Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No to ciesze sie, ze jednak jakies podobienstwo istnieje :). Żuchwa chyba rzeczywiscie troche za wysoko, ale juz nie mam zamiaru do niego wracac:P. Uwzglednie to w nastepnych modelach. Co do gladkosci na policzkach i czole - bede chyba musial zaczac bawic sie w jakies zmarszczki, chociaz boje sie, ze moj sprzet moze tego nie wytrzymac;/

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to kolejna zagadka(tym razem chyba troche prostsza:P) Bardzo prosze o jakies porady czy tutoriale na temat wlosow, bo jak widac wyszly tragicznie. Z reszty jestem calkiem zadowolony, jednak i tu prosze wytknac mi wszystkie bledy:Psylwek.jpg

Napisano

Coś zrobił z uchem ... :) Poza tym górna warga wraz z częscią pod nosem ( jak ona się zwie :D ?) [ ( blee ;d ) ] No i te wory pod oczami troszkę kosmiczne jak dla mnie :) Pozdrawiam.

Napisano

Matti, khatake, Monio dzięki za rady i komentarze :)

Luki Luki dzięki, popracuję nad tym w przyszłości. A te dzienniki z produkcji king konga to gdzie można znaleźć? Wrzuciłem sobie ten modelik do cg portfolio na cgtalku i się pojawił w galerii, nie wiedziałem że to się automatycznie do galerii ładuje.

Napisano (edytowane)

zbrushdocumentbmp.jpg

WIP między jedną bitwą a następną:) Staram się zrobić kobietę która choć przypomina kobietę i spróbuję dodać potem jakiś detal - idzie mi to jak po gródzie. Ucho i broda jeszcze nie ruszane.

 

Up: Trochę poprawek:)

Edytowane przez Lucek
Napisano

wizz--> jak zawsze swietne!! bardzo charakterna jedyne wrinkelsy na spodniach mi sie nie podobaja tzw nie sa straszne nie przeszkadzaja w odbiorze ale sa hmmmm..... ;)

 

mistrzu jestes i tyle :)

 

pozdrawiam

Gość User190
Napisano

W ramach mojej mudboxowej ekspansji zacząłem rzeźbić mojego tatę :)

 

tatap.jpg

 

Jakieś 2-3 h z defaultowego base'a.

Napisano

Tym razem, zeby po raz kolejny nie wrzucac kiepskiej rzezby na szybko, sprobowalem sie przylozyc. Nie jest to co prawda speed, gdyz zabral mi dobre kilka godzin z zycia, ale glupio chyba dla czegos takiego zakladac osobny watek, to pokazuje tutaj. Robiony jak zwykle z boxa. Teraz sam juz widze pare niedorobek, ale w tej chwili nie mam ochoty do niego wracac:p. Moze jak kiedys go pomaluje to przy okazji poprawie...trex.jpg

Napisano

Jeszcze bardziej bym skupił się na detalu, widać, że włożyłeś tu swoja prace, ale mimo tego powinieneś te zmarszczki i fakturę skóry zostawić na dalszy plan bo psuje troszkę bryłę ( na dokładniejszym detalu bym widział dopiero te pierdółki). Poza tym zęby i łączenie dolnej szczęki z szyją oraz "czoło" ( nie wiem jak to nazwać u dinozaura :D ). Poza tym podoba mi się sama koncepcja, czekam na kolor :] pozdro

Napisano

Zdrowia wizz. Grzybki naprawdę świetne.

Wracam do ZB. Mój trzeci glutek (postaram się zupdatować o oczka i lekkie poprawki ale to taki speedzik 1.5h - tylko trening):

 

mordka.jpg

Gość User190
Napisano

Kolejna godzinka - ma ktoś jakiś dobry patent na włosy w mudboxie?

 

tata2.jpg

 

Grzybki naprawdę fajniutkie :)

Napisano

nie powiem zeby sculpt jakos specjalnie mi sie podobał ale na renderze dziła swietnie ni drugi obrazek jest naprawde wyjechany w kosmos!, indigo?

Napisano

Hehe czasami sie dziwie chlopaki dlaczego te wasze sculpty (przynajmniej niektore) nie laduja w Finished :). Maqs ja tak samo sobie pomyslalem ze to na dole to jakies-zdjecie referka, takze ladny brzydal :)

 

PS. Morte a co by trzeba bylo poprawic w sculpcie Maqs'a zeby ci sie podbal ?? (pytam bo sie nie znam a jestem ciekawe, chyba ze ta twoja opinia to na temat samego koceptu)

Napisano (edytowane)

pawelkos- wiesz niektórzy lubią metal, a innym podoba sie hiphop- zasada jest ta sama. Technicznie maqs jest bardzo dobry, ale nieznaczy to automatycznie ze formy, sposób nakładania detalu beda mi sie podobały. Średnio widzi mi sie tez sama koncepcja tak jak zauważyles.

Wiec mój komentarz dotyczył raczej jedynie odczuc estetycznych.

 

Pomyślałem że wrzucę.. entry na comicon:

sculptspider3.jpg

Edytowane przez Morte
Napisano

Morte jesteś mym Bogiem. Świetny spiderko-gostek. Kocham taki styl. Wogóle dla mnie jesteś tutejszym miszczem zb ;] (nie zawsze tachnicznie ale poprostu masz swój wypracowany styl)

Napisano

Jeśli chodzi o spider-man ( sry będę się czepiał - bohater mojego dzieciństwa :D ) to tak :

- oczy nie pasują mi z oryginałem, jeśli masz już je robić tak jakby niżej, to rób je całe tak nisko a nie tylko taki jajowaty kształt ;d ( wiem ze niby oczy, ale jednak gryzie mi to się z oryginałem)

-szwy na kombinezonie to już taki bajer :D no ale niech Ci będzie

- palce ma jak gholum ;d

- poprawiłeś kolana :] git

- mięśnie klatki deczko dałbym większe, ale to już się czepiam

- PROSZĘ O KOLOR ! :D

- POZDRAWIAM :]

Napisano

oj stary, z tym dzieciństwem to pojechałeś(pozytywnie:P):) Ja też w spidiego poznałem majac 6 lat z kreskówki i myslę ze o niej mówisz mówiac orginał, ew. mówisz o wydawanych w tedy przez tMSemic komiksach w których artystą był Mark Bagley, czy McFarlane- i w tedy spajdi faktycznie mialk takie duze oczy jak tu:

spiderman1cover.jpgAmazingSpider-Man400Inside.jpg

Orginał w prawdziwym znaczeniu tego słowya to spajder rysowany prze steva Ditko czy moze klasyczna wersja Johna Romity Sr.

spidey.jpgAmazingSpider-Man018.jpg

Ja jednakoż najbardziej lubie wersję zaprowoponowaną prze zJohna Romitę jr:

3635new_storyimage0968172_full.jpg

Stąd też moje watpliwosci co do słowa orgianał.

Napisano (edytowane)

Mam wrażenie ,że troszkę są zaburzone proporcje w długości korpusu. Coś w okolicach bioder na moje oko.

No i długość ramienia jest zbyt mała w porównaniu do przedramienia.

Edytowane przez Marqson
Napisano

Faktycznie - szwy, biodra, rozluźniona klatka p., szerokość barków, zmarszczki w pachwinie możnaby poprawić.

 

Pozamiatałeś Tymi Nogami i dłońmi. Śą świetne, takie ekspresyjne. - Jeszcze tylko stopom brakuje lekkości, trochę klockowate są.

 

Gratulacje.

Napisano (edytowane)

Maqs - zniszczyłeś mnie tym obrazkiem, na serio myślałem że ten dolny to referencja, i zaraz się wczyta render miedzy nimi...

 

Zniszcz mu zęby troche (bo paradontoze to już ma konkretną, tylko próchnicy brakuje) - obrazek będzie wart fronta moim zdaniem :)

 

proteza1k.JPG

Edytowane przez Loki
Napisano

Mam pytanie - w jaki sposob, jaka technika, jakim pedzlem otrzymujecie takie fajne zmarszczki jak np. te na sculpcie Mortego:59485727.png

 

Jest w tym cos szczegolnego, czy to po prostu doswiadczenie? mi za kazdem razem wychodza plaskie i brzydkie. Poza tym na filmach ktore kiedys widzialem ludzie zazwyczaj maluja strasznie malym rozmiarem brusha - czy to przy tablecie tak wyglada, czy to tez jest jakas technika?

Napisano

No muszę Ci zwrócić troszkę honoru Morte :) Moje wyobrażenie spider-mana trzyma się serialu, nowszych komiksów oraz filmów. Troszkę się wybroniłeś tymi oczętami, ale z 2 strony przyznałeś, że musisz je poprawić. Zrób je bardziej agresywne ( tak jak na 1 dodanym przez Ciebie zdjęciu. Mógłbyś zrobić troszkę węższy ten obszar na czarno, dobrze by podkreślił ( ihmo w starych spider-manach ta czarna linia do okola oczu jest za gruba i troszkę szpeci moim zdaniem ) agresywny styl ;) Palce w starych wersjach komiksów faktycznie są gholumowate więc i tu też honor zwracam. Wychodzi na to, że sięgasz w dalsze wersje spider-mana i stąd nasze różnice, tak czy siak - świetna robota, wciąż czekam na kolor :)

Napisano
odnośnie tekstu krzeka.

 

ja tez wlasnie zauwazylem ze na filmikach to maluja bardzo małymi brushami na jak najbardziej maxymalnym oddaleniu

 

Ja tam robię na takim oddaleniu jak model ma defaultowo po imporcie. Jedyne kryterium dla mnie to żeby było widać całość modelu. Potem jak chcesz z alfami i detalem poszaleć to sobie przybliżenia robisz.

Napisano

Tomala jak dla mnie ta morda jest bardzo ciekawa :] może ten kąt przy górnej wardze za bardzo widać, itak mi się bardzo podoba ;] no i ta faktura skóry NICE!

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności