Skocz do zawartości

Teczka gameart: KMiklas


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 141
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny brud, ale odrapanie jakieś takie dziwne, wszystko sprawia wrażenie jakby było zrobione z automatu (idealnie objechane dookoła, brakuje

"pazura") szyby tez fajne ;]

Napisano

Świetne rzeczy. Pani też bardzo fajna i ciekawie "zaprojektowana" :) Bardzo realna uroda pomimo stylizacji. Mi też włosy pasowały bardziej te pierwsze, mniej realne, bardziej na meshu robione.

 

Zadrapania są dziwne, jesteś pewien, ze właśnie tam rdza byłaby najintensywniejsza? Ja mam wrażenie, że powinno być na odwrót :D

 

Do niczego więcej się chyba nie dam rady przyczepić :P Ta teczka wypełniona jest świetnymi kolorami (ten vertexowy widoczek i ostatnie rendery samochodów to cudo!). Bardzo fajne rzeczy robisz. Chętnie poczytałbym więcej o tym co i do czego robisz :)

Napisano

Bardzo ladne masz te autka :) ale to wiesz chyba.

W muscle car masz bardzo brzydki szew na przednim zderzaki. I w ogole jakies piksele od UV-ki przebijaja na tych zderzakach na zblizeniu.

Napisano

Bugi (te w dziurach) wyszły dlatego, że Blender renderuje polygony dwustronnie, normalnie tego nie widać. ;P A nad geometrią popracuję jeszcze.

 

Zrzut z viewportu:

wip_3.png

Napisano

Czuć po twoich pracach że je czujesz i doskonale wiesz jak je zaprezentować.

Idealny przykład - auto praktycznie bez materiałów , a poprzez świetnie ustawione refleksy prezentuje cudnie.

Mam podobne odczucia do tych jak oglądałem kiedyś rendery Alpine - Polki. Są to bardzo pozytywne odczucia.

Miód na oczy - do tego wybór auta mmm porsche. Sexy Butt ;)

 

Pozdrawiam! Trzymać tak dalej.

Aaa i byłbym zapomniał. Piąteczka ;)

Napisano (edytowane)

Dzięki! :) *hajfajw*

 

Coś nowego ode mnie. 3k tri, 2 zestawy tekstur (dif, spec, nor), około 20-25h. Blender, xNormal, PS

 

generator_1.jpg

generator_2.jpg

generator_3.jpg

generator_4.jpg

generator_5.jpg

generator_6.jpg

generator_9.jpg

generator_10.jpg

generator_7.jpg

generator_8.jpg

Edytowane przez KMiklas
Napisano

Świetna pracka, naprawdę mi się podoba. Jedyne co się tak śmiesznie (może przez perspektywę) rzuca, to te znaczki "diesel" i "electricity". Diesel jeszcze spoko, bo jest na nim kawałek logicznego speca, ale na electricity nic nie pada i wygląda jak wklejony. Ja wiem, że to straszna pierdoła i na game dev to w ogóle zrobiłeś ze 2 razy za porządnie xD

 

Jak patrzę bardziej to całe tamto miejsce jest zbyt czyste. Na bokach masz jakieś przetarcia, od używania i w jednym miejscu wygląda jakby był zakurzony, to jest świetne, tylko czemu kratownica od wentylacji (dalej 1wszy screen na dole) jest idealnie czysta. Bawię się w takie mocne dosmaczanie, dla podniesienia immersji. Ględzę sam sobie, więc się nie przejmuj, bo jestem jak najbardziej na tak!

 

No i wtedy zabrudzona wentylacja powinna przybrudzić z dołu tamte znaczki i wszystko byłoby beznadziejnie idealnie xD Beznadziejnie, bo przy reszcie meshy w grze, to byłoby zbyt dopracowane :P

 

Dobra, już nie ględzę :)

Napisano

:)

 

Dzięki za uwagi, myślę, że po prostu po jakimś czasie, który się spędza nad modelem, po prostu się nie zwraca uwagi na takie rzeczy (które i tak można w sumie wytłumaczyć jakimś tam scenariuszem, że tu powietrze dmucha i kurzu nie ma :D).

 

Co do znaczków, to mają jednakowy spec, a jedyne czym się różnią, to kolorem. Chyba po prostu trochę za jasne je zrobiłem, ale znowu można powiedzieć że są mocno odblaskowe. ;)

 

Myślę że to są takie elementy, które się już dopieszcza mając na uwadze całą scenę, wtedy da się jasno określić, co odstaje, a co jest ok. Jeszcze jest sprawa ilości czasu który jest sensownie przeznaczyć na taki obiekt, pewnie, że można go dopracować, ale nie zawsze jest to możliwe. :)

Napisano

W pełni się zgadzam. Sam działam w game devie, wiem jak to wygląda i czasowo i jakościowo tam. Tutaj puściłem wodze fantazji, bo to przecież pokazówka :)

 

Dobre tłumaczenie, ale z jednym się nie zgodzę:p Z wentylatorków i wylotów w kompie mi cały czas powietrze dmucha, a uwalone są jak szkoda gadać:P Ale żartuję sobie oczywiście. Czekam na kolejną prackę w wątku, który zresztą nie pierwszy raz odwiedzam.

 

Pozdrawiam

Napisano

Jakos ominąłem ten temat i dopiero dzisiaj zauważyłem 0o

Te 2 kopułki na górze MOŻE bym przyciemnił. Prezentacja trochę w stylu filmów J.J. Abramsa (ale jest naprawdę dobra)

 

Świetny model i text, gratulacje!! Dawno coś z tego forum nie leciało na mój dysk ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności