Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Filip, w jaki sposob zrobiles ten bluszcz? Mam na mysli model :)

 

Ivy Generator.

 

Filip - wygląda w porządku choć listki trochę jasne - sam diffuse w materiale ?.

Napisano

Nowi - sprobuj koniecznie bardziej rozmyc drugie tlo zmniejszajac f number, teraz efekt dof wydaje sie za slaby moim zdaniem.

Napisano

Filip cieszę się :]

 

Kliment takie prośby to na priv :D

 

teraz dopiero widzę, że coś mi za bardzo się powyostrzało gdzieniegdzie.

Napisano

Zgred - gdzieś posta posiał? Się nie zdążyłem przyglądnąć...na szczęście mam w powiadomieniu na mailu link....buahaha ;)

Napisano (edytowane)

Gdyby nie ten paskudny pasek (pewnie jakiś artefakt SSS :p) to shader byłby bardzo fajny. Zrób jakiś test żeby lepiej było speculara widać :)

 

( o )( o )
)      (
(    Y   )

:p

Edytowane przez arev
Napisano
JohnyCa troche spodek i czajnik wbija Ci sie w szklo

 

To tylko tak wygląda, pewnie przez lekkiego DOF-a jaki jest. Spodek i czajnik są tuż nad szkłem blatu :)

 

kellyq: A modelik to też twoje dzieło?

Napisano

SWRSC ostatnio robilem wizke ktora miala pokazywac glownie to co za oknem (taras i widok).

Zrobilem cale wnetrze a potem klient stopniowo z kazda poprawka ogolacal to wnetrze, wywalil polowe mebli i wszystkie zaslony, i w sumie to malo co zostalo :)

Polowa mojej pracy poszla do kosza :) lol

Pozdrawiam

  • Like 1
Napisano

Robiąc porządki odkopałem takie śmieszna rzeczy z początków mojego maxowania ;)

Nie zabijcie mnie tylko śmiechem:D

Renderowane w FinalRenderze.

 

56d0c435f6fc4745.jpg

 

ce96bf0439ae64bc.jpg

 

8ff882eec92a45be.jpg

 

mam nadzieję że tego już nie wrzucałem.

Napisano

pionix hehe jakie wymowne przesłanie

pressenter troszkę podobne wnetrze i podobne ustawienia chyba które miałeś w stopce dla jakiegoś developera

Napisano

grigoriob - chyba trochę za słabe słoneczko a za mocne niebo.

 

A ja pozazdrościłem hcpiterowi makiety i trochę poeksperymentowałem:

 

11b38d8d64501b04.jpg

 

cb0d5ec51d3ab89f.jpg

 

98b0565bb382a592.jpg

 

4edd3d462ba18505.jpg

Napisano

Kurcze, nie wiem czy jako prowadzący na uczelni bym odróżnił takie coś od faktycznych zdjęć makiety. Może jedynie, że faktycznie balsa jest jaśniejsza, ale poza tym... dla mnie super.

Napisano

malkontenci...

 

front2psd2.jpg

 

lepiej? za bardzo tez nie mogę tego zdesaturowac bo ma byc "porankowo - świetliście - kolorowo" a ten dach ma taki kolor poprostu.

Napisano

Loki - od razu widać po co temu gostkowi okulary

pionix - fajna makieta tylko szkoda, że drewno panele przypomina

 

a ode mnie taki teścik exteriorka

hotel2.jpg

hotel1n.jpg

Napisano

fajne są te przerysowania na kościele, to fotoszop (vrayedgematerial + dorysowania) czy jakas tekstura ? ? ?

 

na moim obrazku mam wrazenie ze do linii daszków jest ok, a powyzej tragedia. Czy wam też się tak wydaje? (pomijając nieszczęsnego ludzia oczywiście)

Napisano

Mnie też właśnie najbardziej urzekł ten budynek z tyłu, w samej siatce. xD Bardzo fajna tekstura drewna, którą widać na ujęciu drugim na pierwszym planie(taka ta najciemniejsza). Ogólnie fajnie, tylko ten gont jakoś tak "plaskato" wyszedł... i ten kamień, który widać na pierwszym planie na drugim ujęciu też. Ludzi pominę dostojnym milczeniem.

 

Loki:

1:11 xD
Napisano

no nie łapie tej ironii jakoś :) chodzi o goscia w okularach ? czy o ogólne przesycenie kolorystyczne i prześwietlenie ?

 

swoją drogą podobała mi się zawsze ta piosneka która leci w tle tego filmiku, wie ktoś gdzie to można znaleźć w wersji mp3 ?

Napisano

nowy exterior ode mnie - chyba trzeci w zyciu bo glownie wnetrza robie...to widac?

na drugim ujeciu ponuro ale klient nie zgadzal sie na jakakolwiek zielen tam

 

poczatkowo chcialem dac do finished zeby dostac krytyke - licze wiec na nią

 

blizniak1s.jpg

blizniak2s.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności