Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cholera, taż to zacząłem robić, ale straciłem natchnienie i leży już pare miesięcy. tyle że ja skupiałem się bardziej na budynku a ty widze skupiłeś się na otoczeniu. Ładnie ci to wyszło. gratulacje

Napisano

Wszystko fajnie, tylko dziwnie wygląda mi ten wyższy poziom wody. Ten wodospad się jakoś tak nagle kończy, i rzeczywiście zbyt płaska tafla wody. Jak by nie było wodospadu, to taka tafla była by do przyjęcia. Ale ogólnie jak się patrzy na całokształt to fajna pracka :)

Napisano

ja pierdziu, ale czad :P tylko ten wodospad ;) i drzewa bezlistne

 

a jak byś mógł to proszę Cię o krótki opis tworzenia takich głazów, chociaż tyci tyci ;P , bo wyszły czadowo ;)

Napisano

No ladnie Andrzej, ladnie :)

Widze, że ciągle podnosisz umiejętności. Wymiatasz w robieniu roślinek, jak to robisz że ci to maszyna uciąga? co to masz za sprzęt? :>

Pracka fajna i zupełnie nie rozumie co sie innym nie podoba w wodospadzie, wedlug mnie spoko, ...ale fakt, pod wodospadem woda powinna byc wzburzona, no ale to juz za dużo zachodu ;)

Napisano

Wyglada bardzo fajnie, ale tu dodam swoje trzy grosze :) chyba troche pogubiles pory roku ;) roslinnosc nizej jest piekna zielona widac wszystko swiezo po zakwitnieciu a te drzewa duze wygladaja jak w srodku zimy bez zycia :). Ogolnie mi ssie podoba.

Napisano

Hehe :) Dzięki wszystkim za komentarze.

Muszę się trochę wytłumaczyć chyba :)

Obrazek robiony jest z referencji tak więc uwagi o drzewach bez liści, tafli wody u dołu, bujnej roślinności itp są błędne :)

 

-Co do linii wody to jak najbardziej się zgadzam. powinna być bardziej wzburzona na krawędzi.

 

ttaaddeekk - to nie choinka :) użyłem modeli mojego autorstwa z "AM vol.31 015" oraz "AM vol.42 052". W tle te same drzewa są i na referce. Trochę czasu poszło na zrobienie tego jednego specjalnie pod tę scenę, na więcej nie mogłem sobie pozwolić.

 

siwy, nielot007 - coś z budynkiem jest nie tak? Trudno było znaleźć dokładne blueprinty, większość musiałem robić na oko z referek. Uważam że położenie tego domu nadaje mu takiego uroku, tak więc bez otoczenia, nie byłoby Fallingwater House :)

 

Yano - hehe. kope lat Janusz :) No staram się brnąć do przodu. Co do maszyny to nie mam pojęcia bo w pracy robiłem. ale praktycznie cała roślinność jest na proxy tak więc to nic wielkiego.

 

Jeszcze raz. dzięki wszystkim za komentarze w wątku. Chętnie odpowiem na inne pytania.

W poniedziałek zamieszczę referkę, clay'a i siatki

Napisano

Tak patrząc na refki, to myślę, że mógłbyś jeszcze nad tym popracować, coś Ci tu koledzy szczędzą krytyki;)

 

2002218584570939211_rs.jpg

 

2002241067434426323_rs.jpg

 

2002287024073455594_rs.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Touch -> Też tak myślę lecz deathline już i tak się przeciągał, specjalnie dla ciebie załatwiłem refkę:

 

refkadb3.jpg

Napisano

W kontekście refki, którą zapodałeś muszę przyznać, że się wywiązałeś;)) A w ramach czepialstwa dodam jeszcze, że przeszkadza trochę, że nie złapałeś pionu budynku i leci trochę w prawo.

I brawo za roślinność, jak zwykle pro;)

 

2002673452544216361_rs.jpg

 

Pozdrawiam

Gość Raffaello
Napisano

wszystko bardzo mi sie podoba! naprawdę pracka na poziomie, front się należy!

mam pytanko czy mógłbyś cos napisac na temat oswietlenia i renderingu?

fajnie wyszly glazy i te glono-muszelki na nich, powiedz mi jaki na to masz sposób? modelowane czy jakis disp?

pozdrowionka

 

------------------------------------------------

edit:

dzieki za odpowiedz! masz talent bracie!

Napisano

Touch - :) no tak. nie ma camera correction (jakoś tego nie lubię) i kamera jest troszkę obrócona. Jakoś mi przypadło.

 

carlosss - sorki. jakoś zgubiłem to pytanie. No głazy to polymodeling. Zwykły box, kilka connectów, slice, extrudów, turbosmooth, pelt maping, turbo smooth i paint deform maxowy. ogólnie siatka jest bardzo gęsta. Możesz też zrobić displacement w zbrushu ale mi coś to nie wychodziło i postanowiłem to zrobić po staremu.

 

Raffaello - Oświetlenie to target direct bez światła envirement. Qmc + light cache. + lekka deformacja krzywej w vray bufferze ale naprawdę malutka.

Muszelki rozłożone scatterem.

Napisano

dobre - widziałem na everze - roslinnosc pierwsza klasa, woda do poprawki zarówno shadery jak i tekstury - efekt wodospadu poniżej poziomu - reszta bardzo dobra - zwłaszcza roslinnosc - ale to chyba pisałem :)

Napisano

Hmm... a jak poradziłeś sobie z wymiarami? Ale mówię o otoczeniu, bo nakładając refkę na Twoją pracę, to leży prawie jak ulał jeśli chodzi o rozmieszczenie, a to proste raczej nie było. Stąd moje pytanie;)

Napisano

Touch - no na początku wymodelowałem dom miałem słabe bluprinty więc musiałem się wspomagać refkami. postawiłem w środku ludka 180cm i na oko przeskalowałem cały budynek tek żeby w miarę się to trzymało.

 

Dalej ustawiłem kamerę poprzez Camera Match ale i tak musiałem poprawić. Dalej przyjąłem że ten kamień leżący płasko ma 2metry, dopasowałem a później to już jakoś szło.

 

Ogólnie metoda prób i błędów.

Napisano

"Co mial Tarkwiniusz Pyszny w swojej makówce wiedział syn jego ale nie lokaj"

 

Prawie jak F. L. Wright

 

BTW: miałem kiedyś model 3d tego budynku i całego terenu wokół na enginie jakiejś gry. Nie pamiętam jednak już co jak i kiedy...

Napisano

...niestety siwy w grze tego nie ma :) - domek Wright'a zostal zrobiony by pokazac technologie- nie jest umieszczony w samej grze- tez bym chetnie po nim polazil :)...a tak na marginesie to proponuje sobie obejrzec technologiczne demka silnika firmy Crytek -renderowane w czasie rzeczywistym scenki architektoniczne z symulacja GI, pory dnia itp - miodek slodszy niz film z domu Wright'a :)

Napisano

Jedno słowo - awesome. Te 48 godzin to ja bym może same skałki robił :D Jedyne co mi się nie podoba to ta piana na wodospadzie i zbyt gładka woda. Tzn jeszcze mogłyby być w tle jakieś góry, bo klimacik taki troche górski jest, ale teraz to się już czepiam :)

Napisano

WooW :D Naprawde fajne tylko drzewa troche mało dopracowane. Przedewszystkim gałęzie robią wrażenie jakby w połowie były tak samo grube jak na końcu i troche mały bump\displace . Ale całość wygląda naprawde ładnie :)

Napisano

Drzewa i niebo to tło - bitmapa. Kamienie i wodospad to też bitmapy -parawany. Tak samo zieleń z lewej. Ale chałupa jest skonstruowana. Ja robię taka sama metodą, tyle że w autocadzie i wrzucam do Maxa. To się sprawdza. Praca znakomita. Gratulacje.

Pozdrawiam. JC.

Napisano
Drzewa i niebo to tło - bitmapa. Kamienie i wodospad to też bitmapy -parawany. Tak samo zieleń z lewej. Ale chałupa jest skonstruowana. Ja robię taka sama metodą, tyle że w autocadzie i wrzucam do Maxa. To się sprawdza. Praca znakomita. Gratulacje.

Pozdrawiam. JC.

 

Eeeee prosze Cie nie pisz takich głupot. Wogóle po co jest ten post!! Już pomijam fakt, że autor pisze, że wszystko jest modelowane. Przecież to na pierwszy rzut oka widać...

 

Pewnie i tak nie uwierzysz. A więc prosze link:

http://www.evermotion.org/shop_display_item.php?item=250

Napisano
Drzewa i niebo to tło - bitmapa. Kamienie i wodospad to też bitmapy -parawany. Tak samo zieleń z lewej.

jachnik, dzieki - gdyby nie ty, nadal trwałbym w błędnym przekonaniu, że autor sam wymodelował drzewa, kamienie, wodospad.

 

Skąd to się bierze, z zazdrości? :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności