Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Stachu: zalatuje mi to 2D ale właśnie dlatego mi się podoba. Osobiście zmieniłbym ten refleks na boku na jakiś miększy gdyż nie pasuje do całości, no i podbił AA bo są schody gdzieniegdzie.

Napisano

barc3ps.jpg

 

CZesc.Piesek to fotka rysunku flamstrem, wrzucona jako textura i podmalowana na koniec w ps.

Tutaj test oswietlenia studyjnego z fotelem barcelona(nieoteksturowany fotel był gotowym modelem)tesstowalem tylko światło i materiały.

Napisano

Berger: bardzo ładnie - popracowałbym jeszcze nad refleksem na froncie, który jest z prawej strony za ostry - mozna by albo większy (bardziej widoczny) grandient zrobić w lewo z białego do bardzo ciemnego szarego, albo sama krawędź prawą zblurować.

Napisano

Dzięki polka dot, postaram się coś tam wykombinować :) Tutaj jeden z finala, który będzie w nieco wyżej rozdzielczości no i refleks będzie poprawiony bo zabrakło go trochę w rogu:

 

73329039.jpg

Napisano

Berger renderujesz to na warstwach? bo faktycznie łatwiej będzie kontrolować odbicia w photoshopie, a i skoro sie uczysz, to workflow jest chyba lepszy jesli się to wlasnie na warstwach w szopie ustawia już. Na gotowo - oszczedzasz czas na renderowanie.

 

Tweety kiedyś fajny post o tym wysmarował, ale nie pamietam niestety gdzie to bylo.

Napisano

Loki: Dzięki, w sumie racja. Tak więc narazie będe dodawał na warstwach:

 

40575445.jpg

 

W finalnych shotach będą jeszcze refleksy wewnątrz aparatu i na LED'ach.

Napisano

Witam

wiecie czym to moze byc spowodowane ?

78390748.jpg

 

3ds max render w mental rayu . w zaleznosci od rozdzielczosci pojawiaja sie te biale i czerwone plamy

mala rozdzielczosc= wszystko ok duza= duzo plam

Napisano

cfaniak, bardzo ładne światło, gi i materiały. efekt psuje ta tapetka w kółka, jest bardzo papierowa i jakaś płaska. może wrzuć jej jakiś reflect z bardzo małym glossem. tekstura książęk ma za duży kontrast

Napisano

Ja bym się przyczepił do mapowania ościeży - słoje układają się w poprzek ;)

A książki IMO lepiej by wyglądały jaśniejsze - biel + kolorowe, teraz są zbyt czarne do dziecięcego pokoju.

Ogólne wrazenie zdecydowanie na + :)

Napisano (edytowane)

Robię taki projekcik żeby porządnie opanować mentala. W założeniu - miejsce pracy i wypoczynku. Prosiłbym o rady co ustawić jeszcze w pokoju zamiast tej boxowatej szafki, i jakie fanty jeszcze dodać. No i oczywiście opinie co do renderu, ustawienia światła i szeroko pojęte dobre rady.

 

P.S. Jak się teraz włącza ten pasek na dole z informacjami o czasie renderu? Wywalili tę opcję z maxa?

P.S.2 Która z wersji lepsza?

clayrender1.jpg

 

clayrender2g.jpg

Edytowane przez Lucek
Napisano

No to jeżeli miejsce pracy - monitor na tle jasnego okna baaaardzo niewygodne. A bardziej podoba mi się pierwszy. Widać więcej detali i szczegółów na meblach, GI ładniej się "rozkłada" (może z lewej strony jakaś dodatkowa lampa stojąca lub kinkiet?), chociaż "plamy" światła słonecznego trochę za ciemne. Wydaje mi się (i chyba potwierdzą to bardziej doświadczeni praktycy), że nie zawsze trzeba oddawać "fizyczną rzeczywistość". A mam na myśli np. intensywność i kolor światła słonecznego uzależnioną od wysokości słońca nad horyzontem. Chyba, że taki był zamiar - pokazanie oświetlenia pomieszxczenia o różnych porach dnia.

Na drugim renderze nóżki krzesła giną w cieniu. Może z materiałami będzie to lepiej wyglądało ale teraz zlewają się z tłem. I sam kąt ustawienia krzesła względem kamery. Bardzo znana i charakterystyczna konstrukcja podstawy ginie w widoku pod prawie idealnym kątem 45 stopni.

  • Like 1
Napisano

cfaniak: pluszak za drabinka ma na lapkach za duzy falloff. No ale bardzo ladnie. Znam te klocki :D A te drewniane klocki, to chyba nie za duze? ;)

 

edit: pff chyba za pozno na upa.. :

Napisano

MRmike, bardzo konkretnie. Przydałoby się jedynie rzucić coś na sofę/kanapę, nie wiem, książkę, koc, czasopismo, itp. Ale przede wszystkim nie zapomnij o źródłach światła:) Efekt świecenia widać, świateł trudno się doszukać:)

 

Pozdr!

Napisano

ale się rozkręciłeś

 

ludzi pominę, przez brak atmosfery wydaje się trochę że to makieta. może jakiś bardzo delikatny fog i dof w przesmyku by załatwiły sprawę, bo perspektywa jest fajna

Napisano (edytowane)

Hej,

tym razem znów samochód, znany już z kolekcji Visiona. Póki co ustawiałem tylko studio:

 

55526333.jpg

 

I trochę lżejsze postpro

 

61539077.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano

sroka888 - wzorowałeś się na jakiś drzewach? Tego pierwszego jakoś nie kojarzę. Poza tym przesadziłeś z PS. Zrób jedno daj naturalne światło z przodu i tyłu, dodatkowo zbliżenie i wtedy się okaże, że odwaliłeś dobrą robotę z modelem i shaderami. Bo teraz to pokazałeś co robi tylko onyx i pojechałeś z kolorami totalnie. O tillowaniu kory to już nawet się nie wypowiem.

 

cfaniak - oj płasko strasznie i ta powtarzalność średnio wpływa na odbiór. Brzoza po prawej brzydka strasznie i za ciężka. Nie fajnie zamyka kadr z tej strony. Tynk papierowy i placha na budynku po prawej dziwnie się zmienia. Lepsze kontrasty na szybach by się przydały. Odbij jakąś roślinność w tych po lewej. Dobrze kombinująć w PS mógłbyś tu jeszcze dużo zdziałać.

 

Berger - mi odbicia na boku średnio pasują. Poza tym jakoś nie podoba mi się zbytnio takie ujęcie ale może dla tego że ten tył nie jest dla mnie zbyt atrakcyjny.

Napisano

sroka - 2 i 3 drzewo moze byc do jakiegos gardenu, lepiej jakbys osiagnol efekt kuli niz takiego kwadratowego jaja :):) pierwsze moglo by zalatywac lipa przez swoja stozkowa budowe, ale system galezi nie ten. :) keep working :)

Napisano

cfaniak - no to jak masz poprawić to ta pani po lewej jest w złym miejscu w stosunku do swojego ruchu, otwórz jakieś drzwi, uchyl okno aby złamać jednolitą kolorystykę odbić, ja stosuję jeszcze uszczelki między ramą a oknem dzięki czemu zawsze jest różnica a nie jednolity kolor. Mozna też zastosować cienką szczelinę pod między ścianą a blachą dachu. Taką 1x1 cm i dać tam ciemniejszy materiał aby nie zlewało się to wszystko ze sobą.

Gość Chrupek3D
Napisano (edytowane)

test wszystkiego... nie ma jeszcze kamiennej sciany po lewej, moze w weekend dorobie.

test2di.png

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Chrupek3D
Napisano

Rewelacja. Te kolory, miękkie cienie na ścianach, szum, idealnie przepalone otoczenie za oknami...

Robi wrażenie.

Napisano

Chrupek3D: Mega to wygląda. Może dodaj owoce na tych talerzach urozmaici to render.

 

I ja coś wrzucę poprawiłem część błędów które wytknął mi Loki. I wyszło chyba trochę lepiej. last_work.jpg

Napisano

Okna wyglądają o wiele lepiej. Dla mnie dalej ta herbata jakoś dziwnie wygląda. Dwie poduchy na fotelu są z boku gładkie a ta górna ma mocne 4 wcięcia. Nie znam się na fałdkach ale myślę że na siedzisku też powinny być jakieś fałdki. W końcu nasze ciało jest cięższe niż głowa czy plecy. Powodzonka:)

Gość Chrupek3D
Napisano

Vehr: bardzo fajna lampa, ja takiej nie zrobie na Octane, bo nie mam sss :/

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności