pressenter Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 cfaniak: ogólnie całkiem całkiem, ale nad specularem podłogi bym zdecydowanie popracował. Sz.
mkeruj Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Dzięki Loki :) Kanapa to model free, ja bym takiej nie dał rady popełnić. Materiał miałem w archiwum, nie pamiętam za bardzo skąd. Fakt, przepalenia na panoramce wyszły większe niż na pojedyńczych ujęciach, miałem jednak znacznie mniejsze pole manewru na całości. Zna ktoś sposób na zrobienie analogicznego ujęcia w mentalu? Da się w ogóle? I czy jest jakiś serwer free, żeby zahostować swfa w pełnej wielkości? Bo jak wrzuciłem pełnego to go zeskalowało i nie daje się zrobić full screena, cały efekt psuje. PZDR mkeruj
cfaniak Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Dzięki Loki :) I czy jest jakiś serwer free, żeby zahostować swfa w pełnej wielkości? Bo jak wrzuciłem pełnego to go zeskalowało i nie daje się zrobić full screena, cały efekt psuje. Z panoramką to robiłem tak, że wrzucałem na 000webhost.com i robiłem prostą stronkę z swf'em. Swoje wypociny trzymam tam już z dwa, trzy lata więc serwis raczej pewny.
Camel Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 no ładnie, bardziej to pasuje :)tyle że to co to jest to na podłożu to jaki materiał właściwie? ;)
Orangegraphics Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 drewno luster itp chyba lepiej jak było ciemne 1
Camel Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 "gumolit" :D Też umarłem ;) ale trafne określenie, warto zrobić nowy wpis to baz materiałów architektonicznych vRayGumlithiumMtl ;)
olaf Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 przy takim widoku zza okna i tak wszystkim wisi co wstawisz do wnętrza ;)
Touch Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Hehehe, miały być stare zmatowiałe już trochę kafle, ale chyba nie wyszło:D
Touch Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Fajna sielanka:) Dróżka rozumiem wkomponowana ze zdjęcia? Świetnie połączone. Drażnią tylko drzewa po lewej, chyba przesaturowane. Wracając jeszcze do mojego gumolitu:D Zaznaczyłem niechcący fresnel refl. dla podłogi, hehe Pozdr
viz.k Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Touch, zaczałbys cos innego mi sie ta łazienka po prostu nie podoba sama w sobie:)
pressenter Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 grzegerz: drażnią te krzyżujące się kłosy na pierwszym planie. Zboże albo jest ugięte w jedną stronę od wiatru, albo tylko same czubki (zapomniałem jak to się nazywa, to z ziarnami na górze ;) ) http://www.google.com/images?client=opera&rls=pl&q=zbo%C5%BCe&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=pl&tab=wi I troszkę bardziej bym poszarpał zakończenia dachów, niech tam będzie widać troszkę różnorodność długości witek. Poza tym całkiem fajnie. :) Touch: z przykrością muszę się w 100% zgodzić z viz.k. Pora na coś nowego, a co do tej to jakoś tak niefortunnie kamera ustawiona, że Ci w prawym dolnym rogu teraz rozciąga teksturę posadzki niefajnie. ;) Sz.
KaeMS Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 Bez złośliwości - jeśli widzisz tam tylko pare baboli to załóż okulary i zrób sobie listę. Na plus jest to, że (jak mi się przynajmniej wydaje i mam taką nadzieję) robisz coś od początku sam a nie z jakichś chińskich modeli. Jeśli uda ci się zwalczyć przyzwyczajenia z oświetleniem, dofem, modelami niewiadomego pochodzenia itd. to może coś ciekawego z tego powstanie.
bbandi Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 grzegerz: drażnią te krzyżujące się kłosy na pierwszym planie. Zboże albo jest ugięte w jedną stronę od wiatru, albo tylko same czubki (zapomniałem jak to się nazywa, to z ziarnami na górze ;) ) Zboże może być również powyginane z innych powodów;)
pressenter Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 Dalej testy i nauki światełka z hdr. Sz.
remanent Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 niezły patent pressenter, zabowiada się obiecująco u mnie nauka oświetlenia sztucznego we frayu. pierwsze próby nowej sceny, da radę?
Camel Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 bardzo ładne :)) słodko i ciepło brzmi to światło. tylko zredukuj burna o 10-20% :)
Razer Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 pressenter - super wygląda, bryła świetnie oświetlona. Przybliż czym i jak świecisz (tylko HDRka w GIenvironment?), jaki jest CM itp?
pionix Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 pressenter - ciekawe ujęcie. Lekki DOF i specular na źdźbłach bym tu widział. remanent - da radę :) Niebo chyba trochę zbyt jasne jak na tą intensywność światła. Wspólnie z peterem_f taką wizkę sobie dziergamy: I juz pokazywane było ale nastąpił facelifting i peter_f kazał też dorzucić domek ;)
Nowi Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 pionix -> fajnie to wygląda, jak uzyskujesz taka lekka mgiełkę w oddali na renderach zewnętrznych ?
indian Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 (edytowane) troszkę wstyd pokazywać po tym co pokazał pionix i szymon ale, jak się podoba... poprawki: Edytowane 3 Sierpień 2010 przez indian
Camel Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 przyzwoicie ale przerób skórkę fotosklepem bo widać dokuczające powtarzanki :(
pressenter Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 (edytowane) pressenter - super wygląda, bryła świetnie oświetlona. Przybliż czym i jak świecisz (tylko HDRka w GIenvironment?), jaki jest CM itp? Hmm, tak jakby hdr, bo to exr wrzucone jako bitmapa w background... i to wszystko. ;) Coś tak jakby LWF, tylko z reinhardem, i tyle. Pionix: ogólnie bardzo bene, tylko ten łupek... argh, jakoś jestem na nie. :) Sz. Edytowane 3 Sierpień 2010 przez pressenter
Camel Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 pionix -> fajnie to wygląda, jak uzyskujesz taka lekka mgiełkę w oddali na renderach zewnętrznych ? vray fog / zdepth + photoshop - wszystko jest możliwe ;)
Orangegraphics Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 pionix, światełko jest przepiękne, ogólnie ładniusio, na ostatnim nie lewitują leżaczki? jak robisz trawe?
pionix Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 Foga zrobiłem tak: Xiz0r - GroundWizem. Leżaczki mają cienkie metalowe nóżki i to może sprawiać wrażenie że lewitują.
NV Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 Indian : dla mnie kapitalnie tylko ten napis sofa jest zbędny , przez chwile myślałem ,że to kanapa Sony ;) Studio mi się podoba, minimalnie jaśniejsze boki kanapy mogły być, może dodatkowy vray light tam ustawiony pod katem by poprawił sytuacje.
Razer Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 pionix kamień we wnętrzu wyszedł fajowo, ale tiling na kanapie rzuca się w oczy. indian nie ma się co fstydziać takiej kanapki :)
maciek.m Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 Ja wrzucam dzis zaczety model automatu oddechowego do nurkowania model apeks ATX40 :) jest to skonczona jedna czesc calego zestawu.
remanent Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 Pionix - fajnie wygląda faktura kamienia na ścianie, nie ma się bardzo czego czepić tylko warto by wysunąć niektóre kamienie bardziej. sam mam ten sam motyw i kombinuję jak zrobić teksturę.
mały królik Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 widzę, że nawet w renderach testowych poziom prac jest wysoki. pionix, świetną wizkę z peterem_f sobie dziergacie, fajne klimatyczne kolorki :) wrzucam coś od siebie, w ramach przerwy od buta, generalnie można to określić jako pierwsze kroki w mental rayu jak się to prezentuje?
Kub@ Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 maly teścik starej scenki. trawa jest testowa, calkowicie do wymiany. będą jakieś różnorodne kępki, chwasty, kamyki itp.
jlidesign Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 pressenter, pionix,Kub@ chłopaki wymiatacie, aż miło się ogląda wasze prace ******
SWRSC Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 mały królik, bardzo ładnie, nie ma do czego się przyczepić :)
cfaniak Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 mały królik, bardzo ładnie, nie ma do czego się przyczepić :) Ja bym osobiście podłoże dał czarne a tak to fajnie stoisko pokazane.
Loki Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 mały królik, bardzo ładnie, nie ma do czego się przyczepić :) popieram, jedyna rzecz nad którą można pomyśleć to materiał liści tego drzewka - ale to kosmetyka - dla odbioru całości stoiska nie ma większego znaczenia. Kub@ - bardzo przyjemnie - czym oświetlałeś? volume light od słońca w postprodukcji ?
Marek G Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 siema poniżej test oświetlenia exteriora, świecone sun +hdri Co myślicie o tym? Jakieś sugestie. bo straciłem już punkt odniesienia do tego. NIe wiem czy jest już dobrze i co można by poprawić ewentualnie. bez textur Uploaded with ImageShack.us z texturkami Uploaded with ImageShack.us
Lucek Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Chyba przesadziles z tym sunem. W ogóle nie widać tej hdrki i takie mocne ostre cienie - powinny być imo słabsze i mieć niebieską dominante.
Orangegraphics Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 MArek G ja ci powiem że jestem przeciwnikiem testowania lighta na clay materiale. potem wszystko trzeba poprawiać bo kontrastu nie ma czy coś. ogarnij materiały i pokaż jak to wygląda
cfaniak Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Na bezrobociu wydłubałem taki kibelek: [/url]
cfaniak Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 cfaniak, nieczytelna prawa górna ćwiartka. Racja w sumie, ujęcie może zmienię i coś pokombinuje.
Camel Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Marek G. - tak jak Xizor, więcej kontrastu. i HDRI z wieksza liczba poprawnie zrobionych expozycji też byłoby ładnie :) A ustawienia GI w porządku? Mało cieni widać. GI można postprodukować, jest ramka Postprocessing w ustawieniach GI w vRay , obczaj ją.
Bati Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 Test okleiny na szafę, po wyrenderowaniu doszłem do wniosku ze kolory zbliżę bardziej do siebie: Uploaded with ImageShack.us
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się