Razer Napisano 5 Grudzień 2011 Napisano 5 Grudzień 2011 Niezłe kamulce, wyglądają jak prawdziwa geometria a nie jakieś tam udawane displejsy ;)
arturprx2 Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 No Panowie, bardzo przyjemne klimaty składacie ;]
Loki Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 W jakiej rozdzielczości składacie te obrazki panowie? tzn jak wielkie mniej więcej wklejane zieleniny używacie jeśli można wiedzieć? Siwy podzielił byś się informacją gdzie można skołować takie fajne sosenki 2D?
Lucek Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 Tores: Doskonałe! Bardzo lubię podobne klimaty.
siwy Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 typowe domki składam w 3000x2250, sosenki mam własne sfotografowane w parku. 1
safian Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 Te Twoje sosny na pierwszym planie mają niektóre lewitujące w powietrzu igiełki :).
Tores Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 dzięki Ja robię do 2500 pixeli szerokie bo na większych ciężko się pozbyć błędów z wycinania niektórych drzew i ich rozmyciem co szczególnie widać na sosnach. siwy - ja jeżeli daję na pierwszy plan drzewo a niebo mniej więcej się zgrywa ze zdjęciem to niebieskie obwódki ściemniam lub rozjaśniam i zmieniam im kolor zamiast obcinać niepotrzebnie drzewo.
Sebazx6r Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Pobawiłem się starym modelem do kasku. Zmienilem materialy oswietlenie iii duzo photoshopa :).
Bohomaz Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Całkowite zaćmienie słońca. Światło przebija się kraterami na księżycu. Brak postpro, render prosto z frame buffera.
Bohomaz Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 a gdzie byś widział te gwiazdki ? na niebie czy gdzieś na koronie ? ale tak czy siak nie zrobię gwiazdek bez PS-a a nie chciałem go użyć tutaj.
Razer Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 brakuje takich gwiazdek jak u seby. ROTFL :D 10znaków
Bohomaz Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Na początku myślałem, że jakiś seba zrobił już zaćmienie. Później zauważyłem, że ten wyżej to seba i ma jakieś gwiazdki. A olafowi pewnie chodziło o te dookoła kasku, takich na pewno nie zrobię, ewentualnie te 3 na kasku ale to i tak mija się z celem.
maciek.m Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Sebazx6r wez usun te gwiazki, pseldo refleksy i napis ktorego i tak sie nie da odczytac bo wyglada to lekko mowiac strasznie :P Pojdz bardziej w rosciagniecie kadru zmiane kolorow bo tez nie sa najlepsze i jakies kontrasty :)
Sebazx6r Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Sebazx6r wez usun te gwiazki, pseldo refleksy i napis ktorego i tak sie nie da odczytac bo wyglada to lekko mowiac strasznie :P Pojdz bardziej w rosciagniecie kadru zmiane kolorow bo tez nie sa najlepsze i jakies kontrasty :) Zobacze co da sie zrobić.
incorect Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Witam,dawno nic nie wrzucałem... Moje najnowsze dzieło :)
Bohomaz Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 (edytowane) Teraz się daje drewno na podłogę kabiny prysznicowej ? Wstawiłbym między nie a płytki jakąś fugę bo razi takie ostre przejście. To są jakieś płyty ? Bo bardzo duże jak na płytki. Widzę, że to już siedzi w folio ;) Edytowane 8 Grudzień 2011 przez Bohomaz
incorect Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 To nie jest drewno :) Tylko takie płytki imitujące drewno :) Ogólnie sam projekt jest z katalogu firmy Cersanit, a między tymi płytkami jest fuga, ale może troszkę za mała rzeczywiście. Ale dzięki za opinie :) No siedzi, siedzi :)
Razer Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 W porównaniu z resztą prac w folio to łazienka jest bardzo dobra, oby tak dalej :) Może tylko podkręcić trochę kontrasty w postpro? I wszystko wygląda na dosyć matowe, może to też warto zmienić.
D.ev Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 Dopiero co się uczę teksturować i oświetlać sceny, także proszę nie karcić mnie zbytnio za to :C PS. Tak wiem, fotel nie ogarnia i tekstura wnętrze gdzieś zniknęła.
Sebazx6r Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 Teraz lepiej troche? Dodalem ambient oclusion i bez cieni render. Sam kask i reszta w PS.
pionix Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 D.ev - obrazek jest płaski przez brak refleksów i odbić. Coś w proporcjach samego modelu jest niepokojącego Wizka:
_Orion_ Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 Pionix WOW zatkało... To zlecenie czy relaxik? Co jest kluczem do takiego cuda: detal, tekstury, ustawienia vray'a czy coś innego?
pionix Napisano 10 Grudzień 2011 Napisano 10 Grudzień 2011 To wizka ze zlecenia może ciut bardziej dopieszczona na własne potrzeby. Na jakość wszystko wpływa. Jak się człowiek przyłoży do elementów które wymieniłeś plus światło i postpro to zawsze coś ciekawego się osiągnie :) kozioo - super przyjemny kolor bieli w tym teście. Trza by tylko podciągnąć AA ;)
Tores Napisano 10 Grudzień 2011 Napisano 10 Grudzień 2011 pionix - pro. Muszę poćwiczyć kiedyś wnętrza bo poszły w zapomnienie kozioo - ładnie choć detale troche mało widoczne Odemnie takie dzienny ze standardowego zestawu
!Ewert Napisano 10 Grudzień 2011 Napisano 10 Grudzień 2011 Wybroniłeś. Ale brzydki dom :) ładne wizki robicie chłopaki ;)
kozioo Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 Dzięki, komentarze wzięte do serca:) Detal mało widoczny, bo to jeszcze bez passu AO było. AA jest tylko na dolnej części obrazka - góra jest na fixed x1 :) A świecone pochmurnym HDRI od Petera Guthrie - gorąco polecam.
plasti Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 taki szybki render dla odkucia sie Uploaded with ImageShack.us
arturprx2 Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 Szybkie pytanie... zdarza się Wam takie krzaczenie kulek w material edytorze? W czym leży problem?
kubeczek77 Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 Może trochę "mniejsze" niż poprzednie rendery, ale jest: blender/cycles: (pierwsza próba) Uploaded with ImageShack.us pozdro.
Loki Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 arturprx2 zdaża się, ale nie mam pojęcia co jest przyczyną - u mnie pojawia się to po dłuższej pracy. Restart maksa wystarcza.
Bohomaz Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 Bardzo dobre to jest plasti, pomijając ciemne spody liści i kieliszek po prawej to jest na prawdę bardzo fajnie.
Sebazx6r Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 (edytowane) Test portal ligh i soczewki do korekcji ;/ materialy do poprawki .... Wiem odgrzany kotlet. EDIT - Poprawka: Edytowane 13 Grudzień 2011 przez Sebazx6r
dwsel Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 Taki sobie materiał testowy skóry. Powstał przypadkiem podczas zabawy z fake SSS i LWF. Bez tekstur, tylko proceduralny szum. Z błędów które widzę: zbyt ostre przejście między światłem a cieniem, zbyt głębokie cienie. Założę się,że na innym modelu materiał wymagałby jeszcze sporo poprawek.
piko84 Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 (edytowane) Bez postpro. Edytowane 14 Grudzień 2011 przez piko84
Sebazx6r Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 Test trawa FUR painteffects reszta do poly i suns and sky... pierwsze podejscie.
arturprx2 Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 Ciekawe światło siwy, pokaż bez postpro ;] piko84, fajne mapy ;] Sebazx6r, motor bedzie pod drzewkiem :D
siwy Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 tu postpro niewiele. lekko kolory kręcone, glow, tło z foty
Rekomendowane odpowiedzi