KMiklas Napisano 25 Kwiecień 2013 Autor Napisano 25 Kwiecień 2013 (edytowane) OK, Taxi skończona. :) Teksturka opony: http://www.smcars.net/forums/tire-tread-sidewalls/ Clays: Wireframe: UV: Turntable (8MB): http://i.imagebanana.com/img/ku66vpkb/turntable.gif Sketchfab: Edytowane 25 Kwiecień 2013 przez KMiklas
KMiklas Napisano 26 Kwiecień 2013 Autor Napisano 26 Kwiecień 2013 Żuk - skończony. :) 11771 tri. 1 mapka. Ile czasu w sumie zeszło - ciężko powiedzieć, z 2 tygodnie by wyszło w sumie. Turntable: http://i.imagebanana.com/img/w7a29xh7/turntable.gif
PIraT Napisano 26 Kwiecień 2013 Napisano 26 Kwiecień 2013 Fajny brud, ale odrapanie jakieś takie dziwne, wszystko sprawia wrażenie jakby było zrobione z automatu (idealnie objechane dookoła, brakuje "pazura") szyby tez fajne ;]
Sunedge Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 Fajnie. Nie za duza ta klamka z tylu auta?
KMiklas Napisano 27 Kwiecień 2013 Autor Napisano 27 Kwiecień 2013 @Sunedge: może faktycznie trochę zbyt duża wyszła ;)
prrrszalony Napisano 15 Maj 2013 Napisano 15 Maj 2013 Świetne rzeczy. Pani też bardzo fajna i ciekawie "zaprojektowana" :) Bardzo realna uroda pomimo stylizacji. Mi też włosy pasowały bardziej te pierwsze, mniej realne, bardziej na meshu robione. Zadrapania są dziwne, jesteś pewien, ze właśnie tam rdza byłaby najintensywniejsza? Ja mam wrażenie, że powinno być na odwrót :D Do niczego więcej się chyba nie dam rady przyczepić :P Ta teczka wypełniona jest świetnymi kolorami (ten vertexowy widoczek i ostatnie rendery samochodów to cudo!). Bardzo fajne rzeczy robisz. Chętnie poczytałbym więcej o tym co i do czego robisz :)
KMiklas Napisano 15 Maj 2013 Autor Napisano 15 Maj 2013 Dzięki! :) Co do pani blond, to miałem dokładne wytyczne, jak ma wyglądać. Projekt, do którego ją zrobiłem: http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=353&t=100069 Nad rdzą muszę faktycznie posiedzieć przy następnych wozach. ;) Chętnie poczytałbym więcej o tym co i do czego robisz :) Żeby było o czym mówić... ;) Anyway: :)
KMiklas Napisano 16 Maj 2013 Autor Napisano 16 Maj 2013 Proszę bardzo! ;) Część elementów dopiero w powijakach (zwłaszcza drzwi).
KMiklas Napisano 2 Czerwiec 2013 Autor Napisano 2 Czerwiec 2013 Nowe portfolio! :) http://karolmiklas.com/ Pełne opisy i wszystkie rzuty na stronie. Poniżej kilka zajawek: Pozdro!
Bruneq Napisano 3 Czerwiec 2013 Napisano 3 Czerwiec 2013 git majonez. Bedzie front ps. takie moje male zboczenie...czemu nie ma na prezentacji podlog nigdy?:/
KMiklas Napisano 4 Czerwiec 2013 Autor Napisano 4 Czerwiec 2013 @Bruneq: właśnie sobie zdałem sprawę, że kompletnie zapomniałem o włączeniu podłoża :>
plutko Napisano 5 Czerwiec 2013 Napisano 5 Czerwiec 2013 Bardzo ladne masz te autka :) ale to wiesz chyba. W muscle car masz bardzo brzydki szew na przednim zderzaki. I w ogole jakies piksele od UV-ki przebijaja na tych zderzakach na zblizeniu.
Cent Napisano 5 Czerwiec 2013 Napisano 5 Czerwiec 2013 Cholera. Twoje LP wygląda lepiej niż moje HP. Ale chyba zawsze tak było. :)
KMiklas Napisano 6 Czerwiec 2013 Autor Napisano 6 Czerwiec 2013 @deshu: mięsień i pickup będą jeździły w jednej. ;) a taxi można sobie pojeździć w Grit Engine: http://gritengine.com/ Eksport w stanie wiecznego WIP... ale macie :D
mookie Napisano 7 Czerwiec 2013 Napisano 7 Czerwiec 2013 Bardzo fajne modele. Nadal pracujesz w Blenderze?
KMiklas Napisano 7 Czerwiec 2013 Autor Napisano 7 Czerwiec 2013 Nadal pracujesz w Blenderze? Nie inaczej. :)
FF Napisano 9 Czerwiec 2013 Napisano 9 Czerwiec 2013 Oprócz tego niby mustanga wszystko na totalnym wypasie;)
KMiklas Napisano 10 Czerwiec 2013 Autor Napisano 10 Czerwiec 2013 Oprócz tego niby mustanga wszystko na totalnym wypasie;) A co z mustangiem jest nie tak? :
KMiklas Napisano 14 Lipiec 2013 Autor Napisano 14 Lipiec 2013 Takie tam... jak to się mówi, doodle? ;) 2h, 1800tri na koło.
PIraT Napisano 15 Lipiec 2013 Napisano 15 Lipiec 2013 HP ładne, na low trochę za mało geometrii i na tym ujęciu po prawej jakieś bugi ;)
KMiklas Napisano 15 Lipiec 2013 Autor Napisano 15 Lipiec 2013 Bugi (te w dziurach) wyszły dlatego, że Blender renderuje polygony dwustronnie, normalnie tego nie widać. ;P A nad geometrią popracuję jeszcze. Zrzut z viewportu:
KMiklas Napisano 28 Lipiec 2013 Autor Napisano 28 Lipiec 2013 Może nie gameart... ale docelowo też realtime. ;)
Karkosik Napisano 29 Lipiec 2013 Napisano 29 Lipiec 2013 Czuć po twoich pracach że je czujesz i doskonale wiesz jak je zaprezentować. Idealny przykład - auto praktycznie bez materiałów , a poprzez świetnie ustawione refleksy prezentuje cudnie. Mam podobne odczucia do tych jak oglądałem kiedyś rendery Alpine - Polki. Są to bardzo pozytywne odczucia. Miód na oczy - do tego wybór auta mmm porsche. Sexy Butt ;) Pozdrawiam! Trzymać tak dalej. Aaa i byłbym zapomniał. Piąteczka ;)
KMiklas Napisano 30 Lipiec 2013 Autor Napisano 30 Lipiec 2013 (edytowane) Dzięki! :) *hajfajw* Coś nowego ode mnie. 3k tri, 2 zestawy tekstur (dif, spec, nor), około 20-25h. Blender, xNormal, PS Edytowane 30 Lipiec 2013 przez KMiklas
tr3buh Napisano 30 Lipiec 2013 Napisano 30 Lipiec 2013 świetna robota, bardzo fajnie, w czym prezentacja, w marmosecie?
Dalamar Napisano 30 Lipiec 2013 Napisano 30 Lipiec 2013 Świetna pracka, naprawdę mi się podoba. Jedyne co się tak śmiesznie (może przez perspektywę) rzuca, to te znaczki "diesel" i "electricity". Diesel jeszcze spoko, bo jest na nim kawałek logicznego speca, ale na electricity nic nie pada i wygląda jak wklejony. Ja wiem, że to straszna pierdoła i na game dev to w ogóle zrobiłeś ze 2 razy za porządnie xD Jak patrzę bardziej to całe tamto miejsce jest zbyt czyste. Na bokach masz jakieś przetarcia, od używania i w jednym miejscu wygląda jakby był zakurzony, to jest świetne, tylko czemu kratownica od wentylacji (dalej 1wszy screen na dole) jest idealnie czysta. Bawię się w takie mocne dosmaczanie, dla podniesienia immersji. Ględzę sam sobie, więc się nie przejmuj, bo jestem jak najbardziej na tak! No i wtedy zabrudzona wentylacja powinna przybrudzić z dołu tamte znaczki i wszystko byłoby beznadziejnie idealnie xD Beznadziejnie, bo przy reszcie meshy w grze, to byłoby zbyt dopracowane :P Dobra, już nie ględzę :)
KMiklas Napisano 30 Lipiec 2013 Autor Napisano 30 Lipiec 2013 :) Dzięki za uwagi, myślę, że po prostu po jakimś czasie, który się spędza nad modelem, po prostu się nie zwraca uwagi na takie rzeczy (które i tak można w sumie wytłumaczyć jakimś tam scenariuszem, że tu powietrze dmucha i kurzu nie ma :D). Co do znaczków, to mają jednakowy spec, a jedyne czym się różnią, to kolorem. Chyba po prostu trochę za jasne je zrobiłem, ale znowu można powiedzieć że są mocno odblaskowe. ;) Myślę że to są takie elementy, które się już dopieszcza mając na uwadze całą scenę, wtedy da się jasno określić, co odstaje, a co jest ok. Jeszcze jest sprawa ilości czasu który jest sensownie przeznaczyć na taki obiekt, pewnie, że można go dopracować, ale nie zawsze jest to możliwe. :)
Dalamar Napisano 30 Lipiec 2013 Napisano 30 Lipiec 2013 W pełni się zgadzam. Sam działam w game devie, wiem jak to wygląda i czasowo i jakościowo tam. Tutaj puściłem wodze fantazji, bo to przecież pokazówka :) Dobre tłumaczenie, ale z jednym się nie zgodzę:p Z wentylatorków i wylotów w kompie mi cały czas powietrze dmucha, a uwalone są jak szkoda gadać:P Ale żartuję sobie oczywiście. Czekam na kolejną prackę w wątku, który zresztą nie pierwszy raz odwiedzam. Pozdrawiam
PIraT Napisano 4 Sierpień 2013 Napisano 4 Sierpień 2013 Jakos ominąłem ten temat i dopiero dzisiaj zauważyłem 0o Te 2 kopułki na górze MOŻE bym przyciemnił. Prezentacja trochę w stylu filmów J.J. Abramsa (ale jest naprawdę dobra) Świetny model i text, gratulacje!! Dawno coś z tego forum nie leciało na mój dysk ;)
KMiklas Napisano 6 Sierpień 2013 Autor Napisano 6 Sierpień 2013 Dawno coś z tego forum nie leciało na mój dysk ;) :))) 10 znaków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się