Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nasza gra na telefony z systemem Bada - Polecam:)

 

 

 

Marcin - programowanie gry

Szczurek - grafika i animacje

Darkimar - edytor i narzedzia

Edytowane przez Szczurek

  • Odpowiedzi 46
  • Wyświetleń 19,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

rewelacja!

 

Macie możliwość portowania tego na inną technologię? ( np. możliwość wydania na appstore?)

 

Zgłosiliście się już do jakiegoś wydawcy ?

 

Z niecierpliwością będę czekał na newsy i informacje, bo gra wygląda świetnie, i grywalność zdaje się być mega.

Napisano

Świetne!

tak wysoka jakosc gry w tak malym zespole.

Grafika rewelacyjna!

gratulacje!

Napisano

Witam na Forum.

Gratuluje ukończenia projektu :]

Połączyliście dość zgrabnie kilka konceptów.

Jak dużo leveli ma gra? Zapodacie jakieś screeny itp?

Jedyna uwaga to taka, że trailer macie paskudnie słaby :D Zwłaszcza te efekty Szumu ekranu itp, są niefajne :)

 

Pozdro.

Napisano

engine gry autorski ? jesli nie to jaki ?

Pozdrawiam.

 

ps. fajnie wyszlo

Napisano

jak na tak mały zespół robi naprawdę spore wrażenie. Ile tam jest etapów itp.?

Napisano

Łohoho. Przeżuciło mi mózg przez obieraczkę do kartofli.

Mam nadzieję, że grzeszy miodnością tak jak grzeszy grafiką i pomysłami.

Rewelacja ludzie, winszuję udanego projektu. Napiszcie coś więcej o produkcji, skąd wziął się pomysł, kto co jak robił, ile czasu wam to zajęło, bo 3 osoby w produkcji zadziwiają.

Napisano

Niebieskawo na screenach, jak w pierwszym MGS'ie :D

Graficzka ładna, schludna i prosta, taka jak na telefony powinna być - ślicznie wydziergane, oldskulowe LP, pogratulować.

Podoba mi się filmik z gameplayu, samo intro też niczego sobie, dołączam sie do pytań: engine autorski czy nie?

Napisano

Chopy świetna robota :D:D Szkoda, że nie mam telefonu na którym to zachula :D:d gratsy jeszcze raz :)

Napisano

Czad! W takich chwilach cieszę się że nie skusiłem się na iPhona jednak :) - lece to nabyć!

Napisano

Przede wszystkim gratuluję ukończenia projektu ( wiem, że jest wielu zapaleńców którzy nigdy nie kończą swoich projektów ). Sama gra, z tego co zobaczyłem na gameplay'u ocieka miodem i dobrymi pomysłami ( otwieranie włazu LOL !!! ). Jeszcze raz gratki i najszersze słowa uznania, pozdrawiam i życzę sukcesów

Napisano
  • Autor

Dzięki Wielkie:)

 

Space Hell jest to gra zręcznościowa z elementami platformówki , wykonana techniką 3D.Stworzyliśmy ja na autorkim silniku Magnum.

Bardzo mocną stroną gry jest w pełni interaktywny świat, fizyczne otoczenie ,a także pełen wachlarz efektów specjalnych, dzięki którym levele wykonane są wielką dbałością o detal.

Mamy tutaj grę świateł i cieni , mgłę, mocno zaawansowany system cząsteczek, a także animowane oświetlenie, dzięki czemu udało się uzyskać efekt migających jarzeniówek, tudzież innych efektów świetlnych.

Zaawansowany silnik fizyczny, pozwolił nam zbudować w pełni interaktywny świat. Nasz bohater może przesuwać oraz zrzucać przedmioty, poruszać się po platformach, mostach oraz rożnego rodzaju konstrukcjach, które w pełni podlegają prawą fizyki.

 

Co do samej produkcji:)

 

Grę robiliśmy w 3 osoby ,powstawała w jakieś 4 miesiące(dłubaliśmy ją na konkurs ).

Dostępna wersja to 6 różnorodnych leveli oraz kilka minigierek.

Od 2 miesięcy siedzimy nad pełną wersją - 12 leveli sporo minigierek, łamigłówki ,zabawy z grawitacją, różne typy sterowania itp.

Powstaje również wersja na Iphony, Ipady, Tegre oraz androida.

Na full wersje trzeba będzie j trochę poczekać ponieważ robimy jeszcze kilka innych projektów.

 

Pozdrawiam

Napisano

Przyłączam się do gratulacji. Profesjonalna robota - tak trzymać panowie :)

Napisano

i grafika i fizyka i sposób hackingu i odkrecanie zaworów! no bedzie hit murowany :)

 

Proponuje wersje free dla uzytkownikow portalu :) *

 

* - oczywiscie jak tylko wszyscy zaopatrzymy sie w telefony ktore do utargają...

Napisano

przeszedlem, fajne. Przydaloby sie wiecej leveli i ulepszyc sterowanie. Fajnie ze wyszliscie do ludzi z projektem! Kiedy nastepny projekt?!Czemu nie piszecie ze zgarneliscie za to nagrode na badacup? tak BTW...little sailor przy spacehell to żenua....;)

Napisano
  • Autor

Bruneq -Wersja ,którą widziałeś to wersja konkursowa- robiona trochę na szybko;)

Od 2 miesięcy siedzimy nad Hell'em:

-12 leveli , kilka opcji sterowania, nowe bronie, nowe minigierki, teleporty, sporo zagadek , nowe smaczki graficzne itd(mam nadzieje ,że bedzie jeszcze ciekawsza)

Jednocześnie robimy 2 inne projekty, więc idzie troszkę wolno:)

Pozdrawiam

Napisano

Świetnie to wygląda, gratki za tak wysoką jakość, w tak krótkim czasie, w tam małym zespole.

Aż rośnie motywacja do działania nad własnym projektem ;)

Napisano

Ejj. Nie mówiłeś mi, że robicie pełną wersję :)

To może i wypadałoby jakieś dopełnienie dźwiękowo-muzyczne zrobić hmm ? :DDDDDD

Napisano

wszystko pelna klasa!!! PRO

 

jest tylko jeden razacy szkopul, movement glownej postaci jest strasznie niedopracowany, wogole nie lezy na takiego kozaka z mega giwerami, postac podczas chodu/truchtu skacze jak dziewczynka na trawce :]

Napisano

Bardzo ładna grafika jak i sam design . Szkoda że nie będzie wersji na jakąś mniejszą konsolkę ( PSP ? )

Napisano

Wygląda zarąbiscie!!

 

Z pierwszego filmiku intro mi się podobało, taki widok tpp bym chciał i klimacik trochę jak z dodatku Overlord do Mass Effect 2 czy DeadSpace.

Napisano

W tak niedużym zespole cos takiego stworzyć. Podziwiam za wytrwałość i wykonanie.

Napisano

czad!!! jestem świeżak , i oglądam szukam co tu wstawione, fajna perełka i szacun za fajną pracę i warsztat pozdrawiam

Napisano

Gratuluję odkopania tematu :)

Po trzecha latach to chyba nie taka "nowa polska gra".

W sumie ciekawe czy coś się z nią działa, czy pojawiły się wersje na inne systemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności