Napisano 10 Sierpień 201014 l test v ray enviroment foga czas renderingu: 5h w rozdzialce 3500x2334 px, liczone na i7 2.6Ghz V ray 1.5sp5, max2011
Napisano 10 Sierpień 201014 l Loki - zbyt jednolita ta teksturka i to jest główny błąd. Ja na swoich teksturach nie mam widocznych poszczególnych źdźbeł. Liczy cię tylko w miarę spora rozdziałka i ładne zróżnicowanie kolorów dającej jej naturalny wygląd. Przykład poniżej. Jedna tekstura pare razy tillująca się. Edit: Szybki test do tej trawy: Edytowane 10 Sierpień 201014 l przez Tores
Napisano 11 Sierpień 201014 l piękne te twoje testy Tores. kurde trochę wstyd przez ten szum pokazywać, no ale jest: Edytowane 11 Sierpień 201014 l przez indian
Napisano 11 Sierpień 201014 l Tores chodzi o diffuse że zbyt jednolity? dokładnie i zajmuje za małą powierzchnię indian - bez PS lepsze
Napisano 11 Sierpień 201014 l simonhc - poszło w sepię w tej mgle, mi się nie podoba ;[ Tores - faktycznie, skoro i tak się używa displace'a to nie potrzebna jest mapa diffuse z wyraźnymi źdźbłami trawy. A same kolorowe plamy można nawet uzyskać mapą proceduralną. Sam tak kiedyś robiłem ale nie pamiętam którymi mapami, w każdym razie efekt był fajny bo nie trzeba się było w ogóle przejmować żadnym tileowaniem. A twoja trawka wygląda rewelacyjnie, niewiele gorzej niż robiona z klasycznej geometrii. Mógłbyś pokazać mapę którą używasz do dispa? Bo bardzo fajny efekt uzyskałeś, nie ma się wrażenia że trawa to masa "zielonych szpilek", wygląda bardzo naturalnie. indian - chyba ślepy jestem, szumu ni widu ni słychu :)
Napisano 11 Sierpień 201014 l indian - chyba ślepy jestem, szumu ni widu ni słychu :) Może On słyszy szum rzeki, i mu wstyd, że zamiast się kąpać to siedzi i rendery pokazuje. =]
Napisano 11 Sierpień 201014 l Poprawky. Dodałem bumpa, zmieniłem subdermala i jakiśtam kolczyk dałem.
Napisano 11 Sierpień 201014 l Sss2 póki co. Testuje na tym modelu bo nie czaję jeszcze dokładnie działania niektórych funkcji. Do tego gościa akurat nie widzę sensu blendowania speculara. Ma ktoś pomysł co jeszcze dodać do tej scenki?
Napisano 11 Sierpień 201014 l No już jakoś wymiatasz, idź dalej w kierunku SSS :) A w sumie mogłaby być scena taka że model jest postawiony jako statuetka i jakies studio z podłożem :]
Napisano 11 Sierpień 201014 l Heh dzięki duna ale z tym wymiataniem to bym się powstrzymał. Chyba mu dorobie jakaś zbroje czy coś?
Napisano 11 Sierpień 201014 l lucek jak dasz rade to otwórz mu oczy, na pewno sporo zyska. No, chyba że nie dasz rady zrobić mu realistycznych gałek (to nie przytyk, po prostu nie wiem jakiego masz skilla), wtedy zdecydowanie zamknięte (ew za okularami przeciwsłonecznymi, wiesz, w stylu jakiegoś kosmicznego Blues Brothers :)
Napisano 11 Sierpień 201014 l Razor dzięki za sugestie ale musiałbym od nowa malować mapki zrobić retopo i pewnie jeszcze podrzezbic także się powstrzymam. Ten model to tylko taka rozgrzewka mająca na celu obczajenie działania sss2. Oczy bedą następnym razem.
Napisano 11 Sierpień 201014 l Render robiony especially dla indiana. Statua i lampa nie moje (lampa Indian model) Poległem w walce z szumem :(
Napisano 11 Sierpień 201014 l ola-f greeeat, dziękuję! Repik. Może mi zaproponujesz jakąś postprodukcję kolorystyczną? Pozdr. EDIT: Wiem, używam do odszumiania Neat Image, a Ty? Ja nie dałem odszumionego, chociaż próbowałem - nie przypadło mi to jakoś do gustu ze wzgledu na psucie tekstur na kanapach. Edytowane 11 Sierpień 201014 l przez Camel
Napisano 11 Sierpień 201014 l smart blur w PSD, drugi pasek machnąłem lekko w lewo + poprawilem blur cienia na ścianie zwykłym gausowskim. p.s. ogolnie to sie czasem dziwie, ze sie meczycie wiekszosc roznic w jakosci z pre-finalnym renderem załatwia smart blur ;)
Napisano 11 Sierpień 201014 l Ktoś dobrze poradził, żeby już to zostawić, więc ostatni wrzut tego tematu:) Jeśli coś kogoś interesuje, to pisać i pytać. Modele wszystkie moje, tylko kwiatek onyx'owy. Modele mogę udostępnić, materiały (cegły, drewno itp.) też, są w miarę seamless'owe, hehe:) Pozdr
Napisano 11 Sierpień 201014 l Klimatycznie, chociaż niczego w tym wnętrzu nie rozumiem (jeśli chodzi o funkcje) ;) Bardzo fajne światło. Jakby co, zapisuję się w kolejce po texy cegieł ;) Żeby nie było pustego posta, test chmurki for fun. Chociaż może coś się z tego jeszcze urodzi :)
Napisano 11 Sierpień 201014 l wrzuć chmurkę na niebieskie (niebo) tło, bo teraz wyglada jak kawalek waty w powietrzu. Touch - suuper! jak zdjęcie. nie wiem czy to przepalenie od slońca jest poprawne ale mi sie i tak cala scenka podoba
Napisano 11 Sierpień 201014 l Touch a ja się zabawiłem twoim renderkiem:P jak co to usunę, jak chcesz to dam ci PSDeka taka 5 minutowa postprodukcja:P.
Napisano 11 Sierpień 201014 l Texturki: http://www.sendspace.com/file/tk48t5 Gwarancji jakości dać nie mogę, ale mam nadzieję, że sprawdzą się i u Was;) W głównym trochę szczegółów uciekło, więc zebrałem: I mój pierwszy DOF w życiu:P Pozdr Edit: grzegerz, co Ci powiem, to Ci powiem, ale jedno Ci powiem, dobre to:) Trochę za mocne może, ale kupuję to:) thx! kazioo, funkcjonalność wywiesiłem za okno:P Radosna twórczość i nic więcej, więc ten aspekt pominąłem:) Razer - dzięki! Edytowane 12 Sierpień 201014 l przez Touch
Napisano 12 Sierpień 201014 l Touch - za ładna jest ta podłoga! Tzn zniszczone płytki były by lepsze :) Ale i tak fajnie wyszło, a postpro grzegerza poszło w dobrym kierunku (chociaż też myślę że trochę za mocne)
Napisano 12 Sierpień 201014 l Touch: Fajne zbliżenia, łazienka ma chyba jednak za cienkie ściany, z 1m imho powinno być :) moje pierwsze testy w sketchupie i vrayu
Napisano 12 Sierpień 201014 l mój pierwszy rander :) a model zacząłem dłubać wczoraj jeszcze silnik i skrzynia nie skończona a tu ascona B zacząłem robić ale nie wiem czy skończę Edytowane 12 Sierpień 201014 l przez sajrus
Napisano 12 Sierpień 201014 l lucek, proszę ---> http://www.sendspace.com/file/kvq8d5 :) Zastrzegam, że przy ostatnich renderach i podbiciu ustawień pojawiły mi się jakieś bugi widoczne w okolicach okna, przede wszystkim nad nim i przy suficie. Nie mam pojęcia skąd. Mam tylko przypuszczenia, że stało się to po użyciu funkcji VRay scene converter, więc polecam rozsądnie tego używać. Scena jest w maxie 7.0, ale większość modeli importowana z .obj eksportowanych z max'a 9 z już nadanym meshsmooth. Jak ktoś chce modele bez ms, pisać:) Pozdr
Napisano 12 Sierpień 201014 l Ekhm, sorry, ale nie mogę siępowstrzymać: Touch pracujesz w maxie 7? O_o
Napisano 12 Sierpień 201014 l Hehe, chwilowo musiałem do niego wrócić ze względu na problemy techniczne z VRay'em 1.5, więc renderowałem na starym 1.47:P
Napisano 13 Sierpień 201014 l Będę wdzięczny za porady dotyczące oświetlenia. i materiałów. Jakimi kolorami oświeltić twarz żeby wyglądała ciekawie w tym wypadku? Mam 4 światła: 2 białe z przodu żółte i niebieskie z tyłu. Touch: Nie masz jeszcze na dysku tej swojej postprodukcji mojej pracy w shopie? chciałem rzucic okiem a obrazka już nie ma. Edytowane 13 Sierpień 201014 l przez Lucek
Napisano 13 Sierpień 201014 l wywal zimne swiatlo idące z miejsca gdzie masz cieple tło, bo sie nei zgrywa.
Napisano 13 Sierpień 201014 l To już chyba ostatnie do tego. Przesiadłem się już chyba na stałe na 2011, i jak się okazało, rendery tam wyglądają zupełnie inaczej... . Sz.
Napisano 13 Sierpień 201014 l Jakby lepiej sobie radził z samplowaniem, wyraźniejsze cienie, dokładniejsze obiekty. Dodam, że oba rendery były robione w sp5. Po lewej 2011, po prawej 2009. W 2009 kostka jest tak ciemna, bo cienia od szyby w ogóle nie było widać, rozciągnął się na całą kostkę, natomiast w 2011 jest to ładnie uwidocznione. Że już nie wspomnę o zupełnie innym działaniu dokłądnie tych samych ustawień curves'ów w VFB. Aha, oba rendery prosto z maxa. Sz.
Napisano 13 Sierpień 201014 l Bonifatz - chmurka to vray env fog z noisem w density + gizmo geometryczne. Głupich zabaw ciąg dalszy ;)
Napisano 13 Sierpień 201014 l jakich głupich, super pomysł z tą chmurką i deszczem, tylko kałuża jakby lata. pozdro.
Napisano 13 Sierpień 201014 l press - to vray? Ta sama wersja w obu maxach? Bo coś ciężko uwierzyć w taką różnicę w jakości. Jak z czasami?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto