Pilar Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 (edytowane) witam. soft: maya, mental, ps nie mam pojecia co wiecej napisac. zapraszam do ogladania ;] Edytowane 25 Luty 2013 przez Pilar
Persh Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 Fajne fajne....5*. Ale czy to aby na pewno dobry dział na game art? POka siate i zrzut z silnikia. pozdro
Lucek Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 Raczej nie gameart ale takich renderów to już dawno nie widziałem. *****
Levus Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 Fajny drapieżny modelik:) Renderki też uderzające! Jak to gameart to pokaż siate i uvki.
Selena Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 świetny:) kolorystyka, kształt..ogólnie super:)
Sunedge Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 Predkosc az sie wylewa z ekranu - bardzo ladne renderki ;)
Pilar Napisano 6 Listopad 2010 Autor Napisano 6 Listopad 2010 dzieki za opinie model nie jest low-poly, fakt. czy gameart? tak ;] nie ma konkretnego przeznaczenia, robiony dla przyjemnosci, odejscie w strone cutscen, cinamaticów czy gier 2d z modelami na sprajtach. siatki...cale ciemne i geste ;] nic nie widac. nie zalowalem sobie...zero walczenia , pare trisow w te czy we fte ;o a co tam. byle komp dawal rade.
mara Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 game art = low poly, ni mniej, ni więcej low poly może być ciężkie, to nie jest jakiś sztywny limit trójkątów tylko odpowiednia filozofia, technika przygotowania asetów, pokaż siatkę to będzie wiadomo czy game art czy nie sam stateczek bardzo efektowny, nie wiem czy ktoś już na to zwracał uwagę ale jest pewna niespójność w designie - działka są trochę mniej high-techowe od reszty
Moonred Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 Tylko ten kokpit tak ni w gruchę ni w pietruchę umieszczony. Współczuje pilotowi bo wiele to on nie zobaczy. Ale ogólnie pozytywnie :>
plasti Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 niezle, ale to niestety nie game art, jakbym widzial prace ~nordenn"a :]
Piro Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 zetnij siatkę, zrób LP. przepal - cudny modelik do GA będzie. A tak to 'fajna wizka' - ale podoba mi się, uwielbiam takie steampunkowate klimaty - brud, rury, kable etc.
plasti Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 tylko to nie steampunk, bardziej postapo cyberpunk..... albo predzej dieselpunk, ale tez daleko mu do tego...
ApaczoS Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Jakie to ma znaczenie czy steam czy cyber czy coś innego? Ważne, że jest świetne.
soda Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Game art czy nie to zajefajne teksturki! Szkoda, ze nie chce Ci sie LOpoly zrobic.
Pilar Napisano 17 Listopad 2010 Autor Napisano 17 Listopad 2010 (edytowane) dzieki chlopaki siate pokaze jak tylko bede mial dostep do swojego kompa ;] poprosze moderatora o przeniesienie watku do (Finished Works 3D) Edytowane 17 Listopad 2010 przez Pilar
Bruneq Napisano 29 Listopad 2010 Napisano 29 Listopad 2010 zgodnie z prośbą autora, przenoszę do finished 3d
bbandi Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Niezłe:) podchodzi mi pod klimaty mass effect...5
Janek Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Klimatyczna pracka teksturowanie na wysokim poziomie (modelowanie w sumie też) - ciekawe czy sam kleciłeś te teksturki w PS. Jak na mój gust to przydał by się jeden render taki bardziej "widny" żeby nieco rozjaśnić ciemne miejsca w postaci wlotów do silników i cześć kokpitu.Solidny kawał roboty - zwłaszcza że soft nie byle jaki Maya.
Camel Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 arabska czcionka mnie rozwaliła... jakby Muhammad 3599. A tak, bardzo ładne, smakowita robota
pabulo Napisano 1 Grudzień 2010 Napisano 1 Grudzień 2010 bardzo to fajne jest ale zgadzam sie że troche ciemnawo. Rozumiem że to pasuje do klimatu samego pojazdu ale mogłeś go choćby troche miejscami doświetlić przynajmniej na widokach "technicznych". A już wyloty silników to chyba po prostu zapomniałeś zapalić poza tym jednym ujęciem gdzie tez nie dają w ogóle światła :)
adek Napisano 2 Grudzień 2010 Napisano 2 Grudzień 2010 Teraz front? Toż to już miesiąc wisi. Jaki miesiąc? W Finished nie jest tak długo. Praca powstała jako WIP, pozniej znalazla sie w Finished. Ale i tak lepiej pozno niz wcale :)
comander_barnik Napisano 2 Grudzień 2010 Napisano 2 Grudzień 2010 GE-NIAL-NY Design, no nareszcie jakieś vehicle designy lecą, oby tak dalej! *****
messis Napisano 3 Grudzień 2010 Napisano 3 Grudzień 2010 Można pokusić się jeszcze o dopracowanie motion blur'u obiektu wraz z otoczeniem. No i trochę dodatkowego oświetlenia tak żeby wskoczył w tą przestrzeń :]
regnar Napisano 3 Grudzień 2010 Napisano 3 Grudzień 2010 no widzisz swinia mowilem ze bedzie front :) gratki :)
simonhc Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 mocna robota, dobre podanie. Podoba mi sie, ze nie bales sie gubic detal mimo ogromnego wysilku jaki zapewne wlozyles w budowe tego dziela. Zdecydowanie 5***** Pozdrawiam P
Dr Judym Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 Model piękny, ale blur w renderach na tle krajobrazu męczy oczy, za mocny. Albo inaczej, za mała głębia ostrości. IMO lepiej wyglądałby "nieruchomy" statek, a przynajmniej większa jego część.
happy-angel Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 Bardzo fajna praca. Byłbym wdzięczny jakbyś oprócz siatki pokazał jeszcze parę zrzutów z hypershada z teksturami
Meedo_pl Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 Bardzo fajny projekt, model i textury. Podoba mi się prezentacja całości. Super robota!
peter_f Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Świetny modelik, a tekstury po prostu miażdżą. Uwielbiam takie! Super! 5*****
Rekomendowane odpowiedzi