Lis Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 Witam. Zamieszczam sceną którą popełniłem ostatnio. Scena przeznaczona do Archexteriors vol. 3 Scena prezentuje budynek "Fallingwater" autorstwa Frank Lloyd Wright'a. Wszystko modelowane. bez żadnych planów z alphą :D Całkowity czas pracy to 48 godzin. mirrory: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6e33cfe1dc6bd36a http://www.imagehosting.com/show.php/601351_naforum.jpg.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 Pięknie! wszystko w scenie jest ciekawe i zastanawiająće:) bardzo mi sie podoba :) tylko tafla wody jest za płaska:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 na drzewie moglby byc trozke wiekszy bump/disp i wodospady mi się nie podobają ( piana ), ale pozatym ekstra;) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterr Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 wodospady nie teges:P no i drzewa bez liści ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 robi wrazenie, pokaz siatke choinki ;> troche razi ze w tle sa te same drzewa, ale i tak jest swietne ! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 Super! :) Rob Making ofa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 cholera, taż to zacząłem robić, ale straciłem natchnienie i leży już pare miesięcy. tyle że ja skupiałem się bardziej na budynku a ty widze skupiłeś się na otoczeniu. Ładnie ci to wyszło. gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurekk Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 Woda nie wyszła, reszta suuuuper !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 jak zwykle rośliny są na poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 budyken dziwny (konstrukcja), ale pracka super!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 Wszystko fajnie, tylko dziwnie wygląda mi ten wyższy poziom wody. Ten wodospad się jakoś tak nagle kończy, i rzeczywiście zbyt płaska tafla wody. Jak by nie było wodospadu, to taka tafla była by do przyjęcia. Ale ogólnie jak się patrzy na całokształt to fajna pracka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 ja pierdziu, ale czad :P tylko ten wodospad ;) i drzewa bezlistne a jak byś mógł to proszę Cię o krótki opis tworzenia takich głazów, chociaż tyci tyci ;P , bo wyszły czadowo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 amazing :) choc budynek odstaje od reszty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yano Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 No ladnie Andrzej, ladnie :) Widze, że ciągle podnosisz umiejętności. Wymiatasz w robieniu roślinek, jak to robisz że ci to maszyna uciąga? co to masz za sprzęt? :> Pracka fajna i zupełnie nie rozumie co sie innym nie podoba w wodospadzie, wedlug mnie spoko, ...ale fakt, pod wodospadem woda powinna byc wzburzona, no ale to juz za dużo zachodu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 Wyglada bardzo fajnie, ale tu dodam swoje trzy grosze :) chyba troche pogubiles pory roku ;) roslinnosc nizej jest piekna zielona widac wszystko swiezo po zakwitnieciu a te drzewa duze wygladaja jak w srodku zimy bez zycia :). Ogolnie mi ssie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 12 Maj 2007 Autor Share Napisano 12 Maj 2007 Hehe :) Dzięki wszystkim za komentarze. Muszę się trochę wytłumaczyć chyba :) Obrazek robiony jest z referencji tak więc uwagi o drzewach bez liści, tafli wody u dołu, bujnej roślinności itp są błędne :) -Co do linii wody to jak najbardziej się zgadzam. powinna być bardziej wzburzona na krawędzi. ttaaddeekk - to nie choinka :) użyłem modeli mojego autorstwa z "AM vol.31 015" oraz "AM vol.42 052". W tle te same drzewa są i na referce. Trochę czasu poszło na zrobienie tego jednego specjalnie pod tę scenę, na więcej nie mogłem sobie pozwolić. siwy, nielot007 - coś z budynkiem jest nie tak? Trudno było znaleźć dokładne blueprinty, większość musiałem robić na oko z referek. Uważam że położenie tego domu nadaje mu takiego uroku, tak więc bez otoczenia, nie byłoby Fallingwater House :) Yano - hehe. kope lat Janusz :) No staram się brnąć do przodu. Co do maszyny to nie mam pojęcia bo w pracy robiłem. ale praktycznie cała roślinność jest na proxy tak więc to nic wielkiego. Jeszcze raz. dzięki wszystkim za komentarze w wątku. Chętnie odpowiem na inne pytania. W poniedziałek zamieszczę referkę, clay'a i siatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 niczym z vue:) super zielsko wyszlo i drzewka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 jak dla mnie to jest bomba, oby więcej takich scenek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 Pięknie wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 Dla mnie miodzio :) Może jdynie troche ciemnawo w niektórych miejscach budynku ale i tak jest pięknie. pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 Tak patrząc na refki, to myślę, że mógłbyś jeszcze nad tym popracować, coś Ci tu koledzy szczędzą krytyki;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 12 Maj 2007 Autor Share Napisano 12 Maj 2007 Touch -> Też tak myślę lecz deathline już i tak się przeciągał, specjalnie dla ciebie załatwiłem refkę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 Chętnie odpowiem na inne pytania. a moje pytanie? buuuu ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 W kontekście refki, którą zapodałeś muszę przyznać, że się wywiązałeś;)) A w ramach czepialstwa dodam jeszcze, że przeszkadza trochę, że nie złapałeś pionu budynku i leci trochę w prawo. I brawo za roślinność, jak zwykle pro;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Raffaello Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 wszystko bardzo mi sie podoba! naprawdę pracka na poziomie, front się należy! mam pytanko czy mógłbyś cos napisac na temat oswietlenia i renderingu? fajnie wyszly glazy i te glono-muszelki na nich, powiedz mi jaki na to masz sposób? modelowane czy jakis disp? pozdrowionka ------------------------------------------------ edit: dzieki za odpowiedz! masz talent bracie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 12 Maj 2007 Autor Share Napisano 12 Maj 2007 Touch - :) no tak. nie ma camera correction (jakoś tego nie lubię) i kamera jest troszkę obrócona. Jakoś mi przypadło. carlosss - sorki. jakoś zgubiłem to pytanie. No głazy to polymodeling. Zwykły box, kilka connectów, slice, extrudów, turbosmooth, pelt maping, turbo smooth i paint deform maxowy. ogólnie siatka jest bardzo gęsta. Możesz też zrobić displacement w zbrushu ale mi coś to nie wychodziło i postanowiłem to zrobić po staremu. Raffaello - Oświetlenie to target direct bez światła envirement. Qmc + light cache. + lekka deformacja krzywej w vray bufferze ale naprawdę malutka. Muszelki rozłożone scatterem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 eee bajerka, swietne swiatelko i otoczenie, gratsy ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klikus1984 Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 roslinnosc w tej pracy mnie po prostu zniszczyla ! super ! bardzo mi sie podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 13 Maj 2007 Share Napisano 13 Maj 2007 dobre - widziałem na everze - roslinnosc pierwsza klasa, woda do poprawki zarówno shadery jak i tekstury - efekt wodospadu poniżej poziomu - reszta bardzo dobra - zwłaszcza roslinnosc - ale to chyba pisałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 14 Maj 2007 Autor Share Napisano 14 Maj 2007 Sorki że odkopuję. Oryginalnie nie mogłem zrobić postprodukcji. ale for fun: mirror: http://img2.freeimagehosting.net/uploads/43aed230bf.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 16 Maj 2007 Share Napisano 16 Maj 2007 bardzo ładnie {plugged} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 16 Maj 2007 Share Napisano 16 Maj 2007 awesome work! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 17 Maj 2007 Autor Share Napisano 17 Maj 2007 O. :D Dziękuję panowie. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekhc Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 strasznie szuczne oswietlenie, ale poza tym bardzo spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 Hmm... a jak poradziłeś sobie z wymiarami? Ale mówię o otoczeniu, bo nakładając refkę na Twoją pracę, to leży prawie jak ulał jeśli chodzi o rozmieszczenie, a to proste raczej nie było. Stąd moje pytanie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 17 Maj 2007 Autor Share Napisano 17 Maj 2007 Touch - no na początku wymodelowałem dom miałem słabe bluprinty więc musiałem się wspomagać refkami. postawiłem w środku ludka 180cm i na oko przeskalowałem cały budynek tek żeby w miarę się to trzymało. Dalej ustawiłem kamerę poprzez Camera Match ale i tak musiałem poprawić. Dalej przyjąłem że ten kamień leżący płasko ma 2metry, dopasowałem a później to już jakoś szło. Ogólnie metoda prób i błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 No i super efekt;) Dzięki za wyjaśnienie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1084 Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 "Co mial Tarkwiniusz Pyszny w swojej makówce wiedział syn jego ale nie lokaj" Prawie jak F. L. Wright BTW: miałem kiedyś model 3d tego budynku i całego terenu wokół na enginie jakiejś gry. Nie pamiętam jednak już co jak i kiedy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 helfire 2 ? czy coś takiego. ja widziałem filmik z tego engine'a w necie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1084 Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 znalazłem coś takiego: http://twhl.co.za/mapvault_map.php?id=3657 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 half life, rzeczywiście. chyba skombinuje tą gierkę specjalnie żeby połazić po tym domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 ...niestety siwy w grze tego nie ma :) - domek Wright'a zostal zrobiony by pokazac technologie- nie jest umieszczony w samej grze- tez bym chetnie po nim polazil :)...a tak na marginesie to proponuje sobie obejrzec technologiczne demka silnika firmy Crytek -renderowane w czasie rzeczywistym scenki architektoniczne z symulacja GI, pory dnia itp - miodek slodszy niz film z domu Wright'a :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 Jedno słowo - awesome. Te 48 godzin to ja bym może same skałki robił :D Jedyne co mi się nie podoba to ta piana na wodospadzie i zbyt gładka woda. Tzn jeszcze mogłyby być w tle jakieś góry, bo klimacik taki troche górski jest, ale teraz to się już czepiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-hpx- Napisano 20 Maj 2007 Share Napisano 20 Maj 2007 WooW :D Naprawde fajne tylko drzewa troche mało dopracowane. Przedewszystkim gałęzie robią wrażenie jakby w połowie były tak samo grube jak na końcu i troche mały bump\displace . Ale całość wygląda naprawde ładnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 20 Maj 2007 Share Napisano 20 Maj 2007 piękna praca My Master gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalais Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 Frank Lloyd Wright mial niezle pomysly Calkiem ladny render :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachnik Napisano 13 Luty 2009 Share Napisano 13 Luty 2009 Drzewa i niebo to tło - bitmapa. Kamienie i wodospad to też bitmapy -parawany. Tak samo zieleń z lewej. Ale chałupa jest skonstruowana. Ja robię taka sama metodą, tyle że w autocadzie i wrzucam do Maxa. To się sprawdza. Praca znakomita. Gratulacje. Pozdrawiam. JC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 13 Luty 2009 Share Napisano 13 Luty 2009 Drzewa i niebo to tło - bitmapa. Kamienie i wodospad to też bitmapy -parawany. Tak samo zieleń z lewej. Ale chałupa jest skonstruowana. Ja robię taka sama metodą, tyle że w autocadzie i wrzucam do Maxa. To się sprawdza. Praca znakomita. Gratulacje. Pozdrawiam. JC. Eeeee prosze Cie nie pisz takich głupot. Wogóle po co jest ten post!! Już pomijam fakt, że autor pisze, że wszystko jest modelowane. Przecież to na pierwszy rzut oka widać... Pewnie i tak nie uwierzysz. A więc prosze link: http://www.evermotion.org/shop_display_item.php?item=250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 13 Luty 2009 Share Napisano 13 Luty 2009 Drzewa i niebo to tło - bitmapa. Kamienie i wodospad to też bitmapy -parawany. Tak samo zieleń z lewej. poznac fachowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
loko Napisano 14 Luty 2009 Share Napisano 14 Luty 2009 Drzewa i niebo to tło - bitmapa. Kamienie i wodospad to też bitmapy -parawany. Tak samo zieleń z lewej. jachnik, dzieki - gdyby nie ty, nadal trwałbym w błędnym przekonaniu, że autor sam wymodelował drzewa, kamienie, wodospad. Skąd to się bierze, z zazdrości? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi