Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tak to jest displace na planie, i żeby dachówka tak wyglądała trzeba się trochę pobawić ustawieniami, a przy tworzeniu mapki najlepiej jest model dachówki trochę spłaszczyć i mapkę z-depth ustawić tak żeby wyszło delikaniejszcze przejscie powiedzmy od szarego do jasno szarego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może by tak wipa kolega założył z tym BMW:)

Mam to w planach, ale dopiero w okolicach GP Bahrajnu lub Hiszpanii. :)

Nowy dyfuzor wiele pozmienia, a nie ma sensu żeby wip leżał przez miesiąc bezczynnie.

Ale kto wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kliment, nie widze problemu, zeby ci wyrenderowac dowolne tlo lasu sosnowego jako wartwa dla twojego projektu - odzwij sie do mnie na gg albo mailem to sie dogadamy:)

 

edit: mzoe i fajnie wychodzie, ale ile czasu na tos tracilem to ino ja wiem, i nerwow, i cierpliowsc klientow, bo zamiast pracowac ja sie botanika zajmuje.... grzyby by sie jeszcze zdaly.

 

edit2: proponuje zrobic takie cos - tlo sosny, 1 plan ulica z plyt betonowych i kolumna czogow :D

Edytowane przez Morphe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tob01 chodzi Ci mam nadzieje o te pseudo brzozy ? - wiem, powalcze z tym przez weekend, ale na razie brak dobrych fotek utrudnia pracę :/ Nawet CGtextures ma kiepskie zdjecia - a aparat czeka na wymiane matrycy wiec nie bardzo mam nawet jak zrobic zdjecia.

 

pocieszające jest to ze tam jeszcze od cholery modelowania poza tymi brzozami jest, wiec mam co robić, a wmiedzyczasie koncze inne zlecenie - wiec cisnienia nie mam specjalnie z tymi krzaczorami, chociaz jakby ktos mial fajne zdjecia brzozy i sie chcial podzielic, bylbym wdzieczny.

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dales panoramiczna hderke, albo badz co, jpeg z hmurkami, i uzywasz fizycznej kamery to krec hderke do pf... 300 ? a jak jpg to output do 150 powinno sie pojawic niebieskie ;)

 

a odemnie dalsza czesc otoczenia pod domek :)

sampletree2.jpg

 

edit: tak teraz patrze... jakby ktos pytal to tu je 60mln poly ;)

Edytowane przez Morphe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na quadzie 8 gb modeluje, gdyby nie 8gb to bym chyba czekal caly dzien az mi zattachuje korone z pniem etc... taki lasek da rade wyrenderowac na takim tez why not wkoncu to ino 2-3 drzewa powielone x razy... ale liczylo by sie za dlugo jak dla mnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności