Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

witam.

soft: maya, mental, ps

nie mam pojecia co wiecej napisac.

zapraszam do ogladania ;]

 

001cq.jpg

 

 

 

002eq.jpg

 

 

 

003ri.jpg

 

 

 

004.jpg

 

 

 

005fp.jpg

 

 

 

006yhb.jpg

 

 

 

007ar.jpg

 

 

 

008nb.jpg

 

 

 

009mk.jpg

 

 

 

010pf.jpg

 

 

 

011dyq.jpg

Edytowane przez Pilar
  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki za opinie

model nie jest low-poly, fakt.

czy gameart? tak ;]

nie ma konkretnego przeznaczenia, robiony dla przyjemnosci, odejscie w strone cutscen, cinamaticów czy gier 2d z modelami na sprajtach.

siatki...cale ciemne i geste ;] nic nie widac. nie zalowalem sobie...zero walczenia

, pare trisow w te czy we fte ;o a co tam. byle komp dawal rade.

Napisano

game art = low poly, ni mniej, ni więcej

 

low poly może być ciężkie, to nie jest jakiś sztywny limit trójkątów tylko odpowiednia filozofia, technika przygotowania asetów, pokaż siatkę to będzie wiadomo czy game art czy nie

 

sam stateczek bardzo efektowny, nie wiem czy ktoś już na to zwracał uwagę ale jest pewna niespójność w designie - działka są trochę mniej high-techowe od reszty

Napisano

zetnij siatkę, zrób LP. przepal - cudny modelik do GA będzie.

A tak to 'fajna wizka' - ale podoba mi się, uwielbiam takie steampunkowate klimaty - brud, rury, kable etc.

Napisano (edytowane)

dzieki chlopaki

siate pokaze jak tylko bede mial dostep do swojego kompa ;]

poprosze moderatora o przeniesienie watku do (Finished Works 3D)

Edytowane przez Pilar
Napisano

Klimatyczna pracka teksturowanie na wysokim poziomie (modelowanie w sumie też) - ciekawe czy sam kleciłeś te teksturki w PS. Jak na mój gust to przydał by się jeden render taki bardziej "widny" żeby nieco rozjaśnić ciemne miejsca w postaci wlotów do silników i cześć kokpitu.Solidny kawał roboty - zwłaszcza że soft nie byle jaki Maya.

Napisano

bardzo to fajne jest ale zgadzam sie że troche ciemnawo.

Rozumiem że to pasuje do klimatu samego pojazdu ale mogłeś go choćby troche miejscami doświetlić przynajmniej na widokach "technicznych". A już wyloty silników to chyba po prostu zapomniałeś zapalić poza tym jednym ujęciem gdzie tez nie dają w ogóle światła :)

Napisano
Teraz front? Toż to już miesiąc wisi.

 

Jaki miesiąc? W Finished nie jest tak długo. Praca powstała jako WIP, pozniej znalazla sie w Finished. Ale i tak lepiej pozno niz wcale :)

Napisano

Można pokusić się jeszcze o dopracowanie motion blur'u obiektu wraz z otoczeniem. No i trochę dodatkowego oświetlenia tak żeby wskoczył w tą przestrzeń :]

Napisano

mocna robota, dobre podanie. Podoba mi sie, ze nie bales sie gubic detal mimo ogromnego wysilku jaki zapewne wlozyles w budowe tego dziela. Zdecydowanie 5*****

 

Pozdrawiam

P

Napisano

Model piękny, ale blur w renderach na tle krajobrazu męczy oczy, za mocny. Albo inaczej, za mała głębia ostrości. IMO lepiej wyglądałby "nieruchomy" statek, a przynajmniej większa jego część.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności