Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

!Ewert: Dzięki, ale nie tutaj. Klienci, którzy zlecili mi ten projekt, są nastawieni na totalny minimalizm, co zresztą widać tutaj. Dla nich bardziej zachęcające są zimne rendery, niż takie cukierki jak zazwyczaj pokazujemy. :)

 

Visual: Ładniutko, troszkę może mało ostro te sofki wyszły, ale cegiełka za to ślicznie.

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

pressenter, blado i bezpłciowo. Więcej kontrastu i zróżnicowania kolorów świateł, ewentualnie jak ma być chłodno to wprowadzenie samego błękitu do światła.

visualstudio: fajna cegła, ogólnie ciekawie i w dobrym kierunku to idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter jak dla mnie to jest za jednolicie. wygląda trochę jak szara plama cały obrazek. Może zmniejszyć intensywność świateł w środku i wzmocnić te z zewnątrz żeby wyciągnąć jakieś mocniejsze cienie. Albo zwyczajnie w PSie to zrobić :)

 

Pozdr.

Dawid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pressenter- siwy idealnie Ci to wytłumaczył. Właśnie o to mi chodziło. Jest jeszcze inna sprawa, testujesz oświetlenie przy pustej scenie - dla mnie to bez sensu, lepiej wsadzić tam co się ma i testować przy słabszym AA, żeby czas zaoszczędzić.

Wracając do Twojego rendera, oświetlenie ma złe proporcje. Przy takim świetle jakie wpada przez okno cień który jest od oświetlenia sztucznego nie powinien być taki mocny.

 

visualstudio - bezpłciowo, blade oświetlenie. Cegła jest okej.

Edytowane przez !Ewert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Nie wiem jak to można jeszcze poprawić, pod względem projektu jest bardzo kiepsko ale nie o to mi w tym obrazku chodzi.Chicałbym uzyskać naturalne światło.

Świecone vray sun(intensity=0.01 i indirect horizon illumination=1500) i color mapping jest ustawiony na hsv exponinental:1.6 i 1.4 gamma 0.9

no i bez vray camera(dalem free camera poniewaz w vray camera nie wiem jak pozbyć sie 3 zbiegu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalem free camera poniewaz w vray camera nie wiem jak pozbyć sie 3 zbiegu

 

w opcjach VrayPhisicalCamera -> Guess Vertical Shift , Guess Horizontal Shift (zależy czego się chcesz pozbyć i którą wersję VRaya masz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz - mdło jest.

 

Pomijając już fakt że sama łazienka brzydka. (przypomina łazienkę z akademika)

 

na minus:

- kafle (taki sam rozmiar na ścianach jak na podłodze w połączeniu z tymi kolorami, właśnie kojarzy mi się z tym akademikiem)

- kolorystyka (zielony jeszcze daje radę, ale kafle na ścianie nie pasują do tych na podłodze IMO (zwłaszcza że zrobiono z nich tylko taką "lamperię" na tej ścianie)

- stolarka (drzwi) brzydka (kolor).

- pustka za drzwiami (lepiej było je poprostu zamknąć)

- kadr średni (pokazujesz dużo kafli na posadzce, gdzie nic się nie dzieje, to samo ze ścianą i narożnikiem obok WC) - bardziej dynamiczny kadr jakiś bym spróbował (choć zakładam że kadr to tylko do testów ustawiony)

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz: wiadomo, że klient narzuca kolorystykę, ale kadr średni, rozciąga Ci półkę. Jeśli używasz vrayowej kamery to daj jej tak z 70 fg i 90 fl, wywal kamerę za ścianę pomieszczenia, i daj jej clipping, tylko nie zmieniaj wartości fg i fl, ani zooma, powinno to wtedy bardziej katalogowo wyglądać. Ogólnie bym troszkę pomieszczenie powiększył, i jednak zrobił tak, żeby główny produkt był na pierwszym planie, ale to już pewnie nie Twoja decyzja? :) Ogólnie pokazywałeś lepsze, i na bank umiesz lepiej. :D

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz fajno by było jakby fugi ze ściany zgrywały się z tymi na podłodze. Zamieniłbym pozycjami sraczyk z umywalką i podjechał do tych sprzętów z bardziej ostrego kąta, albo zupełnie face to face. Nad lustro coś by fajnie mogło zaświecić - ożywić obrazek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix miażdżysz suty!

pressenter : na razie projekt jest w rozsypce, w sumie po calym dniu debat prace spoczęły na tym :

 

07.jpg

 

jahred6 : polozenie sracza wybral klient ... więc tego ruszać nie moge. Z tym oświetleniem nad zlewem dobry pomysł, coś zmontuję dzisiaj z rana.

edit

08.jpg

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Georgas : jak masz 5 lat to pewnie tak :D bo odleglość oddającego kał do papieru wynosi 45cm a średni zasięg ręki to 70cm wiec na lajcie bez problemu obetrzesz zada! Chociaż jeżeli to ty w tym awatarze to musisz poprosić rodziców o papier i obtarcie ;D i nie płacz już tak hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super :) aczkolwiek jak na takie zblizenie, powinines, tak mi sie wydaje, dopracowac glebe - zazwycaj gleba namoknieta jest ciemna, wiec mogles dodac np dirta by gleba pod woda i na obrzezach jak i w obrebie traw byla ciemniejsza:)

 

no chyba ze wszystko jest kompletnie mokre, i to takie "jasne blotko po ulewie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności