Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

daj maly step, a duzy angle. twist pomaga w tym zeby galaz nie wyginala sie tylko w 1 plaszczyzie , ale skreca siatke wiec tak samo uvke, niestety im wieksze poskrecanie galezi, tym dziwniejsze drzewo = jak rozkrecisz galezie moze kompletnie stracic ksztalt ktory ci sie bardzo podobal...:/ uwazaj na twista, nie dawaj za duzego in future.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Sahe

Hi

 

Poczatki malego projektu nad ktorym siedze. Ogulnie test wszystkiego.

Dalej jest sporo niedociagniec wiec bedzie ztym jeszcze troche roboty.

 

V_Ray, 3D Studio, Photoshop [ bardzo go tam malo ]

 

wszelkie zielsko sadzone metoda manualna. Podziekowania kieruje za to do deweloperow Vray Sattera za powiazanie licencj z hardwarem.

 

Wszelkie komentaze mile widizane

 

 

0723052011copy.jpg

 

0823052011copy.jpg

 

0923052011copy.jpg

 

1323052011copy.jpg

 

Sahe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do VW - podobają mi się reflektory z przodu.

To co by trzeba było moim zdaniem zmienić to przede wszystkim lusterka boczne (środkowego chyba nie ma:)). Ma też sporo całkiem ostrych krawędzi no i reflekty są tak jednolite, że wygląda to trochę na obrazek z Corela (szczególnie z tyłu samochodu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Simple_man imo musisz jeszcze poćwiczyć modelling bo bez tego nawet najlepsze ustawienia renderu nie pomogą. Ktoś kiedyś mówił, że 50% udanej pracy to dobry model. Myślę, że z dobrym modelem nie powinieneś mieć wiekszych problemów z renderingiem, bo studio nie jest nawet zle. na lakierze rażą trochę te przepalenia.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelować to ja raczej potrafię, tylko te .... samochody mi ryja rozwalają. A wszystkie tuty w sieci są z .. wzięte. Niech mi ktoś przedstawi zasady ogólne. Typu jak budować siatkę, kiedy dzielić blachy itp. Bo co mnie obchodzi jak zrobić kolejne Audi A3. Chcę znać zasady ogólne a reszta to już moja sprawa. Ja więcej się nauczyłem o modelowaniu carów czytając posty w naszej nowej mini bitwie, niż z przeglądania wszystkich tutków w sieci.

Edytowane przez n-pigeon
wulgaryzmy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelować to ja raczej potrafię, tylko te .... samochody mi ryja rozwalają. A wszystkie tuty w sieci są z .. wzięte. Niech mi ktoś przedstawi zasady ogólne. Typu jak budować siatkę, kiedy dzielić blachy itp. Bo co mnie obchodzi jak zrobić kolejne Audi A3. Chcę znać zasady ogólne a reszta to już moja sprawa. Ja więcej się nauczyłem o modelowaniu carów czytając posty w naszej nowej mini bitwie, niż z przeglądania wszystkich tutków w sieci.

 

Nie ma co sie zalamywac. Jesli czegos niema rozpisanego za raczke trzeba pprobowac , testowac samemu :).

Ostatnio kolega Berger wyszedl z inicjatywa odnosnie modelowania samochodow

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76184

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NV: dawaj też może przed postprodukcją rendery. tu wyszło strasznie płasko, czego nie lubię. Opony trochę słabe, modelowane czy disp? brakuje rantowych oznaczeń, niby detal, ale jako że model nie oferuje pola do popisu z detalem to szukaj go gdzie wlezie. Doświetl znaczek "Challenger" z boku.

 

update:

brakuje felgi po wewnętrznej stronie (prawe przednie koło od strony samochodu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

@NV, mnie się podoba model i studio, gorzej z odbiciami na tyle i masce. Te białe smugi średnio wyglądają!

Nie grzesz więcej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NV mi się nawet podoba, tylko zgodziłbym się z poprzednikami, że jakoś płasko i na boku dziwnie się łamie odbicie.

we wlocie pod przednim zderzakiem jest plastik? :P może lepiej na czarno to?

 

ok jak już się zrobił taki wątek samochodowy to też dorzucę swoje 3 grosze. Co myślicie o takim czymś?

renderxx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16.jpg

18.jpg

20.jpg

 

Splitback Deluxe Chair

 

Taki bajerek nad którym ostatnio pracuję, w celu dalszych ćwiczeń ;) Istnieją niewielkie niezgodności z oryginałem i wyszło parę błędów, ale da się naprawić a dzisiaj już siły nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK pewnie się narażę po całości, bo odważę się mieć inne zdanie, ale...

Modele masz wypaśnie co do tego nie ma wątpliwości (czekam na dalszą cześć tuta).

Jednak rendrowanie to już zupełnie nie Twoja baja. Czerwony ma słabe ogólnie wszystkie materiały. Chociaż studio wygląda zacnie. Za to czarny pokazuje coś strasznego. Światło nawet daje radę ale samochód wygląda jak by był zrobiony z papieru na wizytówki 230g. Dach jak zauważył ReflectVision płaski jak lotnisko. Słupek C jest jakiś nie wyraźny przez co skos tyłu wygląda jak by był jedną linią. Brak załamani na linii tylna szyba bagażnik. Generalnie dobry model zabity przez render i prezentację. Ludzie z mercedesa pewnie by się popłakali gdyby zobaczyli jak obszedłeś się z logotypem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simple_man: dzięki, niestety wiem dobrze, że rendery to nie moja mocna strona :) Jednak model z tyłu powinien być w miarę poprawny, tymbardziej, że był robiony na camera matchu, myślę że tutaj też ta linia jest widoczna w podobny sposób:

 

http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class/800x600/wallpaper_29.htm

 

Co do lakieru to hmm...próbowałem robic półmat, może faktycznie za płasko wyszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności