Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Niezłe kamulce, wyglądają jak prawdziwa geometria a nie jakieś tam udawane displejsy ;)

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 364,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W jakiej rozdzielczości składacie te obrazki panowie? tzn jak wielkie mniej więcej wklejane zieleniny używacie jeśli można wiedzieć?

 

Siwy podzielił byś się informacją gdzie można skołować takie fajne sosenki 2D?

Napisano

typowe domki składam w 3000x2250, sosenki mam własne sfotografowane w parku.

Napisano

Te Twoje sosny na pierwszym planie mają niektóre lewitujące w powietrzu igiełki :).

Napisano

dzięki

Ja robię do 2500 pixeli szerokie bo na większych ciężko się pozbyć błędów z wycinania niektórych drzew i ich rozmyciem co szczególnie widać na sosnach.

siwy - ja jeżeli daję na pierwszy plan drzewo a niebo mniej więcej się zgrywa ze zdjęciem to niebieskie obwódki ściemniam lub rozjaśniam i zmieniam im kolor zamiast obcinać niepotrzebnie drzewo.

Napisano

Całkowite zaćmienie słońca. Światło przebija się kraterami na księżycu. Brak postpro, render prosto z frame buffera.

 

zacmienie

Napisano

a gdzie byś widział te gwiazdki ? na niebie czy gdzieś na koronie ? ale tak czy siak nie zrobię gwiazdek bez PS-a a nie chciałem go użyć tutaj.

Napisano

Na początku myślałem, że jakiś seba zrobił już zaćmienie. Później zauważyłem, że ten wyżej to seba i ma jakieś gwiazdki. A olafowi pewnie chodziło o te dookoła kasku, takich na pewno nie zrobię, ewentualnie te 3 na kasku ale to i tak mija się z celem.

Napisano

Sebazx6r wez usun te gwiazki, pseldo refleksy i napis ktorego i tak sie nie da odczytac bo wyglada to lekko mowiac strasznie :P Pojdz bardziej w rosciagniecie kadru zmiane kolorow bo tez nie sa najlepsze i jakies kontrasty :)

Napisano
Sebazx6r wez usun te gwiazki, pseldo refleksy i napis ktorego i tak sie nie da odczytac bo wyglada to lekko mowiac strasznie :P Pojdz bardziej w rosciagniecie kadru zmiane kolorow bo tez nie sa najlepsze i jakies kontrasty :)

 

Zobacze co da sie zrobić.

Napisano

Teraz się daje drewno na podłogę kabiny prysznicowej ? Wstawiłbym między nie a płytki jakąś fugę bo razi takie ostre przejście. To są jakieś płyty ? Bo bardzo duże jak na płytki.

 

Widzę, że to już siedzi w folio ;)

Edytowane przez Bohomaz

Napisano

To nie jest drewno :) Tylko takie płytki imitujące drewno :)

Ogólnie sam projekt jest z katalogu firmy Cersanit, a między tymi płytkami jest fuga, ale może troszkę za mała rzeczywiście.

Ale dzięki za opinie :)

 

No siedzi, siedzi :)

Napisano

W porównaniu z resztą prac w folio to łazienka jest bardzo dobra, oby tak dalej :) Może tylko podkręcić trochę kontrasty w postpro? I wszystko wygląda na dosyć matowe, może to też warto zmienić.

Napisano

vv2.jpg

 

Dopiero co się uczę teksturować i oświetlać sceny, także proszę nie karcić mnie zbytnio za to :C

 

PS. Tak wiem, fotel nie ogarnia i tekstura wnętrze gdzieś zniknęła.

Napisano

D.ev - obrazek jest płaski przez brak refleksów i odbić. Coś w proporcjach samego modelu jest niepokojącego

 

Wizka:

90701ae902d566de.jpg

 

3a9e0d58b97dc0fa.jpg

Napisano

Pionix WOW zatkało... To zlecenie czy relaxik? Co jest kluczem do takiego cuda: detal, tekstury, ustawienia vray'a czy coś innego?

Napisano

To wizka ze zlecenia może ciut bardziej dopieszczona na własne potrzeby. Na jakość wszystko wpływa. Jak się człowiek przyłoży do elementów które wymieniłeś plus światło i postpro to zawsze coś ciekawego się osiągnie :)

 

kozioo - super przyjemny kolor bieli w tym teście. Trza by tylko podciągnąć AA ;)

Napisano

pionix - pro. Muszę poćwiczyć kiedyś wnętrza bo poszły w zapomnienie

kozioo - ładnie choć detale troche mało widoczne

 

Odemnie takie dzienny ze standardowego zestawu

e117_tyl_PS.jpg

Napisano

Dzięki, komentarze wzięte do serca:) Detal mało widoczny, bo to jeszcze bez passu AO było. AA jest tylko na dolnej części obrazka - góra jest na fixed x1 :) A świecone pochmurnym HDRI od Petera Guthrie - gorąco polecam.

Napisano

Szybkie pytanie... zdarza się Wam takie krzaczenie kulek w material edytorze?

W czym leży problem?

krzaki.png

Napisano

arturprx2 zdaża się, ale nie mam pojęcia co jest przyczyną - u mnie pojawia się to po dłuższej pracy. Restart maksa wystarcza.

Napisano

Bardzo dobre to jest plasti, pomijając ciemne spody liści i kieliszek po prawej to jest na prawdę bardzo fajnie.

Napisano

cbrq.png

 

Test portal ligh i soczewki do korekcji ;/ materialy do poprawki ....

Wiem odgrzany kotlet.

 

EDIT - Poprawka:

cbrpost.png

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Taki sobie materiał testowy skóry. Powstał przypadkiem podczas zabawy z fake SSS i LWF. Bez tekstur, tylko proceduralny szum. Z błędów które widzę: zbyt ostre przejście między światłem a cieniem, zbyt głębokie cienie. Założę się,że na innym modelu materiał wymagałby jeszcze sporo poprawek.

 

skintmp2.jpg

Napisano

Ciekawe światło siwy, pokaż bez postpro ;]

piko84, fajne mapy ;]

Sebazx6r, motor bedzie pod drzewkiem :D

Napisano

tu postpro niewiele. lekko kolory kręcone, glow, tło z foty

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności