Napisano 5 Listopad 201014 l witam. soft: maya, mental, ps nie mam pojecia co wiecej napisac. zapraszam do ogladania ;] Edytowane 25 Luty 201312 l przez Pilar
Napisano 5 Listopad 201014 l Fajne fajne....5*. Ale czy to aby na pewno dobry dział na game art? POka siate i zrzut z silnikia. pozdro
Napisano 5 Listopad 201014 l Raczej nie gameart ale takich renderów to już dawno nie widziałem. *****
Napisano 5 Listopad 201014 l Fajny drapieżny modelik:) Renderki też uderzające! Jak to gameart to pokaż siate i uvki.
Napisano 6 Listopad 201014 l Autor dzieki za opinie model nie jest low-poly, fakt. czy gameart? tak ;] nie ma konkretnego przeznaczenia, robiony dla przyjemnosci, odejscie w strone cutscen, cinamaticów czy gier 2d z modelami na sprajtach. siatki...cale ciemne i geste ;] nic nie widac. nie zalowalem sobie...zero walczenia , pare trisow w te czy we fte ;o a co tam. byle komp dawal rade.
Napisano 6 Listopad 201014 l game art = low poly, ni mniej, ni więcej low poly może być ciężkie, to nie jest jakiś sztywny limit trójkątów tylko odpowiednia filozofia, technika przygotowania asetów, pokaż siatkę to będzie wiadomo czy game art czy nie sam stateczek bardzo efektowny, nie wiem czy ktoś już na to zwracał uwagę ale jest pewna niespójność w designie - działka są trochę mniej high-techowe od reszty
Napisano 7 Listopad 201014 l Tylko ten kokpit tak ni w gruchę ni w pietruchę umieszczony. Współczuje pilotowi bo wiele to on nie zobaczy. Ale ogólnie pozytywnie :>
Napisano 7 Listopad 201014 l niezle, ale to niestety nie game art, jakbym widzial prace ~nordenn"a :]
Napisano 8 Listopad 201014 l zetnij siatkę, zrób LP. przepal - cudny modelik do GA będzie. A tak to 'fajna wizka' - ale podoba mi się, uwielbiam takie steampunkowate klimaty - brud, rury, kable etc.
Napisano 8 Listopad 201014 l tylko to nie steampunk, bardziej postapo cyberpunk..... albo predzej dieselpunk, ale tez daleko mu do tego...
Napisano 8 Listopad 201014 l Jakie to ma znaczenie czy steam czy cyber czy coś innego? Ważne, że jest świetne.
Napisano 8 Listopad 201014 l Game art czy nie to zajefajne teksturki! Szkoda, ze nie chce Ci sie LOpoly zrobic.
Napisano 17 Listopad 201014 l Autor dzieki chlopaki siate pokaze jak tylko bede mial dostep do swojego kompa ;] poprosze moderatora o przeniesienie watku do (Finished Works 3D) Edytowane 17 Listopad 201014 l przez Pilar
Napisano 30 Listopad 201014 l Klimatyczna pracka teksturowanie na wysokim poziomie (modelowanie w sumie też) - ciekawe czy sam kleciłeś te teksturki w PS. Jak na mój gust to przydał by się jeden render taki bardziej "widny" żeby nieco rozjaśnić ciemne miejsca w postaci wlotów do silników i cześć kokpitu.Solidny kawał roboty - zwłaszcza że soft nie byle jaki Maya.
Napisano 30 Listopad 201014 l arabska czcionka mnie rozwaliła... jakby Muhammad 3599. A tak, bardzo ładne, smakowita robota
Napisano 1 Grudzień 201014 l bardzo to fajne jest ale zgadzam sie że troche ciemnawo. Rozumiem że to pasuje do klimatu samego pojazdu ale mogłeś go choćby troche miejscami doświetlić przynajmniej na widokach "technicznych". A już wyloty silników to chyba po prostu zapomniałeś zapalić poza tym jednym ujęciem gdzie tez nie dają w ogóle światła :)
Napisano 2 Grudzień 201014 l Teraz front? Toż to już miesiąc wisi. Jaki miesiąc? W Finished nie jest tak długo. Praca powstała jako WIP, pozniej znalazla sie w Finished. Ale i tak lepiej pozno niz wcale :)
Napisano 2 Grudzień 201014 l GE-NIAL-NY Design, no nareszcie jakieś vehicle designy lecą, oby tak dalej! *****
Napisano 3 Grudzień 201014 l Można pokusić się jeszcze o dopracowanie motion blur'u obiektu wraz z otoczeniem. No i trochę dodatkowego oświetlenia tak żeby wskoczył w tą przestrzeń :]
Napisano 4 Grudzień 201014 l mocna robota, dobre podanie. Podoba mi sie, ze nie bales sie gubic detal mimo ogromnego wysilku jaki zapewne wlozyles w budowe tego dziela. Zdecydowanie 5***** Pozdrawiam P
Napisano 4 Grudzień 201014 l Model piękny, ale blur w renderach na tle krajobrazu męczy oczy, za mocny. Albo inaczej, za mała głębia ostrości. IMO lepiej wyglądałby "nieruchomy" statek, a przynajmniej większa jego część.
Napisano 5 Grudzień 201014 l Bardzo fajna praca. Byłbym wdzięczny jakbyś oprócz siatki pokazał jeszcze parę zrzutów z hypershada z teksturami
Napisano 6 Grudzień 201014 l Bardzo fajny projekt, model i textury. Podoba mi się prezentacja całości. Super robota!
Napisano 8 Grudzień 201014 l Świetny modelik, a tekstury po prostu miażdżą. Uwielbiam takie! Super! 5*****