Jump to content

Postać 3D: Ksieżniczka na ziarnku grochu.


ptaszek
 Share

Recommended Posts

Jeszcze zadnego komentarza a juz na glownej :) To chyba swiadczy o jakosci pracy z czym sie zgadzam i gratuluje bo super pracka. Fajnie stylistycznie, nie podobaja mi sie tylko te uszy. Z reszta komentarzy sie na razie wstrzymam do momentu jak pokazesz co co tam jest czystym 3d. Ale podobac mi sie to :)

Link to comment
Share on other sites

Praca jest fajna, fajne kolorki, fajny dziczek, fajna dziewuszka, ale przez kadrowanie i kompozycję ja jej nie kupuję.

 

Kompozycja mi się nie podoba, wszystko tak porozkładane naookoło, tu dziczek, tu oliwka, tam głowka, tam jakaś firanka, w rogu sprężynka, a w centralnym punkcie spódnica, taka nieatrakcyjna kremowa plama na środku ekranu, która w dodatku wygląda bardzo płasko. I wystające z tej plamy nogi.

 

Nie podobają mi też się uszka dziewczyny, ich kształt.

 

Pozatem spoko, pozdrawiam i gratuluję ukończenia!

Link to comment
Share on other sites

Dzieki wszystkim za pozytywne glosy i uwagi :)

 

to jak bedzie szansa zobaczy samo 3d bez podmalowek ? ;p

Niestety wszystko jest na passach. Jest sporo PS'a. Glownie kolory, wlosy i fur dzika. Tak czy inaczej blizej do 3d niz 2d, jesli o kategorie Ci chodzi.

Link to comment
Share on other sites

Modelowanie i skinowanie/pozowanie bardzo kuleje. Obrazek ma fajny klimat, ale braki w modelu nie pozwalają mi się zgodzić z zachwytami pozostałych.

 

Żeby nie być gołosłownym:

- uszy są bardzo dziwnie osadzone, choć sama twarz jest ładna mimo delikatnego zeza i zbyt szerokiej nasady nosa

- dłonie wyglądają ubogo

- ramiona i okolice pach są bardzo dziwne

- łydki są obło-nijakie, źle wystylizowane

- plisy sukienki nie wyglądają zbyt dobrze, są zbyt ostre, a ponadto cała sukienka układa się mało naturalnie

- cała poza wygląda na nienaturalną

 

Część z tych zarzutów mogłaby się okazać nietrafiona, możliwe że to oświetlenie jest częściowo winne. Pokaż model prosto z viewportu, nad innymi rzutami się nie będę upierał, ale też warto byłoby zerknąć.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy