SWRSC Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 znowu lodówki, nowa aranżacja na potrzeby równie nowego katalogu: Pozdrawiam, SWRSC
deshu Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 znowu lodówki, nowa aranżacja na potrzeby równie nowego katalogu: Pozdrawiam, SWRSC Ale super. Smacznie i sterylnie jednocześnie. Jak mix vichy i ekskluzywnych czekoladek:) Powiedz, na lody zeszła się równo połowa czasu, więcej niż połowa, czy też może mniej?:) Jedyne co mnie zastanawia, to z czego wynikają te pionowe białe smugi - reflexy na podłodze.
NV Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 Wyglądają na vray-lighty z mapką gradient , chyba użyte do uzyskania fajnych refleksów na słodkościach , tyle z mojego dochodzenia śledczego :D
deshu Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 Wyglądają na vray-lighty z mapką gradient , chyba użyte do uzyskania fajnych refleksów na słodkościach , tyle z mojego dochodzenia śledczego :D Wiesz, nawet nie o to mi chodzi, tylko o to, ze w podłodze odbija się coś, czego nie widać :)
NV Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 Ano bo pewnie mają zaznaczone invisible, ale najlepiej poczekać aż SWRSC wyjaśni, te anomalie ;)
deshu Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 Ano bo pewnie mają zaznaczone invisible, ale najlepiej poczekać aż SWRSC wyjaśni, te anomalie ;) Po prostu trochę rzuciło mi się w oczy :) Ale wygląda ładnie, i o to przecież chodzi.
SWRSC Napisano 31 Grudzień 2011 Napisano 31 Grudzień 2011 a faktycznie - anomalia. W lodówkach są listwy z oświetleniem, zapomniałem zapalić je w postprodukcji :) co do lodów - było ciężko, to jest chyba trzecia ich wersja pod względem modelu. Samo wnętrze powstało dosyć szybko, bo jest to przeróbka już wcześniej wykonanego, chyba pokazywałem kiedyś:
lukasjogabonito Napisano 31 Grudzień 2011 Napisano 31 Grudzień 2011 Lody wymiatają!!! Szacun dla autora....ode mnie pare testowych ujęć projektu który zbliża się ku końcowi. Wypieki narazie bez konkretnej poprawy w Photoshopie... Szron na drzwiach w korytarzu już poprawiony:D
deshu Napisano 31 Grudzień 2011 Napisano 31 Grudzień 2011 a faktycznie - anomalia. W lodówkach są listwy z oświetleniem, zapomniałem zapalić je w postprodukcji :) co do lodów - było ciężko, to jest chyba trzecia ich wersja pod względem modelu. Samo wnętrze powstało dosyć szybko, bo jest to przeróbka już wcześniej wykonanego, chyba pokazywałem kiedyś: Tak. Pamiętałem że już pokazywałeś kiedyś lody. Dawno temu. Lody to sculpt czy polymodeling?
Slim_ Napisano 1 Styczeń 2012 Napisano 1 Styczeń 2012 Czy ja wiem? Trochę na pewno pianą powinno trysnąć ;)
velopl Napisano 1 Styczeń 2012 Napisano 1 Styczeń 2012 przede wszystkim strasznie motion blur brakuje ale tak jak u ciebie tez moze byc
Slim_ Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 Chciałem dodać blur ale renderuje w Cycles i tam chyba jeszcze nie ma tej opcji. Może ktoś wie coś na ten temat?
Sebazx6r Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 Uczę się interiora. Soft Maya + mental Ray... narazie pusto tylko swiatlo. Widze babole na scianie. Jak ktos robi w mentalu to chetnie uslysze porad co do materialów drewna etc... N framudze zwykly lambert...
Gość Chrupek3D Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 powinieneś poprawić gamme, poszukaj tutkow na youtube. tu masz tutka do Maya... ten gosc jest niezdecydowany, moze Cie trafic szlag ;)
Gość Chrupek3D Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 Chciałem dodać blur ale renderuje w Cycles i tam chyba jeszcze nie ma tej opcji. Może ktoś wie coś na ten temat? Blur jest w Cycles, ale trzeba go sobie samemu zrobić z nodow. Zobacz sobie te scene, co prawda nie ma tam zdaje sie blura, ale jest dużo innych ciekawych rzeczy w nodach ;) http://blender.ruijst.com/2011/09/02/realistic-interior-scene-bedroom-cycles/
Sebazx6r Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 (edytowane) a ogladałem zmniejszyc czy zwiększyć? Shader pod soczewke juzmam podłąćzony. Dodamy tylko ze jak dałem volum do otoczenia bop chce uzyskac god rays.... to troche sie zmienia render... Edytowane 2 Styczeń 2012 przez Sebazx6r
Loki Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 Jałowiec Pośredni - w growFX 1.8 Nie za "chudy"?
plasti Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 takie cus, drugi raz ofcorz ale po drobnych poprawkach Uploaded with ImageShack.us
Tores Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 Loki - wrzuć jakiś większy bo detalu nie widać. Nie jest trochę za gładki? Też się zacząłem bawić i coś płożącego chciałem zrobić. Nie jest to jeszcze to co chcę ale jakieś zaczątki są.
Loki Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 fajny ten Twój Tores, igły geometrią robiłeś? (mój ma opacity mapkę) no i mój to jałowiec pośredni, a Twój bardziej na jałowiec pospolity wygląda.
Tores Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 Geometrią robione. Chcę już takie zrobić na bliższe ujęcia. Koszmarnie mi się gałązki układa ale czas pokaże co tam można z tego wycisnąć. Na razie cisnę paprotkę teraz.
gregory Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 fajny ten Twój Tores, igły geometrią robiłeś? (mój ma opacity mapkę) no i mój to jałowiec pośredni, a Twój bardziej na jałowiec pospolity wygląda. Jałowiec pospolity jest wyskoki i ma pokrój odwróconej miotły, to raczej przypomina jałowiec płożący np "Blue carpet" :P
Tores Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 Taki test paproci. Muszę porobić różne tekstury liści bo są zbyt jednolite
Sebazx6r Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 (edytowane) Walcze z good rays i swiatlem volumetrycznym... poprawka: Edytowane 3 Styczeń 2012 przez Sebazx6r
Lucek Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 Zrobiony przez święta modelik. Byłbym wdzięczny za wskazówki dotyczące studia i samego ujęcia. Chcę zrobić jeszcze kilka ujęć, więc wskazówki mile widziane:)
Morphe Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 tores - loki, najlepiej bedzie jak dacie jakies referenecje tych jalowcow.:)
Tores Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 Witaj Morphe. No refka to podstawa. Zmodyfikowałem swój krzew więc już inaczej wygląda. Poddaję go ocenie dołączając refkę. Sam widzę że jeszcze to nie to ale staram się jak mogę. Ciężko mi te wszystkie wektory ustawić aby odpowiadało to rzeczywistości. Widok 3d refka
Morphe Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 nie brales po uwage zeby koncowke tego jalowca wymodelowac low poly i ja podstawic jako "lisc" ? moze bylo lepsze w kontroli? Pozatym jest git, zalezy jak duze zoomy chcesz robic ;) ale nawet jak duze to beda raczej blurowane prawda.. wiec nie ma co. Jak zrobisz za dobrze to bedizesz mial tak jak ja = modul wazy 60mb :) a moglby spokojnie i 600. i co wazne, jak robisz modul to sprawdzaj go odrazu jak sie komponuje w kupie, zeby nie robily sie "kupki"
Tores Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 Z tą kontrolą jest tak, że nie daję rady wygjąć bocznych gałęzi na końcówkach bardziej do przodu za jednym zamachem. Musiałbym lecieć etapami i robić różne wygjęcia dla różnych odcinków łodygi. Taka okrężna droga trochę ale postaram się ją opanować.
voyager Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 Nie powinniśmy czasem już mieć wątku "Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2012" Test studia, model własny:
Lucek Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 Voyager: Doskonałe;) Na tym materiale lampy to jest round corners czy fillet?
!Ewert Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 Wszystko super oprócz materiału chromu i podłogi. Chrom jest za.. blady. sam nie wiem jak to określić. a podłoga za dużo odbija.
Bohomaz Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 Lucek na podłodze masz aniso czy tylko obniżone glossy ? Aparat jest dość ciemny i tonie w tle, nie lepiej byłoby na jaśniejszym tle ?
RUNNER18 Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 @Lechu Czym świecona ta kuchnia była bo fajnie wygląda i jak zrobione materiały drewna na blacie i podłodze. Jeszcze jedno testowałeś czy i jak działają proxy bo czesto miewam problem z brakiem pamieci w 768mb za wiele geometri sie nie zmieści z porządną texturą i przyzwoitą rozdziałką.
Lucek Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 Bohomaz: tylko glossy. Chcę żeby tło było ciemne właśnie - będę musiał inaczej zaświecić;)
Bohomaz Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 Aha, z aniso odbicie by chyba wyglądało ciekawiej. Glossy daj gdzieś 0.95 a aniso -0.5 i może trochę rotacji, gdzieś -15.
pionix Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 voyager - bardzo zacne rendery. Tylko podłoga i biała listwa przy podłodze do wymiany. Pierwsze jak foto:)
gregory Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 Test oświetlenia kaplicy, co zmienić by nadać realności ????
arev Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 Wyszlifować trochę drewno i może podłogę, w zależności od materiału, z którego jest zrobiona.
gregory Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 Materiały to na razie tylko same diffuse, mam jeszcze pytanko, dlaczego w AO renderuje mi sie na niebiesko?
ciastuch Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Ja zmieniszyłbym znacznie GI dla materialu drewna. Za tym oknem masz zimę i ogólnie pochmurny zimny dzionek, a do kosciola wpadaja promienie slonca i wszystko jest żółto - pomarańczowe. Zrezygnowałbym ze swiatla slonecznego, a bardziej wstawilbym daylight :) Mysle, ze zmiana swiatła i zmniejszenie GI duzo realniej bedzie sie prezentowalo. No i materiałem drewna się pobaw, wrzuc mu jakies shadery :) Ps. Ja prawie koncze animke mojego kosciola :) Pozdro. Ciastuch.
Lucek Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Wstawiasz Daylight i używasz fotograficznej ekspozycji - ustaw sobie tam odpowiednią temperaturę barwną i od razu będzie lepszy efekt.
Rekomendowane odpowiedzi