genitalius Napisano 10 Wrzesień 2013 Napisano 10 Wrzesień 2013 Dzien dobry! Zalozylem teczke. Tutaj bede wrzucal wszystkie swoje sculpty ktore jak narazie robie w blenderze, byc moze przesiade sie na cos innego poki co jest jak jest. Jak narazieudalomi sie zrobic kilka sculptow coprawda nie sa to szybkie pracki bo na kazda przynajmniej po kilka dobrych godz plus retopo ale bede wrzucal tutaj wszystko jak narazie mam tyle. Wszelkie komentarze mile widziane.
tr3buh Napisano 10 Wrzesień 2013 Napisano 10 Wrzesień 2013 pierwszy sculpt bardzo fajny i niezly rendering przy okazji
kopfstoff Napisano 10 Wrzesień 2013 Napisano 10 Wrzesień 2013 great sculpts! i love the interpretation of the "fantasy shaman", i saved the image of that original bust a few weeks ago, since it is an awesome reference indeed! :) i really like the third bust (that vampire creature) and the old monk too. one question: is the sss in the ears of the first one real or a texture fake? (with small veins too) - eitherway, looks good! :)
genitalius Napisano 10 Wrzesień 2013 Autor Napisano 10 Wrzesień 2013 tr3buh dzieki :) tak indianiec robiony w oparciu o prace o ktorej wspomina Kopfstoff Pierwszy render to Nosferatu wedlug mojego pomyslu. Kolejne prace w oparciu o rozne referki z neta. Kopfstoff Thanks, It is very kind of You. You are right, Indian is based on Fantasy Shaman, I am fan of this work and just did it. All made in blender 2.68 use multiresolution process. Yes it is mix shader (sub/epi-dermal and back scatter). Some textures i draw in blender texture paint (color map, veins)and some in gimp.
Monio Napisano 15 Wrzesień 2013 Napisano 15 Wrzesień 2013 (edytowane) Bardzo przyjemne sculpty. Najbardziej mi się podoba trzeci, świetny render. Polecam trochę bardziej ogarnąć anatomie oczu bo robisz je duże, ja też tak miałem do niedawna. Ludzkie oko to tylko 24 milimetry średnicy. Widzę też że lubisz szpiczaste uszy. ;) Zbieraj kaskę na zbrusha chłopie. Przy takim poziomie potrzebujesz już w pełni profesjonalnego narzędzia które nie będzie cię ograniczać. Jak się przebijesz przez interface to go pokochasz. ;) Blendek oczywiście nadal przyda ci się do finalnego retopo, mapowania i renderu w cyclesie oczywiście. Edytowane 15 Wrzesień 2013 przez Monio
ikkiz Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Jakoś tego szamana wcześniej nie widziałem a jest stanowczo najbrzydszy (znaczy najlepszy) @ Monio. Co to znaczy, że jakiś program jest w pełni profesjonalny. Nie żebym się czepiał Zbrusha, bo jest bez wątpienia najlepszy w te klocki, ale się zastanawiam, czy masz jakąś definicję pełnej profesjonaliści oprogramowania, a może jakieś wyznaczniki, jak to poznać.
Monio Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 (edytowane) Taki który bez niepotrzebnego napinania się i kombinowania pozwala osiągnąć efekty o jakości produkcyjnej w relatywnie krótkim czasie. Dodatkowo musi obsługiwać popularne standardy żeby dało się przerzucać robotę do innych softów. Polymodeling jest w blendku full pro ale nie sculpt. Blenderowe rzeźbienie ma bardzo słabą wydajność, jakoś 10 razy mniejszą niż zbrusz. ;) Multires działa nieprawidłowo gdy przeskakujesz pomiędzy levelami robiąc poprawki, psuje inne levele co jest niedopuszczalne! Niedopracowany silnik pędzli. Brak podstawowych narzędzi jak rekonstrukcja subdivu, import-eksport vertex coloru przez obj. Nie ma autoretopologi która od niedawna jest standardem. Jedyna rzecz która jest w nim fajna do dynatopo ale z uwagi na brak uv/vertex color i autoretopologii trudno to umieścić w produkcyjnych warunkach. Blenderowy scupt to nadal fajne i mocne narzędzie ale jak ktoś planuje zarabiać kasę swoimi modelami to pewien wybrać zetkę, muda czy 3dcoata. Edytowane 25 Wrzesień 2013 przez Monio
genitalius Napisano 28 Wrzesień 2013 Autor Napisano 28 Wrzesień 2013 (edytowane) Dzieki Ikkiz, dzieki Monio za porade i cenne wskazowki. Moje pierwsze podejscie do zbrusha i kilka speedow godz na kazdy (polysphere) Edytowane 28 Wrzesień 2013 przez genitalius
genitalius Napisano 21 Październik 2013 Autor Napisano 21 Październik 2013 (edytowane) blender WIP blender/zbrush Edytowane 21 Październik 2013 przez genitalius
genitalius Napisano 9 Grudzień 2013 Autor Napisano 9 Grudzień 2013 (edytowane) witam kilka nowych rzeczy z blenderowego dynatopo pomieszane z multiresolution Edytowane 9 Grudzień 2013 przez genitalius
genitalius Napisano 14 Grudzień 2013 Autor Napisano 14 Grudzień 2013 jeszcze cos dorzuce, komentarze mile widziane ok 5 h robotka pozdrawiam
genitalius Napisano 1 Styczeń 2014 Autor Napisano 1 Styczeń 2014 taki nowy stworek moze jednak Ktos sie pokusi o jakis komentarz bo nie wiem czy jest sens tu wrzucac kolejne pracki
topgunpl Napisano 1 Styczeń 2014 Napisano 1 Styczeń 2014 Mi tak samo podoba się ostatni pracuj dalej :)
serratus Napisano 1 Styczeń 2014 Napisano 1 Styczeń 2014 Ja proponuję Ci wyjść na chwilę ze swojej comfort zony (mam na myśli główki i popiersia), w której widać, że czujesz się dobrze i spróbować czegoś nowego. Ręka, noga, a może cała postać. Masz bardzo przyjemną w odbiorze stylistykę na tych pracach, szczególnie podoba mi się pierwsza postać z pierwszego postu. Natomiast u brodacza kilka dość istotnych spraw rzuca się w oczy. W przypadku goblinów, troglodytów i tym podobnych luźno sprecyzowanych stworów anatomia nie jest aż tak ważna, ale jeśli sugerujesz postać ludzką poprzez budowę czaszki itd. to pomijanie pozostałych aspektów anatomii mija się z celem i zaburza odbiór. Tym bardziej, że dopracowałeś oczy, nos, postać doczekała się nawet zmarszczek, ale uszy są nie wykończone. I o to właśnie chodzi, postaraj się następnym razem zrobić całą pracę na tym samym etapie wykończenia, czyli jeśli jest forma na oczy, to jest też forma na usta, jeśli jest detal na oczach, to jest też detal na uszach. Zobaczysz o ile bardziej Tobie będą się podobały Twoje własne prace i będziesz miał czytelny obraz tego nad czym należy pracować dalej. Druga sprawa to kaptur czarodzieja, który czyta się jako twardy materiał typu kask czy coś podobnego, a to dlatego, że większość lekkich materiałów typu właśnie kaptury chusty itp. oddziaływują na to co jest pod spodem, czyli na formę i są zależne od grawitacji. Przestudiuj sobie zagadnienie draperii to na pewno pomoże w tej kwestii. Po trzecie broda. W niektórych miejscach wygląda na doklejoną, dlatego bo nie widać źródła, ale tak na prawdę źródło nie musi być widoczne, wystarczy, że zróżnicujesz grubości w miejscach styku z sąsiednimi formami, a problem zniknie. Tak poza tym to napisz jeśli możesz czy chcesz się rozwijać w tym temacie pod kątem późniejszej pracy, czy jest to Twoje hobby, czy tylko chwilowa odskocznia od czegoś innego, dobrze było by wiedzieć, wtedy ludzie mogliby Ci pomóc w bardziej indywidualny sposób. Pozdrawiam
genitalius Napisano 3 Styczeń 2014 Autor Napisano 3 Styczeń 2014 serratus bardzo dziekuej za wyczerpujaca odpowiedz. 3D zajmuje sie czysto hobbystycznie, wogole nie jest to zwiazane z moim profilem dzialania. Tzn jestem ukierunkowany artystycznie ale poruszam sie w nieco innym obszarze i posluguje sie innym medium. 3D jest odskocznia od wszystkiego ale nie ukrywam, ze chcialbym sie tym rowniez zajac pod katem robienia konceptow takich stworow ale nie wiem czy mam predyspozycje i czy jestem dobry nie mam tego jak sprawdzic dlatego tutaj postanowilem powrzucac troche cwiczonek robionych w wolnym czasie. dziekuje za odpowiedz dzieki indian milo slyszec, ze sie podoba od Kogos kto jest uznany w tym temacie dzieki topgunpl bede pracowal dalej pozdrawiam
serratus Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 ale nie wiem czy mam predyspozycje i czy jestem dobry Wystarczy, że lubisz rzeźbić i chcesz to robić, pozostałe rzeczy się nie liczą i nie słuchaj ludzi, którzy twierdzą, że bez talentu nic nie zdziałasz, bo to wymówka takich co nic nie robili i muszą się jakoś usprawiedliwić, że nic im nie wychodzi. Głowa do góry, ciężko pracuj, a efekty same przyjdą. Pozdrawiam
genitalius Napisano 4 Kwiecień 2014 Autor Napisano 4 Kwiecień 2014 (edytowane) Dzieki Serratus ledwo sie doszukalem swojej teki. Pare nowych rzeczy, pierwszy z nich ok 4 h, nastepny 2h i 3h. Zbrush/cycles Edytowane 28 Wrzesień 2015 przez genitalius
genitalius Napisano 2 Maj 2014 Autor Napisano 2 Maj 2014 (edytowane) Mhmm no nic wrzuce jeszcze tylko takie cos ostatnio wydlubalem. Blender/zbrush/keyshot/PS Edytowane 28 Wrzesień 2015 przez genitalius
michalo Napisano 2 Maj 2014 Napisano 2 Maj 2014 Bardzo dobrze ci idzie. Fajnie wygląda ta stylizowana na nieskończoną rzeźbę glowka. Dobra robota
natas Napisano 2 Maj 2014 Napisano 2 Maj 2014 Świetne prace. W czym renderowane to ostatnie? Czy może to połączenie passów z keyshot/cykles/BPR?
genitalius Napisano 2 Maj 2014 Autor Napisano 2 Maj 2014 Bardzo dziekuje Panowie :) Natas to jest czysty render wyciagniety z keyshota i lekko poprawiony w postpro, doslownie 15 min roboty. Niestety brakuje na nim kilku map bo program mi skraszowal ze 2 razy wiec nie mialem juz sily zeby sie z tym mocowac. Przesadzilem z czerwonym sss no ale nic nast render mzoe bedzie lepszy dzieki i pozdrawiam
genitalius Napisano 5 Czerwiec 2014 Autor Napisano 5 Czerwiec 2014 (edytowane) hej pozdrawiam Edytowane 3 Lipiec 2016 przez genitalius
krzys!3k Napisano 5 Czerwiec 2014 Napisano 5 Czerwiec 2014 żebra i szyja trochę nie teges(szyja trochę przypomina pień drzewa z korzeniami:) ), ale tak to zaje, ekspresja twarzy świetna szkoda że część prac z 2 strony nie działa
genitalius Napisano 5 Czerwiec 2014 Autor Napisano 5 Czerwiec 2014 (edytowane) Dzieki Krzys. hehe noo wyglada jak pien drzewa tak troszke fakt ale nie mialem pomyslu na zrobienie ciala do tej glowy, szukalem jakiegos kompromisu miedzy subtelna sylwetka a czyms skrajnym w obie strony i wyszlo tak sobie. Zebra racja, raczej za mocne mi wyszly. Juz powinny dzialac popszednie linki, reszte musze znalezc . base mesh blenderowy Edytowane 3 Lipiec 2016 przez genitalius
Offlon58 Napisano 8 Lipiec 2014 Napisano 8 Lipiec 2014 (edytowane) Mega te prace! na prawde pro! Edytowane 31 Lipiec 2014 przez Offlon58
genitalius Napisano 13 Lipiec 2014 Autor Napisano 13 Lipiec 2014 (edytowane) Dzieki Offlon taki ifrycik jeszcze Edytowane 28 Wrzesień 2015 przez genitalius
krzys!3k Napisano 14 Lipiec 2014 Napisano 14 Lipiec 2014 jestem fanem! zacna anatomia, chociaż drażni mnie w ostatnim ten przerysowany mięsień na klatce, szczególnie widoczny przy oświetleniu z góry na pierwszym obrazku, pozdr
2013 Napisano 14 Lipiec 2014 Napisano 14 Lipiec 2014 Piękne rzeczy tu się dzieją, jest na czym zawiesić oko!
Offlon58 Napisano 31 Lipiec 2014 Napisano 31 Lipiec 2014 Ifryt pierwsza klasa. Bardzo realistycznie! tylko ten pokrowiec w którym się znajduje nie do końca mi pasuje :D
genitalius Napisano 13 Grudzień 2014 Autor Napisano 13 Grudzień 2014 (edytowane) dzieki Panowie, troszeczke poskulpcilem ostatnio ale to tak niewiele. pozdrawiam [/img] Edytowane 28 Wrzesień 2015 przez genitalius
Vaticinator Napisano 15 Grudzień 2014 Napisano 15 Grudzień 2014 Zajrzałem do tego wątku dopiero dzisiaj. Świetnie prace! Ciekawe pomysły i przyjemna plastyczność. Żałuję tylko że spora część prac już znikła z serwerów. Może udałoby Ci się je gdzieś wrzucić na trwałe? Te powyższe (jeśli chodzi o sculpt) to blender czy ZBrush? Pewnie wcześniej bym założył, że ZBrush, ale widząc co potrafisz wyciągnąć z Blendera, to już nie mam tej pewności. I z ciekawości, jeśli to nie tajemnica, czym się zajmujesz skoro to nie jest związane z Twoim "profilem działalności"?
genitalius Napisano 15 Grudzień 2014 Autor Napisano 15 Grudzień 2014 (edytowane) Vaticinator bardzo dziekuje za komentarz i mile slowa. Obrazki z poprzednich stron juz dzialaja :). A nic nie robie ciekawego, szlajam sie troche po swiecie od jednej roboty do drugiej skoncyzlem w tym roku studia jako grafik projektowy. Ostatnie rzeczy robione w zetce, render w cycles Edytowane 15 Grudzień 2014 przez genitalius
krzys!3k Napisano 19 Grudzień 2014 Napisano 19 Grudzień 2014 fajne panie, szczególnie ten na samej górze. Niezłą 'rzeźbiarskość' udało Ci się uzyskać.
genitalius Napisano 27 Grudzień 2014 Autor Napisano 27 Grudzień 2014 (edytowane) Dzieki Krzys jeszcze taki typo, inspirowane pracami Crocketa [/img][/url] Edytowane 28 Wrzesień 2015 przez genitalius
Monio Napisano 27 Grudzień 2014 Napisano 27 Grudzień 2014 Świetne te rzeczy. Nie marnuj swojego potencjału, rób pan folio i aplikij do dużych firm.
genitalius Napisano 27 Grudzień 2014 Autor Napisano 27 Grudzień 2014 Dzieki Monio za mile slowa, wlales we mnie sporo motywacji do tego zeby dzialac dalej w tym kierunku. pozdrawiam
genitalius Napisano 3 Styczeń 2015 Autor Napisano 3 Styczeń 2015 (edytowane) cos nowego Edytowane 28 Wrzesień 2015 przez genitalius
norden Napisano 4 Styczeń 2015 Napisano 4 Styczeń 2015 Przepiekne to wszystko i na bardzo wysokim poziomie. Uderzaj z CV na Europe!
genitalius Napisano 4 Styczeń 2015 Autor Napisano 4 Styczeń 2015 dzieki wielkie Norden za mile slowo. Niebawem wrzuce kolejne pracki. pozdrawiam
Domi Napisano 4 Styczeń 2015 Napisano 4 Styczeń 2015 Bardzo fajne, szczególnie twarze mi się bardzo podobają : )
genitalius Napisano 27 Styczeń 2015 Autor Napisano 27 Styczeń 2015 (edytowane) i takie Edytowane 28 Wrzesień 2015 przez genitalius
genitalius Napisano 16 Luty 2015 Autor Napisano 16 Luty 2015 (edytowane) taki rzezbiarski szkic ok 1mln poly, koncepcja zmieniala sie wiele razy. Zbieram juz na nowego kompa bo moj 6letni lapek juz ledwo zipi Edytowane 3 Lipiec 2016 przez genitalius
genitalius Napisano 7 Marzec 2015 Autor Napisano 7 Marzec 2015 (edytowane) I takie cos jeszcze. Koncept z bani, zmienial sie z 10 razy. Na poczatku mialo byc cos zupelnie innego Edytowane 28 Wrzesień 2015 przez genitalius
Maciek Jutrzenka Napisano 7 Marzec 2015 Napisano 7 Marzec 2015 Świetny motyw włosów, w poprzedniej pracy!
em_ch Napisano 11 Marzec 2015 Napisano 11 Marzec 2015 Poprzednia praca strasznie mi się podoba! Kupiłabym sobie taką figurkę dla ozdoby biurka. Tak sobie przeleciałam szybko przez Twoją teczkę i muszę powiedzieć, że podoba mi się kierunek w którym idziesz, na początku to trochę kiczem zalatywało, no ale ostatnie prace już super! :)
genitalius Napisano 13 Kwiecień 2015 Autor Napisano 13 Kwiecień 2015 (edytowane) dziekuje za poprzednie komentarze. Dawno nic nie wrucalem to cos nowego. pozdrawiam Edytowane 3 Lipiec 2016 przez genitalius
genitalius Napisano 27 Kwiecień 2015 Autor Napisano 27 Kwiecień 2015 (edytowane) dzieki Segea Edytowane 3 Lipiec 2016 przez genitalius
Adix Napisano 28 Kwiecień 2015 Napisano 28 Kwiecień 2015 Twoje prace się nie wyświetlają poza tą ostatnią, przynajmniej u mnie. Fajny klimat, dodaj troche uszkodzeń albo czegoś żeby rogi nie wyglądały jak wygenerowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się