Jedynie ta kostka mi się nie podoba ale to już czepialstwo.

Napisano

no jak to jak podrekcic - uzywasz vray hdri ? ladujesz pozadana hderke, i tam masz multipiler, podkracesz do 300np, msz tez gamme, masz mozliwosc jej obrucenia jak chcesz... wez no :P

Napisano

Morphe phi... tylko 60 mln poly xD A tak naprawde to miazga, nie wiem na jakim potworze to robisz ale cholernie Ci zazdroszcze :P

Napisano

na quadzie 8 gb modeluje, gdyby nie 8gb to bym chyba czekal caly dzien az mi zattachuje korone z pniem etc... taki lasek da rade wyrenderowac na takim tez why not wkoncu to ino 2-3 drzewa powielone x razy... ale liczylo by sie za dlugo jak dla mnie...

Napisano

trybal - a wez se daruj hdr, heh co to wogole za mapka jest any way:/ i co to render i overal mutl? jak tak nie mam :d ja mam ino multipiler heh... wez se wstaw jpega do odbic ... ja tak robi i jest ok. ino panoramiczne jakies...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności