Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czolem ppl

 

obrazek namalowalem jakis czas temu juz,chyba z miesiac temu, ale to nie bylo czasu to checi zeby sie z ludzmi podzielic ale nie chce zeby sie to odlezalo to zamieszczam. praca jest raczej niedokonczona. mam nadzieje ze sie spodoba.

inspired przez ryana churcha of kuz sw.

 

futur914.jpg

  • Odpowiedzi 51
  • Wyświetleń 5,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

haha jestem pierwszy :P

(edit -> xeav :P )

 

Praca po prostu piękna :D Bardzo mi się podoba :)

Napisano

dokłądnie - bardzo fajnie wyszło - korzystałeś z jakis teksturek przy malowaniu do tych budynków???

 

pozdr

giorgione

Napisano

Mistrzu, pięknie jak zwykle, co tu się rozpisywać :)

 

Masz gdzieś hi-resa ?:)

Napisano

ooo... tos Tiger pojechal.. Wypas - masz moze jakis making of ?

 

 

Czy ja juz moiwlem ze Tiger jest troche przereklamowany? :P

Napisano

kurcze...SUPER

Tiger jak ja widze co ty robisz to mi sie odechciewa cokolwiek robic.... (oczywiscie w dobrym sensie) ..:D...Trace wiare w siebie jak na to patrze hehe a powinno mnie cos takiego motywowac do pracy...

Ja to bym czegos takiego nawet nie wymyslil, a co dopiero namalowac takie cudenko..ohoho

 

ps.odbierasz mi nadzieje na lepsze jutro :)

Napisano

no wlasnie nie moge zobaczyc jego pierwszych prac... wszystkie poszlyyy...a zostaly po nich tylko krzyzyki ;(

Napisano
  • Autor

senk ju :)

giorgione, uzywalem textur ale malowanych, potem je mixowalem maskowalem no ale nie wszedzie to dokonczone. calego obrazka potem zdublowalem i nalozylem lustrzane odbicie na overlayu potem troche custom bruszow a potem milestone i prace odlozylem w cholere . po miesiacu nie chcialo mi sie do niej wracac ale tez nie chcialem zeby sie pracka zasiedziala zakurzyla.

Napisano

dzieki za making of ....tak szukam i szukam po necie co to "milestone" zeby sie nie zblaznic ale no coz .. to mnie przerasta (za glupi chyba jestem ).

 

WIEC CO TO MILESTONE? :D

Napisano

Niesamowita praca. Nieskonczona, a i tak cieszy oko ogromnie.

 

pozdrawiam

Napisano

yhm yhm co to jest milestone (bo za glupi na to jestem i nie rozumiem)

Napisano

jeżeli to rzeczywiście jest 2d to rzucam pokłony w innym przypadku, nie:)

 

ps. rys jest zbyt automatyczny, syntetyczne oświetlenie, nie czuję w nim ducha, ani ręki twórcy-zupełnie jak w 3d

Napisano

poprostu niesamowite....jestem pod taaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkiiimmmm wielkim wrazeniem:D

Napisano

Ehh tez tak chce. Zawsze mi sie 2d podobalo. Zamiast walczyc z technicznymi duperelami czlowiek pracuje bezposrednio nad koncowym efektem. Praca super zreszta jak zawsze :)

Napisano

wsumie to obrazek bardzo mi sie podoba, ale zgadzam sie troszke z marlukiem,

dosyc automatyczne, i troszke takie, no moze sie czepiam, pewnie przez to ze niedokonczone, chociasz widze w nim cos takiego bardzo nijakiego, co juz zauwazylem w kilku pracach sf u Ciebie :P

 

choc ja oczywiscie sie nie znam, i moje zdanie sie nie liczy :)

 

ale reke , to ty masz giętką :P

Napisano

świetne kolorki, ujęcie, realizm,widać ze jestes fachmistrzem, w sumie to bardzo filmowo to wygląda

Napisano

Super. Ładnie oswietlona. Fajny dynamiczny kadr. Design statkow the bardzo ladny. Pogratulowac. Nie masz pewnie zadnych obrazkow z wczesniejszych stadiow pracy ? Cos w stylu mini WIP'a ?

Pozdrawiam

Napisano
dzieki za making of ....tak szukam i szukam po necie co to "milestone" zeby sie nie zblaznic ale no coz .. to mnie przerasta (za glupi chyba jestem ).

 

WIEC CO TO MILESTONE? :D

 

 

sa bodajrze 4 kamienie milowe...kazdy stawiany jest po zakonczeniu jakiejs fazy projektu (faza projektowania , produkcji etc...) :)

 

a praca...bardzo ladna...szczegolnie dzieki oswietleniu imo ;)

 

pozdrawiam...

Napisano

Fajna kompozycja i klimacik i oczywiscie jak to u ciebie niezle puszczone światło. Design też niczego sobie.

 

W jakiej rozdzielczości jest praca jak nad nią oryginalnie pracujesz? ( u mnie to zazwyczaj około 3000/4000 , w pionie proporcjonalnie więcej)

Napisano

kurt_hectic a po co ty wstawiasz swoje prace, po co jest forum ]:->

po co takie pytania ;d;d;d

Napisano
pytanie : po co wstawiasz tu swoje prace?

przeciez tiger nie jest doskonaly (bez obrazy :D) gdy wstawia tu swoja prace ,ludzie pomagaja mu dostrzec bledy ktorych autor na poczatku nie widzi (jak sie siedzi 7h nad tym samym obrazkiem to niektore bledy nie sa widoczne.)..a po za tym kazdy by sie chcial pochwalic co umie ;]

 

pozdro

Napisano

Zamknij sie kurt, powtarzasz się, co sie tak na tego tigera uwziales, psuje atmosfere na forum, moim zdaniem to odpowiedni argument by dano ci bana.... ja sie b.ciesze ze na forum sa prezentowane prace na poziomie PRO, wiem ile jeszcze mi do takich ludzi brakuje...

 

Co do samej pracy to jest ona b.dobra, widać inspiracje z paru prac Ryana Churcha, pracka jest świetna ale troche jeszcze jej brakuje do poziomu RC. Ile zajęło ci malowanie ?

Napisano
  • Autor

azakiel pracke chyba 3500 robilem czy jakos tak.

ile czasu to dokladnie nie wiem bo to bylo po pracy i tez nie zawsze sie chcialo siedziec lub byly inne zajecia.

synus i kurt dajcie se siana :)

co do milestona, to co napisal phantom no tylko ze nie cztery mamy a wiecej. co w grach normalne ze zapodaje sie wydawcy to co developer zrobil i obiecal zrobic w danym okresie czasu za ci wydawca placi potem pieniazki :)

a co do etapow pracy, poszeperam w pracy moze cos znajde ale nie obiecuje :)

Napisano

glowa mi sie przechyla jak na to patrze (podobny efekt w statyce jak na animownych projekcjach, na ktorych bylem kiedys, w wesolym miateczku, wywietlali tam na wielkim sferycznym ekranie filmy pedzacego samochodu samolotu mijajacego gore, wszystko z widoku pierwszej osoby, co powodowalo efekt mylacy blednik) ,

 

czuc niebezpieczenstwo ukosnego manewru :) cool

Napisano

super po mistrzowsku.Wlasnie takie 3d realne.Ta glebia przestrzeni ;)

Napisano

Wypasiona pracka! Ladne ujecie i cieszy slepia :)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności