Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
Witam,

 

Jako , że ostatnio w speed modelingu pojawiało się coraz więcej prac nie wymagających modelingu a opierających się na samym renderze. Wiele z nich jest określane jako 'nie udany render - wrzucam tutaj'.

 

W tym wątku proszę wrzucać wszystkie rendery testowe , testy shaderów a także rendery robione dla zabawy - wszystko po to by nie śmiecić speed modellingu.

 

Najlepiej , dla porządku żeby wrzucić małe info:

 

-Jaki renderer

-Czas renderingu

-Rodzaj rendera (test materiału , test renderera...)

 

Pozdrawiam.

 

Rendery testowe 2006 - 2009 - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=31885

 

Rendery testowe 2010 - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=69638

Edytowane przez polka dot
  • Like 1
  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Piwko na start :)

Tyskie, można by jeszcze sporo poprawić (etykietka z tyłu, odbicie, zielone odbicie), ale z założenia miał być speed,a wyszło i tak długo:

 

68469193.jpg

Napisano (edytowane)

[bBerger[/b ]fajny browar, ale studio jeszcze do dopracowania.

Na poczet odnowienia wątku, dalej walka z brushed metal:

 

fridge_5.jpg

 

I tutaj takie pytanie, czy zawsze w metalach BRDF ustawiacie na WARD ? [Vray]

Edytowane przez gientekwl
Napisano (edytowane)

Tweaki i inne murzyńskie myki. Chyba muszę zrobić texa diffuse:D - ale ja tego nie cierpię.

rendersss.jpg

 

I drugi żeby wyciągnąć kości policzkowe na tym płaskim cieniu:) Za ucho przepraszam musiałem zepsuć dispa. Jutro wypalę nowy.

rendersss.jpg

Edytowane przez Lucek
Napisano

Nie ma czasu, żeby robić coś dla siebie, ale powoli koniec....

 

i72236_2b.jpg

 

MAM PYTANIE!!! Będzie z tej wizki animacja (ruszający się wiatrak i powiewająca firana na wietrze...) Chciałem poruszyć firanę, którą już wcześniej tu wymodelowałem, ale ona ani drgnie gdy podpinam cloth+wiatr...czy będę zmuszony zrobić nową pod animke???? czy jest może inny sposób by ją ruszyć???

Napisano

Model - maciek.m

render - ja ;)

 

Dopiero zauważyłem, że zapomniałem nałożyć materiał na klamkę, ale już nie chce mi się tego poprawiać... Wersja z gipsową klamką ;)

 

maseratijp.jpg

Napisano

No i teraz się to prezentuje:) Szkoda, że o klamce wspomniałeś, teraz razi:P

lukasjogabonito, świetny klimat, podoba się:) Co do wiatru, nie potrafię pomóc

 

Pozdr

Napisano

Tamyl91 - studio calkiem calkiem, tylko od razu odbior psuje niedopracowany model, strasznie kluja w oczy przednie reflektory, ktorych ksztalt bardzo odbiega od oryginalu. Przy tego typu pracach 50% realizu to jednak bardzo dopracowany model.

Napisano
był gdzieś tutek do animowania firany. musi działać. dajesz wind , na firanke i do forces w firance wrzucasz. tyle. musi działać. a vertexy górne firanku podpinasz pod sim node (pisane z pamięci)

 

ew.

jak chcesz podmuch wiatru to firankę na cloth'ie można dmuchnąć za pomocą space wraps->wind w menu create podpiętym w modyfikatorze cloth.

 

Trzeba też w cloth'ie zrobić grupy wertexów, by górna część firanki "trzymała się" czegoś

 

a tu tutek taki mi się wyszperał http://www.designnewz.com/tutorials/3d-studio-max-tutorials/modeling/realistic-curtain-p3

Napisano (edytowane)

no tak i to działa....ale problem w tym, że ja zrobiłem "startową" scenę taka jak jest i teraz bym chciał, żeby ta firana z tej pozycji zaczeła powiewać....wiec znów ją podpinam do karnisza, dałem wiatr i nic.....

Edytowane przez lukasjogabonito
Napisano

A sprawdź na time linie czy po convercie nie masz zapisanej animacji opadania firanki jak ją symulowałeś. to może być problem. usuń całą animacje z firnaki, skonwertuj do edit poly i spróbuj od zera. musi działać

Napisano

dziwna ta trawa. jakaś taka liściasta się zdaje, za duże (za grube) źdźbła. Pobaw się i poeksperymentuj z parametrem "Blur" mapki której używasz do robienia displacement.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności