Napisano 13 Czerwiec 201410 l podpisuje się pod wszystkim co napisał tomzar wiadomo nie musi to być okno, może jakaś latarnia, ale coś tam koniecznie musi się pojawić nie zapominaj też o świetle odbitym od podłoża :)
Napisano 15 Czerwiec 201410 l motyl no i gdzie ten finisz nie obijaj się maluj maluj! bo się opier... ;)
Napisano 14 Lipiec 201410 l Chyba trochę ta skała po lewej przeszkadza ( mówię o ostatnim digitalu ) przeniósłbym ją na prawo albo wgl wywalił :D
Napisano 11 Sierpień 201410 l Autor nawet o moai nie pomyślałem, ale racja xD a z tą skałą czy całym enviro, to już tego nie ruszam :P zapominam aaand moving on update i trochę studiów
Napisano 11 Sierpień 201410 l Dużo dobrego :) Bardzo bym chciał już rzucić w cholerę anatomię i przejść do takich master study jak ty ale wszystkiego na raz się nie da. Zacne studium , dużo inspiracji + :) ciśniem dalej :D
Napisano 11 Sierpień 201410 l Autor dzięki meen. Anatomię to sobie załatw Hamptona, albo Vilppu w sumie to to samo :) ale naprawdę daje do myślenia
Napisano 20 Marzec 20159 l Autor zrzucę sobie trochę rzeczy po długiej przerwie :P motyl sobie wymyślił że zrobi dyplom z concept artów do książki Orwella rok 1984 więc mam tego całkiem sporo, ale zrzucę te bardziej zjadliwe hehe kilka konceptów różnej maści na konkurs stoic studia: a tutej kowboj który był wcześniej i chciałem go sobie odświeżyć trochę :)
Napisano 20 Marzec 20159 l Grubo dobre to 1984, oglądał bym. Stoic też fajoski bardzo bardzo. Kowboj chyba ciągle nieteges, taki połamany i buty bez perspektywy.
Napisano 20 Marzec 20159 l Autor dzięki wielkie za komentarz:) pocisnę jeszcze gesture i konstrukcję bo wydaje mi się że łamią mi się jeszcze te postaci
Napisano 23 Marzec 20159 l Autor wielkie dzięki, za pozytywne komenty i fronta (na którym akurat chyba jedna ze słabszych pracek trafiła :X) zarzucam jeszcze skeczami weekendowymi dla rozluzowania mózgu
Napisano 23 Marzec 20159 l Woah, Orwell super, zarówno postacie jak i envy. Co do szkicorow to jesli takie poplatane rzeczy tworzysz dla zluzowania mózgu to szacun :) Fajna stylowka.
Napisano 7 Sierpień 20159 l Bardzo fajny malarski i Dark Soulsowy klimat. Miejscami minimalnie wydaje mi się, ze mógłby być lepszy "read".
Napisano 8 Sierpień 20159 l Jestem pod wrażeniem, uwielbiam taki styl. Przepraszam, że nic nie doradzę, ale póki co nie mam takiej wiedzy i umiejętności, żeby móc udzielić konstruktywnej krytyki.
Napisano 11 Luty 20169 l Autor dzień dobry, dziękóweczka za wszystkie miłe słowa:) dorzucam kolejnego upa z inktobera i tu mi zabrakło pary na ogarnięcie scenki jakoś sensownie zabawa stylówką kreaturki i hellboy ze zrypanymi stópkami
Napisano 22 Marzec 20168 l Wow! Pierwszy ma swój klimat :) Robione ForFun czy jakieś zlecenie? Zastanawia mnie czemu inni pasażerowie siedzą tak spokojnie skoro on wgl nie ukrywa spluwy? Domyślam się że dopiero wsiadł i jeszcze nie zwrócili uwagi chociaż mam wątpliwości... ciekawe :) kurcze naprawdę mnie ta praca zastanawIa LOL =D Goryl genialny :) Front front!
Napisano 23 Marzec 20168 l Oba rysunki świetne! Zastanawiam mnie jednak ten rimlight- rozumiem że taka konwencja ale w tym pociąga chyba jednak za mocno pociągnąłeś. O ile ten goryl się jeszcze broni bo "kreskówka" to tam głowy świecą tym ziomkom bardziej niż źródło światła. Dodatkowo jeszcze w takim ustawieniu światła nie wiem czemu framugi okien też się nie świecą. Pozdro!
Napisano 23 Marzec 20168 l Autor Wow! Pierwszy ma swój klimat :) Robione ForFun czy jakieś zlecenie? Zastanawia mnie czemu inni pasażerowie siedzą tak spokojnie skoro on wgl nie ukrywa spluwy? Domyślam się że dopiero wsiadł i jeszcze nie zwrócili uwagi chociaż mam wątpliwości... ciekawe :) kurcze naprawdę mnie ta praca zastanawIa LOL =D dzięki! :) pierwsze for fun z jakiegoś starego szkicu odgrzebałem. W zasadzie to mogłem to lepiej rozkminić :D chciałem moment po strzelaninie, kiedy uciekł i schował się w jakimś tramwaju. Pewnie lepiej by wyglądało jakby ten środkowy był zaniepokojony albo zaczął się odwracać w jego stronę... ale kij :D mam teraz kilka kolejnych w kolejce może potem do tego wrócę hehe goryla robiłem na polską grafikę cyfrową na aukcję charytatywną, więc w zasadzie też for fun :D Oba rysunki świetne! Zastanawiam mnie jednak ten rimlight- rozumiem że taka konwencja ale w tym pociąga chyba jednak za mocno pociągnąłeś. O ile ten goryl się jeszcze broni bo "kreskówka" to tam głowy świecą tym ziomkom bardziej niż źródło światła. Dodatkowo jeszcze w takim ustawieniu światła nie wiem czemu framugi okien też się nie świecą. Pozdro! wiem, wiem brak konsekwencji momentami i pewnie lepszych refek, postaram się bardziej przy kolejnym. Dzięki ziom za miłe słowa:)
Napisano 29 Marzec 20168 l dzień dobry, dziękóweczka za wszystkie miłe słowa:) dorzucam kolejnego upa z inktobera Najlepsze co widziałem na tym forum od dawien dawna! Prześwietne!
Napisano 17 Kwiecień 20168 l Autor wielkie dzięki ActualRobot za miłe słowa:) dwa nowe. w zasadzie to jeden nowy, bo drugi to dokończony szkic
Napisano 20 Kwiecień 20168 l gruby batman z połamana reka! (chociaż tło i kontrast lekki niedosycik. jeszcze by sie czegos chcialo w tej pracy, tak na 2/3 gwizdka wyglada - przysiadzie jeszcze?) bardzo pszyjemna ta teczka pózdr
Napisano 20 Kwiecień 20168 l Autor dzięki telthona:) w takim razie muszę maluny lepiej pocisnąć xP mysz ookeej, wrzucę batmana na bieżnię i w gips mu łapę wstawię. Nie wiem czy jak nie zacznę dokładać do tła to się spagjetti nie zrobi, ale też przetestuję
Napisano 20 Kwiecień 20168 l motyl - zamiast "cisnąć" maluny, idź może w cell shading i skup się na designie samym w sobie niż na efekciarskich ilustracjach. wydaje mi się że lepiej sie w tym odnajdziesz. jest pełno świetnych artbookow na rynku, szczególnie mój ulubiony od monster hutnera, który pokazuje że można całą grę zakonceptować jedynie linią i wypełnieniem koloru.
Napisano 20 Kwiecień 20168 l no się zgodzę, że dizajny jakoś gładziej się prezentują. ale w ilustracjach też potencjał mocny widać. warto popróbować wszystkiego imo. polecam ciekawy artykuł kontrujący ogólnie przyjęty w indastri majndset https://illustrationage.com/2016/01/22/the-style-problem-for-artists-by-kyle-t-webster/
Napisano 22 Kwiecień 20168 l Mysz - jak najbardziej się zgadzam z artykułem :) mam nadzieję, że mój poprzedni komentarz nie wyglądał tak jakbym sugerowała motylowi się ograniczać xD po prostu jeśli motyl chciałby rozwijać folio pod koncept art to lepiej się skupić na designie samym w sobie niż na "malunach" :) a ponieważ lineart jest najbardziej funkcjonalnym przedstawieniem designu, i widać że motyl sie fajnie w nim odnajduje to sugerowałam jeszcze poeksplorować temat :)
Napisano 22 Kwiecień 20168 l Moim zdaniem Telthona ma sporo racji, bo akurat te ekspresyjne, realistyczne "maluny" sa imo najslabsza czescia teczki. Oprocz lineartow bardzo dobre sa imo te graficzne, stylizowane prace typu: https://cdn.artstation.rocks/p/assets/images/images/000/504/659/large/michal-motulewicz-6.jpg https://cdn0.artstation.com/p/assets/images/images/002/205/708/large/michal-motulewicz-monkey.jpg?1458676677 a takze komiksowo-graficzne, rowniez te ze szkicownika np.: http://i.imgur.com/WQDp5jU.jpg https://cdn0.artstation.com/p/assets/images/images/001/350/488/large/michal-motulewicz-img-1493-kopia.jpg?1444852322 Czyli zakres predyspozycji blizej grafika-komiksiarza-cartoonowca od stylizacji niz klasycznego, malarskiego digital paintera od realizmu. A te prace sa zupelnie rozne. Czyli wykorzystujac tylko i wylacznie swoje predyspozycje mozna i tak wykazac sie spora roznorodnoscia i szerokim spektrum dzialania.
Napisano 23 Kwiecień 20168 l Autor telthona dzięki za radę. Wrzucę mam nadzieję coś na dniach, kupiłem sobie skaner nawet hehe. Jeśli chodzi o renderowanie ilustracji, to w tych ostatnich po prostu przysiadłem na dłużej bo chciałem zobaczyć ile w ogóle jestem w stanie wyrenderować. Zawsze miałem z tym problem by wykończyć jakąś pracę, jak tak przejrzysz wcześniejsze prace to się zawsze zawieszałem na jakimś wstępnym etapie i zaczynałem kolejną rzecz. mysz ooo dzięki za artykuł. Zawsze to dobrze usłyszeć że ktoś ma podobnie do ciebie xP purin ostatniego zdania w ogóle nie rozumiem :D ale dzięki za opinię
Napisano 23 Kwiecień 20168 l Czyli ze korzystajac z wlasnych predyspozycji wcale nie musisz sie ograniczac, bo patrzac po pracach z teczki mozesz robic i fajne linearty i wyrenderowane ilustracje i komiksowe prace w czerni i bieli. To jest i tak sporo i tak roznorodnie, po prostu troche inny kierunek niz malarski, ekspresyjny digital. :P
Napisano 26 Kwiecień 20168 l motyl - jeśli chcesz "zobaczyć" jakie masz granice umiejętności w renderowaniu to polecam robić bardzo realistyczne kopie zdjęć martwych natur, zwierząt, pejzaży i portretów. tylko kopiowanie udowodni Ci, że jesteś w stanie namalować "wszystko" i ładnie to wyrenderować. Takie rzeczy raczej nie powinny trafić do portfolio, ale na bloga czy teczke na maxie jak najbardziej. To po prostu kwestia udowodnienia sobie poziomu swojego warsztatu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto