Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

te gigabajciki masz ze względu na to ze potrzebujesz szybkiego renderowania? (ładna trawka, drzewka też..hmm) w sumie na niższych ramach trzeba byłoby zmieniac ustawienia od uzywania ramu w vRay ale to niestety wiąże się ze znacznym spowolnieniem renderu (light cache, IRR..) czy tak się rzeczy mają, prawda? czy jak ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mniej wiecej, pamietam jak renderowalem na 8gb czy wczeniej na 3gb, to w zakladce sustem schodzilem z max tree depth nawet do 40, renderowalo, ale dlugo, dokladnie o cochidzi jezykiem technicznym nie wyjasnie, ale pomagalo, w innym wypadku sie wysypywalo. 24gb kupilem na zapas przez skolatane nerwy - byla promocja nie wyszlo drogo jakos bardzo.

 

plyta normlana serwerowa 2 procesorowa, zadnych wodotryskow. aczkolwiek teraz mozna zlozyc zestaw z 24gb na zwyklej plycie 1 procesorowej - te nowe plyty pod i7 obsluguja (te drozsze) 24gb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morphe - dodasz więcej gałęzi i zrobi się zbyt idealna. a taka, jak żywa, z bliska widać igły a z daleka wydaje się puchata. wygląda świetnie. puszczaj rendery i odpocznij;)

 

peter_muler - uwielbiam te przeciętne. w połowie drogi między techniczną aksonometrią a malarstwem. tylko ten golf.. :D

 

JunioR - dobre klimaty za oknem. oldschool!

 

Nvidia - studio to kilka świateł vraylight o różnych natężeniach i kolorach rozmieszczonych wokół obiektu. sztuczka polega na tym by tracić cenne godziny na ciągłe poprawianie położenia świateł aż będzie się ładnie odbijać:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem ostatnio komp z i7 na płycie Asusa P6T SE. ma tu się zmieścić właśnie do 24GB 3-channel. Mieliśmy przeboje z pamięcią ale to zależy pewnie jak się trafi

 

Morphe dzięki za uwagi, jak coś podciągnę w tej animce to jeszcze wrzucę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polka dot- Swietne studio, szczegolnie klimat i kolorystyka na duzy +

Morphe- wypas zielen, swierk szczegolnie fajnie wyglada, czuc jego grubosc i ciezar.

SWRSC- super tylko te drzewa jesienne za mozna by bylo lekko stonować

 

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mirekbini -> bardzo ponuro dodaj jakieś światło albo wzmocnij to które masz, pomyśl co zrobić z tym co jest na oknie bo na pewno to co nieco blokuje dostęp światła z zewnątrz, nie wiem czy jest chyba ale jak jest to wygląda bardzo bardzo nienaturalnie jak by była pofałdowana.

 

SWRSC -> na poprzednim renderze bardzo mi nie pasowała kolorystyka, trochę dziwnie raz słońce raz chmury, tutaj trochę lepiej widać ze próbujesz uzyskać efekt oświetlenia w pochmurny dzień z przebłyskami słońca, moim zdaniem szkoda zachodu ;) bo kiepsko to wychodzi, powinieneś dodać trochę życia i zrobić porządny exterior w twoim starym stylu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy taśmowe? bo nie rozumiem (nie potrafię tego zdefiniować, nadać konkretnej definicji..) :p

 

w sprawie postu poniżej:

edit: Morphe: dzięki za posta, ale czy można się wyrazić encyklopedycznym językiem? albo zwykłym żargonem? :)

 

bah na papier i tasmowo.

?? i taśmowo? czyli?

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC mi się podoba światełko, ale ciekawe co na to klient. Bardzo podobają mi się szyby w oknach, sprzedaj patent to dostaniesz repa bo akurat męczę się z szybami w moich blokach ;)

łorkinprogres z maxa i szybkie postpro kolorów

2uh3drq.jpg

Edytowane przez Razer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razer - "Wielka płyta kontratakuje" od dziś w kinach i na budowie...

 

SWRSC - jakieś takie mroczne te obrazki wrzucasz. Jak Lis napisał, mało komercyjne. Ale jak klient zapłaci, to mozna spokojnie te komentarze olać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morphe-> teraz to przegiołeś, imo zajefajnych materiałów i ośweitlenia to, niestety to nijak nie pasuje do twoich super zielonych wizkek ...

 

 

Dunablaster :

facepalm2ly3.jpg

 

nie no masakra ten obrazke był na piwrwszej streonie http://www.wp.pl odnośnie problemów z prostatą to chyba lekka przesada może nie w tym wątku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razer: szklo: diffuse czarny, w refract fallof fresnel - kolor czarnu podniesiony do wartości 10,10,10, refract pełny biały i to wszystko :)

 

Loki: klient zapłacił zanim zobaczył wiz.

 

Morphe: dzisiaj jest dzień taśmy, łamiesz zasady!

 

Lis: to w sumie był przypadkowy eksperyment. Raczej nie będę tego setu stosował. Zresztą nie każdy klient by takie coś zaakceptował.

 

Bonifatz: jeszcze przenoszę rzeczy co jakiś czas, jeszcze trochę zostało, więc oficjalnie i na spokojnie dopiero od weekendu :)

Edytowane przez SWRSC
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz co do architektury to not good, poddasze ciemnica, okienka jak w fortyfikacji, nie podoba mi się ten podział na elewacji w płaszczyźnie ściany zaczynający się od nadproża w górę. Materiał dachówki zbyt plastikowy IMO. Pozatym superowo, ekstra żywopłot i reszta otoczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kozioo : hmm jakoś nie widzę... co do plastiku ... to traktuje to jako komplement ;) bo przecież to jest wizualizacja a nie freski w kaplicy sykstyńskiej.

 

jahred6 : Dzięki za komentarz ale zaznaczam, że nie jestem architektem, ja tylko układam klocki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności