Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Obra, pierwszy raz tutaj więc się przedstawię.

ZeNzO, zwany Zen, Zenzoru, Qtit, Ay, whatever.

 

Widząc to co szanowni forumowicze pokazują czuję się co najmniej amatorem, albo i jeszcze gorzej, ale myślę, co tam, pokaże swoje wypociny.

 

Właściwie to dzień pracy, pierwszy mój taki render (czytaj, wizualizacja wnętrza), wcześniej trochę w game design siedziałem a teraz mam ochotę się z wizualizacją pobawić.

 

Note: bez planowania, całość na gorąco leciałem i mogą się proporcje nie zgadzać (nawet na pewno się nie zgadzają :

 

R1WindowView5.jpg

 

R1TableView1.jpg

 

R1TableView2.jpg

 

Za słabą jakość renderingów przepraszam, to tylko testówki.

Pozdrawiam,

Z.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karkosik - wizkowo fajnie ale ...wydaje mi się, że:

1.firanę należałoby podnieść minimalnie (dziwnie wygląda),

2. albo coś z mapowaniem albo model komody jest nie do końca dobry - teraz to wygląda tak jakby drzwiczki były od samej podłogi do blatu.

3. Kwiatek duży fajnie wygląda ale przy dzieciakach nie miałby szansy się utrzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chudy fajne te testy.

 

Beton biały moim zdaniem w takim biurze fajniej wygląda niż szary - jaśniej jest to po pierwsze :).

 

Zrobił bym tylko ciemniejszą podłogę - prawie czarne kafle np. Casalgrande Padana - Meteor Grafite

 

Albo wersję bym spróbował do portfoilo z podłogą z epoksydową białą i drewnianymi meblami (tak "szwedzko" by to wyszło moze wtedy).

 

Ogólne wrażenie jest in plus. Będzie fajna wizka do folio zdecydowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ostro, ale znów czekoladowe wkładki chwyciły mocniej speculara i wyglądają troszkę szaro (Przynajmniej mi chodzi o tą kratkę która siedzi skierowana w stronę kamery, bo reszta takich wygląda w miarę dobrze) . Mam nadzieję że to animacji i tak nie zaszkodzi :p I DOF bym zmniejszył o trochę mniej jak pół na samym koncu widoku po lewej. Chyba że w animacji f-length będziesz przesuwał :)

 

Bardzo pięknie.

 

ola-f: ehh.. boję się bardzo sss.

Edytowane przez Camel
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzywizny tego merca może i idealne, ale rowki to już nie. Tak samo sama lampa ma bugi. Poza tym z tego, co widzę to chyba próbujesz nową c-klasę zrobić, a w niej tylne lampy mają inny kształt wnętrza. Zaznaczyłem to i kilka innych rzeczy. Możecie mnie zjeść za wytykanie.

d44b7a8baa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam zeszłotygodniową, chamską komerchę:

Rozdzielczość natywna była 2x większa, zlecenie z dziedziny tych na wczoraj, mało czasu na dopracowanie detali niestety. Łączny czas to 3-4 dni po +12 h (korekty klienta itp.) Żadnych modeli stockowych więc było gorąco przy deadline :)

 

pizza01.jpgpizza02.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz w ogóle jakiś skylight? Do tego nocne niebo przecież całkiem czarne nie jest. Światło powinno też w jakimś stopniu odbijać się od wody.

 

EDIT: Nie wiem w czym to liczysz ale mógłbyś dodać coś w rodzaju vraydirt na cały model. Jest takie narzędzie jak vraydirt dla mentala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym wypadku użyłem vraylight dome + HDRI. Niebo dodane jest w postpro, więc możliwe, że faktycznie za ciemne. Wody pod spodem nie ma, to wiadukt w dolinie rzeki Tarn w Millau we Francji. Tak jak wyżej, liczone w vray ale dzięki, postaram się coś pomyszkować z tym dirtem. Tutaj jeszcze nieco inne postpro:

 

44971224.jpg

 

Usunę też chyba przepalenia, wydaje mi się, że taka wersja IES'ów będzie ładniejsza:

 

42568242.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próba z AO, nie wiem czy nie pokaszaniłem kolejności bo wyszły czarne artefakty na krawędziach, sorry też za tło trochę przegięcie :)

 

16367122.jpg

 

I bez przekombinowanego postpro, render + ao:

 

71210382.jpg

 

edit

 

Sorry, że wpycham tu takie gnioty architekturalne ale chce się trochę z renderingu podciągnać:P

Kolejne post pro:

 

89382871.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności