bakteria Napisano 8 Grudzień 2013 Napisano 8 Grudzień 2013 (edytowane) Będzie policyjny albo niepolicyjny detektyw, robot, trochę śmieci . edit 26/02/14 link do wersji finalnej 3109x1772: http://s6.ifotos.pl/img/futuredet_ehaqesq.jpg Edytowane 26 Luty 2014 przez bakteria
bakteria Napisano 10 Grudzień 2013 Autor Napisano 10 Grudzień 2013 Speed głowy i body, plus koncept ciuszków
bakteria Napisano 29 Grudzień 2013 Autor Napisano 29 Grudzień 2013 jak będzie czas to jeszcze podłubie przy nim. Teksturowanie zostawiam sobie na później.
mookie Napisano 29 Grudzień 2013 Napisano 29 Grudzień 2013 Rozumiem, że referencja Hitchcocka nie była przypadkowa?
bakteria Napisano 29 Grudzień 2013 Autor Napisano 29 Grudzień 2013 przypasował mi wiekiem i drugą brodą do postaci która sobie wymyśliłem. Pod koniec dłubania połapałem się ze mogłem poszukać kogoś mniej charakterystycznego :)
plasti Napisano 31 Grudzień 2013 Napisano 31 Grudzień 2013 jest dobrze, ale imho zmarszczki na kurtce powinny powinny byc mniej bulwiaste, bardziej troche jak te na ramionach
bakteria Napisano 31 Grudzień 2013 Autor Napisano 31 Grudzień 2013 dzięki plasti. Co do fałd to nie wymyślałem ich tylko robiłem na podstawie refki, poza tym uwzględniałem załamania przy złożonych rękach
bakteria Napisano 10 Styczeń 2014 Autor Napisano 10 Styczeń 2014 standardowo tekstura i materiały zostawiam sobie na koniec
mateusz_s Napisano 11 Styczeń 2014 Napisano 11 Styczeń 2014 Nie no - Hiczkok jak sklonowany :) a robocik bardzo fajny :)
bakteria Napisano 12 Styczeń 2014 Autor Napisano 12 Styczeń 2014 dzięki mateusz_s :) Układ sceny z jakimś wstępnym oświetleniem które się pewnie zmieni. Poza detektywa tez do zmiany.
STRZYG Napisano 12 Styczeń 2014 Napisano 12 Styczeń 2014 :EEEEEEEE taki fajny robot i detektyw z dobrym pyskiem, a tu takie kompo, gdzie wszystko się gubi :P Ani nie mozna się nacieszyć detektywem, a i robot stracił większosć swoich walorów...w dodatku zasłonięty jest przez jakiś pierwszoplanowy karton ;P Osobiście jesli już bym dziabał taki zarys wydarzenia jak powyżej, to detektywa dałbym 15 metrów bliżej kamery, tak aby był tylko do pasa. Hitczkokowska facjata wtedy fajnie wyjdzie i w ogóle dynamizm będzie większy. A w ogóle turbo hiper mega uber dynamizm to by był, gdyby kamera była z dołu skierowana ku górze, gdzie nad głową detektywa na ścianie jakiegos budynku czycha ten pająko-robot. Detektyw w zaskoczeniu sięga po gnata. O coś takiego jak ten batman na dolnym kadrze-> http://www.pinterest.com/pin/571112796467594163/ albo tutaj, pierwszy kadr-> http://www.pinterest.com/pin/571112796467602556/
bakteria Napisano 13 Styczeń 2014 Autor Napisano 13 Styczeń 2014 Faktycznie mocno statyczny ten kadr wyszedł. 3 plan ma być ciemny i zamglony żeby wyciągnąć robota i detektywa. układu sceny raczej nie chciał bym zmieniać, ale nad kadrem popracuje. W założeniu detektyw ma za rogiem czekać aż robot patrolujący przejdzie dalej. Skierowany w stronę detektywa reflektor miał tu zrobić suspens. teoria swoje a na obrazku nuda :)
Vdirectcor Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Przeglądam max3d.pl już od jakiegoś czasu i mimo iż konto założyłem dopiero dziś (i pewnie nikt nie będzie brał mojej opinii na serio) to chciałbym powiedzieć ,że bakteria twój projekt jest według mnie jak na razie najlepszy i mam nadzieje ze tak pozostanie.
Biolo_idiota Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 Nie rozumiem, dalczego detektyw chowa się przed robotem? Czy to nie on miał być na tropie?
Vdirectcor Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 Zazwyczaj detektyw pracuje tak żeby nie zostać zauważonym.:p
bakteria Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 @tr3buh, @Vdirectcor - dzięki :) @Biolo_idiota - chowa się bo jest nieśmiały :D mały up z kilkoma propami plus szybka podmalówka. Z kadrem będę kombinował jak zriguje detektywa bo na razie stoi jak manekin i nic mi nie leży
mateusz_s Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Muszę powiedzieć, że zaczyna wyglądać naprawdę nieźle, podoba mi się oświetlenie (poza tym przejaraniem), ale to bym dodał więcej detali wszędzie :)
Marcin Przybyłek Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Wydaje mi się, że detektyw powinien się po prostu bać. Niech się przytuli do ściany, niech wykręci głowę tak, jakby intensywnie nasłuchiwał, niech mu pot płynie po skroni, niech dyszy. Łatwo jest namalować twardziela. Trudniej kogoś, kto boi się o życie :).
Vdirectcor Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Moim zdaniem on musi wyglądać jak twardziel. Spójrz na niego, wyglada na bardzo doswiadczonego. Widac ze dlugo siedzi w tej robocie.Pewnie sie nie porusza jak kiedys bo brzuszek urósł ,druga broda także ale doswiadczenie zostało. :D
tr3buh Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 przecież jego prapradziadkiem byl Hitchcock, twardzielstwo ma wpisane w genach tak samo jak na twarzy
Marcin Przybyłek Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Okej, ostatnie słowo będzie miał twórca :). Anyway, obrazów z twardzielami jest na kopy. Z osobami, które się boją - jakby mniej :).
Sebazx6r Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 A moze robot nie jest jego celem a robiac raban sie zdemaskuje?
bakteria Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 @mateusz_s dopakował bym ta scenę i przepościł propy przez zbrusza żeby je podniszczyć ale czasu raczej na to nie starczy :/ Co do pozy to plan jest mniej więcej taki jak napisał Marcin Przybyłek z tą różnica ze nie chcę żeby był przerażony tylko czekał aż patrol sobie pójdzie dalej. Nie będę mu jakoś specjalnie zmieniać mimiki. Musiałem sobie trochę odpocząć od enviro i wziąłem się za teksturowanie detektywa. Materiał narazie testowy. Wpięte tylko diffuse, displacemant i normalka
Bacry Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Cztery kropki na środku czoła są najlepsze. Nie wiem czy w finalnym ujęciu będzie widoczny SSS. Teraz trochę go brakuje.
mateusz_s Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 łohoho, nieźle, nieźle :) miałem wrażenie że zaraz do mnie mrugnie...
NV Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Dawaj dalej ! jest ekstra :) Nominacje tuż tuż, ale chyba nie masz się co martwić :)
bakteria Napisano 28 Styczeń 2014 Autor Napisano 28 Styczeń 2014 @YetoKnight, @Bacry, @mateusz_s, @NV - dzięki :) Up body z Teksturą.
mateusz_s Napisano 28 Styczeń 2014 Napisano 28 Styczeń 2014 no niezły, jak z obrazka wycięty, podoba mi się
Vdirectcor Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Nareszcie :D. Konkurencje masz niezłą @bakteria ale tym up`em znów im odleciałeś.
RaVirr Napisano 30 Styczeń 2014 Napisano 30 Styczeń 2014 Szykuje się fajna scena z konkretnym klimatem :)
jaras Napisano 4 Luty 2014 Napisano 4 Luty 2014 model na wypasie ale kompozycje psuje (IMO) ten kosz po lewej, nic nie wnosi do sceny i niepotrzebnie zasłania miasto
bakteria Napisano 8 Luty 2014 Autor Napisano 8 Luty 2014 (edytowane) Dzięki za motywujące komentarze :D @jaras - Śmietnik robi za zasłonkę żebym nie musiał pół miasta modelować :) Na razie wrzucam coś takiego na szybko, żeby nie było że nic nie robię. Dalej nie jestem pewien kadru i testuje światła żeby trochę bardziej odciąć robota od tła. Detektyw wciąż czeka na rig Edytowane 8 Luty 2014 przez bakteria
mandragora Napisano 8 Luty 2014 Napisano 8 Luty 2014 a mnie jakoś boli w oczy to że odbiłeś obraz, ale może mi przejdzie
DrRambo Napisano 8 Luty 2014 Napisano 8 Luty 2014 bardzo podoba mi się klimat i światło jednak po obejrzeniu AO renderu wydaje mi się, że tak model robota i wszystkie detale nie zasługują, żeby go ukryć całego w cieniu, fajnie jakby udało Ci się pokazać więcej detalu robotka nie tracąc jednocześnie tego klimatu
adek Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu. Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.
bakteria Napisano 26 Luty 2014 Autor Napisano 26 Luty 2014 (edytowane) raczej finalna wersja link do wersji 3109x1772: http://s6.ifotos.pl/img/futuredet_ehaqesq.jpg Edytowane 26 Luty 2014 przez bakteria
NV Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 JEST MEGAAA !! Ale mam jedną uwagę, model głównej postaci jest tak wypasiony że szkoda by było trochę jeszcze nie doświetlić od pasa w dół. Rozumiem że on stoi w cieniu i się ukrywa, ale na pewno da się to jakoś rozwiązać, aby zachować koncepcje i nie zgubić tego detalu :) Pozdrawiam i powodzeni !!
Biolo_idiota Napisano 27 Luty 2014 Napisano 27 Luty 2014 (edytowane) Bardzo ładna praca, detektyw tropiony przez robota fajny twist, broń w jego ręku dla mnie jest niepotrzebna, całość i tak jest bardzo wymowna. Trochę brakuje mi jakiegoś mocniejszego oświetlenia na budynkach w tle, ale praca naprawdę profesjonalna. Edytowane 27 Luty 2014 przez Biolo_idiota
bakteria Napisano 27 Luty 2014 Autor Napisano 27 Luty 2014 Dzięki :D Testowałem sporo wersji oświetlenia i czym bardziej chciałem pokazać włożoną robotę, tym bardziej scenka traciła klimat. Więc zostaje tak jak jest :)
mateusz_s Napisano 27 Luty 2014 Napisano 27 Luty 2014 Mnie z całej pracy najbardziej podoba się twarz, a w dalszej kolejności potem postać hiczkoka (szkoda że tak daleko odsunięta od kamery, na spokojnie można było dać na zbliżeniu bo ładne detale), w moim odczuciu wykonanie twarzy (tj. model+material+oswietlenie) najbardziej się wyróżnia spośród do tej pory zamieszczonych pracek.
Rekomendowane odpowiedzi