Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano
Witam,

 

Jako , że ostatnio w speed modelingu pojawiało się coraz więcej prac nie wymagających modelingu a opierających się na samym renderze. Wiele z nich jest określane jako 'nie udany render - wrzucam tutaj'.

 

W tym wątku proszę wrzucać wszystkie rendery testowe , testy shaderów a także rendery robione dla zabawy - wszystko po to by nie śmiecić speed modellingu.

 

Najlepiej , dla porządku żeby wrzucić małe info:

 

-Jaki renderer

-Czas renderingu

-Rodzaj rendera (test materiału , test renderera...)

 

Pozdrawiam.

 

Rendery testowe 2006 - 2009 - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=31885

 

Rendery testowe 2010 - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=69638

Edytowane przez polka dot

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 374,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Piwko na start :)

Tyskie, można by jeszcze sporo poprawić (etykietka z tyłu, odbicie, zielone odbicie), ale z założenia miał być speed,a wyszło i tak długo:

 

68469193.jpg

Napisano

[bBerger[/b ]fajny browar, ale studio jeszcze do dopracowania.

Na poczet odnowienia wątku, dalej walka z brushed metal:

 

fridge_5.jpg

 

I tutaj takie pytanie, czy zawsze w metalach BRDF ustawiacie na WARD ? [Vray]

Edytowane przez gientekwl

Napisano

Berger ciemne studio i światło osobne w tło. Poza tym etykietka wygląda jak ze szkła a powinna miec osobny materiał.

Napisano

gientekwl - obrócił bym to szczotkowanie o 90 stopni (żeby pionowe było) i trochę odszumił bym render.

Napisano

jak przy lakierowaniu dasz za dużo utwardzacza to tak wychodzi ;)

Napisano

Taki test wszystkiego:) I wszystko do poprawy.

Edytowane przez Lucek

Napisano

Nie jest czarna tylko opalona:)

Edytowane przez Lucek

Napisano

Renderek urodzinowy dla ukochanej ;) Do końca stycznia zostanie jeszcze wzbogacona o parę elementów.

 

betka.jpg

Napisano

Czy to octane jest? Bo przydało by się sss na płatkach ale pewnie nici:)

Edytowane przez Lucek

Napisano

Octane Octane, sssów nie ma, listkom wprawdzie dałem trochę translucency ale jakoś średnio wyszło :)

Napisano

Tweaki i inne murzyńskie myki. Chyba muszę zrobić texa diffuse:D - ale ja tego nie cierpię.

rendersss.jpg

 

I drugi żeby wyciągnąć kości policzkowe na tym płaskim cieniu:) Za ucho przepraszam musiałem zepsuć dispa. Jutro wypalę nowy.

rendersss.jpg

Edytowane przez Lucek

Napisano

Nie ma czasu, żeby robić coś dla siebie, ale powoli koniec....

 

i72236_2b.jpg

 

MAM PYTANIE!!! Będzie z tej wizki animacja (ruszający się wiatrak i powiewająca firana na wietrze...) Chciałem poruszyć firanę, którą już wcześniej tu wymodelowałem, ale ona ani drgnie gdy podpinam cloth+wiatr...czy będę zmuszony zrobić nową pod animke???? czy jest może inny sposób by ją ruszyć???

Napisano

Model - maciek.m

render - ja ;)

 

Dopiero zauważyłem, że zapomniałem nałożyć materiał na klamkę, ale już nie chce mi się tego poprawiać... Wersja z gipsową klamką ;)

 

maseratijp.jpg

Napisano

No i teraz się to prezentuje:) Szkoda, że o klamce wspomniałeś, teraz razi:P

lukasjogabonito, świetny klimat, podoba się:) Co do wiatru, nie potrafię pomóc

 

Pozdr

Napisano

Tamyl91 - studio calkiem calkiem, tylko od razu odbior psuje niedopracowany model, strasznie kluja w oczy przednie reflektory, ktorych ksztalt bardzo odbiega od oryginalu. Przy tego typu pracach 50% realizu to jednak bardzo dopracowany model.

Napisano

lukasjogabonito: a przeczuciłeś ten wind w "cloth forces" z "forces in scene" do "forces in animation"?

Napisano

był gdzieś tutek do animowania firany. musi działać. dajesz wind , na firanke i do forces w firance wrzucasz. tyle. musi działać. a vertexy górne firanku podpinasz pod sim node (pisane z pamięci)

Napisano
był gdzieś tutek do animowania firany. musi działać. dajesz wind , na firanke i do forces w firance wrzucasz. tyle. musi działać. a vertexy górne firanku podpinasz pod sim node (pisane z pamięci)

 

ew.

jak chcesz podmuch wiatru to firankę na cloth'ie można dmuchnąć za pomocą space wraps->wind w menu create podpiętym w modyfikatorze cloth.

 

Trzeba też w cloth'ie zrobić grupy wertexów, by górna część firanki "trzymała się" czegoś

 

a tu tutek taki mi się wyszperał http://www.designnewz.com/tutorials/3d-studio-max-tutorials/modeling/realistic-curtain-p3

Napisano

no tak i to działa....ale problem w tym, że ja zrobiłem "startową" scenę taka jak jest i teraz bym chciał, żeby ta firana z tej pozycji zaczeła powiewać....wiec znów ją podpinam do karnisza, dałem wiatr i nic.....

Edytowane przez lukasjogabonito

Napisano

A sprawdź na time linie czy po convercie nie masz zapisanej animacji opadania firanki jak ją symulowałeś. to może być problem. usuń całą animacje z firnaki, skonwertuj do edit poly i spróbuj od zera. musi działać

Napisano

Działa...chyba problemem było to, że fragment firany dosłownie mm wchodził w ścianę, która był obiektem kolizyjnym...dzieki za zainteresowanie....efekty niedługo;)

Napisano

pierwszy w życiu trawotest, coś nie mogę z displace'em dojść do porozumienia...

 

trawotest.jpg

Edytowane przez gientekwl

Napisano

o matko kochana, teraz patrzę co ja wstawiłem na to forum :D

To tak jest jak człowiek siedzi i błędów nie widzi :)

 

Jeszcze powalczę :)

Następny

 

trawka_2.jpg

Napisano

dziwna ta trawa. jakaś taka liściasta się zdaje, za duże (za grube) źdźbła. Pobaw się i poeksperymentuj z parametrem "Blur" mapki której używasz do robienia displacement.

Napisano

Loki: Z dispa wyciągnąłbym więcej, ale efekt i tak by mnie nie zadowolił.

Za jakiś czas wrócę z nowym testem ;)

Napisano

Lechu jaka kartą liczyłeś i ile poly? BTW bardzo pozytywne.

Napisano

A mi sie gientkawl trawa bardzo podoba, nie ma się co spuszczać, chyba że ktoś chce mszyce renderować

Napisano

w sumie trawa jak trawa. tak z bliska to jeszcze jako tako ale zrobisz wiekszy obszar to bedzie nudno i jednolicie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.