Skocz do zawartości
  • Statystyki użytkowników

    17 529
    Użytkowników
    1 911
    Najwięcej online
    Asica
    Najnowszy użytkownik
    Asica
    Rejestracja
  • Kto jest online?   2 użytkowników, 0 anonimowych, 45 gości (Zobacz pełną listę)



  • Konto Max3D.pl

    Załóż konto ,aby brać udział w dyskusji.

  • Ostatnie posty

    • dzieci same sie nie wychowaja ty XD
    • bardzo dziękuję, taka pierdoła zjadła mi sobotę 🙂
    • Renderujesz osobne render passy, dla świateł itp. To jest rozbite do kompozycji w after effects albo davinci resolve. Możesz zignorować wszystkie pozostałe pliki. Wczytując sekwencję, after nie wczyta tych pozostałych. Ale może będziesz chcieć to komponować. https://docs.chaos.com/display/VMAX/Render+Elements
    • po nazwach plików zauważyłam, że program jakby generował osobne zdjęcia dla danego typu oświetlenia, tylko nie wiem jak to zmienić
    • Najpewniej masz inne ustawienia kamery w innych ujęciach? Chyba, że to jedna animowana kamera? 
    • Może ktoś będzie w stanie mi pomóc :)  Chce wykonać animację w V-Ray na bazie 5 scen ze Sketch Up, w momencie wykonywania renderu, pojedyncze pliki (jpg), z których trzeba potem zmontować film zapisują się we wskazanym katalogu. Co jakiś czas program zapisuje tam kilkanaście plików niestety wiele z nich jest czaranych, pierwsze ujęcie jest ok potem 3 kolejne też a pozostałe zdjęcia coraz ciemniejsze aż do totalnie czarnego. Oświetlenie w każdej sceny jest takie samo (raczej), korzystam tylko ze sztucznego oświetlenia, mam Omni Light, Rectangle Light i Spot Light, brak okien, Suń Light wynosi zero gdyby ktoś podejrzewał, że może ma to odzwierciedlenie w czasie (np różne godziny scen w zakładce cienie) Gdyby jakiś dobra dusza podpowiedziała mi gdzie szukać błędu będę wdzięczna.
    • Nieeeeeeeee, miałem giga długi komentarz i wywaliło mi stronkę: Od nowa zatem... Co do postaci to dostałem lowpoly modele z gry z bazowymi teksturami (bodaj 512x512 na całą postać), ale bez główek- tu już dokładałem sam. Trzeba było podokładać trochę elementów, trochę podsculptować/zagęścić siatkę, niektóre w ogóle zmienić, wymienić tekstury itd itp. Jako base modele były bardzo pomocne, ale sporo pracy trzeba było jednak w to włożyć by wyglądały atrakcyjnie na ilustracjach. Otoczenie głównie sam, mniejsze propy jak na przykład te: To od konceptu, poprzez model i materiały, aż do końca robiłem sam. Chodzący robocik  był gotowym modelem z gry, ale musiałem pozmieniać tekstury. Wszystkie dymy, fxy, padający śnieg oczywiście w photoshopie. Paradoksalnie całkiem dużo było bashowania, ale jestem na tyle nieśmiały, że chciałem to jak najbardziej "ukryć"- nie lubię jak się coś mocno odcina na ilusutracjach i widać chamską granicę między 3d i photobashem. A co do samego procesu to standardowo- był opis, często dostawałem prosty szkic, czasem robiłem sam, później ustawianie bazowo w 3d do akceptu, rendery do akceptu i później już obróbka do finalnego akceptu- bardzo sprawnie to szło. A co do paska- być może to był jeden z tych haniebnych błędów przez które chłop, który robił ten model odszedł z roboty... :D  Ogólnie było tego znacznie więcej, ale z części nie byłem zadowolony, z innych nie jestem dumny, jeszcze inne w ogóle mi nie pasują, kolejne były bardzo proste w przekazie pod opis, inne źle się moim zdaniem zestarzały więc nie wrzucałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności