Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki Loki :)

Kanapa to model free, ja bym takiej nie dał rady popełnić.

Materiał miałem w archiwum, nie pamiętam za bardzo skąd.

 

Fakt, przepalenia na panoramce wyszły większe niż na pojedyńczych ujęciach, miałem jednak znacznie mniejsze pole manewru na całości.

 

Zna ktoś sposób na zrobienie analogicznego ujęcia w mentalu?

Da się w ogóle?

 

I czy jest jakiś serwer free, żeby zahostować swfa w pełnej wielkości? Bo jak wrzuciłem pełnego to go zeskalowało i nie daje się zrobić full screena, cały efekt psuje.

 

PZDR

mkeruj

Napisano
Dzięki Loki :)

 

 

I czy jest jakiś serwer free, żeby zahostować swfa w pełnej wielkości? Bo jak wrzuciłem pełnego to go zeskalowało i nie daje się zrobić full screena, cały efekt psuje.

 

 

Z panoramką to robiłem tak, że wrzucałem na 000webhost.com i robiłem prostą stronkę z swf'em.

Swoje wypociny trzymam tam już z dwa, trzy lata więc serwis raczej pewny.

Napisano

Fajna sielanka:) Dróżka rozumiem wkomponowana ze zdjęcia? Świetnie połączone. Drażnią tylko drzewa po lewej, chyba przesaturowane.

Wracając jeszcze do mojego gumolitu:D Zaznaczyłem niechcący fresnel refl. dla podłogi, hehe

 

Pozdr

Napisano

grzegerz: drażnią te krzyżujące się kłosy na pierwszym planie. Zboże albo jest ugięte w jedną stronę od wiatru, albo tylko same czubki (zapomniałem jak to się nazywa, to z ziarnami na górze ;) )

 

http://www.google.com/images?client=opera&rls=pl&q=zbo%C5%BCe&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=pl&tab=wi

 

I troszkę bardziej bym poszarpał zakończenia dachów, niech tam będzie widać troszkę różnorodność długości witek. Poza tym całkiem fajnie. :)

 

Touch: z przykrością muszę się w 100% zgodzić z viz.k. Pora na coś nowego, a co do tej to jakoś tak niefortunnie kamera ustawiona, że Ci w prawym dolnym rogu teraz rozciąga teksturę posadzki niefajnie. ;)

 

Sz.

Napisano

Bez złośliwości - jeśli widzisz tam tylko pare baboli to załóż okulary i zrób sobie listę.

Na plus jest to, że (jak mi się przynajmniej wydaje i mam taką nadzieję) robisz coś od początku sam a nie z jakichś chińskich modeli. Jeśli uda ci się zwalczyć przyzwyczajenia z oświetleniem, dofem, modelami niewiadomego pochodzenia itd. to może coś ciekawego z tego powstanie.

Napisano
grzegerz: drażnią te krzyżujące się kłosy na pierwszym planie. Zboże albo jest ugięte w jedną stronę od wiatru, albo tylko same czubki (zapomniałem jak to się nazywa, to z ziarnami na górze ;) )

 

Zboże może być również powyginane z innych powodów;)

Napisano

pressenter - super wygląda, bryła świetnie oświetlona. Przybliż czym i jak świecisz (tylko HDRka w GIenvironment?), jaki jest CM itp?

Napisano

pressenter - ciekawe ujęcie. Lekki DOF i specular na źdźbłach bym tu widział.

remanent - da radę :) Niebo chyba trochę zbyt jasne jak na tą intensywność światła.

 

Wspólnie z peterem_f taką wizkę sobie dziergamy:

 

ed0353cbf2879b61.jpg

 

71a12ee44d752902.jpg

 

 

9e743a26e4114712.jpg

 

I juz pokazywane było ale nastąpił facelifting i peter_f kazał też dorzucić domek ;)

 

9741461766280b0e.jpg

 

b89a9fd8627ea170.jpg

Napisano (edytowane)
pressenter - super wygląda, bryła świetnie oświetlona. Przybliż czym i jak świecisz (tylko HDRka w GIenvironment?), jaki jest CM itp?

 

Hmm, tak jakby hdr, bo to exr wrzucone jako bitmapa w background... i to wszystko. ;) Coś tak jakby LWF, tylko z reinhardem, i tyle.

 

 

Pionix: ogólnie bardzo bene, tylko ten łupek... argh, jakoś jestem na nie. :)

 

Sz.

Edytowane przez pressenter
Napisano
pionix -> fajnie to wygląda, jak uzyskujesz taka lekka mgiełkę w oddali na renderach zewnętrznych ?

 

vray fog / zdepth + photoshop - wszystko jest możliwe ;)

Napisano

Indian : dla mnie kapitalnie tylko ten napis sofa jest zbędny , przez chwile myślałem ,że to kanapa Sony ;) Studio mi się podoba, minimalnie jaśniejsze boki kanapy mogły być, może dodatkowy vray light tam ustawiony pod katem by poprawił sytuacje.

Napisano

Pionix - fajnie wygląda faktura kamienia na ścianie, nie ma się bardzo czego czepić tylko warto by wysunąć niektóre kamienie bardziej. sam mam ten sam motyw i kombinuję jak zrobić teksturę.

Napisano

widzę, że nawet w renderach testowych poziom prac jest wysoki.

 

pionix, świetną wizkę z peterem_f sobie dziergacie, fajne klimatyczne kolorki :)

 

wrzucam coś od siebie, w ramach przerwy od buta, generalnie można to określić jako pierwsze kroki w mental rayu

 

jak się to prezentuje?

 

render_final_1280.jpg

Napisano

maly teścik starej scenki. trawa jest testowa, calkowicie do wymiany. będą jakieś różnorodne kępki, chwasty, kamyki itp.

 

testgo.jpg

Napisano
mały królik, bardzo ładnie, nie ma do czego się przyczepić :)

 

popieram, jedyna rzecz nad którą można pomyśleć to materiał liści tego drzewka - ale to kosmetyka - dla odbioru całości stoiska nie ma większego znaczenia.

 

Kub@ - bardzo przyjemnie - czym oświetlałeś? volume light od słońca w postprodukcji ?

Napisano

siema

poniżej test oświetlenia exteriora, świecone sun +hdri

Co myślicie o tym? Jakieś sugestie. bo straciłem już punkt odniesienia do tego. NIe wiem czy jest już dobrze i co można by poprawić ewentualnie.

 

bez textur

35706647.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

z texturkami

81499298.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

Chyba przesadziles z tym sunem. W ogóle nie widać tej hdrki i takie mocne ostre cienie - powinny być imo słabsze i mieć niebieską dominante.

Napisano

Marek G. - tak jak Xizor, więcej kontrastu. i HDRI z wieksza liczba poprawnie zrobionych expozycji też byłoby ładnie :)

A ustawienia GI w porządku? Mało cieni widać. GI można postprodukować, jest ramka Postprocessing w ustawieniach GI w vRay , obczaj ją.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności