chudy Napisano 3 Czerwiec 2011 Napisano 3 Czerwiec 2011 heheh. no właśnie...taki miał być :P inwestor taki sobie zażyczył. ale do portfolio chyba pójdzie z szarym betonem.
ZeNzO Napisano 5 Czerwiec 2011 Napisano 5 Czerwiec 2011 Obra, pierwszy raz tutaj więc się przedstawię. ZeNzO, zwany Zen, Zenzoru, Qtit, Ay, whatever. Widząc to co szanowni forumowicze pokazują czuję się co najmniej amatorem, albo i jeszcze gorzej, ale myślę, co tam, pokaże swoje wypociny. Właściwie to dzień pracy, pierwszy mój taki render (czytaj, wizualizacja wnętrza), wcześniej trochę w game design siedziałem a teraz mam ochotę się z wizualizacją pobawić. Note: bez planowania, całość na gorąco leciałem i mogą się proporcje nie zgadzać (nawet na pewno się nie zgadzają : Za słabą jakość renderingów przepraszam, to tylko testówki. Pozdrawiam, Z.
Camel Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 wyprostowałbym ujęcia, dałbym więcej w aneksie kuchennym, coś na stół. Niech strzelę, luxrender? :)
Gość Chrupek3D Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 oczywista oczywistość, że to 3d max + v-ray ;P ps. a gienek loska i tak nie umie śpiewać ;)
ZeNzO Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 oczywista oczywistość, że to 3d max + v-ray ;P Eee, niestety, to nie V-Ray. Niech strzelę, luxrender? :) Będzie jeszcze sypialnia, łazienka, i druga połowa salonu. I, co to jest luxrender?
Camel Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 To w czym renderujesz? oO No Luxrender to też taki renderer, darmowy, ale cóź.. No to w czym? :) explosiv - studio przyjemne, ale szum psuje sprawę
ZeNzO Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 To w czym renderujesz? oO No Luxrender to też taki renderer, darmowy, ale cóź.. No to w czym? :) Nyah, Iray.
bbandi Napisano 7 Czerwiec 2011 Napisano 7 Czerwiec 2011 (edytowane) Taki teścik w mentalu Edytowane 7 Czerwiec 2011 przez bbandi
Lucek Napisano 7 Czerwiec 2011 Napisano 7 Czerwiec 2011 Te zabawki są strasznie fajne, mimo wszystko widać że dziecka to tam nie ma.
Camel Napisano 7 Czerwiec 2011 Napisano 7 Czerwiec 2011 wczesniejsze było delikatniejsze ale teraz troszkę zajaśniłeś, troszeczkę tu płasko ale ujdzie
KaeMS Napisano 8 Czerwiec 2011 Napisano 8 Czerwiec 2011 Karkosik - wizkowo fajnie ale ...wydaje mi się, że: 1.firanę należałoby podnieść minimalnie (dziwnie wygląda), 2. albo coś z mapowaniem albo model komody jest nie do końca dobry - teraz to wygląda tak jakby drzwiczki były od samej podłogi do blatu. 3. Kwiatek duży fajnie wygląda ale przy dzieciakach nie miałby szansy się utrzymać.
Berger Napisano 8 Czerwiec 2011 Napisano 8 Czerwiec 2011 Kolejny test Merca, tym razem outdoor. Całość to mocny składak, niektóre części mi się poprzesuwały ale to już poprawię przy finalu tak jak brak wnętrza i inne usterki:
Karkosik Napisano 8 Czerwiec 2011 Napisano 8 Czerwiec 2011 KaeMS - Wielkie Dzięki! O takie rady chodzi:D Berger - Ładnie to wychodzi, ale taki kadr nie pasuje do stilla, do animacji jak najbardziej. I zwiększ krycie cieni bo teraz tylnie koło Ci lewituje:D
Loki Napisano 8 Czerwiec 2011 Napisano 8 Czerwiec 2011 chudy fajne te testy. Beton biały moim zdaniem w takim biurze fajniej wygląda niż szary - jaśniej jest to po pierwsze :). Zrobił bym tylko ciemniejszą podłogę - prawie czarne kafle np. Casalgrande Padana - Meteor Grafite Albo wersję bym spróbował do portfoilo z podłogą z epoksydową białą i drewnianymi meblami (tak "szwedzko" by to wyszło moze wtedy). Ogólne wrażenie jest in plus. Będzie fajna wizka do folio zdecydowanie.
SWRSC Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 klatka z nowego reela: http://img848.imageshack.us/img848/4063/lodyfhd.jpg
olaf Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 troche gipswo wyszły moze przez brak sss. Reszta jaka mi przychodzi do głowy jest chamska ;D
Camel Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) Jest ostro, ale znów czekoladowe wkładki chwyciły mocniej speculara i wyglądają troszkę szaro (Przynajmniej mi chodzi o tą kratkę która siedzi skierowana w stronę kamery, bo reszta takich wygląda w miarę dobrze) . Mam nadzieję że to animacji i tak nie zaszkodzi :p I DOF bym zmniejszył o trochę mniej jak pół na samym koncu widoku po lewej. Chyba że w animacji f-length będziesz przesuwał :) Bardzo pięknie. ola-f: ehh.. boję się bardzo sss. Edytowane 9 Czerwiec 2011 przez Camel 1
olaf Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 troche zbyt jednlity materiał łóżka i pościeli. Ale mi się podoba, jak będę miał kiedyś dzieci też im tak urządzę piwnicę :>
ZeNzO Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 Tyle, że to raczej strych jest, tudzież poddasze. Jasny gwint, musze się jakoś nauczyć takie ładne rendery robić :D Piękne.
Orangegraphics Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 KArKosik, zacząłbym od zmienienia podłogi, ta wogóle tu nie pasuje, coś żywego i jaśniejszego te panele może. doświetl lekko z lewej strony bo widać że cieeemno tam a okno przepalone
Berger Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 Kolejny test, niestety zapomniałem zmienić typ odbić lakieru na phonga, więc mocno rozmyty jest; światła też nie mają jeszcze textur i przez przypadek jeden z elementów dostał MS, a nie był pod niego robiony:
polka dot Napisano 10 Czerwiec 2011 Autor Napisano 10 Czerwiec 2011 bardzo ładny model. światła zbyt prstrokate ale krzywizny karoserii perfekcyjne
Berger Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 Dzięki, test envi, most 3D reszta PS, z tłem jeszcze będe walczył:
Lucek Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 A śrubki przy pierścieniu ostrości to kto zrobi? Fajnie:) Dorzuć jeszcze literki na bumpach. Jak robisz takie szkło z powłokami?
arturprx2 Napisano 12 Czerwiec 2011 Napisano 12 Czerwiec 2011 Berger, to pomarańczowe ma świetny klimat ;] test problemowych płytek. Dzięki MF :)
trosiek Napisano 12 Czerwiec 2011 Napisano 12 Czerwiec 2011 krzywizny tego merca może i idealne, ale rowki to już nie. Tak samo sama lampa ma bugi. Poza tym z tego, co widzę to chyba próbujesz nową c-klasę zrobić, a w niej tylne lampy mają inny kształt wnętrza. Zaznaczyłem to i kilka innych rzeczy. Możecie mnie zjeść za wytykanie.
Berger Napisano 12 Czerwiec 2011 Napisano 12 Czerwiec 2011 Dzięki Trosiek ale to model pod wizki gdzie i tak takie rzeczy nie będą widoczne więc nie widze sensu ich poprawy. Co innego gdybym takie coś robił dla siebie pod studyjny render.
le_chu Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Wrzucam zeszłotygodniową, chamską komerchę: Rozdzielczość natywna była 2x większa, zlecenie z dziedziny tych na wczoraj, mało czasu na dopracowanie detali niestety. Łączny czas to 3-4 dni po +12 h (korekty klienta itp.) Żadnych modeli stockowych więc było gorąco przy deadline :)
Gość Chrupek3D Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 wygląda jak renderowane we wszystkich rendererach świata i łączone w szopie ;)
le_chu Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Renderowane w vrayu było a pizza hmm, robiona w 10 min więc nie mogło być inaczej :)
daymon Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 No ta pizza trochę śmiesznie wygląda :) Poza tym fajnie się to prezentuje.
Robertus Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Napis "pizza margherita" na ścianie jak w jakimś starym filmie o zombich :) hardcore hehe. Wiele rzeczy wyszło fajnie ale tyle samo kijowo. Podobają mi się naczynia na dodatki na 2 ujęciu
Razer Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Wiadomo, jak termin zabójczy to trzeba pewne rzeczy odpuścić. Pizza faktycznie super ;) ale reszta wyszła całkiem fajnie, przynajmniej nie jest pusto.
grzegerz Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Ładnie. Co to za niedorenderowany backet:D na drugim obrazku u góry na środku hehe Neon kiepsko wyszedl, jest zbyt wyblakły. Niepotrzebna też winieta na rogach Ale ogolnie bardzo pozytywnie:)
Berger Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 hej, taki mały test oświetlenia, pierwszy raz robię jakikolwiek outdoor i oświetlenie do niego więc wszystkie konkretne uwagi bardzo mile widziane :)
Lucek Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 A masz w ogóle jakiś skylight? Do tego nocne niebo przecież całkiem czarne nie jest. Światło powinno też w jakimś stopniu odbijać się od wody. EDIT: Nie wiem w czym to liczysz ale mógłbyś dodać coś w rodzaju vraydirt na cały model. Jest takie narzędzie jak vraydirt dla mentala?
Orangegraphics Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 to co lucek, troche rozjaśń, możesz dać sun+sky i sun dać poniżej horyzontu, ładnie symuluje kolorystyke nieba
Berger Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 (edytowane) W tym wypadku użyłem vraylight dome + HDRI. Niebo dodane jest w postpro, więc możliwe, że faktycznie za ciemne. Wody pod spodem nie ma, to wiadukt w dolinie rzeki Tarn w Millau we Francji. Tak jak wyżej, liczone w vray ale dzięki, postaram się coś pomyszkować z tym dirtem. Tutaj jeszcze nieco inne postpro: Usunę też chyba przepalenia, wydaje mi się, że taka wersja IES'ów będzie ładniejsza: Edytowane 15 Czerwiec 2011 przez Berger
Berger Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 (edytowane) Próba z AO, nie wiem czy nie pokaszaniłem kolejności bo wyszły czarne artefakty na krawędziach, sorry też za tło trochę przegięcie :) I bez przekombinowanego postpro, render + ao: edit Sorry, że wpycham tu takie gnioty architekturalne ale chce się trochę z renderingu podciągnać:P Kolejne post pro: Edytowane 15 Czerwiec 2011 przez Berger
Rekomendowane odpowiedzi