Skocz do zawartości

Cpt.Obvious v2.01


Cpt.Obvious

Rekomendowane odpowiedzi

Hej! No wiec chyba juz z rok czasu nie zagladalem na forum, ale jest okazja zeby cos nowego wrzucic i zalozyc nowa teczke.

Dla zainteresowanych.. po roku czasu w Polsce zatesknilismy z zona za Kalifornia i trzeba bylo wrocic. Niestety minelismy sie z Markiem o jakies pol roku i brakuje nam tutaj tego misiaka ;) Marku wroc!

 

Anyway, ostatnie tygodnie wiosny spedzilem crun****ac przy TLOU pracujac glownie z lighting artistami i Brucem Straleyem - ogolnie 5-6 tyg szybkich podmalowek i tweakow.. az zal pokazywac! No ale w okresie 2010-2012 nazbieralo sie kilka conceptow, a poniewaz artbook juz w ksiegarniach to i jest mozliwosc pokazania czesci co fajniejszych prac. Concepty chronologicznie.. Dla tych ktorzy nie grali jeszcze w TLOU, a zamierzaja (powinni!!), uwaga, ponizej MILD SPOJLERY (luzno odnoszace sie do story, raczej lokacji).

 

Update: Wrzucam prace narysowana dla Applibot, Galaxy Saga. Ilustracja postaci space bounty huntress z mocami telekinezy.

ryap.jpg

 

 

Update2: wczesny concept infected:

kax7.jpg

Update: Zapomnialem dorzucic projekt okladki dla europejskich magazynow, ktora malowalem pare tygodni temu. Moze to nie ten poziom co master Okon, moze kiedys go dogonie... Przy projekcie pomagali mi animator z ND David Lam oraz lightig artist Leandro Amaral. Od otrzymania renderow mialem zaledwie 2-3 dni, wiec troche krwi sie przelalo

oyzh.jpg

 

Concepty do trailera VGA 2011:

m1dr.jpg

 

zsh7.jpg

 

dr7x.jpg

 

usp6.jpg

 

 

 

Boston:

kzxs.jpg

 

81oe.jpg

 

yh2x.jpg

 

dx5v.jpg

 

 

Lincoln:

yw4u.jpg

 

 

Pittsburgh:

rhct.jpg

 

l8dz.jpg

 

2c4t.jpg

 

 

Suburbs:

qb09.jpg

 

 

Winter:

fd78.jpg

 

w8tp.jpg

 

 

Wild:

jxun.jpg

Edytowane przez Cpt.Obvious
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

O, spoko. Szukalem gdzies wiekszych wersji na sieci ;) Ojczyzna juz po roku dala sie we znaki? ;D

 

Mozesz powiedziec co zrobiles w tych pierwszych lisciach bo jakos takie fajne ze nawet nie wiem co zdjecie, co render a co podmalowane :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zebra rządzi :p Oceny i opinie o grze są bardzo zachęcające, wiec jak tylko skończė ni no kuni to się zabieram, już nie mogę się doczekać :), ale ni no kuni też ślicznie wygląda, więc nie mogę przerwać poki co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adek - bede sie starac, 90% pary idzie na fb :) Kalifornia raczej na stale, no chyba ze nas deportuja... TLOU to najlepiej oceniana gra i najlepszy finansowy debiut tego roku. Mimo ze pracowalem przy projekcie i w istocie znalem przebieg kampani, pierwszy playthrough skonczyl sie dosc spora iloscia ciarek na plecach i kilkoma naprawde ekstremalnie emocjonalnymi momentami, ktore wydaje mi sie, gracze zapamietaja na dlugie dlugie lata. Na metacritic gracze oceniaja TLOU duzo lepiej niz Bioshock, UC2 czy nawet RDR. Moze to zabrzmi jak subiektywan opinia, ale naprawde warto kupic PS3 dla samej histori opowiedzianej w grze. Dla mnie to byl jeden z najwazniejszych projektow przy jakim pracowalem, duzo wazniejszy niz znaczna czesc filmow, w tym X-Men czy nawet Guardians of the Galaxy.

 

Nezumi - pierwszy obrazek (concept poczatkowego ujecia do trailera VGA 2011) to glownie zmanipulowane fotki z photoshopowymi podmalowkami. Podczas dzisiejszego CGMA opowiadalem powierzchownie na ten temat, mam tez zamiar zrobic w niedalekiej przyszlosci jakas sesyjke na livestream'ie, gdzie polamuje cos podobna technika.

 

Varmer - interview byl dzis. CGMA opublikuje calosc rozmowy poprzez kanal youtube, dla zainteresowanych napewno bede umieszczac link przez facebooka.

 

Coyote - zobacze co da sie zrobic z step-by-step'ami. Wszystkie pokazane obrazki musze przepuscic przez marketing w ND:) Tak czy inaczej jak juz wspomnialem, bedzie livestream, bedzie mozna podgladac na zywo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z zebrą najfajniejszy. Niby taki optymistyczny i egzotyczny widoczek. Ale z drugiej strony pewnie ja upolują co?

Ja jak zwykle najbardziej jaram się tym jak używasz koloru i tekstur. Zwłaszcza w tych miejscach gdzie jest niewiele światła. Mnie zawsze te miejsca wychodzą płaskie i bez życia. U ciebie zupełnie na odwrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie klasa. Wszystko wizualnie prezentuje się świetnie . Niektóre mają dla mnie jednak troche za bardzo fotkowy feel. Za to podziwiam jak te wszystkie arty są spójne stylistycznie. Przynajmniej z tego co widziałem u Sweeney'a czy Omena. Niewiele takich projektów widziałem. No i sama gra... naprawdę mam ochotę kupic PS3 dla tej gry. Do tej pory takiej nie było i Xbox mi spokojnie wystarczał. No ale może będzie jakaś reedycja na ps4, które na pewno kupię :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne wykonanie, i sama praca nad takim projektem to z pewnością czysta przyjemność. :)

TLOU, który uważam bezsprzecznie za najlepszą grę na PS3, wprowadza gracza w klimat jak żaden inny tytuł o podobnej tematyce.

Gratuluje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacze co da sie zrobic z step-by-step'ami. Wszystkie pokazane obrazki musze przepuscic przez marketing w ND:) Tak czy inaczej jak juz wspomnialem, bedzie livestream, bedzie mozna podgladac na zywo

 

WHEEEEEEE.gif

 

chociaż i tak z wczorajszego wywiadu dużo wyniosłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja akurat nie zachwycam się tym jak jest namalowana :), a samym pomysłem, więc w sumie nie robi mi to czy jest wklejona, ważne jaką funkcję pełni w obrazku dla zbudowania klimatu, te odbicia w wodzie, oświetlenie itp. Obrazek jest spójny, więc od strony technicznej to chyba wystarczy. Pomysł jest wyraźny i nadal rządzi jak dla mnie ;) Ta zebra nie ma specyficznej stylizacji czy (mutacji), więc w sumie nie musiała być specjalnie zaprojektowana, to projekt lokacji, więc mi to nie przeszkadza. W projekcie chodzi przede wszystkim o pomysł, technika wykonania może być przecież bardzo różna. Niestety pomysł zazwyczaj w pracy komercyjnej (dla wielu klientów) jest mniej ważny niż jakość wykonania..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od pierwszych zapowiedzi, rysunków, konceptów czekałem aż gra trafi w moje ręce abym mógł podziwiać świetną oprawę wizualną i artystyczną.

Uwielbiam takie klimaty i kawał dobrej roboty nam tu zaprezentowałeś ;)

Sama gra jest chyba najlepszą grą na PS3 i jedna z lepszych w jakie kiedykolwiek grałem. Polecam każdemu. Świetne projekty lokacji i detale mnie rozwalają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolory i faktury rozsadzają umysł. Ciekaw jestem czy używaliście jakiegoś kosmicznego kodu na te wszystkie światła odbite i relacje kolorów w samej grze czy to raczej kwestia dobrze podmalowanych tekstur...

 

Btw: Zalana piwnica z generatorem będzie mi się śnić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz)rum - Michal Iwanicki, engine programmer w ND, pracowal wraz z lighting artistami nad ulepszaniem silnika swiatla. Nie chce sklamac, ale directional soft-shadows (miekkie cienie czytajace kierunek oswietlenia na mapach) oraz bounce light to byla glownie jego dzialka.

 

PS: Dorzucam obrazek z poczatku projektu, jeden z kilku pomyslow na infected, ktory byl zaledwie trybikiem w calej masie pomyslow. Dla ciekawostki dodam tylko ze WSZYSTKIE postacie zaprojektowal 1 rysownik - Hyoung Taek Nam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odblokowalem cala galerie na PS3, ale zdziwilo mnie, ze w sumie tak malo tam twoich prac, myslalem, ze wieksza czesc bedzie twoja Macku. Najwiecej nawrzucali chyba prac Limonick'a.

 

 

A tak swoja droga, to wyciagneliscie z tej maszyny siodme poty, az starch sie bac co ekipa z ND pokaze na PS4!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez dodam od siebie ze oswietlenie w grze to naprawde mistrzostwo - zarowno pod wzgledem kodowania jak i ustawienia swiatel. Chyba pierwszy raz w grze widzialem swiatlo odbite ktore lapalo kolor. Masakra. Z tego co ja sie orientowalem to zdecydowana wiekszosc tych efektow to code, code - na duza ilosc podmalowywanych textur pees nie ma pamieci

 

Co do konceptow Macka to niemal wszyscy technicznie staralismy sie do nich dorownac. Co ten koles czaruje to masakra. Maciek (i Shaddy o ile sie nie myle) chyba najwczesnie z calego koncept teamu pracowal przy TLOU i bez kozery to on narzucił ton i wysoki poziom reszcie ilustracji a w efekcie wysokiej prezencji wizualnej gry. To zloty chlopak jest ;]

 

To mowilem ja - Misiek ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto by pomyślał ze na tej maszynie takie cuda... Jak widziałem miękkie cienie na teaserach to byłem w stanie się założyć że w grze tak ładnych nie będzie (znając te uberpixelowate zerojedynkowe z PS3) a tu prosze. Gratulacje Panowie wspaniałej roboty, jesteście dumą narodu ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba pierwszy raz w grze widzialem swiatlo odbite ktore lapalo kolor. Masakra. Z tego co ja sie orientowalem to zdecydowana wiekszosc tych efektow to code, code - na duza ilosc podmalowywanych textur pees nie ma pamieci

 

Rozumiem, że chodzi o dynamiczne światło?, bo statyczne fejkowane jakimiś trikami itp. to już widziałem w wielu grach w sumie... chociaż, wiele efektu zależy od tego jak to jest zrobione...

Kurcze no Uncharted już mnie rozwalał kolorami i oświetleniem w wielu scenach, a jak tu mówicie, że jeszcze kozaczniej to nie mogę się już doczekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem TLoU i przyznam, że ten tytuł odbudował nieco mój entuzjazm do gier, mimo, że byłem sceptycznie nastawiony do tematyki, bo postapo i zombie już mnie dawno znudziły. Fajnie, że ten cały brutalny świat jest tylko pretekstem do opowiedzenia ciekawej historii dwójki ludzi, w której indywidualne relacje pomiędzy nimi grają o wiele większą rolę niż ocalenie świata.

Lokacje są fenomenalne, widać w nich tą masę opowiedzianych historii jak i uczucia. Kolorystyka, użyte obiekty, scenerie, pory roku, ma się wrażenie, że nic nie jest przypadkowe...

Jestem dumny, że nasi przy tym pracowali :)

Jedyne zastrzeżenia mam do gameplayu w niektórych momentach, bo stawianie przed graczem wyzwania w postaci przestawienia kontenera czy drabiny, żeby przejść przez płot woła o pomstę, wiem, że to tylko wyciszenie akcji dla pokazania klimatu, ale aż się prosi tam o jakieś fajne survivalowe wyzwania, żeby wymyślić coś ciekawego, by przetrwać, coś chociaż trochę do pokombinowania, chociażby jak w God of War mają całkiem spoko zagadki.

Ale tak czy siak nie ma to większego znaczenia, bo fabuła i wygląd miażdżą.

Mam nadzieję, że w następnej części to silna i dorosła Ellie będzie opiekowała się starym już Joelem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lokacje są fenomenalne, widać w nich tą masę opowiedzianych historii jak i uczucia. Kolorystyka, użyte obiekty, scenerie, pory roku, ma się wrażenie, że nic nie jest przypadkowe...

 

O, dokładnie się z tym zgadzam. Niestety konsoli jeszcze nie mam, więc "obejrzałam" grę na tubie :) Jestem pod dużym wrażeniem designu lokacji. Największym plusem są dla mnie jednak postacie, które są fenomenalne! Każda zapada w pamięć, ma swój charakterek i jest taka "prawdziwa". Zazdroszczę pracy przy taaaakim mega projekcie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa ilustracja w 1 poscie. Przy okazji, jakis czas temu pojawil sie trailer do Seventh Son w rez. Sergei'a Bodrova, film przy ktorym mailem okazje pracowac razem z Markiem Okoniem. Zajmowalem sie glownie designem monsterow oraz pomoc przy kostiumie Mother malkin (Julianne Moore).

 

http://www.youtube.com/watch?v=XQt6lYJHIOA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na film czekam - dobrego fantasy nigdy za wiele :) . Z tego trailera które potworki są Twoje ?

 

 

jak wchodzę do tej teczki to mam wrażenie że jestem w innej rzeczywistości :)

Edytowane przez grass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajneee kolory i glebia ostrosci :> chociaz ten cycek wyglada troche jak zrobiony z plastiku. W sensie wyglada na twardy. Po prostu ta krawedz jest za ostra chyba i przez to wyglada CZYDE. Musialam sie czegos doczepic. Tak rzadko dajesz do tego okazje, wiec trzeba korzystac. :) xD Grafika i tak uber pro. W Galaxy Saga jakies 80% grafik to gnioty, a tu nagle takie cos. :D Nie wiem jak Cie przekonali zebys cos dla nich zrobil, ale bylo warto :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności