Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

znowu lodówki, nowa aranżacja na potrzeby równie nowego katalogu:

 

Pozdrawiam,

SWRSC

 

Ale super. Smacznie i sterylnie jednocześnie. Jak mix vichy i ekskluzywnych czekoladek:)

 

Powiedz, na lody zeszła się równo połowa czasu, więcej niż połowa, czy też może mniej?:)

 

Jedyne co mnie zastanawia, to z czego wynikają te pionowe białe smugi - reflexy na podłodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglądają na vray-lighty z mapką gradient , chyba użyte do uzyskania fajnych refleksów na słodkościach , tyle z mojego dochodzenia śledczego :D

 

Wiesz, nawet nie o to mi chodzi, tylko o to, ze w podłodze odbija się coś, czego nie widać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a faktycznie - anomalia. W lodówkach są listwy z oświetleniem, zapomniałem zapalić je w postprodukcji :)

co do lodów - było ciężko, to jest chyba trzecia ich wersja pod względem modelu. Samo wnętrze powstało dosyć szybko, bo jest to przeróbka już wcześniej wykonanego, chyba pokazywałem kiedyś:

 

essklodziarniarc.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a faktycznie - anomalia. W lodówkach są listwy z oświetleniem, zapomniałem zapalić je w postprodukcji :)

co do lodów - było ciężko, to jest chyba trzecia ich wersja pod względem modelu. Samo wnętrze powstało dosyć szybko, bo jest to przeróbka już wcześniej wykonanego, chyba pokazywałem kiedyś:

 

Tak. Pamiętałem że już pokazywałeś kiedyś lody. Dawno temu. Lody to sculpt czy polymodeling?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

powinieneś poprawić gamme, poszukaj tutkow na youtube.

 

tu masz tutka do Maya... ten gosc jest niezdecydowany, moze Cie trafic szlag ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D
Chciałem dodać blur ale renderuje w Cycles i tam chyba jeszcze nie ma tej opcji. Może ktoś wie coś na ten temat?

 

Blur jest w Cycles, ale trzeba go sobie samemu zrobić z nodow.

Zobacz sobie te scene, co prawda nie ma tam zdaje sie blura, ale jest dużo innych ciekawych rzeczy w nodach ;)

http://blender.ruijst.com/2011/09/02/realistic-interior-scene-bedroom-cycles/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ogladałem

zmniejszyc czy zwiększyć? Shader pod soczewke juzmam podłąćzony. Dodamy tylko ze jak dałem volum do otoczenia bop chce uzyskac god rays.... to troche sie zmienia render...

 

render3t.png

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny ten Twój Tores, igły geometrią robiłeś? (mój ma opacity mapkę)

no i mój to jałowiec pośredni, a Twój bardziej na jałowiec pospolity wygląda.

 

Jałowiec pospolity jest wyskoki i ma pokrój odwróconej miotły, to raczej przypomina jałowiec płożący np "Blue carpet" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Morphe. No refka to podstawa. Zmodyfikowałem swój krzew więc już inaczej wygląda. Poddaję go ocenie dołączając refkę. Sam widzę że jeszcze to nie to ale staram się jak mogę. Ciężko mi te wszystkie wektory ustawić aby odpowiadało to rzeczywistości.

Widok 3d

krzew_plozacy_2.jpg

 

refka

krzew_plozacy_2_refka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie brales po uwage zeby koncowke tego jalowca wymodelowac low poly i ja podstawic jako "lisc" ? moze bylo lepsze w kontroli?

Pozatym jest git, zalezy jak duze zoomy chcesz robic ;) ale nawet jak duze to beda raczej blurowane prawda.. wiec nie ma co.

Jak zrobisz za dobrze to bedizesz mial tak jak ja = modul wazy 60mb :) a moglby spokojnie i 600.

 

i co wazne, jak robisz modul to sprawdzaj go odrazu jak sie komponuje w kupie, zeby nie robily sie "kupki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą kontrolą jest tak, że nie daję rady wygjąć bocznych gałęzi na końcówkach bardziej do przodu za jednym zamachem. Musiałbym lecieć etapami i robić różne wygjęcia dla różnych odcinków łodygi. Taka okrężna droga trochę ale postaram się ją opanować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lechu

Czym świecona ta kuchnia była bo fajnie wygląda i jak zrobione materiały drewna na blacie i podłodze.

Jeszcze jedno testowałeś czy i jak działają proxy bo czesto miewam problem z brakiem pamieci w 768mb za wiele geometri sie nie zmieści z porządną texturą i przyzwoitą rozdziałką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniszyłbym znacznie GI dla materialu drewna. Za tym oknem masz zimę i ogólnie pochmurny zimny dzionek, a do kosciola wpadaja promienie slonca i wszystko jest żółto - pomarańczowe. Zrezygnowałbym ze swiatla slonecznego, a bardziej wstawilbym daylight :)

Mysle, ze zmiana swiatła i zmniejszenie GI duzo realniej bedzie sie prezentowalo. No i materiałem drewna się pobaw, wrzuc mu jakies shadery :)

Ps. Ja prawie koncze animke mojego kosciola :)

Pozdro.

Ciastuch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności