Napisano 1 Sierpień 201014 l cfaniak: ogólnie całkiem całkiem, ale nad specularem podłogi bym zdecydowanie popracował. Sz.
Napisano 2 Sierpień 201014 l Dzięki Loki :) Kanapa to model free, ja bym takiej nie dał rady popełnić. Materiał miałem w archiwum, nie pamiętam za bardzo skąd. Fakt, przepalenia na panoramce wyszły większe niż na pojedyńczych ujęciach, miałem jednak znacznie mniejsze pole manewru na całości. Zna ktoś sposób na zrobienie analogicznego ujęcia w mentalu? Da się w ogóle? I czy jest jakiś serwer free, żeby zahostować swfa w pełnej wielkości? Bo jak wrzuciłem pełnego to go zeskalowało i nie daje się zrobić full screena, cały efekt psuje. PZDR mkeruj
Napisano 2 Sierpień 201014 l Dzięki Loki :) I czy jest jakiś serwer free, żeby zahostować swfa w pełnej wielkości? Bo jak wrzuciłem pełnego to go zeskalowało i nie daje się zrobić full screena, cały efekt psuje. Z panoramką to robiłem tak, że wrzucałem na 000webhost.com i robiłem prostą stronkę z swf'em. Swoje wypociny trzymam tam już z dwa, trzy lata więc serwis raczej pewny.
Napisano 2 Sierpień 201014 l no ładnie, bardziej to pasuje :)tyle że to co to jest to na podłożu to jaki materiał właściwie? ;)
Napisano 2 Sierpień 201014 l "gumolit" :D Też umarłem ;) ale trafne określenie, warto zrobić nowy wpis to baz materiałów architektonicznych vRayGumlithiumMtl ;)
Napisano 2 Sierpień 201014 l przy takim widoku zza okna i tak wszystkim wisi co wstawisz do wnętrza ;)
Napisano 2 Sierpień 201014 l Hehehe, miały być stare zmatowiałe już trochę kafle, ale chyba nie wyszło:D
Napisano 2 Sierpień 201014 l Fajna sielanka:) Dróżka rozumiem wkomponowana ze zdjęcia? Świetnie połączone. Drażnią tylko drzewa po lewej, chyba przesaturowane. Wracając jeszcze do mojego gumolitu:D Zaznaczyłem niechcący fresnel refl. dla podłogi, hehe Pozdr
Napisano 2 Sierpień 201014 l Touch, zaczałbys cos innego mi sie ta łazienka po prostu nie podoba sama w sobie:)
Napisano 3 Sierpień 201014 l grzegerz: drażnią te krzyżujące się kłosy na pierwszym planie. Zboże albo jest ugięte w jedną stronę od wiatru, albo tylko same czubki (zapomniałem jak to się nazywa, to z ziarnami na górze ;) ) http://www.google.com/images?client=opera&rls=pl&q=zbo%C5%BCe&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=pl&tab=wi I troszkę bardziej bym poszarpał zakończenia dachów, niech tam będzie widać troszkę różnorodność długości witek. Poza tym całkiem fajnie. :) Touch: z przykrością muszę się w 100% zgodzić z viz.k. Pora na coś nowego, a co do tej to jakoś tak niefortunnie kamera ustawiona, że Ci w prawym dolnym rogu teraz rozciąga teksturę posadzki niefajnie. ;) Sz.
Napisano 3 Sierpień 201014 l Bez złośliwości - jeśli widzisz tam tylko pare baboli to załóż okulary i zrób sobie listę. Na plus jest to, że (jak mi się przynajmniej wydaje i mam taką nadzieję) robisz coś od początku sam a nie z jakichś chińskich modeli. Jeśli uda ci się zwalczyć przyzwyczajenia z oświetleniem, dofem, modelami niewiadomego pochodzenia itd. to może coś ciekawego z tego powstanie.
Napisano 3 Sierpień 201014 l grzegerz: drażnią te krzyżujące się kłosy na pierwszym planie. Zboże albo jest ugięte w jedną stronę od wiatru, albo tylko same czubki (zapomniałem jak to się nazywa, to z ziarnami na górze ;) ) Zboże może być również powyginane z innych powodów;)
Napisano 3 Sierpień 201014 l niezły patent pressenter, zabowiada się obiecująco u mnie nauka oświetlenia sztucznego we frayu. pierwsze próby nowej sceny, da radę?
Napisano 3 Sierpień 201014 l bardzo ładne :)) słodko i ciepło brzmi to światło. tylko zredukuj burna o 10-20% :)
Napisano 3 Sierpień 201014 l pressenter - super wygląda, bryła świetnie oświetlona. Przybliż czym i jak świecisz (tylko HDRka w GIenvironment?), jaki jest CM itp?
Napisano 3 Sierpień 201014 l pressenter - ciekawe ujęcie. Lekki DOF i specular na źdźbłach bym tu widział. remanent - da radę :) Niebo chyba trochę zbyt jasne jak na tą intensywność światła. Wspólnie z peterem_f taką wizkę sobie dziergamy: I juz pokazywane było ale nastąpił facelifting i peter_f kazał też dorzucić domek ;)
Napisano 3 Sierpień 201014 l pionix -> fajnie to wygląda, jak uzyskujesz taka lekka mgiełkę w oddali na renderach zewnętrznych ?
Napisano 3 Sierpień 201014 l troszkę wstyd pokazywać po tym co pokazał pionix i szymon ale, jak się podoba... poprawki: Edytowane 3 Sierpień 201014 l przez indian
Napisano 3 Sierpień 201014 l przyzwoicie ale przerób skórkę fotosklepem bo widać dokuczające powtarzanki :(
Napisano 3 Sierpień 201014 l pressenter - super wygląda, bryła świetnie oświetlona. Przybliż czym i jak świecisz (tylko HDRka w GIenvironment?), jaki jest CM itp? Hmm, tak jakby hdr, bo to exr wrzucone jako bitmapa w background... i to wszystko. ;) Coś tak jakby LWF, tylko z reinhardem, i tyle. Pionix: ogólnie bardzo bene, tylko ten łupek... argh, jakoś jestem na nie. :) Sz. Edytowane 3 Sierpień 201014 l przez pressenter
Napisano 3 Sierpień 201014 l pionix -> fajnie to wygląda, jak uzyskujesz taka lekka mgiełkę w oddali na renderach zewnętrznych ? vray fog / zdepth + photoshop - wszystko jest możliwe ;)
Napisano 3 Sierpień 201014 l pionix, światełko jest przepiękne, ogólnie ładniusio, na ostatnim nie lewitują leżaczki? jak robisz trawe?
Napisano 3 Sierpień 201014 l Foga zrobiłem tak: Xiz0r - GroundWizem. Leżaczki mają cienkie metalowe nóżki i to może sprawiać wrażenie że lewitują.
Napisano 3 Sierpień 201014 l Indian : dla mnie kapitalnie tylko ten napis sofa jest zbędny , przez chwile myślałem ,że to kanapa Sony ;) Studio mi się podoba, minimalnie jaśniejsze boki kanapy mogły być, może dodatkowy vray light tam ustawiony pod katem by poprawił sytuacje.
Napisano 3 Sierpień 201014 l pionix kamień we wnętrzu wyszedł fajowo, ale tiling na kanapie rzuca się w oczy. indian nie ma się co fstydziać takiej kanapki :)
Napisano 3 Sierpień 201014 l Ja wrzucam dzis zaczety model automatu oddechowego do nurkowania model apeks ATX40 :) jest to skonczona jedna czesc calego zestawu.
Napisano 3 Sierpień 201014 l Pionix - fajnie wygląda faktura kamienia na ścianie, nie ma się bardzo czego czepić tylko warto by wysunąć niektóre kamienie bardziej. sam mam ten sam motyw i kombinuję jak zrobić teksturę.
Napisano 3 Sierpień 201014 l widzę, że nawet w renderach testowych poziom prac jest wysoki. pionix, świetną wizkę z peterem_f sobie dziergacie, fajne klimatyczne kolorki :) wrzucam coś od siebie, w ramach przerwy od buta, generalnie można to określić jako pierwsze kroki w mental rayu jak się to prezentuje?
Napisano 3 Sierpień 201014 l maly teścik starej scenki. trawa jest testowa, calkowicie do wymiany. będą jakieś różnorodne kępki, chwasty, kamyki itp.
Napisano 3 Sierpień 201014 l pressenter, pionix,Kub@ chłopaki wymiatacie, aż miło się ogląda wasze prace ******
Napisano 3 Sierpień 201014 l mały królik, bardzo ładnie, nie ma do czego się przyczepić :) Ja bym osobiście podłoże dał czarne a tak to fajnie stoisko pokazane.
Napisano 3 Sierpień 201014 l mały królik, bardzo ładnie, nie ma do czego się przyczepić :) popieram, jedyna rzecz nad którą można pomyśleć to materiał liści tego drzewka - ale to kosmetyka - dla odbioru całości stoiska nie ma większego znaczenia. Kub@ - bardzo przyjemnie - czym oświetlałeś? volume light od słońca w postprodukcji ?
Napisano 4 Sierpień 201014 l siema poniżej test oświetlenia exteriora, świecone sun +hdri Co myślicie o tym? Jakieś sugestie. bo straciłem już punkt odniesienia do tego. NIe wiem czy jest już dobrze i co można by poprawić ewentualnie. bez textur Uploaded with ImageShack.us z texturkami Uploaded with ImageShack.us
Napisano 4 Sierpień 201014 l Chyba przesadziles z tym sunem. W ogóle nie widać tej hdrki i takie mocne ostre cienie - powinny być imo słabsze i mieć niebieską dominante.
Napisano 4 Sierpień 201014 l MArek G ja ci powiem że jestem przeciwnikiem testowania lighta na clay materiale. potem wszystko trzeba poprawiać bo kontrastu nie ma czy coś. ogarnij materiały i pokaż jak to wygląda
Napisano 4 Sierpień 201014 l cfaniak, nieczytelna prawa górna ćwiartka. Racja w sumie, ujęcie może zmienię i coś pokombinuje.
Napisano 4 Sierpień 201014 l Marek G. - tak jak Xizor, więcej kontrastu. i HDRI z wieksza liczba poprawnie zrobionych expozycji też byłoby ładnie :) A ustawienia GI w porządku? Mało cieni widać. GI można postprodukować, jest ramka Postprocessing w ustawieniach GI w vRay , obczaj ją.
Napisano 5 Sierpień 201014 l Test okleiny na szafę, po wyrenderowaniu doszłem do wniosku ze kolory zbliżę bardziej do siebie: Uploaded with ImageShack.us
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto