polka dot Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 (edytowane) Witam, Jako , że ostatnio w speed modelingu pojawiało się coraz więcej prac nie wymagających modelingu a opierających się na samym renderze. Wiele z nich jest określane jako 'nie udany render - wrzucam tutaj'. W tym wątku proszę wrzucać wszystkie rendery testowe , testy shaderów a także rendery robione dla zabawy - wszystko po to by nie śmiecić speed modellingu. Najlepiej , dla porządku żeby wrzucić małe info: -Jaki renderer -Czas renderingu -Rodzaj rendera (test materiału , test renderera...) Pozdrawiam. Rendery testowe 2006 - 2009 - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=31885 Rendery testowe 2010 - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=69638 Edytowane 16 Styczeń 2011 przez polka dot 1
Berger Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 Piwko na start :) Tyskie, można by jeszcze sporo poprawić (etykietka z tyłu, odbicie, zielone odbicie), ale z założenia miał być speed,a wyszło i tak długo:
gientekwl Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 (edytowane) [bBerger[/b ]fajny browar, ale studio jeszcze do dopracowania. Na poczet odnowienia wątku, dalej walka z brushed metal: I tutaj takie pytanie, czy zawsze w metalach BRDF ustawiacie na WARD ? [Vray] Edytowane 16 Styczeń 2011 przez gientekwl
Lucek Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 Berger ciemne studio i światło osobne w tło. Poza tym etykietka wygląda jak ze szkła a powinna miec osobny materiał.
Loki Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 gientekwl - obrócił bym to szczotkowanie o 90 stopni (żeby pionowe było) i trochę odszumił bym render.
gientekwl Napisano 17 Styczeń 2011 Napisano 17 Styczeń 2011 To jeszcze raz się spytam ;) Czy zawsze w metalach, BRDF ustawiacie na WARD ? [Vray]
Orangegraphics Napisano 17 Styczeń 2011 Napisano 17 Styczeń 2011 najczęściej, chyba że bardzo kombinuje nad materiałem, do felg czasem blinn jest lepszy
olaf Napisano 18 Styczeń 2011 Napisano 18 Styczeń 2011 jak przy lakierowaniu dasz za dużo utwardzacza to tak wychodzi ;)
gientekwl Napisano 18 Styczeń 2011 Napisano 18 Styczeń 2011 żeby pusto nie było... ... jakiś czas temu skończyłem.
Lucek Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 (edytowane) Taki test wszystkiego:) I wszystko do poprawy. Edytowane 2 Czerwiec 2011 przez Lucek
Lucek Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 (edytowane) Nie jest czarna tylko opalona:) Edytowane 19 Styczeń 2011 przez Lucek 1
Camel Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 coś mi te oczy le chiffra przypominaja! nie wiem czemu :D
Lucek Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Bo basemesh ten sam:D I oczy tą samą metodą robione.
le_chu Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Renderek urodzinowy dla ukochanej ;) Do końca stycznia zostanie jeszcze wzbogacona o parę elementów.
Touch Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Spoko, tylko nie zapomnij prawdziwych kupić:)
Lucek Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 (edytowane) Czy to octane jest? Bo przydało by się sss na płatkach ale pewnie nici:) Edytowane 19 Styczeń 2011 przez Lucek
le_chu Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Octane Octane, sssów nie ma, listkom wprawdzie dałem trochę translucency ale jakoś średnio wyszło :)
Lucek Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 (edytowane) Tweaki i inne murzyńskie myki. Chyba muszę zrobić texa diffuse:D - ale ja tego nie cierpię. I drugi żeby wyciągnąć kości policzkowe na tym płaskim cieniu:) Za ucho przepraszam musiałem zepsuć dispa. Jutro wypalę nowy. Edytowane 20 Styczeń 2011 przez Lucek
lukasjogabonito Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 Nie ma czasu, żeby robić coś dla siebie, ale powoli koniec.... MAM PYTANIE!!! Będzie z tej wizki animacja (ruszający się wiatrak i powiewająca firana na wietrze...) Chciałem poruszyć firanę, którą już wcześniej tu wymodelowałem, ale ona ani drgnie gdy podpinam cloth+wiatr...czy będę zmuszony zrobić nową pod animke???? czy jest może inny sposób by ją ruszyć???
Tamyl91 Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 Model - maciek.m render - ja ;) Dopiero zauważyłem, że zapomniałem nałożyć materiał na klamkę, ale już nie chce mi się tego poprawiać... Wersja z gipsową klamką ;)
Touch Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 No i teraz się to prezentuje:) Szkoda, że o klamce wspomniałeś, teraz razi:P lukasjogabonito, świetny klimat, podoba się:) Co do wiatru, nie potrafię pomóc Pozdr
vision3d Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 Tamyl91 - studio calkiem calkiem, tylko od razu odbior psuje niedopracowany model, strasznie kluja w oczy przednie reflektory, ktorych ksztalt bardzo odbiega od oryginalu. Przy tego typu pracach 50% realizu to jednak bardzo dopracowany model.
gientekwl Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 lukasjogabonito: Bardzo klimatyczny render.
Camel Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 lukasjogabonito: podoba się, więcej kontrastu poproszę :)
lukasjogabonito Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 Donuś, ale stare zdjęcia są wypłowiałe:D Nikt nie animował firany nigdy???
ciastuch Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 lukasjogabonito: a przeczuciłeś ten wind w "cloth forces" z "forces in scene" do "forces in animation"?
Orangegraphics Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 był gdzieś tutek do animowania firany. musi działać. dajesz wind , na firanke i do forces w firance wrzucasz. tyle. musi działać. a vertexy górne firanku podpinasz pod sim node (pisane z pamięci)
grafik3d Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 był gdzieś tutek do animowania firany. musi działać. dajesz wind , na firanke i do forces w firance wrzucasz. tyle. musi działać. a vertexy górne firanku podpinasz pod sim node (pisane z pamięci) ew. jak chcesz podmuch wiatru to firankę na cloth'ie można dmuchnąć za pomocą space wraps->wind w menu create podpiętym w modyfikatorze cloth. Trzeba też w cloth'ie zrobić grupy wertexów, by górna część firanki "trzymała się" czegoś a tu tutek taki mi się wyszperał http://www.designnewz.com/tutorials/3d-studio-max-tutorials/modeling/realistic-curtain-p3
lukasjogabonito Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 (edytowane) no tak i to działa....ale problem w tym, że ja zrobiłem "startową" scenę taka jak jest i teraz bym chciał, żeby ta firana z tej pozycji zaczeła powiewać....wiec znów ją podpinam do karnisza, dałem wiatr i nic..... Edytowane 21 Styczeń 2011 przez lukasjogabonito
arturprx2 Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 kombinuj dalej. Wlasnie zrobilem to u siebie i fruwa.
Orangegraphics Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 A sprawdź na time linie czy po convercie nie masz zapisanej animacji opadania firanki jak ją symulowałeś. to może być problem. usuń całą animacje z firnaki, skonwertuj do edit poly i spróbuj od zera. musi działać
lukasjogabonito Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 Działa...chyba problemem było to, że fragment firany dosłownie mm wchodził w ścianę, która był obiektem kolizyjnym...dzieki za zainteresowanie....efekty niedługo;)
gientekwl Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 (edytowane) pierwszy w życiu trawotest, coś nie mogę z displace'em dojść do porozumienia... Edytowane 22 Styczeń 2011 przez gientekwl
gientekwl Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 o matko kochana, teraz patrzę co ja wstawiłem na to forum :D To tak jest jak człowiek siedzi i błędów nie widzi :) Jeszcze powalczę :) Następny
indian Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 Lepiej, ale to bardziej na dywan niż na trawę wygląda :) salut.
Loki Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 dziwna ta trawa. jakaś taka liściasta się zdaje, za duże (za grube) źdźbła. Pobaw się i poeksperymentuj z parametrem "Blur" mapki której używasz do robienia displacement.
gientekwl Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 Loki: Z dispa wyciągnąłbym więcej, ale efekt i tak by mnie nie zadowolił. Za jakiś czas wrócę z nowym testem ;)
le_chu Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 Test shadera listków z dodanym translucency, Octane, 9h :/
olaf Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 Lechu jaka kartą liczyłeś i ile poly? BTW bardzo pozytywne.
mkeruj Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 A mi sie gientkawl trawa bardzo podoba, nie ma się co spuszczać, chyba że ktoś chce mszyce renderować
carlosss Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 trawa wydaje się troszkę za jednolita i chyba ciutkę za gęsto jest
Stachu Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 w sumie trawa jak trawa. tak z bliska to jeszcze jako tako ale zrobisz wiekszy obszar to bedzie nudno i jednolicie
Rekomendowane odpowiedzi