Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

kubapod1989

proponuję w opcjach GI w vRay w ramce Postprocessing zmniejszyć Saturation bo GI które jest odbite jest mocno nasycone, to pierwsze, a drugie to secondary bounces mniejsze niz 1,0.

 

mort: Cukierqs! :)

Edytowane przez Camel
Napisano

Witam dawno nie pisałem. Udało mi się w maju wyrenderować ostatnią wizkę. Co myślicie jakiś w miarę poziom reprezentuje?? Mac - kolekcja RA Wcześniej pokazałem tutaj pierwsze wersje a oto finał:

wizualizacjekoszalin.jpg

Gość szysia565
Napisano

Zastanawia mnie firanka.. Nigdy nie widziałem jeszcze, aby wychodziła prosto z dziury w suficie.

Napisano

Panom wyżej gratuluję ikry do komentarzy... szysia - podwieszony sufit, tyle że tu jest on o tyle bez sensu, bo wygląda jakby został zrobiony specjalnie dla ukrycia szyny od firany. ola-f nie jest za pięknie, ale ja bym raczej powiedział grzecznie co mi się nie podoba. Ten zielony dywan nie pasuje do tych błękitów - ble. Sofa jest ok, ale fotele trochę nie... Popracuj nad kolorami, postaraj się by było mniej niebiesko - o ile - w ogóle.

Napisano

Głównym celem było ćwiczenie oświetlenia i jakości renderu tak aby nie byl "wypłowiały" Nie zastanawiałem się czy to ze sobą gra. Ale dzięki za krytykę.

 

p. Tomek

Napisano

Bonifatz. Po tym co wcześniej pokazywałeś to bardzo słabo wyszło. Za mało nieba, kolory gryzą się, szkło ma chyba rozmazane odbicia. Najbardziej rażą te "marchewkowe" deski. Bardzo fajna trawka, drzewka i wróbelki :)

Napisano

jahred6 : deski właśnie poprawiam, a materiał frontu to jakiś siding.

 

Kubaswielgus : szkło nie ma rozmazanych odbić zapewniam :) co do drewna to pracuję nad tym. Bierz pod uwagę, że to co oglądasz to wyskoczyło prosto z Vraya.

Napisano (edytowane)

Bonifatz: A ja nie mam zastrzeżeń, ładne :)

mkeruj: przepraszam że zabijam, ale razi direct z okna i mała brązowa etażerka w głębi pokoju jest strraszna! :))

Edytowane przez Camel
Napisano (edytowane)

wersja z poprawkami i po szopie (finałowy render będzie w większej rozdzielczości wiec te szumy powinny zniknąć) :

Edytowane przez Bonifatz
Napisano (edytowane)

Zieleń bardzo porządna, ale kolorystycznie mi nie podoba się ilość żółtego w tym wszystkim.

 

Pomyślał bym bardziej nad takim obrazkiem.

 

bonifatz_1.jpg

 

Prawa strona jakoś mi nie podobała się więc wykadrowałem - ale rozumiem że u Ciebie wymogiem było pokazanie takiego szerokiego kadru - wtedy bym się zastanowił czy niskimi krzakami nie zabudować tej prawej strony nieco tam gdzie się obniża teren.

 

trawa git malina, brakuje krawężników.

 

 

 

 

Jak coś to usunę

Edytowane przez Loki
Napisano (edytowane)

Loki : wymogiem było pokazanie CAŁEGO domu i faktu że jest na skarpie co Ty skrzętnie usunąłeś. Druga sprawa, czarne plamy zamiast drzew w Twojej wersji, co dla mnie jest nie do przyjęcia. Sprawa trzecia, dałem ciepły kolor dla podkreślenia pozytywnego efektu.

Ogólnie nie zgadzam się z tym co pokazałeś.

Dzięki za wyrażenie swojej opinii!

dobranoc!

 

edit :

finałowy render

00.jpg

Edytowane przez Bonifatz
Napisano

!Ewert - takie czepianie się ale czy panienka w cieniu nie powinna być odrobinę "ciemniejsza" (bardziej zacieniona - nie wiem jak to poprawnie po polskiemu napisać) ?

Napisano
!Ewert - takie czepianie się ale czy panienka w cieniu nie powinna być odrobinę "ciemniejsza" (bardziej zacieniona - nie wiem jak to poprawnie po polskiemu napisać) ?

mina psa w tej kwestii jest wymowna

Napisano

KaeMS- tak masz racje. ale wklejając tą laske już wyobraziłem sobie słowa klienta "a ta kobieta dlaczego taka smutna, szara i ciemna" ;)

 

Ola-f-bo to pies na baby.

Napisano

Ja tak tylko rzucę, że ładnie generalnie, ale jakbyś skorzystał z lightning effects dla tego psa i tej babki, mógłbyś dużo lepiej to dopasować. Druga rzecz to stworzyć chociaż leciutki cień pod psem i kobietą. Trzecia rzecz to, że babka i merc są oddalone prawie jednakowo od kamery, ten mercedes ma fabrycznie 184cm wysokości, co oznacza, że ona ma coś koło 210cm? ;)

 

Sz.

Napisano

pressenter pomylil wysokosc z szerokoscia tego auta. 184 to szerokosc GLK, a wysokosc to 168 cm. Hmm ale cos slabo wyszedl ten merc, strasznie rozjasniony

 

Ja mecze anime i cos takiego na razie mi wyszlo. Zastanawiam sie nad winylami, ale nie wiem czy zdecydowac sie na czarny czy bialy kolor. Jeszcze musze dopracowac wnetrze bo fotele sie nie prezentuja.

 

topps.jpg

Napisano (edytowane)

JohnZi@ fajnie by wyglądał z jakimis sporotwymi fotelami:

Taki bzyczek: mental ray

Jeszcze małe pytanie nie wiem czemu przy dużych rozdzielczościach nie chce mi się wyrenderować hair and fur wie ktos co może być tego przyczyną?

bzz.jpg

Edytowane przez bbandi
Napisano

Jeszcze małe pytanie nie wiem czemu przy dużych rozdzielczościach nie chce mi się wyrenderować hair and fur wie ktos co może być tego przyczyną?

 

to sprawa pamieci RAM, takze H&F nie renderuje sie przy region render ale tylko przy calym renderze, chyba ze uzyjesz mr prim lub geometry.

Napisano

Siema! Wrzucam coś takiego mam nadzieję że pomożecie mi pchnąć w to trochę życia. Jest oświetlone dwoma plane'ami. Co mogę zrobić waszym zdaniem by wyglądało to lepiej? Nie bijcie od razu bo 1 raz załadowałem V-raya:)

szafkab.jpg

j7szafkabj

Napisano

po lewej chłodne światło daj bo białe to jakieś takie obojetne :|

Zapuść jakiś fajny mebelek do siedzenia to bedzie co :D

Moja propozycja oswietlenia (kiedys to zrobilem, miesiac temu chyba)

ladniewyszlo.jpg

Napisano

bolitic - pewnie przez ten ram tak się dzieje, no nic daruje sobie to w scence bo zalezy mi na duzej rozdziałce do końca niewiem o co chodzi z tym mr prim lub geometry:/ pogrzebie w sieci może coś znajde.dzięki

Napisano

Dzięki za komentarz. Mógłbyś sprecyzować jak ustawiłeś te światła bo jestem trochę w tym zielony jeszcze. Poza tym mógłbyś mi doradzić jak mogę się pozbyć tego szumu?

Napisano (edytowane)

Lucku, podaje tu moje głupoty :) Jak chcesz podziekowac to prosze bardzo :p hehehe

P.S. w ustawieniu Irradiance map ustawic na Single frame zamiast Incremental add to current map jak pokazane jest w screenie!

Cholera zapomniałbym ;/

70982348.jpg

dmcl.jpgdmc2.jpgirrn.jpglcache.jpglightsets.jpglo1nr.jpglo2r.jpglo3q.jpglo5x.jpg

Edytowane przez Camel
  • Like 1
Napisano

dunuś - podzielisz się przepisem na modelowanie takiego fajnego fotela? Podziękowałbym tak jak ostatnio ale muszę rozdać jeszcze trochę reputacji.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności