Maciek Jutrzenka Napisano 6 Kwiecień 2016 Napisano 6 Kwiecień 2016 Taka moja scenka testowa do zabijania renderów. Czyli cała scena samo szkło emiterty są w kablach w środku szkła. oraz w kostkach też w środku.. soft blender: generalnie cycles przy tym wysiada. corona radziła sobie tak dobrze że na całą scenę wrzuciłem jeszcze scattera.. i tak pierwotnie powstała ta scena gdy testowałem corone. ale niestety corona już nie jest rozwiajana pod blendera i przestała działać.. więc postanowiłem znaleść jakiś inny nowy silnik który jest kickassem dla tego typu scen. i tak wybór padł na rendermana, z którym jest kilka problemów bo jest jakiś dziwny bug z emiterami światła/szkłem ale musze jeszcze ogarnąć wtf.. tak więc... sceny wyglądaja tak. te same IRQ dla szkła.. Generalnie Renderman był szybszy. aczkolwiek. Corona wtedy miała scattera na całej scenie. bez scattera corona była szybsza. Generalnie Refleksy u rendermana są jakieś dziwne nie wiem skąd się wzieły te kwadraty. A praktycznie nie ma lin.. i tak dalej. tak jakby jako emitery były plane 1:1.. musze przetestować oco chodzi ztym. corona: (na podłodze jeszcze jest bump na szkle ofc XD) Renderman:
Thunder Napisano 7 Kwiecień 2016 Napisano 7 Kwiecień 2016 Uff dobrze że blender, inny program pewnie by nie dał rady albo byłoby za ciężko.
Maciek Jutrzenka Napisano 7 Kwiecień 2016 Napisano 7 Kwiecień 2016 Uff dobrze że blender, inny program pewnie by nie dał rady albo byłoby za ciężko. słaby trolling imho :) bo tutaj znaczenie mają silniki renderujące.. i imho.. mało silników przechodzi pozytywnie ten test. Jeszcze mam 2 scenę na fur'a i displacmenta. Bardzo dużo silników praktycznie wypluwa całkowicie czarny render po renderowaniu całej nocy :) więc imho jest to ciężka scena :)
Maciek Jutrzenka Napisano 8 Kwiecień 2016 Napisano 8 Kwiecień 2016 xD nie no teraz już buduje scene z sensem swoją drogą rozkminiłem bardzo dużo w sumie.. dlaczego sceny tak bardzo się rózniły teraz w sumie wyglądają już dużo bardziej podobnie. + udało mi się zgłosić bug i został naprawiony w mniej niż 24H... pzdr. autodesk! Renderman coraz bardziej mi się podoba!
le_chu Napisano 14 Kwiecień 2016 Napisano 14 Kwiecień 2016 mookie - dzięki :) Poniżej parę rezultatów z prób ogarnięcia fura w Blenderze i Cyclesie.
Maciek Jutrzenka Napisano 14 Kwiecień 2016 Napisano 14 Kwiecień 2016 AA ci siada ale to ci napisze już na privie jak to fixnąć. i troche więcej sampli czeba. sztosik
jamnique Napisano 19 Kwiecień 2016 Napisano 19 Kwiecień 2016 (edytowane) Takie takie: Edytowane 19 Kwiecień 2016 przez jamnique
Maciek Jutrzenka Napisano 19 Kwiecień 2016 Napisano 19 Kwiecień 2016 na VDB? propsiki aż musze sobie znowu wrócić do hudego bo sobie odpuściłem ostatnio.
jamnique Napisano 19 Kwiecień 2016 Napisano 19 Kwiecień 2016 na VDB? propsiki aż musze sobie znowu wrócić do hudego bo sobie odpuściłem ostatnio. Dzięki :) Tak, VDB.
hcpiter Napisano 10 Maj 2016 Napisano 10 Maj 2016 Cześć! Ostatnio w wolnym czasie postanowiłem sprawdzić Octane renderer. Poniżej kilka pierwszych test renderingów prostego wnętrza i zabawa z sss/translucency. Pozdrawiam
Maciek Jutrzenka Napisano 10 Maj 2016 Napisano 10 Maj 2016 Ej graty udało ci się zamaskować że jest to octane. bo generalnie zawsze bardzo łatwo rozpoznać charakterystyczny specular octane.
Imperator Napisano 12 Maj 2016 Napisano 12 Maj 2016 hcpiter świetne rendery jak zawsze :) rośliny z jakiejś paczki/ sklepu czy własne wypieki? :P
hcpiter Napisano 13 Maj 2016 Napisano 13 Maj 2016 Dzięki! Rośliny z Evermotion, trawa własnej roboty a model macintosh`a z kolekcji Vizpeople.
polka dot Napisano 24 Wrzesień 2016 Napisano 24 Wrzesień 2016 hcpiter - wiadomo, ze roslinki na propsie. ale interior lepszy bys w vrayu skonstruowal :P ode mnie test welurowego dywanu. fallof+displace+normal. modele - Thunder; sliczne swiatelko - hkropinski
Maciek Jutrzenka Napisano 24 Wrzesień 2016 Napisano 24 Wrzesień 2016 o dejm ten dywan jest serio sztosem,
Maciek Jutrzenka Napisano 20 Październik 2016 Napisano 20 Październik 2016 jest dobrze posiedziałbym jedynie nad refleksami i może dodał na całość ogólnego SSS'a dla większej miekkości
Sebazx6r Napisano 21 Październik 2016 Napisano 21 Październik 2016 Czyli jednak cos tam potrafisz xD . Ładnie się prezentuje.
Maciek Jutrzenka Napisano 21 Październik 2016 Napisano 21 Październik 2016 dzieki Macku, sss nie bedzie, bo ten gosc liczyl mi sie 40 min. Moze, po skoku na bank to sie zmieni. ps. jego cielsko to baza pod symulowane ciuchy, wytnie sie. 40 minut :D? na czym tyś to renderował :X taka prosta scenka powinna być moment :)
zbyszko Napisano 30 Październik 2016 Napisano 30 Październik 2016 Stary model Tygrysicy z Kung Fu Pandy - nowe futro w real time. Unreal Engine 4.12 + Neofur
embotron Napisano 30 Październik 2016 Napisano 30 Październik 2016 Witam, prosze o ocene mojej wizualizacji, jest to moja 2-3 praca. Prosze o opinie co jest dobrze, a co zle. Nie wiem gdzie zamiescic ten post, wiec wrzuce tu, aby nie zasmiecac forum. Z gory bardzo dzieki i pozdrawiam. http://imgur.com/a/L8dBG
Guzowaty Napisano 11 Listopad 2016 Napisano 11 Listopad 2016 Michal a twoje futro w realtime uwzglądnia fizykę tzn. buja się przy animacji w normalnych fps-ach ?
zbyszko Napisano 12 Listopad 2016 Napisano 12 Listopad 2016 Michal a twoje futro w realtime uwzglądnia fizykę tzn. buja się przy animacji w normalnych fps-ach ? Tak neofur uwzględnia nawet wiatr
blazejbobek Napisano 13 Listopad 2016 Napisano 13 Listopad 2016 @keajra Super Ci to wyszło, ale daj jeszcze jakieś inne ujęcie oprócz 'włączyła mi się przednia kamerka w telefonie' :D
keajra Napisano 13 Listopad 2016 Napisano 13 Listopad 2016 Dzieki, moze znajde czas w tym tygodniu by sie jeszcze pobawic.
keajra Napisano 18 Grudzień 2016 Napisano 18 Grudzień 2016 Bawie sie z renderem domu. Nee ma to byc wizka, ale raczej zmierzenie sie z fotorealizmem w takich sceneriach. Na razie mam takie cos. Jak macie uwagi to z checia wyslucham.
halset Napisano 13 Marzec 2017 Napisano 13 Marzec 2017 W sumie daaawno tu nic nie wrzucałem... Wykopałem ostatnio swój stary model Challengera, trochę podłubałem i wyszło takie cuś: Docelowo to ma być krótka animacja (przejazd kamery) do portfolio. Za długo się na to gapię i sam nie wiem co by można poprawić. Będę wdzięczny za sugestie.
Sebazx6r Napisano 13 Marzec 2017 Napisano 13 Marzec 2017 W sumie daaawno tu nic nie wrzucałem... W sumie bardzo ladnie ;). Betn na budynku moglby gdzie niegdzie poekac i odprysnąć.
mitic Napisano 9 Kwiecień 2017 Napisano 9 Kwiecień 2017 szybki test fotogrametrii (pień) http://i68.tinypic.com/2dvq6ih.jpg
polka dot Napisano 18 Maj 2017 Napisano 18 Maj 2017 drzewo super Camel, nie wiem co to u mnie test podczas kolacji sorry za kompresję
xmass Napisano 20 Maj 2017 Napisano 20 Maj 2017 @polka dot fajne światło. Chamfr na blacie na pierwszym planie niewidoczny, ale może za mała rozdziałka obrazka. @Camel Adaś co ty? Kobietę w worek na śmieci zawinąłeś? ;D Fajowa winieta ;)
polka dot Napisano 25 Maj 2017 Napisano 25 Maj 2017 xmass dzięki, dalej, dwie toalety. architekt: KKAW
mitic Napisano 29 Maj 2017 Napisano 29 Maj 2017 na pierwszy rzut oka zwróciłem uwagę na: ciemne ściany na drugim ujęciu, szum czarna plama na lustrze nad świeczką? na drugi rzut oka: ciemne miejsca- cokół odsunięty od ścian w niektórych miejscach brak ościeżnic w drzwiach i cokół dochodzący bezpośrednio do skrzydła drzwi- może tak ma być, ale nie spotkałem się z takim rozwiązaniem nie wiem czy szum specjalnie, ale ciekaw jestem jakby to wyglądało bez -
pionix Napisano 29 Czerwiec 2017 Napisano 29 Czerwiec 2017 (edytowane) Jakiś czas temu robiłem takie WC. Wrzucam jako ciekawostkę. Edytowane 15 Luty 2019 przez pionix
pionix Napisano 15 Lipiec 2017 Napisano 15 Lipiec 2017 (edytowane) Dorzucam jeszcze jedną łazienkę. Edytowane 15 Luty 2019 przez pionix
polka dot Napisano 15 Lipiec 2017 Napisano 15 Lipiec 2017 super jakość i materiały pionix, jak zawsze :)
pionix Napisano 15 Lipiec 2017 Napisano 15 Lipiec 2017 (edytowane) Dzięki :) Dorzucam jeszcze dwa renderki. Niech się nie kurzą w szafie :) Edytowane 15 Luty 2019 przez pionix
polka dot Napisano 15 Lipiec 2017 Napisano 15 Lipiec 2017 rewelka. jakie finalne rozdziałki? czasem warto robić większą skalę tekstur fabriców, bo giną przy zmniejszaniu. skóra np. na krzesłach na pierwszym planie powinna być wyraźnie widoczna.
pionix Napisano 17 Lipiec 2017 Napisano 17 Lipiec 2017 Finalnie 3000 px dłuższy bok. Struktura tej akurat skóry jest bardzo gładka i dlatego nie widać w mniejszej rozdziałce :)
pionix Napisano 25 Lipiec 2017 Napisano 25 Lipiec 2017 (edytowane) Render testowy. Edytowane 15 Luty 2019 przez pionix
michalo Napisano 24 Sierpień 2017 Napisano 24 Sierpień 2017 Nietypowo ale tu gdzie teraz jestem mam, tam gdzieś na dole, ukrytego na pasku zbrusha ;) i w wolnej chwili przesuwam suwaczki i naciskam guziki. Nie mam tabletu i swobody ale robię sobie takie teściki co to można z ZBrushem zrobić. Tutaj 100% zbrush bez żadnych filtrów i dalszych obróbek. Model z sketchfab LOTUS ÉLISE by Stéphane Agullo [ATTACH=CONFIG]104273[/ATTACH] Tutaj już trochę jazda ;) Filtry i jeszcze dobicie w affinity photo. Model to BMW 3 Series Coupe" by mikepan z blendswap. Sorry ale musiałem to z siebie wyrzucić ;)
mitic Napisano 7 Październik 2017 Napisano 7 Październik 2017 Taki pluszak dla relaksu :) bez postpro
polka dot Napisano 19 Październik 2017 Napisano 19 Październik 2017 (edytowane) taka tam winieta z aktualnego projektu. pewnie nie pójdzie do klienta PS pionix, super wnętrze. meble wyszły pięknie, choć brakuje cieni od GI. szkoda tylko tak wyblakłego exterioru - zwłasza przy wysokim kontraście desek podłogowych, widok za oknem wydaje się wyprany Edytowane 19 Październik 2017 przez polka dot
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się