Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

heheh. no właśnie...taki miał być :P inwestor taki sobie zażyczył. ale do portfolio chyba pójdzie z szarym betonem.

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 365,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Obra, pierwszy raz tutaj więc się przedstawię.

ZeNzO, zwany Zen, Zenzoru, Qtit, Ay, whatever.

 

Widząc to co szanowni forumowicze pokazują czuję się co najmniej amatorem, albo i jeszcze gorzej, ale myślę, co tam, pokaże swoje wypociny.

 

Właściwie to dzień pracy, pierwszy mój taki render (czytaj, wizualizacja wnętrza), wcześniej trochę w game design siedziałem a teraz mam ochotę się z wizualizacją pobawić.

 

Note: bez planowania, całość na gorąco leciałem i mogą się proporcje nie zgadzać (nawet na pewno się nie zgadzają :

 

R1WindowView5.jpg

 

R1TableView1.jpg

 

R1TableView2.jpg

 

Za słabą jakość renderingów przepraszam, to tylko testówki.

Pozdrawiam,

Z.

Napisano

wyprostowałbym ujęcia, dałbym więcej w aneksie kuchennym, coś na stół.

 

Niech strzelę, luxrender? :)

Napisano

oczywista oczywistość, że to 3d max + v-ray ;P

 

ps. a gienek loska i tak nie umie śpiewać ;)

Napisano
oczywista oczywistość, że to 3d max + v-ray ;P

Eee, niestety, to nie V-Ray.

Niech strzelę, luxrender? :)

Będzie jeszcze sypialnia, łazienka, i druga połowa salonu. I, co to jest luxrender?

Napisano

To w czym renderujesz? oO

No Luxrender to też taki renderer, darmowy, ale cóź.. No to w czym? :)

 

explosiv - studio przyjemne, ale szum psuje sprawę

Napisano
To w czym renderujesz? oO

No Luxrender to też taki renderer, darmowy, ale cóź.. No to w czym? :)

Nyah, Iray.

Napisano

Te zabawki są strasznie fajne, mimo wszystko widać że dziecka to tam nie ma.

Napisano

wczesniejsze było delikatniejsze ale teraz troszkę zajaśniłeś, troszeczkę tu płasko ale ujdzie

Napisano

Karkosik - wizkowo fajnie ale ...wydaje mi się, że:

1.firanę należałoby podnieść minimalnie (dziwnie wygląda),

2. albo coś z mapowaniem albo model komody jest nie do końca dobry - teraz to wygląda tak jakby drzwiczki były od samej podłogi do blatu.

3. Kwiatek duży fajnie wygląda ale przy dzieciakach nie miałby szansy się utrzymać.

Napisano

Kolejny test Merca, tym razem outdoor. Całość to mocny składak, niektóre części mi się poprzesuwały ale to już poprawię przy finalu tak jak brak wnętrza i inne usterki:

 

21252104.jpg

Napisano

KaeMS - Wielkie Dzięki! O takie rady chodzi:D

Berger - Ładnie to wychodzi, ale taki kadr nie pasuje do stilla, do animacji jak najbardziej. I zwiększ krycie cieni bo teraz tylnie koło Ci lewituje:D

Napisano

chudy fajne te testy.

 

Beton biały moim zdaniem w takim biurze fajniej wygląda niż szary - jaśniej jest to po pierwsze :).

 

Zrobił bym tylko ciemniejszą podłogę - prawie czarne kafle np. Casalgrande Padana - Meteor Grafite

 

Albo wersję bym spróbował do portfoilo z podłogą z epoksydową białą i drewnianymi meblami (tak "szwedzko" by to wyszło moze wtedy).

 

Ogólne wrażenie jest in plus. Będzie fajna wizka do folio zdecydowanie.

Napisano

troche gipswo wyszły moze przez brak sss.

Reszta jaka mi przychodzi do głowy jest chamska ;D

Napisano

Jest ostro, ale znów czekoladowe wkładki chwyciły mocniej speculara i wyglądają troszkę szaro (Przynajmniej mi chodzi o tą kratkę która siedzi skierowana w stronę kamery, bo reszta takich wygląda w miarę dobrze) . Mam nadzieję że to animacji i tak nie zaszkodzi :p I DOF bym zmniejszył o trochę mniej jak pół na samym koncu widoku po lewej. Chyba że w animacji f-length będziesz przesuwał :)

 

Bardzo pięknie.

 

ola-f: ehh.. boję się bardzo sss.

Edytowane przez Camel

Napisano

troche zbyt jednlity materiał łóżka i pościeli. Ale mi się podoba, jak będę miał kiedyś dzieci też im tak urządzę piwnicę :>

Napisano

Tyle, że to raczej strych jest, tudzież poddasze. Jasny gwint, musze się jakoś nauczyć takie ładne rendery robić :D

Piękne.

Napisano

KArKosik, zacząłbym od zmienienia podłogi, ta wogóle tu nie pasuje, coś żywego i jaśniejszego te panele może. doświetl lekko z lewej strony bo widać że cieeemno tam a okno przepalone

Napisano

Kolejny test, niestety zapomniałem zmienić typ odbić lakieru na phonga, więc mocno rozmyty jest; światła też nie mają jeszcze textur i przez przypadek jeden z elementów dostał MS, a nie był pod niego robiony:

 

61097946.jpg

Napisano

A śrubki przy pierścieniu ostrości to kto zrobi? Fajnie:) Dorzuć jeszcze literki na bumpach.

Jak robisz takie szkło z powłokami?

Napisano

krzywizny tego merca może i idealne, ale rowki to już nie. Tak samo sama lampa ma bugi. Poza tym z tego, co widzę to chyba próbujesz nową c-klasę zrobić, a w niej tylne lampy mają inny kształt wnętrza. Zaznaczyłem to i kilka innych rzeczy. Możecie mnie zjeść za wytykanie.

d44b7a8baa.jpg

Napisano

Dzięki Trosiek ale to model pod wizki gdzie i tak takie rzeczy nie będą widoczne więc nie widze sensu ich poprawy. Co innego gdybym takie coś robił dla siebie pod studyjny render.

Napisano

Wrzucam zeszłotygodniową, chamską komerchę:

Rozdzielczość natywna była 2x większa, zlecenie z dziedziny tych na wczoraj, mało czasu na dopracowanie detali niestety. Łączny czas to 3-4 dni po +12 h (korekty klienta itp.) Żadnych modeli stockowych więc było gorąco przy deadline :)

 

pizza01.jpgpizza02.jpg

Napisano

wygląda jak renderowane we wszystkich rendererach świata i łączone w szopie ;)

Napisano

Renderowane w vrayu było a pizza hmm, robiona w 10 min więc nie mogło być inaczej :)

Napisano

No ta pizza trochę śmiesznie wygląda :)

Poza tym fajnie się to prezentuje.

Napisano

Napis "pizza margherita" na ścianie jak w jakimś starym filmie o zombich :) hardcore hehe.

Wiele rzeczy wyszło fajnie ale tyle samo kijowo. Podobają mi się naczynia na dodatki na 2 ujęciu

Napisano

Wiadomo, jak termin zabójczy to trzeba pewne rzeczy odpuścić. Pizza faktycznie super ;) ale reszta wyszła całkiem fajnie, przynajmniej nie jest pusto.

Napisano

Ładnie.

Co to za niedorenderowany backet:D na drugim obrazku u góry na środku hehe

Neon kiepsko wyszedl, jest zbyt wyblakły.

Niepotrzebna też winieta na rogach

 

Ale ogolnie bardzo pozytywnie:)

Napisano

hej, taki mały test oświetlenia, pierwszy raz robię jakikolwiek outdoor i oświetlenie do niego więc wszystkie konkretne uwagi bardzo mile widziane :)

 

84758205.jpg

Napisano

A masz w ogóle jakiś skylight? Do tego nocne niebo przecież całkiem czarne nie jest. Światło powinno też w jakimś stopniu odbijać się od wody.

 

EDIT: Nie wiem w czym to liczysz ale mógłbyś dodać coś w rodzaju vraydirt na cały model. Jest takie narzędzie jak vraydirt dla mentala?

Napisano

W tym wypadku użyłem vraylight dome + HDRI. Niebo dodane jest w postpro, więc możliwe, że faktycznie za ciemne. Wody pod spodem nie ma, to wiadukt w dolinie rzeki Tarn w Millau we Francji. Tak jak wyżej, liczone w vray ale dzięki, postaram się coś pomyszkować z tym dirtem. Tutaj jeszcze nieco inne postpro:

 

44971224.jpg

 

Usunę też chyba przepalenia, wydaje mi się, że taka wersja IES'ów będzie ładniejsza:

 

42568242.jpg

Edytowane przez Berger

Napisano

Próba z AO, nie wiem czy nie pokaszaniłem kolejności bo wyszły czarne artefakty na krawędziach, sorry też za tło trochę przegięcie :)

 

16367122.jpg

 

I bez przekombinowanego postpro, render + ao:

 

71210382.jpg

 

edit

 

Sorry, że wpycham tu takie gnioty architekturalne ale chce się trochę z renderingu podciągnać:P

Kolejne post pro:

 

89382871.jpg

Edytowane przez Berger

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności