Krzek Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 No to ciesze sie, ze jednak jakies podobienstwo istnieje :). Żuchwa chyba rzeczywiscie troche za wysoko, ale juz nie mam zamiaru do niego wracac:P. Uwzglednie to w nastepnych modelach. Co do gladkosci na policzkach i czole - bede chyba musial zaczac bawic sie w jakies zmarszczki, chociaz boje sie, ze moj sprzet moze tego nie wytrzymac;/
Krzek Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 No to kolejna zagadka(tym razem chyba troche prostsza:P) Bardzo prosze o jakies porady czy tutoriale na temat wlosow, bo jak widac wyszly tragicznie. Z reszty jestem calkiem zadowolony, jednak i tu prosze wytknac mi wszystkie bledy:P
No]2 Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Coś zrobił z uchem ... :) Poza tym górna warga wraz z częscią pod nosem ( jak ona się zwie :D ?) [ ( blee ;d ) ] No i te wory pod oczami troszkę kosmiczne jak dla mnie :) Pozdrawiam.
Tomala Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Matti, khatake, Monio dzięki za rady i komentarze :) Luki Luki dzięki, popracuję nad tym w przyszłości. A te dzienniki z produkcji king konga to gdzie można znaleźć? Wrzuciłem sobie ten modelik do cg portfolio na cgtalku i się pojawił w galerii, nie wiedziałem że to się automatycznie do galerii ładuje.
Luki Luki Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Tu są wszystkie: http://www.kongisking.net/kong2005/proddiary/ ten o ktory mi chodzilo ma tytul 14 weeks to go. 1
Tomala Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Luki Luki świetne! Dzięki Ci dobry człowieku :) Ciekawe czy jest coś takiego do LOTR'a, w końcu to też Jackson i weta.
Lucek Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 (edytowane) WIP między jedną bitwą a następną:) Staram się zrobić kobietę która choć przypomina kobietę i spróbuję dodać potem jakiś detal - idzie mi to jak po gródzie. Ucho i broda jeszcze nie ruszane. Up: Trochę poprawek:) Edytowane 28 Czerwiec 2009 przez Lucek
wizz Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 dam też tutja :) jak to mówią, trza sie pokazywać hehe ...
Lucek Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 Nie wiem jaki sposób miałby rozciągnąć mięśnie brzucha w taki sposób ale ogólnie przyjemne w odbiorze.
nielot007 Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 wizz--> jak zawsze swietne!! bardzo charakterna jedyne wrinkelsy na spodniach mi sie nie podobaja tzw nie sa straszne nie przeszkadzaja w odbiorze ale sa hmmmm..... ;) mistrzu jestes i tyle :) pozdrawiam
Krzek Napisano 5 Lipiec 2009 Napisano 5 Lipiec 2009 Tym razem, w ramach odpoczynku od twarzy, bedzie pies:P Jak zwykle prosze o jakies uwagi i oceny :)
No]2 Napisano 5 Lipiec 2009 Napisano 5 Lipiec 2009 Oczy, uszy do poprawy jak nic moim zdaniem, ale fajnie, że jakaś odmiana od twarzy etc na forum.
Gość User190 Napisano 5 Lipiec 2009 Napisano 5 Lipiec 2009 W ramach mojej mudboxowej ekspansji zacząłem rzeźbić mojego tatę :) Jakieś 2-3 h z defaultowego base'a.
Krzek Napisano 9 Lipiec 2009 Napisano 9 Lipiec 2009 Tym razem, zeby po raz kolejny nie wrzucac kiepskiej rzezby na szybko, sprobowalem sie przylozyc. Nie jest to co prawda speed, gdyz zabral mi dobre kilka godzin z zycia, ale glupio chyba dla czegos takiego zakladac osobny watek, to pokazuje tutaj. Robiony jak zwykle z boxa. Teraz sam juz widze pare niedorobek, ale w tej chwili nie mam ochoty do niego wracac:p. Moze jak kiedys go pomaluje to przy okazji poprawie...
No]2 Napisano 9 Lipiec 2009 Napisano 9 Lipiec 2009 Jeszcze bardziej bym skupił się na detalu, widać, że włożyłeś tu swoja prace, ale mimo tego powinieneś te zmarszczki i fakturę skóry zostawić na dalszy plan bo psuje troszkę bryłę ( na dokładniejszym detalu bym widział dopiero te pierdółki). Poza tym zęby i łączenie dolnej szczęki z szyją oraz "czoło" ( nie wiem jak to nazwać u dinozaura :D ). Poza tym podoba mi się sama koncepcja, czekam na kolor :] pozdro
wizz Napisano 10 Lipiec 2009 Napisano 10 Lipiec 2009 taki mały speed przed wakacjami w szpitalu xD juz pewnie nie wróce hehe... :)
Gotham Napisano 10 Lipiec 2009 Napisano 10 Lipiec 2009 Uszy do góry, jedź poderwać jakąś pielęgniarkę i wracaj szybko bo thread wyschnie... no albo się zczerstwi ;).
mrkrzysiek Napisano 10 Lipiec 2009 Napisano 10 Lipiec 2009 fajne grzybki, aby pielęgniarki były ładne;) domyślam się czemu taki temat pracy :P
Tomala Napisano 10 Lipiec 2009 Napisano 10 Lipiec 2009 Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Ale to chyba nie przez grzybki?
khatake Napisano 11 Lipiec 2009 Napisano 11 Lipiec 2009 Zdrowia wizz. Grzybki naprawdę świetne. Wracam do ZB. Mój trzeci glutek (postaram się zupdatować o oczka i lekkie poprawki ale to taki speedzik 1.5h - tylko trening):
Gość User190 Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 Kolejna godzinka - ma ktoś jakiś dobry patent na włosy w mudboxie? Grzybki naprawdę fajniutkie :)
Maqs Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 Takie cos. http://xs941.xs.to/xs941/09301/m1182.jpg http://xs941.xs.to/xs941/09290/ccom2469.jpg
Gość Morte Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 nie powiem zeby sculpt jakos specjalnie mi sie podobał ale na renderze dziła swietnie ni drugi obrazek jest naprawde wyjechany w kosmos!, indigo?
Maqs Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 Yeap, render podrasowany w blenderowych nodach do kompozycji.
F/X Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 Maqs: pierwsze wrazenie: "Fajny sculpt. Świetnie odwzorował ta referke na dole." Render bardzo mi sie podoba
Pawelkos Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 Hehe czasami sie dziwie chlopaki dlaczego te wasze sculpty (przynajmniej niektore) nie laduja w Finished :). Maqs ja tak samo sobie pomyslalem ze to na dole to jakies-zdjecie referka, takze ladny brzydal :) PS. Morte a co by trzeba bylo poprawic w sculpcie Maqs'a zeby ci sie podbal ?? (pytam bo sie nie znam a jestem ciekawe, chyba ze ta twoja opinia to na temat samego koceptu)
Gość Morte Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 (edytowane) pawelkos- wiesz niektórzy lubią metal, a innym podoba sie hiphop- zasada jest ta sama. Technicznie maqs jest bardzo dobry, ale nieznaczy to automatycznie ze formy, sposób nakładania detalu beda mi sie podobały. Średnio widzi mi sie tez sama koncepcja tak jak zauważyles. Wiec mój komentarz dotyczył raczej jedynie odczuc estetycznych. Pomyślałem że wrzucę.. entry na comicon: Edytowane 21 Lipiec 2009 przez Morte
No]2 Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Ładny model, jedyne do czego mógłbym się przyczepić to nogi, a w szczególności kolana (coś mi nie pasują).
indian Napisano 24 Lipiec 2009 Napisano 24 Lipiec 2009 Cześć, moja pierwsza pracka prawie skończona, jest to mój pierwszy tydzień w zbrushu
khatake Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 Morte jesteś mym Bogiem. Świetny spiderko-gostek. Kocham taki styl. Wogóle dla mnie jesteś tutejszym miszczem zb ;] (nie zawsze tachnicznie ale poprostu masz swój wypracowany styl)
No]2 Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 Jeśli chodzi o spider-man ( sry będę się czepiał - bohater mojego dzieciństwa :D ) to tak : - oczy nie pasują mi z oryginałem, jeśli masz już je robić tak jakby niżej, to rób je całe tak nisko a nie tylko taki jajowaty kształt ;d ( wiem ze niby oczy, ale jednak gryzie mi to się z oryginałem) -szwy na kombinezonie to już taki bajer :D no ale niech Ci będzie - palce ma jak gholum ;d - poprawiłeś kolana :] git - mięśnie klatki deczko dałbym większe, ale to już się czepiam - PROSZĘ O KOLOR ! :D - POZDRAWIAM :]
Gość Morte Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 oj stary, z tym dzieciństwem to pojechałeś(pozytywnie:P):) Ja też w spidiego poznałem majac 6 lat z kreskówki i myslę ze o niej mówisz mówiac orginał, ew. mówisz o wydawanych w tedy przez tMSemic komiksach w których artystą był Mark Bagley, czy McFarlane- i w tedy spajdi faktycznie mialk takie duze oczy jak tu: Orginał w prawdziwym znaczeniu tego słowya to spajder rysowany prze steva Ditko czy moze klasyczna wersja Johna Romity Sr. Ja jednakoż najbardziej lubie wersję zaprowoponowaną prze zJohna Romitę jr: Stąd też moje watpliwosci co do słowa orgianał.
Marqson Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 (edytowane) Mam wrażenie ,że troszkę są zaburzone proporcje w długości korpusu. Coś w okolicach bioder na moje oko. No i długość ramienia jest zbyt mała w porównaniu do przedramienia. Edytowane 26 Lipiec 2009 przez Marqson
sly Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 Faktycznie - szwy, biodra, rozluźniona klatka p., szerokość barków, zmarszczki w pachwinie możnaby poprawić. Pozamiatałeś Tymi Nogami i dłońmi. Śą świetne, takie ekspresyjne. - Jeszcze tylko stopom brakuje lekkości, trochę klockowate są. Gratulacje.
Trybal Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 Morte naprawdę zajefajne! Z każdą kolejną postacią stajesz się coraz większym moim autorytetem :D
Loki Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 (edytowane) Maqs - zniszczyłeś mnie tym obrazkiem, na serio myślałem że ten dolny to referencja, i zaraz się wczyta render miedzy nimi... Zniszcz mu zęby troche (bo paradontoze to już ma konkretną, tylko próchnicy brakuje) - obrazek będzie wart fronta moim zdaniem :) Edytowane 27 Lipiec 2009 przez Loki
Krzek Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 Mam pytanie - w jaki sposob, jaka technika, jakim pedzlem otrzymujecie takie fajne zmarszczki jak np. te na sculpcie Mortego: Jest w tym cos szczegolnego, czy to po prostu doswiadczenie? mi za kazdem razem wychodza plaskie i brzydkie. Poza tym na filmach ktore kiedys widzialem ludzie zazwyczaj maluja strasznie malym rozmiarem brusha - czy to przy tablecie tak wyglada, czy to tez jest jakas technika?
Gość Morte Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 zapewne chodzi o maddam standart brush: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=57944&page=6&pp=15 w załączniku posta nr 84. A poza tym no trochę ćwiczeń- najczęściej rysuje się linię zmarszczki brushem z tego linka, potem claybrushem na około, ew.. trochę inflata.
No]2 Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 No muszę Ci zwrócić troszkę honoru Morte :) Moje wyobrażenie spider-mana trzyma się serialu, nowszych komiksów oraz filmów. Troszkę się wybroniłeś tymi oczętami, ale z 2 strony przyznałeś, że musisz je poprawić. Zrób je bardziej agresywne ( tak jak na 1 dodanym przez Ciebie zdjęciu. Mógłbyś zrobić troszkę węższy ten obszar na czarno, dobrze by podkreślił ( ihmo w starych spider-manach ta czarna linia do okola oczu jest za gruba i troszkę szpeci moim zdaniem ) agresywny styl ;) Palce w starych wersjach komiksów faktycznie są gholumowate więc i tu też honor zwracam. Wychodzi na to, że sięgasz w dalsze wersje spider-mana i stąd nasze różnice, tak czy siak - świetna robota, wciąż czekam na kolor :)
Lucek Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 odnośnie tekstu krzeka. ja tez wlasnie zauwazylem ze na filmikach to maluja bardzo małymi brushami na jak najbardziej maxymalnym oddaleniu Ja tam robię na takim oddaleniu jak model ma defaultowo po imporcie. Jedyne kryterium dla mnie to żeby było widać całość modelu. Potem jak chcesz z alfami i detalem poszaleć to sobie przybliżenia robisz.
wizz Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 udało sie ostatnio wymęczyć ... aa to na bazie conceptu Bjorn Hurrisa - http://www.bjornhurri.com
mafida Napisano 2 Sierpień 2009 Napisano 2 Sierpień 2009 Hej wizz,świetny jak zwykle,może warto dokończyć:)
Ex3 Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 Inkredibel :) Podziel się jak zrobić taką fakturkę skóry.
Kruku Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 Tomala jak dla mnie ta morda jest bardzo ciekawa :] może ten kąt przy górnej wardze za bardzo widać, itak mi się bardzo podoba ;] no i ta faktura skóry NICE!
Destroyer Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 Tomala jak zobaczyłem model to od razu pomyślałem że to twój :) masz już rozpoznawalny styl to chyba dobrze :P detal super wyszedł :)
Rekomendowane odpowiedzi