bolitic Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 fajnie ze dajesz sie pobawic:) ja takie cos w 2 minutki w ps zrobilem, sam nie wiem czy przypadkiem nie wyglada gorzej:)
Georgas Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 (edytowane) Pinero łatwiej by było z plikiem 32 bitowym niż 8 bitowym Edytowane 26 Czerwiec 2010 przez Georgas
ryba747 Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 (edytowane) A ja coś takiego zaproponuje :) I jeszcze ;p Edytowane 26 Czerwiec 2010 przez ryba747
Camel Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 (edytowane) kubapod1989 proponuję w opcjach GI w vRay w ramce Postprocessing zmniejszyć Saturation bo GI które jest odbite jest mocno nasycone, to pierwsze, a drugie to secondary bounces mniejsze niz 1,0. mort: Cukierqs! :) Edytowane 26 Czerwiec 2010 przez Camel
mort Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 też się pobawiłem, a co! patrząc na to teraz to trochę przekręciłem, aale co tam. Salve!
Vehr Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 Witam dawno nie pisałem. Udało mi się w maju wyrenderować ostatnią wizkę. Co myślicie jakiś w miarę poziom reprezentuje?? Mac - kolekcja RA Wcześniej pokazałem tutaj pierwsze wersje a oto finał:
Gość szysia565 Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 Zastanawia mnie firanka.. Nigdy nie widziałem jeszcze, aby wychodziła prosto z dziury w suficie.
olaf Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 wyglada jak wnętrze Ośrodka Wczasowego Kolejarz
jahred6 Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 Panom wyżej gratuluję ikry do komentarzy... szysia - podwieszony sufit, tyle że tu jest on o tyle bez sensu, bo wygląda jakby został zrobiony specjalnie dla ukrycia szyny od firany. ola-f nie jest za pięknie, ale ja bym raczej powiedział grzecznie co mi się nie podoba. Ten zielony dywan nie pasuje do tych błękitów - ble. Sofa jest ok, ale fotele trochę nie... Popracuj nad kolorami, postaraj się by było mniej niebiesko - o ile - w ogóle.
Vehr Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 Głównym celem było ćwiczenie oświetlenia i jakości renderu tak aby nie byl "wypłowiały" Nie zastanawiałem się czy to ze sobą gra. Ale dzięki za krytykę. p. Tomek
Sargoth Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 Pozycja slonca przypadkowa, nie wiem czy w ogole sie na nie zdecyduje. Wciaz zmieniam, poprawiam, dodaje.
Lukasz_D Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 tomek1212m ładnie wyszlo ale troche za duze te "ramy" od stołu i foteli
olaf Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 jahred6: to było grzeczne, lakoniczne i wyczerpujące. Mogłem w 3słowach, ale własnie chcialem być grzeczny.
Camel Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 (edytowane) sargoth w scenie jest znacznie ładniej, ale! płytki za mocno moim zdaniem odbijają Edytowane 27 Czerwiec 2010 przez Camel
Bonifatz Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 (edytowane) test render sceny, którą zacząłem dzisiaj rano: Chętnie usłyszę wasze sugestie! Edytowane 27 Czerwiec 2010 przez Bonifatz
jahred6 Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 Wszystko wyczes, ale deski zrobiłbym bledsze, bo są marchewkowe. Firany jakieś do wnętrza. Co to za materiał od frontu z prawej strony ?
Kubaswielgus Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 Bonifatz. Po tym co wcześniej pokazywałeś to bardzo słabo wyszło. Za mało nieba, kolory gryzą się, szkło ma chyba rozmazane odbicia. Najbardziej rażą te "marchewkowe" deski. Bardzo fajna trawka, drzewka i wróbelki :)
Bonifatz Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 jahred6 : deski właśnie poprawiam, a materiał frontu to jakiś siding. Kubaswielgus : szkło nie ma rozmazanych odbić zapewniam :) co do drewna to pracuję nad tym. Bierz pod uwagę, że to co oglądasz to wyskoczyło prosto z Vraya.
Camel Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 (edytowane) Bonifatz: A ja nie mam zastrzeżeń, ładne :) mkeruj: przepraszam że zabijam, ale razi direct z okna i mała brązowa etażerka w głębi pokoju jest strraszna! :)) Edytowane 27 Czerwiec 2010 przez Camel
Bonifatz Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 (edytowane) wersja z poprawkami i po szopie (finałowy render będzie w większej rozdzielczości wiec te szumy powinny zniknąć) : Edytowane 28 Czerwiec 2010 przez Bonifatz
Nowi Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 Bonifatz- ładnie, a czym robiona trawa i co to za drzewka, self made czy gdzieś można kupić ?
Bonifatz Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 Nowi : trawa robiona ręcznie rozrzucana vrayscatterem, drzewa robione GrowFx'em
Loki Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 (edytowane) Zieleń bardzo porządna, ale kolorystycznie mi nie podoba się ilość żółtego w tym wszystkim. Pomyślał bym bardziej nad takim obrazkiem. Prawa strona jakoś mi nie podobała się więc wykadrowałem - ale rozumiem że u Ciebie wymogiem było pokazanie takiego szerokiego kadru - wtedy bym się zastanowił czy niskimi krzakami nie zabudować tej prawej strony nieco tam gdzie się obniża teren. trawa git malina, brakuje krawężników. Jak coś to usunę Edytowane 28 Czerwiec 2010 przez Loki
Bonifatz Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 (edytowane) Loki : wymogiem było pokazanie CAŁEGO domu i faktu że jest na skarpie co Ty skrzętnie usunąłeś. Druga sprawa, czarne plamy zamiast drzew w Twojej wersji, co dla mnie jest nie do przyjęcia. Sprawa trzecia, dałem ciepły kolor dla podkreślenia pozytywnego efektu. Ogólnie nie zgadzam się z tym co pokazałeś. Dzięki za wyrażenie swojej opinii! dobranoc! edit : finałowy render Edytowane 28 Czerwiec 2010 przez Bonifatz
!Ewert Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 hej nauka wyczucia w dodawaniu 2d do 3d Ewert
KaeMS Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 !Ewert - takie czepianie się ale czy panienka w cieniu nie powinna być odrobinę "ciemniejsza" (bardziej zacieniona - nie wiem jak to poprawnie po polskiemu napisać) ?
olaf Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 !Ewert - takie czepianie się ale czy panienka w cieniu nie powinna być odrobinę "ciemniejsza" (bardziej zacieniona - nie wiem jak to poprawnie po polskiemu napisać) ? mina psa w tej kwestii jest wymowna
!Ewert Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 KaeMS- tak masz racje. ale wklejając tą laske już wyobraziłem sobie słowa klienta "a ta kobieta dlaczego taka smutna, szara i ciemna" ;) Ola-f-bo to pies na baby.
pressenter Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Ja tak tylko rzucę, że ładnie generalnie, ale jakbyś skorzystał z lightning effects dla tego psa i tej babki, mógłbyś dużo lepiej to dopasować. Druga rzecz to stworzyć chociaż leciutki cień pod psem i kobietą. Trzecia rzecz to, że babka i merc są oddalone prawie jednakowo od kamery, ten mercedes ma fabrycznie 184cm wysokości, co oznacza, że ona ma coś koło 210cm? ;) Sz.
!Ewert Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Pomyliłeś GL'a z GLK. Laska ma ok. 170cm. A cieniem trzeba będzie popracować..
JohnZi Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 pressenter pomylil wysokosc z szerokoscia tego auta. 184 to szerokosc GLK, a wysokosc to 168 cm. Hmm ale cos slabo wyszedl ten merc, strasznie rozjasniony Ja mecze anime i cos takiego na razie mi wyszlo. Zastanawiam sie nad winylami, ale nie wiem czy zdecydowac sie na czarny czy bialy kolor. Jeszcze musze dopracowac wnetrze bo fotele sie nie prezentuja.
bbandi Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 (edytowane) JohnZi@ fajnie by wyglądał z jakimis sporotwymi fotelami: Taki bzyczek: mental ray Jeszcze małe pytanie nie wiem czemu przy dużych rozdzielczościach nie chce mi się wyrenderować hair and fur wie ktos co może być tego przyczyną? Edytowane 28 Czerwiec 2010 przez bbandi
Loki Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 JohnZi - brakuje tylko komarów rozbabranych na masce (AdvancedPainterem można by je rozłożyć ładnie :) )
bolitic Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 Jeszcze małe pytanie nie wiem czemu przy dużych rozdzielczościach nie chce mi się wyrenderować hair and fur wie ktos co może być tego przyczyną? to sprawa pamieci RAM, takze H&F nie renderuje sie przy region render ale tylko przy calym renderze, chyba ze uzyjesz mr prim lub geometry.
Lucek Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 Siema! Wrzucam coś takiego mam nadzieję że pomożecie mi pchnąć w to trochę życia. Jest oświetlone dwoma plane'ami. Co mogę zrobić waszym zdaniem by wyglądało to lepiej? Nie bijcie od razu bo 1 raz załadowałem V-raya:)
Camel Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 po lewej chłodne światło daj bo białe to jakieś takie obojetne :| Zapuść jakiś fajny mebelek do siedzenia to bedzie co :D Moja propozycja oswietlenia (kiedys to zrobilem, miesiac temu chyba)
bbandi Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 bolitic - pewnie przez ten ram tak się dzieje, no nic daruje sobie to w scence bo zalezy mi na duzej rozdziałce do końca niewiem o co chodzi z tym mr prim lub geometry:/ pogrzebie w sieci może coś znajde.dzięki
Lucek Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 Dzięki za komentarz. Mógłbyś sprecyzować jak ustawiłeś te światła bo jestem trochę w tym zielony jeszcze. Poza tym mógłbyś mi doradzić jak mogę się pozbyć tego szumu?
Camel Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 (edytowane) Lucku, podaje tu moje głupoty :) Jak chcesz podziekowac to prosze bardzo :p hehehe P.S. w ustawieniu Irradiance map ustawic na Single frame zamiast Incremental add to current map jak pokazane jest w screenie! Cholera zapomniałbym ;/ Edytowane 29 Czerwiec 2010 przez Camel 1
KaeMS Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 Dunuś - bardzo fajnie to wygląda. Lucek - render renderem ale mapowanie woła o pomstę.
pressenter Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 Duna: Ile Ci się to renderzyło? Swoją drogą tyle subd podbijasz a LC na 600?
Lucek Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 dunuś - podzielisz się przepisem na modelowanie takiego fajnego fotela? Podziękowałbym tak jak ostatnio ale muszę rozdać jeszcze trochę reputacji.
Rekomendowane odpowiedzi