Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 141
  • Wyświetleń 31,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny brud, ale odrapanie jakieś takie dziwne, wszystko sprawia wrażenie jakby było zrobione z automatu (idealnie objechane dookoła, brakuje

"pazura") szyby tez fajne ;]

Napisano

Świetne rzeczy. Pani też bardzo fajna i ciekawie "zaprojektowana" :) Bardzo realna uroda pomimo stylizacji. Mi też włosy pasowały bardziej te pierwsze, mniej realne, bardziej na meshu robione.

 

Zadrapania są dziwne, jesteś pewien, ze właśnie tam rdza byłaby najintensywniejsza? Ja mam wrażenie, że powinno być na odwrót :D

 

Do niczego więcej się chyba nie dam rady przyczepić :P Ta teczka wypełniona jest świetnymi kolorami (ten vertexowy widoczek i ostatnie rendery samochodów to cudo!). Bardzo fajne rzeczy robisz. Chętnie poczytałbym więcej o tym co i do czego robisz :)

Napisano
  • Autor

Dzięki! :) Co do pani blond, to miałem dokładne wytyczne, jak ma wyglądać.

 

Projekt, do którego ją zrobiłem: http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=353&t=100069

 

Nad rdzą muszę faktycznie posiedzieć przy następnych wozach. ;)

 

Chętnie poczytałbym więcej o tym co i do czego robisz :)

 

Żeby było o czym mówić... ;)

 

Anyway:

 

wip_5.png

 

:)

Napisano
  • Autor

Proszę bardzo! ;) Część elementów dopiero w powijakach (zwłaszcza drzwi).

 

wip_7.png

Napisano

git majonez. Bedzie front

 

 

 

 

ps.

takie moje male zboczenie...czemu nie ma na prezentacji podlog nigdy?:/

Napisano
  • Autor

@Bruneq: właśnie sobie zdałem sprawę, że kompletnie zapomniałem o włączeniu podłoża :>

Napisano

Bardzo ladne masz te autka :) ale to wiesz chyba.

W muscle car masz bardzo brzydki szew na przednim zderzaki. I w ogole jakies piksele od UV-ki przebijaja na tych zderzakach na zblizeniu.

Napisano

Cholera. Twoje LP wygląda lepiej niż moje HP. Ale chyba zawsze tak było. :)

Napisano

Oprócz tego niby mustanga wszystko na totalnym wypasie;)

Napisano
  • Autor
Oprócz tego niby mustanga wszystko na totalnym wypasie;)

 

A co z mustangiem jest nie tak? :

Napisano

HP ładne, na low trochę za mało geometrii i na tym ujęciu po prawej jakieś bugi ;)

Napisano
  • Autor

Bugi (te w dziurach) wyszły dlatego, że Blender renderuje polygony dwustronnie, normalnie tego nie widać. ;P A nad geometrią popracuję jeszcze.

 

Zrzut z viewportu:

wip_3.png

Napisano

Czuć po twoich pracach że je czujesz i doskonale wiesz jak je zaprezentować.

Idealny przykład - auto praktycznie bez materiałów , a poprzez świetnie ustawione refleksy prezentuje cudnie.

Mam podobne odczucia do tych jak oglądałem kiedyś rendery Alpine - Polki. Są to bardzo pozytywne odczucia.

Miód na oczy - do tego wybór auta mmm porsche. Sexy Butt ;)

 

Pozdrawiam! Trzymać tak dalej.

Aaa i byłbym zapomniał. Piąteczka ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki! :) *hajfajw*

 

Coś nowego ode mnie. 3k tri, 2 zestawy tekstur (dif, spec, nor), około 20-25h. Blender, xNormal, PS

 

generator_1.jpg

generator_2.jpg

generator_3.jpg

generator_4.jpg

generator_5.jpg

generator_6.jpg

generator_9.jpg

generator_10.jpg

generator_7.jpg

generator_8.jpg

Edytowane przez KMiklas

Napisano

Świetna pracka, naprawdę mi się podoba. Jedyne co się tak śmiesznie (może przez perspektywę) rzuca, to te znaczki "diesel" i "electricity". Diesel jeszcze spoko, bo jest na nim kawałek logicznego speca, ale na electricity nic nie pada i wygląda jak wklejony. Ja wiem, że to straszna pierdoła i na game dev to w ogóle zrobiłeś ze 2 razy za porządnie xD

 

Jak patrzę bardziej to całe tamto miejsce jest zbyt czyste. Na bokach masz jakieś przetarcia, od używania i w jednym miejscu wygląda jakby był zakurzony, to jest świetne, tylko czemu kratownica od wentylacji (dalej 1wszy screen na dole) jest idealnie czysta. Bawię się w takie mocne dosmaczanie, dla podniesienia immersji. Ględzę sam sobie, więc się nie przejmuj, bo jestem jak najbardziej na tak!

 

No i wtedy zabrudzona wentylacja powinna przybrudzić z dołu tamte znaczki i wszystko byłoby beznadziejnie idealnie xD Beznadziejnie, bo przy reszcie meshy w grze, to byłoby zbyt dopracowane :P

 

Dobra, już nie ględzę :)

Napisano
  • Autor

:)

 

Dzięki za uwagi, myślę, że po prostu po jakimś czasie, który się spędza nad modelem, po prostu się nie zwraca uwagi na takie rzeczy (które i tak można w sumie wytłumaczyć jakimś tam scenariuszem, że tu powietrze dmucha i kurzu nie ma :D).

 

Co do znaczków, to mają jednakowy spec, a jedyne czym się różnią, to kolorem. Chyba po prostu trochę za jasne je zrobiłem, ale znowu można powiedzieć że są mocno odblaskowe. ;)

 

Myślę że to są takie elementy, które się już dopieszcza mając na uwadze całą scenę, wtedy da się jasno określić, co odstaje, a co jest ok. Jeszcze jest sprawa ilości czasu który jest sensownie przeznaczyć na taki obiekt, pewnie, że można go dopracować, ale nie zawsze jest to możliwe. :)

Napisano

W pełni się zgadzam. Sam działam w game devie, wiem jak to wygląda i czasowo i jakościowo tam. Tutaj puściłem wodze fantazji, bo to przecież pokazówka :)

 

Dobre tłumaczenie, ale z jednym się nie zgodzę:p Z wentylatorków i wylotów w kompie mi cały czas powietrze dmucha, a uwalone są jak szkoda gadać:P Ale żartuję sobie oczywiście. Czekam na kolejną prackę w wątku, który zresztą nie pierwszy raz odwiedzam.

 

Pozdrawiam

Napisano

Jakos ominąłem ten temat i dopiero dzisiaj zauważyłem 0o

Te 2 kopułki na górze MOŻE bym przyciemnił. Prezentacja trochę w stylu filmów J.J. Abramsa (ale jest naprawdę dobra)

 

Świetny model i text, gratulacje!! Dawno coś z tego forum nie leciało na mój dysk ;)

Napisano
  • Autor
Dawno coś z tego forum nie leciało na mój dysk ;)

 

:)))

 

10 znaków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności