Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
Witam,

 

Jako , że ostatnio w speed modelingu pojawiało się coraz więcej prac nie wymagających modelingu a opierających się na samym renderze. Wiele z nich jest określane jako 'nie udany render - wrzucam tutaj'.

 

W tym wątku proszę wrzucać wszystkie rendery testowe , testy shaderów a także rendery robione dla zabawy - wszystko po to by nie śmiecić speed modellingu.

 

Najlepiej , dla porządku żeby wrzucić małe info:

 

-Jaki renderer

-Czas renderingu

-Rodzaj rendera (test materiału , test renderera...)

 

Pozdrawiam.

 

Rendery testowe 2006 - 2009 - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=31885

 

Rendery testowe 2010 - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=69638

Edytowane przez polka dot

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 365,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Piwko na start :)

Tyskie, można by jeszcze sporo poprawić (etykietka z tyłu, odbicie, zielone odbicie), ale z założenia miał być speed,a wyszło i tak długo:

 

68469193.jpg

Napisano

[bBerger[/b ]fajny browar, ale studio jeszcze do dopracowania.

Na poczet odnowienia wątku, dalej walka z brushed metal:

 

fridge_5.jpg

 

I tutaj takie pytanie, czy zawsze w metalach BRDF ustawiacie na WARD ? [Vray]

Edytowane przez gientekwl

Napisano

Berger ciemne studio i światło osobne w tło. Poza tym etykietka wygląda jak ze szkła a powinna miec osobny materiał.

Napisano

gientekwl - obrócił bym to szczotkowanie o 90 stopni (żeby pionowe było) i trochę odszumił bym render.

Napisano

jak przy lakierowaniu dasz za dużo utwardzacza to tak wychodzi ;)

Napisano

Taki test wszystkiego:) I wszystko do poprawy.

Edytowane przez Lucek

Napisano

Nie jest czarna tylko opalona:)

Edytowane przez Lucek

Napisano

Renderek urodzinowy dla ukochanej ;) Do końca stycznia zostanie jeszcze wzbogacona o parę elementów.

 

betka.jpg

Napisano

Czy to octane jest? Bo przydało by się sss na płatkach ale pewnie nici:)

Edytowane przez Lucek

Napisano

Octane Octane, sssów nie ma, listkom wprawdzie dałem trochę translucency ale jakoś średnio wyszło :)

Napisano

Tweaki i inne murzyńskie myki. Chyba muszę zrobić texa diffuse:D - ale ja tego nie cierpię.

rendersss.jpg

 

I drugi żeby wyciągnąć kości policzkowe na tym płaskim cieniu:) Za ucho przepraszam musiałem zepsuć dispa. Jutro wypalę nowy.

rendersss.jpg

Edytowane przez Lucek

Napisano

Nie ma czasu, żeby robić coś dla siebie, ale powoli koniec....

 

i72236_2b.jpg

 

MAM PYTANIE!!! Będzie z tej wizki animacja (ruszający się wiatrak i powiewająca firana na wietrze...) Chciałem poruszyć firanę, którą już wcześniej tu wymodelowałem, ale ona ani drgnie gdy podpinam cloth+wiatr...czy będę zmuszony zrobić nową pod animke???? czy jest może inny sposób by ją ruszyć???

Napisano

Model - maciek.m

render - ja ;)

 

Dopiero zauważyłem, że zapomniałem nałożyć materiał na klamkę, ale już nie chce mi się tego poprawiać... Wersja z gipsową klamką ;)

 

maseratijp.jpg

Napisano

No i teraz się to prezentuje:) Szkoda, że o klamce wspomniałeś, teraz razi:P

lukasjogabonito, świetny klimat, podoba się:) Co do wiatru, nie potrafię pomóc

 

Pozdr

Napisano

Tamyl91 - studio calkiem calkiem, tylko od razu odbior psuje niedopracowany model, strasznie kluja w oczy przednie reflektory, ktorych ksztalt bardzo odbiega od oryginalu. Przy tego typu pracach 50% realizu to jednak bardzo dopracowany model.

Napisano

lukasjogabonito: a przeczuciłeś ten wind w "cloth forces" z "forces in scene" do "forces in animation"?

Napisano

był gdzieś tutek do animowania firany. musi działać. dajesz wind , na firanke i do forces w firance wrzucasz. tyle. musi działać. a vertexy górne firanku podpinasz pod sim node (pisane z pamięci)

Napisano
był gdzieś tutek do animowania firany. musi działać. dajesz wind , na firanke i do forces w firance wrzucasz. tyle. musi działać. a vertexy górne firanku podpinasz pod sim node (pisane z pamięci)

 

ew.

jak chcesz podmuch wiatru to firankę na cloth'ie można dmuchnąć za pomocą space wraps->wind w menu create podpiętym w modyfikatorze cloth.

 

Trzeba też w cloth'ie zrobić grupy wertexów, by górna część firanki "trzymała się" czegoś

 

a tu tutek taki mi się wyszperał http://www.designnewz.com/tutorials/3d-studio-max-tutorials/modeling/realistic-curtain-p3

Napisano

no tak i to działa....ale problem w tym, że ja zrobiłem "startową" scenę taka jak jest i teraz bym chciał, żeby ta firana z tej pozycji zaczeła powiewać....wiec znów ją podpinam do karnisza, dałem wiatr i nic.....

Edytowane przez lukasjogabonito

Napisano

A sprawdź na time linie czy po convercie nie masz zapisanej animacji opadania firanki jak ją symulowałeś. to może być problem. usuń całą animacje z firnaki, skonwertuj do edit poly i spróbuj od zera. musi działać

Napisano

Działa...chyba problemem było to, że fragment firany dosłownie mm wchodził w ścianę, która był obiektem kolizyjnym...dzieki za zainteresowanie....efekty niedługo;)

Napisano

pierwszy w życiu trawotest, coś nie mogę z displace'em dojść do porozumienia...

 

trawotest.jpg

Edytowane przez gientekwl

Napisano

o matko kochana, teraz patrzę co ja wstawiłem na to forum :D

To tak jest jak człowiek siedzi i błędów nie widzi :)

 

Jeszcze powalczę :)

Następny

 

trawka_2.jpg

Napisano

dziwna ta trawa. jakaś taka liściasta się zdaje, za duże (za grube) źdźbła. Pobaw się i poeksperymentuj z parametrem "Blur" mapki której używasz do robienia displacement.

Napisano

Loki: Z dispa wyciągnąłbym więcej, ale efekt i tak by mnie nie zadowolił.

Za jakiś czas wrócę z nowym testem ;)

Napisano

Lechu jaka kartą liczyłeś i ile poly? BTW bardzo pozytywne.

Napisano

A mi sie gientkawl trawa bardzo podoba, nie ma się co spuszczać, chyba że ktoś chce mszyce renderować

Napisano

w sumie trawa jak trawa. tak z bliska to jeszcze jako tako ale zrobisz wiekszy obszar to bedzie nudno i jednolicie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności