elemeledutky Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 drumratio - bardzo przyjemny obrazek, ładne kolory, ale to odbicie na podłodze również rzuciło mi się w oczy. A jak zrobiłeś pieska?:>
Vehr Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 Berger : Render fajny ale model się nie zgadza tak jak pisał lucek brakuje jednego przycisku:) no i ta kamerka jest za mała
Stachu Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 renderować do wyższej rozdzialki, czy poprawiać?
Thunder Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 Stachu: zalatuje mi to 2D ale właśnie dlatego mi się podoba. Osobiście zmieniłbym ten refleks na boku na jakiś miększy gdyż nie pasuje do całości, no i podbił AA bo są schody gdzieniegdzie.
drumratio Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 CZesc.Piesek to fotka rysunku flamstrem, wrzucona jako textura i podmalowana na koniec w ps. Tutaj test oswietlenia studyjnego z fotelem barcelona(nieoteksturowany fotel był gotowym modelem)tesstowalem tylko światło i materiały.
Berger Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 (edytowane) Kolejny teścik: Edytowane 27 Czerwiec 2011 przez Berger
bolitic Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Berger: bardzo ładnie - popracowałbym jeszcze nad refleksem na froncie, który jest z prawej strony za ostry - mozna by albo większy (bardziej widoczny) grandient zrobić w lewo z białego do bardzo ciemnego szarego, albo sama krawędź prawą zblurować.
polka dot Napisano 28 Czerwiec 2011 Autor Napisano 28 Czerwiec 2011 lewy górny róg telefonu wyszedł bardzo ładnie:P tapeta za mocno świeci, nie widać refleksów
Berger Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Dzięki polka dot, postaram się coś tam wykombinować :) Tutaj jeden z finala, który będzie w nieco wyżej rozdzielczości no i refleks będzie poprawiony bo zabrakło go trochę w rogu:
olaf Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 a nie lepiej refleksy dodać w postpro - za duzo z tym roboty zawsze.
Berger Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Wiadomo, że łatwiej ale narazie chcę się nauczyć poprawnego rozstawiania ich w maxie, kiedyś ewentualnie będe je sobie dodawał w PS :)
Loki Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Berger renderujesz to na warstwach? bo faktycznie łatwiej będzie kontrolować odbicia w photoshopie, a i skoro sie uczysz, to workflow jest chyba lepszy jesli się to wlasnie na warstwach w szopie ustawia już. Na gotowo - oszczedzasz czas na renderowanie. Tweety kiedyś fajny post o tym wysmarował, ale nie pamietam niestety gdzie to bylo.
Gość Chrupek3D Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 filtrami z repertuaru NIK'a można się nieźle zabawić: http://www.niksoftware.com/index/en/entry.php
Berger Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Loki: Dzięki, w sumie racja. Tak więc narazie będe dodawał na warstwach: W finalnych shotach będą jeszcze refleksy wewnątrz aparatu i na LED'ach.
chudy Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 dalej refleks się urywa, ale poza tym spoko
Bany1991 Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Witam wiecie czym to moze byc spowodowane ? 3ds max render w mental rayu . w zaleznosci od rozdzielczosci pojawiaja sie te biale i czerwone plamy mala rozdzielczosc= wszystko ok duza= duzo plam
cfaniak Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Witam. Pokój dziecięcy wydziergany do prospektu dla dewelopera. Wersja prawie ostateczna. Obleci?
polka dot Napisano 28 Czerwiec 2011 Autor Napisano 28 Czerwiec 2011 cfaniak, bardzo ładne światło, gi i materiały. efekt psuje ta tapetka w kółka, jest bardzo papierowa i jakaś płaska. może wrzuć jej jakiś reflect z bardzo małym glossem. tekstura książęk ma za duży kontrast
pionix Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 cfaniak - bardzo ładna jakość. Świetne światło.
kozioo Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Ja bym się przyczepił do mapowania ościeży - słoje układają się w poprzek ;) A książki IMO lepiej by wyglądały jaśniejsze - biel + kolorowe, teraz są zbyt czarne do dziecięcego pokoju. Ogólne wrazenie zdecydowanie na + :)
cfaniak Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 polka dot, kozioo - dzięki za rady, rzeczywiście tapetę i książki można jeszcze dopracować.
Smoku Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 cfaniak tapeta nawet nie robi takiego złego wrażenia. Fotel jest świetny.
Berger Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Wrzucam ostatni już testowy przed finalnymi ujęciami:
Lucek Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 (edytowane) Robię taki projekcik żeby porządnie opanować mentala. W założeniu - miejsce pracy i wypoczynku. Prosiłbym o rady co ustawić jeszcze w pokoju zamiast tej boxowatej szafki, i jakie fanty jeszcze dodać. No i oczywiście opinie co do renderu, ustawienia światła i szeroko pojęte dobre rady. P.S. Jak się teraz włącza ten pasek na dole z informacjami o czasie renderu? Wywalili tę opcję z maxa? P.S.2 Która z wersji lepsza? Edytowane 29 Czerwiec 2011 przez Lucek
Dynamico Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 No to jeżeli miejsce pracy - monitor na tle jasnego okna baaaardzo niewygodne. A bardziej podoba mi się pierwszy. Widać więcej detali i szczegółów na meblach, GI ładniej się "rozkłada" (może z lewej strony jakaś dodatkowa lampa stojąca lub kinkiet?), chociaż "plamy" światła słonecznego trochę za ciemne. Wydaje mi się (i chyba potwierdzą to bardziej doświadczeni praktycy), że nie zawsze trzeba oddawać "fizyczną rzeczywistość". A mam na myśli np. intensywność i kolor światła słonecznego uzależnioną od wysokości słońca nad horyzontem. Chyba, że taki był zamiar - pokazanie oświetlenia pomieszxczenia o różnych porach dnia. Na drugim renderze nóżki krzesła giną w cieniu. Może z materiałami będzie to lepiej wyglądało ale teraz zlewają się z tłem. I sam kąt ustawienia krzesła względem kamery. Bardzo znana i charakterystyczna konstrukcja podstawy ginie w widoku pod prawie idealnym kątem 45 stopni. 1
MRmike Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Wrzucam kolejny test swiatla i przy okazji wnetrza. Jak sie podoba? MENTAL RAY
Lucek Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Wielkie dzięki za cenne rady. Dzisiaj będę nad tym pracował i wrzuca pewnie jakiegoś upa.
Camel Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 cfaniak: pluszak za drabinka ma na lapkach za duzy falloff. No ale bardzo ladnie. Znam te klocki :D A te drewniane klocki, to chyba nie za duze? ;) edit: pff chyba za pozno na upa.. :
Touch Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 MRmike, bardzo konkretnie. Przydałoby się jedynie rzucić coś na sofę/kanapę, nie wiem, książkę, koc, czasopismo, itp. Ale przede wszystkim nie zapomnij o źródłach światła:) Efekt świecenia widać, świateł trudno się doszukać:) Pozdr!
cfaniak Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Test trzech drzew: Sam modelowałeś? Podchody z hdr i vraysunem, im dłużej patrzę to nie wiem co myśleć.
polka dot Napisano 1 Lipiec 2011 Autor Napisano 1 Lipiec 2011 ale się rozkręciłeś ludzi pominę, przez brak atmosfery wydaje się trochę że to makieta. może jakiś bardzo delikatny fog i dof w przesmyku by załatwiły sprawę, bo perspektywa jest fajna
Berger Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 (edytowane) Hej, tym razem znów samochód, znany już z kolekcji Visiona. Póki co ustawiałem tylko studio: I trochę lżejsze postpro Edytowane 1 Lipiec 2011 przez Berger
Sroka8888 Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 cfaniak: Drzewa wygenerowane w Onyx a materiał liści to ten sam który już tutaj wcześniej pokazywałem.
!Ewert Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 ładnie to wygląda cfaniak. myślę że za bardzo usunąłeś kolor. podkręć w PS.
Tores Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 sroka888 - wzorowałeś się na jakiś drzewach? Tego pierwszego jakoś nie kojarzę. Poza tym przesadziłeś z PS. Zrób jedno daj naturalne światło z przodu i tyłu, dodatkowo zbliżenie i wtedy się okaże, że odwaliłeś dobrą robotę z modelem i shaderami. Bo teraz to pokazałeś co robi tylko onyx i pojechałeś z kolorami totalnie. O tillowaniu kory to już nawet się nie wypowiem. cfaniak - oj płasko strasznie i ta powtarzalność średnio wpływa na odbiór. Brzoza po prawej brzydka strasznie i za ciężka. Nie fajnie zamyka kadr z tej strony. Tynk papierowy i placha na budynku po prawej dziwnie się zmienia. Lepsze kontrasty na szybach by się przydały. Odbij jakąś roślinność w tych po lewej. Dobrze kombinująć w PS mógłbyś tu jeszcze dużo zdziałać. Berger - mi odbicia na boku średnio pasują. Poza tym jakoś nie podoba mi się zbytnio takie ujęcie ale może dla tego że ten tył nie jest dla mnie zbyt atrakcyjny.
Morphe Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 sroka - 2 i 3 drzewo moze byc do jakiegos gardenu, lepiej jakbys osiagnol efekt kuli niz takiego kwadratowego jaja :):) pierwsze moglo by zalatywac lipa przez swoja stozkowa budowe, ale system galezi nie ten. :) keep working :)
cfaniak Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 polka dot, !Ewert, Tores: dzięki za uwagi i tak muszę jeszcze parę rzeczy poprawić to postaram się pokombinować jak radziliście.
Tores Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 cfaniak - no to jak masz poprawić to ta pani po lewej jest w złym miejscu w stosunku do swojego ruchu, otwórz jakieś drzwi, uchyl okno aby złamać jednolitą kolorystykę odbić, ja stosuję jeszcze uszczelki między ramą a oknem dzięki czemu zawsze jest różnica a nie jednolity kolor. Mozna też zastosować cienką szczelinę pod między ścianą a blachą dachu. Taką 1x1 cm i dać tam ciemniejszy materiał aby nie zlewało się to wszystko ze sobą.
chudy Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 cfaniak- mam wrażenie, że sporo dałoby dodanie AO, bo rzeczywiście bryły się trochę ze sobą zlewają.
Gość Chrupek3D Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 (edytowane) test wszystkiego... nie ma jeszcze kamiennej sciany po lewej, moze w weekend dorobie. Edytowane 2 Lipiec 2011 przez Chrupek3D
RA Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 Rewelacja. Te kolory, miękkie cienie na ścianach, szum, idealnie przepalone otoczenie za oknami... Robi wrażenie.
Vehr Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 Chrupek3D: Mega to wygląda. Może dodaj owoce na tych talerzach urozmaici to render. I ja coś wrzucę poprawiłem część błędów które wytknął mi Loki. I wyszło chyba trochę lepiej.
TheCapo Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 Okna wyglądają o wiele lepiej. Dla mnie dalej ta herbata jakoś dziwnie wygląda. Dwie poduchy na fotelu są z boku gładkie a ta górna ma mocne 4 wcięcia. Nie znam się na fałdkach ale myślę że na siedzisku też powinny być jakieś fałdki. W końcu nasze ciało jest cięższe niż głowa czy plecy. Powodzonka:)
Gość Chrupek3D Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 Vehr: bardzo fajna lampa, ja takiej nie zrobie na Octane, bo nie mam sss :/
mirach Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 super trawa i zielen w tle, ale ta galąź w rogu wyglada bardzo kanciascie.
Rekomendowane odpowiedzi