Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kubapod1989

proponuję w opcjach GI w vRay w ramce Postprocessing zmniejszyć Saturation bo GI które jest odbite jest mocno nasycone, to pierwsze, a drugie to secondary bounces mniejsze niz 1,0.

 

mort: Cukierqs! :)

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panom wyżej gratuluję ikry do komentarzy... szysia - podwieszony sufit, tyle że tu jest on o tyle bez sensu, bo wygląda jakby został zrobiony specjalnie dla ukrycia szyny od firany. ola-f nie jest za pięknie, ale ja bym raczej powiedział grzecznie co mi się nie podoba. Ten zielony dywan nie pasuje do tych błękitów - ble. Sofa jest ok, ale fotele trochę nie... Popracuj nad kolorami, postaraj się by było mniej niebiesko - o ile - w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zieleń bardzo porządna, ale kolorystycznie mi nie podoba się ilość żółtego w tym wszystkim.

 

Pomyślał bym bardziej nad takim obrazkiem.

 

bonifatz_1.jpg

 

Prawa strona jakoś mi nie podobała się więc wykadrowałem - ale rozumiem że u Ciebie wymogiem było pokazanie takiego szerokiego kadru - wtedy bym się zastanowił czy niskimi krzakami nie zabudować tej prawej strony nieco tam gdzie się obniża teren.

 

trawa git malina, brakuje krawężników.

 

 

 

 

Jak coś to usunę

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki : wymogiem było pokazanie CAŁEGO domu i faktu że jest na skarpie co Ty skrzętnie usunąłeś. Druga sprawa, czarne plamy zamiast drzew w Twojej wersji, co dla mnie jest nie do przyjęcia. Sprawa trzecia, dałem ciepły kolor dla podkreślenia pozytywnego efektu.

Ogólnie nie zgadzam się z tym co pokazałeś.

Dzięki za wyrażenie swojej opinii!

dobranoc!

 

edit :

finałowy render

00.jpg

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak tylko rzucę, że ładnie generalnie, ale jakbyś skorzystał z lightning effects dla tego psa i tej babki, mógłbyś dużo lepiej to dopasować. Druga rzecz to stworzyć chociaż leciutki cień pod psem i kobietą. Trzecia rzecz to, że babka i merc są oddalone prawie jednakowo od kamery, ten mercedes ma fabrycznie 184cm wysokości, co oznacza, że ona ma coś koło 210cm? ;)

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter pomylil wysokosc z szerokoscia tego auta. 184 to szerokosc GLK, a wysokosc to 168 cm. Hmm ale cos slabo wyszedl ten merc, strasznie rozjasniony

 

Ja mecze anime i cos takiego na razie mi wyszlo. Zastanawiam sie nad winylami, ale nie wiem czy zdecydowac sie na czarny czy bialy kolor. Jeszcze musze dopracowac wnetrze bo fotele sie nie prezentuja.

 

topps.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JohnZi@ fajnie by wyglądał z jakimis sporotwymi fotelami:

Taki bzyczek: mental ray

Jeszcze małe pytanie nie wiem czemu przy dużych rozdzielczościach nie chce mi się wyrenderować hair and fur wie ktos co może być tego przyczyną?

bzz.jpg

Edytowane przez bbandi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze małe pytanie nie wiem czemu przy dużych rozdzielczościach nie chce mi się wyrenderować hair and fur wie ktos co może być tego przyczyną?

 

to sprawa pamieci RAM, takze H&F nie renderuje sie przy region render ale tylko przy calym renderze, chyba ze uzyjesz mr prim lub geometry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema! Wrzucam coś takiego mam nadzieję że pomożecie mi pchnąć w to trochę życia. Jest oświetlone dwoma plane'ami. Co mogę zrobić waszym zdaniem by wyglądało to lepiej? Nie bijcie od razu bo 1 raz załadowałem V-raya:)

szafkab.jpg

j7szafkabj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucku, podaje tu moje głupoty :) Jak chcesz podziekowac to prosze bardzo :p hehehe

P.S. w ustawieniu Irradiance map ustawic na Single frame zamiast Incremental add to current map jak pokazane jest w screenie!

Cholera zapomniałbym ;/

70982348.jpg

dmcl.jpgdmc2.jpgirrn.jpglcache.jpglightsets.jpglo1nr.jpglo2r.jpglo3q.jpglo5x.jpg

Edytowane przez Camel
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności