mayamak Napisano 21 Sierpień 2011 Napisano 21 Sierpień 2011 Two Worlds II - Pirates of the Flying Fortress - Gamescom Trailer _
muody Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 (edytowane) Jestem na 100% przekonany że robią to w unity3d, pierwsze co zwróciło moją uwage to latarka która jest gotowym presetem w unity W NEO+ czytam sobie wywiad z developerami. Na pytanie o devkity odpowiedzieli, że tak jak mówisz, robią to w Unity, a "Finałowa kompilacja kodu odbywa się w Stanach Zjednoczonych" :P A Hard Reset i Flying Fotress całe szczęście zupełnie inna liga. Reseta chętnie zakupię, na TW2 akurat zabraknie czasu. Niemniej, kolejny solidny fantasy RPG - po Wieśku, (przypuszczam) Skyrimie i (też przypuszczam) Dark Souls ;] Edytowane 22 Sierpień 2011 przez muody
olaf Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 "Finałowa kompilacja kodu odbywa się w Stanach Zjednoczonych" czyli pracują na nielicencjonowanych wersjach :D
Hatred Napisano 22 Sierpień 2011 Autor Napisano 22 Sierpień 2011 UPRising 44.... trochu mi sie zal tych panow zrobilo jak tam stali na tych targach.. jak mowili o tej ulicy to tez, ale dopiero teraz jak zobaczylem ten filmik z polygami to serio mi sie niedobrze zrobilo.... alez to jest slabe a ta fizyka na beczce napewno wyrwali z 2banki od jakiegos giganta przemyslu mleczarskiego jak nic... masakra totalna
mirach Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Temat powstania mnie jakos nie rusza, ale po tym co piszecie rzucilem okiem na te filmy. Tez sie przykro robi. Oprocz tego co napisaliscie to kompletnie nie rozumiem niektorych decyzji o ktorych mowiono w wywiadzie. Zamieszczą encyklopedie o powstaniu na polski rynek, ale na zachodni juz nie - bo tam wystarczy wikipedia?? wtf Co tez strasznie uderza, to to ze robia gre o powstaniu, ale boją sie poruszyc jakiegokolwiek kontrowersyjnego tematu. Z powstania zostanie chyba tylko tyle ze akcja dzieje sie w warszawie i strzelamy do niemcow, oh joy. A chyba najbardziej mnie zatkal tekst ze dopiero po zlozeniu builda zauwazyli ze spacerowanie przez 10min po ulicy w grze jest nudne... czy game designer nigdy wczesniej nie robil zadnej gry? chyba pozostaje zyczyc szczescia, bo naprawde jest im potrzebne.
plutko Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 chyba pozostaje zyczyc szczescia, bo naprawde jest im potrzebne. Szczescia to nalezy zyczyc chlopakom z flying wild hog, zeby sie gra sprzedala i zarobila kase a nie tej parodii z powstaniem.
olaf Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 smutne to bo sam spotkałem się z ludźmi którzy chętnie by wyłożyli kasę na taki projekt związany z Polską historią. Sporo się natłumaczyłem, że to nie takie proste i strasznie łatwo zatopić niezły okręt. mam nadzieje, ze flame dotrze do inwestorów i się wycofają z tej garażowej produkcji.
thirdeye Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Szczescia to nalezy zyczyc chlopakom z flying wild hog, zeby sie gra sprzedala i zarobila kase a nie tej parodii z powstaniem. Hah, o tym samym pomyslalem :) Ja domyslnie zawsze zycze powodzenia kazdemu przedsięwzięciu w polskim gamedevie ale tutaj na prawde bedzie trzeba wiele szczescia. Albo terminy sie rozciagna w znaczny sposob, bo gameplayowe wnioski do ktorych team dochodzi teraz (spacer 10 minut itp) pachna mocno amatorką. Mnie sie to troche kojarzy z sytuacja Afterfall'a, mlody amatorski team, zastrzyk kasy od kogos nie znajacego sie na GD ale chcacego wejsc w ten rynek...zobaczymy jak sie sytuacja rozwinie.
_michal Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 Warto przeczytać. http://arstechnica.com/gaming/news/2011/08/experience-going-indie.ars
mirach Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 Szczescia to nalezy zyczyc chlopakom z flying wild hog, zeby sie gra sprzedala i zarobila kase a nie tej parodii z powstaniem. nie no, tym to chyba szczescie nie potrzebne przy takim skillu ;) Ale tak, trzymam za nich kciuki.
hrydek Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 Nikt z nas tutaj na szczęście nie liczy. Na sprzedaż pokroju Bullestorma, czy Wiedźmina też. To takie nasze tech demo. Nie mniej dziękuję, w imieniu całego zespołu, za miłe słowa.
Monio Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 Obstawiam że samo DMD nie za mocno interesuje się swoją grą to też my też nie musimy się nią interesować. Tytuł się pojawi tak czy inaczej, napiszą o nim w kilku dużych niebranżowych gazetach i po tygodniu wszyscy zapomną o sprawie. Czuje w kościach że to studio pokroju nibris czy tam blober.
Chico Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ABRF1grTGu0&feature=player_embedded Nowa gierka Gameloftu na mobile...
olaf Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 heh mirror tekstury na nożu ASU. ladnie, pewnie Unity.
Chico Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 dzizzzz jak Ty to zobaczyles to nie wiem... :D
olaf Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 przeszedłem elitarne szkolenie trollowania :)
Chico Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 (edytowane) a co do silnika to sprobuje sie dowiedziec. choc jestes juz druga osoba ktora mowi ze to Unity :D edit - to nie Unity. Wewnetrzny silnik Gameloftu :) Edytowane 25 Sierpień 2011 przez Chico
_michal Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 Szkoda, że to kolejny klon by Gameloft :P
olaf Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 gameloft słynie z klonowania ale to naturalne biorąc pod uwagę potancjalne zyski z jednego tytułu. Scena z pomostem wyglada jak zrobiona pod BF, ogolnie widac, ze jest to przyklejone do nowych MW i BF3 ale gameloft to maszynka do kasy i decyzja jak najbardziej prawidłowa. Sam moze zaczne myśleć o przyklejaniu się do cudzych Hype'ów :)
_michal Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 Z punktu widzenia biznesowego jak najbardziej masz rację.
Chico Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 Z punktu widzenia biznesowego jak najbardziej masz rację. przeciez o to w tym chodzi :)
_michal Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 przeciez o to w tym chodzi :) Wiem, ale niesmak pozostaje.
Reanimator Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 całkiem przyjemny cinematic od NCSoft - nowej gry ichniej. Cudowne!:)
_Seth_ Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 Coś cicho w tym temacie, to wrzucam ;) http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,10196581,Hard_Reset__data_premiery__nowe_obrazki__wymagania.html
olaf Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 no screeny fajne. Ci ciekawe podali to za Kotaku, czyli spóźnieni są, bo świat już wie. Mi nadal ten mana-shooter nie pasuje ;)
vrocker Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 https://subscriptions.marvel.com/digitalcomics/view_white.htm?iid=22757 maczaliście w tym palce, czy zlecone na zewnątrz? :)
Marvin Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 http://uk.pc.ign.com/articles/119/1191548p1.html
Sliterin Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 http://uk.pc.ign.com/articles/119/1191548p1.html Należało się, za tak zrobioną grę. Co do tych 940 kopii to rozumiem, że wiesiek nie został jeszcze na konsole wydany? :DD
Gość Chrupek3D Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 czyli, ze jestem jedyny, który nie widział wiedzmina 2 ;)
jacenty Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 no ja tez nie widzialem .Bardzo jedynka mnie rozczarowala i do dwojki nie moge sie przemoc.Niemniej jednak 1M kopi tylko na Pc to sukces.
bartolomeo Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 myślę, że wiesiek to gra, która będzie się dłuuuugo sprzedawała. trochę taki mają target gracza - bardziej wymagającego ale tez bardziej cierpliwego. Który nie musi się rzucać na świeżutką grę od razu. Myślę, że 2 mln sztuk może paść za pół roku. moze trochę dłużej. [piszę tylko o piecu]
Dr Judym Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 Dobrze, dobrze, niech się sprzedaje, trzeba odrabiać straty z poprzedniego roku.
Reanimator Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 Hell yeah! Tez czekalem na te wiadomosc;)
Nezumi Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 Chrupek3D - nie jestes jedyny. Mnie sie karta spalila i dwojke widzialem do teraz tylko na filmach ;) Na tej karcie grafiki co mam moge pracowac ale w gre nie zagram.
Levus Napisano 2 Wrzesień 2011 Napisano 2 Wrzesień 2011 Prawie 40 min review Hard Reset: Btw, gra jest już dostępna na steamie w przedsprzedaży w cenie 25e.
ribel Napisano 2 Wrzesień 2011 Napisano 2 Wrzesień 2011 Wszystko naprawdę ładnie i pięknie, ale przydałby się jakiś nowy gameplay z nowych etapów. W grę nadal chętnie zagram, ale nie za początkową sugerowaną cenę. No, ale ja zaliczam się do tych oszczędnych graczy - czekających do promocji -75% na Steamie. Rozpierducha - to coś na co liczę w tej grze. Tak żeby cyborga dało się przyszpilić do sufitu i sprzedać mu kopa w jajca. A tak ogólnie - respekt panowie z WFH za promocję i rozgłos. Nie wiem jak to zrobiliście, ale dość o Was głośno.
hrydek Napisano 2 Wrzesień 2011 Napisano 2 Wrzesień 2011 Pokazywanie całej gry przed premierą nie jest dobrym pomysłem ;) Głośno jest bo całkiem dobra gra nam wyszła i przynajmniej dziennikarzom sie podoba. Sami deczko w szoku jesteśmy. Niedługo pójdzie w ludzi i zobaczymy. Sieci P2P sie zagotują :|
pmcomposer Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 Sieci P2P sie zagotują :| Na to nie ma rady. Piraty Anomaly były dostępne jeszcze przed premierą (pewnie po recenzentach). Jak wyszukiwałeś informacji o grze, to pierwsze co się pojawiało, to jakieś downloady. Pewnie lewe w większości, ale zawsze ;). Trzymam kciuki, bo wygląda mi na świetną produkcję. - Piotr
Bruneq Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 wlasnie skonczylem ogladac 40 minutowy gejplej z hardreseta...musze przyznac ze odwaliliscie kawal niezlej roboty! Fajnie ze jest ktos w polsce kto ma swieze podejscie do tematu i nie boji sie robic tylko na PC! Oby gra zarobila na siebie, i zarobila na driga czesc, bo mnie kupiliscie i ja napewno was "wspomoge" :) PS. Hrydek, Levus - moze zrobicie jakiegos mejking ofa tylko dla max3d.pl? :)
_michal Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 Trochę z boku gier. Pierwszego października w Łodzi będzie Akira Yamaoka. Brunek! Przygotuj miasto, przyjadę! http://komiksfestiwal.com/2011/09/goscie-22-mfkig/
Chico Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 Trochę z boku gier. Pierwszego października w Łodzi będzie Akira Yamaoka. Brunek! Przygotuj miasto, przyjadę! http://komiksfestiwal.com/2011/09/goscie-22-mfkig/ On Wroclawiak. Juz. No i zgierzowy wroclawiak. Predzej Gomeza atakuj :D
Chico Napisano 5 Wrzesień 2011 Napisano 5 Wrzesień 2011 http://www.metacritic.com/game/xbox-360/dead-island/critic-reviews No, oby tak dalej!
Dr Judym Napisano 5 Wrzesień 2011 Napisano 5 Wrzesień 2011 Trochę z boku gier. Pierwszego października w Łodzi będzie Akira Yamaoka. Brunek! Przygotuj miasto, przyjadę! http://komiksfestiwal.com/2011/09/goscie-22-mfkig/ Wow, szykuje się niezłe wydarzenie!
tr3buh Napisano 5 Wrzesień 2011 Napisano 5 Wrzesień 2011 ja sie na to wybieram :DD akurat mam niedaleko :] tacy goscie.. nie mozna tego przegapic
Dr Judym Napisano 5 Wrzesień 2011 Napisano 5 Wrzesień 2011 To jeden z niewielu przypadków, kiedy cieszę się, że mieszkam w tym mieście ;)
fletcher Napisano 6 Wrzesień 2011 Napisano 6 Wrzesień 2011 (edytowane) Mistrzowie kodu się nie popisali... Z Codemaster do sieci wypłynęło 3 miliony kluczy (!) do Dirta 3. Klucze te miały być dołączane do kart graficznych AMD ATI... Niezła wtopa :D Edytowane 6 Wrzesień 2011 przez fletcher
fletcher Napisano 6 Wrzesień 2011 Napisano 6 Wrzesień 2011 To że im te klucze wyciekły to tylko ich wina niestety... Tak czy siak pewnie poblokują te klucze na steamie ale czy skorzystanie z takiej "okazji" to piractwo? Cóż, za błędy się płaci a Codemasters zapewne doskonale sobie z tego zdaje sprawę. EDIT: Tutaj jest to troszkę dokładniej opisane http://kotaku.com/5837468/whoops-3-million-copies-of-dirt-3-just-went-missing
_michal Napisano 6 Wrzesień 2011 Napisano 6 Wrzesień 2011 To że im te klucze wyciekły to tylko ich wina niestety... Tak czy siak pewnie poblokują te klucze na steamie ale czy skorzystanie z takiej "okazji" to piractwo? Cóż, za błędy się płaci a Codemasters zapewne doskonale sobie z tego zdaje sprawę. EDIT: Tutaj jest to troszkę dokładniej opisane http://kotaku.com/5837468/whoops-3-million-copies-of-dirt-3-just-went-missing To, że im te klucze wyciekły to ich wina. Ale linkowanie tych kluczy niczym się nie różni od linkowania torrentów, czy rapidów pełnych gier albo softu 3d. Przecież to też im 'wyciekło'. Tak, skorzystanie z takiej okazji to piractwo. Zapłaciłeś za tę grę? Dostałeś ją od wydawcy? Nie, wykorzystujesz przeciek.
fletcher Napisano 6 Wrzesień 2011 Napisano 6 Wrzesień 2011 To, że im te klucze wyciekły to ich wina. Ale linkowanie tych kluczy niczym się nie różni od linkowania torrentów, czy rapidów pełnych gier albo softu 3d. Przecież to też im 'wyciekło'. Tak, skorzystanie z takiej okazji to piractwo. Zapłaciłeś za tę grę? Dostałeś ją od wydawcy? Nie, wykorzystujesz przeciek. Tak, masz rację. Usunę link jednak dalej jest to dla mnie niepojęte jakim cudem wyciekło 3 miliony kluczy... 1 egzemplarz gry rozumiem, bo recenzent mógł ją wpuścić w sieć, bo w tłoczni się ktoś pokusił bo coś tam ale 3 miliony...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się