Napisano 9 Listopad 201113 l Genialnie!! Musisz mi jeszcze wytłumaczyć prywatnie jak robisz tak wspaniałe spawy :D bo mam problem w robieniu ich na różnych detalach typu koła itd. pozdrawiam!
Napisano 9 Listopad 201113 l Zajefajnie, że opony takie zużyte a nie nówki sztuki. Ale teraz zmęczyłbym również pozostałe elementy motorku, bo wygląda jakby na nóweczki felusie dali stare opony :)
Napisano 9 Listopad 201113 l Autor beny- przecież napisałem ze materiały są testowe, tylko opony są po unwrapie i tylko one maja docelowa texture obecnie. Cała reszta pójdzie do poprawy.
Napisano 9 Listopad 201113 l Twoj poziom doświadczenia przytłacza mnie bardzo xD Przez Ciebie nie chce mi się ćwiczyć z 3d Maxem ;] Istne szaleństwo - czekam na kolejne update-y
Napisano 9 Listopad 201113 l Wypas mi sie nie chce wchodzic w taki detal :D bym zniknal pewnie na miesiac czasu :D lub wiecej :P. I bez refek dobrych ani rusz...
Napisano 9 Listopad 201113 l Autor Co do referek to w necie można znaleśc wszystko, trzeba tylko dobrze szukać ;)
Napisano 9 Listopad 201113 l Chylę czoła! Naprawdę. Z tego co widzę to codziennie tutaj warto zaglądać!
Napisano 11 Listopad 201113 l Autor Tores - sprawdze to raz jeszcze , dzięki. Mały up: troche szpejów do silnika, skończona miska olejowa( choć jej właściwie nie widać) i przednia część wydechu.
Napisano 11 Listopad 201113 l Kliment, zlituj się. Psycholodzy protestują przeciwko Twym barbarzyńskim metodom podkopywania wiary w siebie innych modelerów. Już zbierają petycje, by pozbawić Cię dostępu do internetu. Fakt, że się nie znam zbytnio na motoryzacji, ale czy ta dziwna rura podłączona do silnika nie jest zbyt zerdzewiała wobec ultraczystego i nowego calego modelu? Nie mniej jednak gratuluję. Parafrazując tekst z reklamy Rare export inc. powinieneś sobie w wizytówce wpisać "He spreads fear among every living creature because of his skill"
Napisano 11 Listopad 201113 l Autor Chasdiel - kolektory wydechowe mają to do siebie że mocno korodują, reszta modelu ma materiały wipowe jeszcze, są do wymiany.
Napisano 11 Listopad 201113 l Jakoś nie bardzo podoba mi się ta miedziana (?) rura (nie wiem, co to, jestem zielony jeśli chodzi o motoryzację; może warto by ją jakoś jeszcze przybrudzić, choćby na końcówkach?), cała reszta jest świetna. Naprawdę te faktury powierzchni, które tworzysz, są genialne, tekstura opon również robi wielkie wrażenie! Oby tak dalej, powodzenia!
Napisano 11 Listopad 201113 l opony chyba jakies specjalne mialy te motory? wygladaja bardzo masywnie! swietny model, milo sie przeglada krok po kroku!
Napisano 11 Listopad 201113 l Na oko to opony za szerokie, głowice delikatnie mają inne proporcje, szczególnie ten dekiel od zaworów powinien bardziej się zlewać z pierwszymi żebrami które są obok niego. kierownica za delikatna. Ogólnie poziom detalu miażdży, powodzenia.
Napisano 12 Listopad 201113 l Autor Poprawione cylindry, pogrubiona kierownica, silnik wzbogacił się o kolejny moduł korpusu i gaźnik. Opony za szerokie nie są.
Napisano 12 Listopad 201113 l naprawdę jest na czym oko zawiesić :) Na wewnętrznej stronie bloku silnika ( prawy render) rozjechała Ci sie textura, ale na pewno to zauważyłeś.
Napisano 13 Listopad 201113 l Autor Wydech skończony plus pustynny filtr powietrza na baku i kilka innych pierdółek. Wersja solo:
Napisano 13 Listopad 201113 l światowa liga , chyba u spielberga w firmie pracujesz ? ;) planujesz składać jeszcze jakieś otoczenie dla modelu? garaż albo gdzieś w terenie ?
Napisano 13 Listopad 201113 l Autor Mam kilka różnych pomysłów na końcowe rendery i jeszcze nie wiem na co się zdecyduje. Pomyśle o tym po skończeniu modelowania, bo jeszcze trochę szpejów zostało do zrobienia.
Napisano 14 Listopad 201113 l Profeska, chociaz bak jakby troche inny. Edit: Taki by sie przydal po ck jezdzic, bo masakra jest takie korki ;p Edytowane 14 Listopad 201113 l przez Sunedge
Napisano 14 Listopad 201113 l Autor Vision, KoMic- dzięki :) Pabulo - nie wiem czy zrozumiałem ;) Wreszcie skończyłem ten cholerny korpus silnika, dzięki ci Panie!! Ciekawe jak go zamapuje :D Texturę wydechu zmienię bo już mi się nie podoba, nie zwracajcie na nią uwagi ;) Edytowane 14 Listopad 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 14 Listopad 201113 l ... i kto tu jest the beściak?! Pan kliment woroszyłow i jego umiejętności jest the beściak. :) No robi mega wrażenie, z silnikiem to pojechałeś na maxa :)
Napisano 14 Listopad 201113 l jest piękny it's beautiful a jeżeli chodzi o silnik to brakuje słów po prostu
Napisano 14 Listopad 201113 l Autor Trzeba go teraz uzbroić, wichajsterki, dźwigienki, cięgna i takie tam ;) jeszcze jeden renderek: Edytowane 14 Listopad 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 15 Listopad 201113 l Autor Jak mówiłem, dodaje wszystkie te drobne rzeczy, nie skończone jeszcze:
Napisano 16 Listopad 201113 l Autor Kolejne elementy, koniec bliski , ( rure wydechową zmienie, nie bedzie taka zardzeiała!I cicho juz!) :D Edytowane 16 Listopad 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 17 Listopad 201113 l Autor Jeszcze tylko kilka dupsli i naprawdę będzie koniec modelowania: z uwagi ze nie pokazywałem to na koniec moge ;):
Napisano 17 Listopad 201113 l Zakrył rurę wydechową skrzynkami i myśli, że mu nie wytkniemy, ze zerdzewiała:D Poza tym... Ha! Znalazłem kilka trojkątów w siatce;p Kliment nie jest maszyną! Choć bardzo mu blisko. Można sie u Ciebie zapisać na lekcje?:)
Napisano 17 Listopad 201113 l Witac, mi tez nie pasuje shader tej rury. zbyt od staje od stanu technicznego reszty pojazdu, tzn moze i moglaby tak wygladac ale wewnatrz: ] pozdr masta
Napisano 17 Listopad 201113 l Witac, mi tez nie pasuje shader tej rury. zbyt od staje od stanu technicznego reszty pojazdu, tzn moze i moglaby tak wygladac ale wewnatrz: ] toć pisał już z 5 razy że jeszcze teksturki nie te na zewnątrz ;]
Napisano 17 Listopad 201113 l Super model. Jak zwykle zresztą. Jakbyś miał siły to byś mógł od razu Zundappa trzasnąć, bo sporo części było takich samych. Rozumiem że kolor będzie piaskowy? Bo z tym filtrem powietrza tak by troszkę wypadało. No i nie wiem jakie są zamiary, ale jeżeli AK to inne oznaczenia jeszcze. A gdybyś chciał coś ślicznego pokazać, to jeszcze można zrobić wersję cywilną, w białej farbie z paseczkami czarnymi. ESCI model w takim malowaniu kiedyś wypuściło i był prześliczny. Z tym że tam pewne zmiany by musiały być zrobione jak usunięcie filtra powierza, zmiana kolektora wydechowego i osłony tłumika końcowego z tego co pamiętam. Pozdrawiam EDIT: lol - tyle samo postów :)
Napisano 18 Listopad 201113 l Autor Jak zawsze Hynol się nie mylił, malowanie pustynne DAK. Tu motur z oznaczeniami 15 Dywizji Pancernej. Jeszcze nie wszyskie elementy mają poprawne textury, wciąż jeszcze czekają na unwrap.
Napisano 18 Listopad 201113 l Nie jestem pewny czy one się piaskowały tak do gołej blachy. Znaczy finalnie na pewno, ale warto by sprawdzić czy pod spodem nie było panzergrau, bo chyba tak je przed opuszczeniem fabryki malowano. Dopiero potem w jednostkach dostawały ostateczne malowanie. Musze tego poszukać :).
Napisano 19 Listopad 201113 l Autor W ramach oddechu od unwrapa i textur postanowiłem spróbować zrobić kawałek pustyni. Co mi wyszło:
Napisano 21 Listopad 201113 l pustynia wyglada jakbys nie wiedzial co zrobic z wolnym czasem. Teksturki maja duzo szumu, wszedzie pstrokate, moze to kamuflaz ja sie na tym nie znam :)
Napisano 21 Listopad 201113 l nie wiem jaka masz technike robienia textur ale ja zawsze wypalam sobie AO z modelu i dodaje do textury - to "podbrudza" wszelkie zakamarki i cały detal ktory czesto ginie na malowanej texturze
Napisano 22 Listopad 201113 l dodatkowo dobrze jest tez wyciagnac krawedzie, przez rozjasnienie ich. Powiedz mi Kliment, ten render jest orto... cos mi nie pasuje w tym ujeciu jakos tak strasznie plasko jak by nie bylo perspektywy, do tego ciut postpro i bedzie genialnie: ] acha, wydaje mi sie, ze tex na widelcu jest pociagnieta, tak samo na ramie wozka, zastosowales mapowanie planarne i to widac. pozdr Edytowane 22 Listopad 201113 l przez KoMic
Napisano 22 Listopad 201113 l Nie widze potrzeby zeby bawic sie w wypalanie ao na texture, wystarczy ze dorenderuje ao dla calego modelu i doda to w postpro inna sprawa kliment jesli renderujesz to w vray to moglbys wrzucic na material jeszcze vraydirta z jakas ciekawa texturka brudu. Jedyna i najwieksza rzecz ktora razi jest tylko powtarzalnosc textury na lakierze.
Napisano 22 Listopad 201113 l kliment a jesli sprzet pozwala możesz sobie zawsze zamiast bumpa dać displacement'a. popatrz.:;
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto