demigod Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 moje pierwsze boje z LWF i scriptem od Pionixa http://www.scriptspot.com/3ds-max/plugins/autogamma ciekawy scripcik pare pytan sie nasuwa ale jeszcze powalcze corecta w VFB vraya curves ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grafik3d Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 TESTOWA wer klatki za 0,5 miliona. gdyby nie mój pomysł podświetlania stopni nie wiem czy dałbym za nią 5tys, ale premier ma tylko czyja kasę wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertus Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Tores > znalazłem rozwiązanie ale nie mam teraz jak sprawdzić :) http://www.indigorenderer.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=7403 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etyr11 Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Starszy kuchniotest : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 (edytowane) no etyr gdyby nie ten noise na okapie - było by super (i tak jest rewelacyjnie). bardzo przyjemnie pod względem dopasowania kolorów do tego zdjęcia w tle. Jak oświetlałeś? Edytowane 1 Marzec 2010 przez Loki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Piter- kwiatek fajowy, jedynie popracował bym nad kroplami na drugim renderze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Dzięki Panowie :) Co do czasu renderingu to było to jakos 45min pomidor około godziny. Co do kropek od suna to miałem podobny problem i dalej jest on rozwiązywany w sumie przez ekipę indigo, ale ja to zniwelowałem zmnieniajac metodę renderenowania na MLT i zmniejszając MNCR z 1000 na 10 (to powoduje zmniejszenie emitowanej kaustyki itp) Może u Ciebie tez to zadziała. Jeżeli chodzi o materiały itp to dopiero moje początki z tym rendererem wiec na razie nie ma co się spodziewać rewelacji, ale ogólnie renderer ciekawy :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertus Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Sprawdziłem i u mnie te kropki można zlikwidować podciągając nieco do góry parametr Supersampling. Z deflautowych "2" kropki zniknęły już po zmianie na "3" hcpiter> na jakiej maszynie masz takie dobre czasy ? :) W sobotę trzymałem szklane wazoniki 10h na Q6600... i jeszcze deczko szumu bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Robertus - to było właśnie to:) Zwiększenie do 4 zniwelowało je w dużym stopniu a na 6 zniknęły całkowicie. Dzięki i rep poleciał. hcpiter - twoja metoda też działa i światło odbite nie jest tak zaszumione jak i miejsce cienia od szyby. Też rep poleciał :) Na razie tylko testowałem tylko próbki ale dużo mi wasze propozycje pomogły. etyr11 - ładnie wyszło tylko te mebelki takie coś niskie w tym wnętrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lobohome Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Tym razem - Teatime ... kolejny test swiatla i materialow do animacji teatru w Chinach ... jak wyeksportuje anime foteli z AF to wrzuce na serwer Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
|ales| Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 fajne, moze sie podobac. Nawet mi bardzo. Taka zabawa z LWF: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahred6 Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 lobohome fajowsko. |ales| Masz proporcje skopane, np. okap taki wielki ? jeszcze nie widziałem. Piekarnik dużo za wysoko. Tekstura mebli - bardzo brzydko mapowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Lobohome: bardzo ładne, podoba mi się Panoćku to co pokazujesz. Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
|ales| Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 jahred6: dzieki sie poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lobohome Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Dzieki pressenter :) - to taka odskocznia od architektury |ales| - tak jak powiedziano - skala troche lezy ... a moze to wina perspektywy ... moze obniz kamerke lekko ... zeby byla na wprost ... i popracuj nad kompozycja ... bo masz poucinane mebelki po obu stronach (ciasno sie robi ) ... utnij stolik ale pokaz reszte blatu od kuchenki ... w czym liczone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Ode mnie taki tescik dla odprezenia ... w sumie wszystkiego poza modelami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 (edytowane) Strach wlaczyc PS3, to sobie poprobowalem szklo ;) Czasy bardzo krotnie, wiec ziarno. Edytowane 1 Marzec 2010 przez Reanimator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paweł Baron Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 (edytowane) KaeMS coś chyba nie tak jest z posadzką, jak dla mnie za bardzo plastikowa proponuje jakaś mapę na refl.glossiness test klimatu, sorry za szum i brak tekstury na siedzisku, to tylko test :) Edytowane 2 Marzec 2010 przez Paweł Baron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 lobohome - bardzo dobrze to wygląda. baronek - Świetnie wyszło światło na ścianie po lewej. KaeMS - zdecydowanie za duży bump na podłodze i tekstura chyba przeskalowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
|ales| Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 lobohome: w vray 1.5 SP2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 Baronek, Pionix - dzięki, bump faktycznie przegięty (mimo, że w sumie wg. ME powinien być spoko), trzeba będzie chwilę pobawić się z tymi deskami. W wolnej chwili wrócę do testów. Lobohome - bardzo mi się to podoba. Nie wiem jak to określić ale czuć ten klimat porannej herbatki (tylko zapachu brak). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etyr11 Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 Loki, Tores- dzięki Loki- świecone sun+sky , w środku parę plane'ow i chyba ies jakiś. baronek- fajny klimacik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 Taki prosty render z którym było dużo problemów. Przy okazji przetestowałem sobie jeden materiał. Szum na płytkach wynika z jej struktury, setup jest bezszumisty :)Pusto, ale takie wytyczne: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 mnie tam się pusto wcale nie wydaje SWRSC, wygląda to bardzo dobrze. To dalej pokłosie twoich testów z oświetleniami studyjnymi w fotografii wnętrz? brakuje jakiejś zieleni (przynajmniej mnie). Poza tym super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 (edytowane) tutaj akurat oświetlenie zwykłe, okna + sufitowe. Nie było czasu na testy, sporo w PS było rozjaśniane/przyciemniane żeby odpowiednio stonować oświetlenie. Zresztą nie doszedłem jeszcze do technik oświetlania tak dużego wnętrza. Jeszcze taki test. Zapomniałem odkryć warstwy z autami. Edytowane 2 Marzec 2010 przez SWRSC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lobohome Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 to to chyba juz widzielismy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etyr11 Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 SWRSC- wnętrze kozak, exteriorek tez bardzo dobry. Powiedz mi proszę, czy ta pomarańczowa poświata od światła kierunkowego to efekt postprodukcji czy to coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jlidesign Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 SWRSC- exterior zdecydowanie wersja dzienna jest lepsza. Pozdrawiam Ivan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 dzięki, Etyr - o jakiej poswiacie mowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 (edytowane) Test nowego setup'a słonecznego: Edytowane 2 Marzec 2010 przez Bonifatz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lobohome Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 SWRSC - chyba chodzilo o moj render ... poswiata w post - AfterEffects Bonifatz - ladnie ... tak cieplo ... tylko rozjasnij nioebko ... i dachowki lekko zroznicuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 (edytowane) Scena Juniora przerobiona pod indigo :) Trafiła do The best of indigo na ich stronie :) [+] Słoneczna wersja będzie jeszcze bez znaku i w dużej rozdzielczości. Pozdrawiam Edytowane 2 Marzec 2010 przez hcpiter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 hcpiter - wersja niebieska lepsza (moim zdaniem) Bonifatz - IMO za żółto, ale drzewa fajnie w tle wyszły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grafik3d Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 Scena Juniora przerobiona pod indigo :) Trafiła do The best of indigo na ich stronie :) GITOWO w tym indigo- sun do zludzenia jak z cebasa, pytanko portale masz? jesli tak to czy bardzo ciaza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 hcpiter - świetnie wyszedł test z indigo. Sam spróbowałem zapuścić wnętrze bez zbędnych detali ale szum okropny mi wyszedł po 18h a samples per pixel miałem 8892 więc niemało. Użyłem sun i sky. Do środka dałem jeszcze światło jako maxigo emiter i iesy co widać na drugim renderze. Może to one mi tak zaszumiły render bo widać to jak wyłączyłem sun i obniżyłem sky w panelu. Sam już nie wiem. Na jakich ustawieniach ci wyszło tak dobrze i czym świeciłeś. No i ile to trwało i na czym. wersja dzienna: wersja nocna: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 Loki : racja temperature mialem za wysoką na WB Mam nadzieje że teraz lepiej ;) praktycznie prosto z Vray'a tylko Vignette dodalem w PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 hcpiter - bardzo zacne. To niebieskie ładniejsze jak dla mnie. Jak długo sie liczyło? SWRSC - fajnie żywo... ale ten chodnik na parkingu razi :p Bonifatz - coś z balansem kolorów mi tu nie pasuje. Bardzo wysycona zieleń. test oświetlenia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 ale szum okropny mi wyszedł po 18h Kurcze, ja chciałbym mieć kiedykolwiek na tak długo wolny komputer. O_o Strasznie toto nieekonomiczne. Pionix: hmm, jakiś nowy setup? Wyszło super, dużo fajniej od Twoich poprzednich łazienek. Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jlidesign Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 (edytowane) Cdn.... Sypialnia 3ds max 2009 Vray Edytowane 2 Marzec 2010 przez jlidesign Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 Test testowy vRay Scatter Jak ktoś tam zainteresowany vRayScatterem to wytłumaczę mu pokrótce: - w odróźnieniu od maxowego scattera jest wydajniejszy, zjada mniej RAMu. Używanie maxowego scattera lub partykli, nieraz przy dużych liczbach proxy rozrzucanych po modelu się wiesza, albo pojawiają się innego rodzaju problemy - losowe skalowanie, obracanie modeli itd. - istnieje również pseudo wykrywanie " kolizji " opierające się na promieniu od każdego obiektu proxy, który został zasiany na jakimś modelu. -można ograniczyć pole działania scattera za pomocą zamkniętych splajnów - jak renderowałem wyżej pokazaną scenę, to ładnie śmigało. Windows xp 64bit, default ustawienia. - w sumie jest wiele przydatnych możliwości vRayScatter. W takim razie powiedzmy - narzędzie przynosi sporo satysfakcji, więc zakupu się naprawdę nie pożałuje (choć to to nie jest w pełni idealne) ;) są jeszcze alternatywy - GroundWiz, Autograss (do trawy), i ewentualnie może w necie znajdą się jakieś skrypty chociaż naprawdę nie wiem :D Jeśli ktoś jest obeznany z VRS, zapraszam do dyskusji i sprostowania ewentualnie moich błędnych, o ile takie są, opinii na temat pluginu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grafik3d Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 (edytowane) taki tescik shaderow wariacja na temat Edytowane 2 Marzec 2010 przez grafik3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 po pierwsze i najważniejsze.. vray scatter obsługuje vrayproxy. Czyli możesz bez problemu rozesłac nawet do kilkuset tysiecy drzew na kompie z 4 gb ramu bez żadnych problemów. A maxowski scatter jest do bani no i ma limit 65000 kopii. hcpiter - świetny render - gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demigod Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 Pionix świetne uwielbiam te twoje rendy i ujecia napisz czym swiecoen ile świateł jakieś portlae hdri ??? sweet :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 (edytowane) Dzieki wielkie, ogolnie scena jest bez portali itp ale z tego co testowalem to wcale one ciezkie nie sa i szybciej liczy z nimi niz bez. Duza rozdzialke renderenowala mi osoba z indigo forum bo u mnie nie mam jeszcze licencji a ograniczeniem jest rozdzielczosc i znak wodny. Nie wiem ile sie u niego renderenowala tak duza rozdzialka ale mysle ze z 10H szla. Te mniejsze rowno 4 godziny kazda :) Jest jeszcze wersja nocna ale z ziarnem wiec nie pokazuje dla niej trzeba bylo by posiwiecic jeszcze z 2 godzinki :) Moj komp to procek krecony quad prawie 4g, 8gb pamiec. Renderer sie rozwija chyba najszybciej z tych fizycznie poprawnych. Niedlugo bedzie gpu do pomocy i z pierwszej reki mam info ze dosc dobrze to dziala wiec czasy beda lepsze. Tores wspominales o szkle gdzie masz ziarno po dlugim czasie, zapuscilem rano test smoka ciezkiego SSS glass i plastik zblendowany i po 2.30H takie cos wyszlo: Ogolniecaly czas go testuje i docieram rozne ustawienia, ktorych w sumie nie za wiele i chyba dlatego mi przypadl do gustu bo 2 raz przegryzac ustawienia tak jak vrayu bym nie zdolal raczej :p Fajnie jest podejsc do tego renderera jak do ciekawostki a pozniej jak wciagnie to caly czas sie rozkminia rozne rzeczy. Pionix swietne swiatlo w tej lazience, idz w ten klimat bo warto :) Edytowane 2 Marzec 2010 przez hcpiter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fletcher Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 hcpiter bardzo zacny smoczek ;) A ja dalej męczę vraya. Szybko zbudowałem takiego prostego interiora wzorowanego inną wizką, aby poćwiczyć oświetlenie i render. Chciałbym pominąć sofy i ich mapowanie bo są tragiczne ;) Warte to czegoś? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahred6 Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 jlidesign no przyznam że b. fajnie , tylko jeśli dajesz tak mocną formę jak owalna czarna rama - aż się prosi by była idealnie na środku tej ściany! Wykładzina fajna, ogólnie ok. Bardzo rzadko klienci chcą białą sypialnie... hcpiter - fajnie ( interior ) bardzo realistycznie. fletcher jest fajnie i jest to "warte czegoś" Lampe po prawej wydaje mi się że przesadziłeś ze skalowaniem. Odbicie halogenów bardzo nie realistyczne no i te oprawy na właściwym suficie - są poprostu beee. Ale fajowsko ogólnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 fletcher - google images -> search for "interior" -> pierwszy obrazek ;) Jak na razie płaskie to światło i materiały mało zdecydowane. Walcz dalej. hcpiter - Swietny smoczek. Zamierzacie zmienić vraya na indigo, czy tylko tak z juniorem testujecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grafik3d Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 widze ze INDIGO sie przyjął ladnie, gdzies go mam ale jak widze te renderki to mam ochote zawalczyc z nim zobaczymy co umi. narazie MENTAL/CEBAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 voyager- hehe, nie, nie. Vray to vray. Indigo traktuje jako nowość która mi się spodobała w porównaniu do Maxwella czy Fry`a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 2 Marzec 2010 Share Napisano 2 Marzec 2010 pressenter - ciągle coś kombinuję ze światłem. Czasami to kombinatorstwo wychodzi na plus a czasami na minus. hcpiter - dzięki. Postaram się;) fletcher - trza by może zróżnicować kolorystycznie światła. demigod - dzieki. W oknie jeden VRayLight z niebieskim światłem trzy IESy (ciepłe) w halogenach i światło we wnęce w suficie - VRayLight (ciepły) i na dobranoc zabawa z DOF'em. Jakos ostatnio w DOF'ujący klimat wpadłem;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi