Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Taka moja scenka testowa do zabijania renderów. Czyli cała scena samo szkło emiterty są w kablach w środku szkła. oraz w kostkach też w środku..

 

soft blender:

generalnie cycles przy tym wysiada. corona radziła sobie tak dobrze że na całą scenę wrzuciłem jeszcze scattera.. i tak pierwotnie powstała ta scena gdy testowałem corone. ale niestety corona już nie jest rozwiajana pod blendera i przestała działać.. więc postanowiłem znaleść jakiś inny nowy silnik który jest kickassem dla tego typu scen. i tak wybór padł na rendermana, z którym jest kilka problemów bo jest jakiś dziwny bug z emiterami światła/szkłem ale musze jeszcze ogarnąć wtf.. tak więc... sceny wyglądaja tak. te same IRQ dla szkła.. Generalnie Renderman był szybszy. aczkolwiek. Corona wtedy miała scattera na całej scenie. bez scattera corona była szybsza. Generalnie Refleksy u rendermana są jakieś dziwne nie wiem skąd się wzieły te kwadraty. A praktycznie nie ma lin.. i tak dalej. tak jakby jako emitery były plane 1:1.. musze przetestować oco chodzi ztym.

 

corona: (na podłodze jeszcze jest bump na szkle ofc XD)

a5654e1864039.5507c1604f918.jpg

 

Renderman:

renderman_postprocessed_by_kr4mon-d9y39h5.png

Napisano
Uff dobrze że blender, inny program pewnie by nie dał rady albo byłoby za ciężko.

 

słaby trolling imho :) bo tutaj znaczenie mają silniki renderujące.. i imho.. mało silników przechodzi pozytywnie ten test. Jeszcze mam 2 scenę na fur'a i displacmenta. Bardzo dużo silników praktycznie wypluwa całkowicie czarny render po renderowaniu całej nocy :) więc imho jest to ciężka scena :)

Napisano

xD nie no teraz już buduje scene z sensem swoją drogą rozkminiłem bardzo dużo w sumie.. dlaczego sceny tak bardzo się rózniły teraz w sumie wyglądają już dużo bardziej podobnie. + udało mi się zgłosić bug i został naprawiony w mniej niż 24H... pzdr. autodesk! Renderman coraz bardziej mi się podoba!

Napisano

Cześć!

Ostatnio w wolnym czasie postanowiłem sprawdzić Octane renderer. Poniżej kilka pierwszych test renderingów prostego wnętrza i zabawa z sss/translucency.

 

xM1XPKl.jpg

zkuOsPt.jpg

2T8upT3.jpg

RzrrBF4.jpg

cVM82Qc.jpg

4MgsAbT.jpg

uOZN2hX.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

hcpiter - wiadomo, ze roslinki na propsie. ale interior lepszy bys w vrayu skonstruowal :P

 

ode mnie test welurowego dywanu. fallof+displace+normal. modele - Thunder; sliczne swiatelko - hkropinski

 

rFcPyxw.jpg

Napisano
dzieki Macku, sss nie bedzie, bo ten gosc liczyl mi sie 40 min. Moze, po skoku na bank to sie zmieni.

 

ps. jego cielsko to baza pod symulowane ciuchy, wytnie sie.

 

40 minut :D? na czym tyś to renderował :X

 

taka prosta scenka powinna być moment :)

Napisano

Bawie sie z renderem domu. Nee ma to byc wizka, ale raczej zmierzenie sie z fotorealizmem w takich sceneriach. Na razie mam takie cos. Jak macie uwagi to z checia wyslucham.

 

17_s.jpg

Napisano

W sumie daaawno tu nic nie wrzucałem... Wykopałem ostatnio swój stary model Challengera, trochę podłubałem i wyszło takie cuś:

 

528a7155f8e884f0.jpg

 

Docelowo to ma być krótka animacja (przejazd kamery) do portfolio. Za długo się na to gapię i sam nie wiem co by można poprawić. Będę wdzięczny za sugestie.

Napisano

@polka dot fajne światło. Chamfr na blacie na pierwszym planie niewidoczny, ale może za mała rozdziałka obrazka.

 

@Camel Adaś co ty? Kobietę w worek na śmieci zawinąłeś? ;D Fajowa winieta ;)

Napisano

na pierwszy rzut oka zwróciłem uwagę na:

ciemne ściany na drugim ujęciu,

szum

czarna plama na lustrze nad świeczką?

 

na drugi rzut oka:

ciemne miejsca- cokół odsunięty od ścian w niektórych miejscach

brak ościeżnic w drzwiach i cokół dochodzący bezpośrednio do skrzydła drzwi- może tak ma być, ale nie spotkałem się z takim rozwiązaniem

 

nie wiem czy szum specjalnie, ale ciekaw jestem jakby to wyglądało bez

 

-

Napisano

rewelka. jakie finalne rozdziałki? czasem warto robić większą skalę tekstur fabriców, bo giną przy zmniejszaniu. skóra np. na krzesłach na pierwszym planie powinna być wyraźnie widoczna.

Napisano

Nietypowo ale tu gdzie teraz jestem mam, tam gdzieś na dole, ukrytego na pasku zbrusha ;) i w wolnej chwili przesuwam suwaczki i naciskam guziki. Nie mam tabletu i swobody ale robię sobie takie teściki co to można z ZBrushem zrobić.

 

Tutaj 100% zbrush bez żadnych filtrów i dalszych obróbek. Model z sketchfab

LOTUS ÉLISE by Stéphane Agullo

[ATTACH=CONFIG]104273[/ATTACH]

 

Tutaj już trochę jazda ;) Filtry i jeszcze dobicie w affinity photo. Model to

BMW 3 Series Coupe" by mikepan

z blendswap.

 

Sorry ale musiałem to z siebie wyrzucić ;)

Napisano (edytowane)

taka tam winieta z aktualnego projektu. pewnie nie pójdzie do klienta

 

q289567.jpg

 

PS pionix, super wnętrze. meble wyszły pięknie, choć brakuje cieni od GI. szkoda tylko tak wyblakłego exterioru - zwłasza przy wysokim kontraście desek podłogowych, widok za oknem wydaje się wyprany

Edytowane przez polka dot

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności