Łukasz Jaskólski Napisano 9 Sierpień 2010 Autor Napisano 9 Sierpień 2010 selfu: dzieks men biglebu: w sumie racja... dobra dałem se po łapach no ale jak sie nie przewrocisz to sie nie nauczysz
Łukasz Jaskólski Napisano 12 Sierpień 2010 Autor Napisano 12 Sierpień 2010 a tymczasem taki malun kapitańskim bruszem zainspirowany utworem: http://www.youtube.com/watch?v=omQ-7wZTXvI
DaRoZ Napisano 12 Sierpień 2010 Napisano 12 Sierpień 2010 Mega klimatyczny ten ostatni :) W poprzednich bardzo podoba mi sie wyczucie bryly, z reszta jak zwykle gdy zagladam do tego watku. Szkoda, ze z kolorkami i iloscia swiatel srogo przesadziles, bo w tej dolnej http://img294.imageshack.us/img294/3430/kras3ab.jpg wersji wygladalo to zdecydowanie fajniej. pzdr
tr3buh Napisano 12 Sierpień 2010 Napisano 12 Sierpień 2010 jak ja rozpaczam ze nowa gra z Maxem to nie beda takie klimaty jak na ostatnim obrazku :((((
Łukasz Jaskólski Napisano 13 Sierpień 2010 Autor Napisano 13 Sierpień 2010 DaRoZ: no cóż, uczymy sie na błędach co nie ;) tr3buh: nie Ty jeden kolego
Łukasz Jaskólski Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Napisano 26 Sierpień 2010 inspirowany Kekaiem obrazek bez sensu
Rotcore Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 Lepsiejszy kadr masz na miniaturce... pozdro
WojtekFus Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 Te dwa monochromatyczne speedy niesamowicie klimatyczne :D A ostatnia praca - cóż, zajebista.
serio Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 Fajny speedowy rycerzyk w ostatnim. Stosujesz wyostrzanie w swoich pracach? Jeśli tak to na ile % ustawiasz? Pozdro.
Łukasz Jaskólski Napisano 27 Sierpień 2010 Autor Napisano 27 Sierpień 2010 dzieks ziomy Rotcore:no to przywaliłeś :D Serio: robie splaszczony duplikat, zmniejszam do forumowej rozdzialki, powielam warstwe do ostrzenia i daje maske wyostrzajaca (unsharpen mask) na gdzies 50-60% promien 1,5 lub mniej a pozniej wymazuje z wyostrzonej warstwy to co ma byc mniej ostre ( najczesciej wszystko poza planem akcji)
Coyote Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 ostatnia praca super nie ma w niej tyle fajerwerkowych światełek jest rzetelna i spójna dla mnie bomba co do sharpena polecam tą metodę http://nyfalls.com/article-photoshop-high-pass-sharpening.html dużo lepiej to wygląda cheers 2
Łukasz Jaskólski Napisano 27 Sierpień 2010 Autor Napisano 27 Sierpień 2010 o nie znałem tego, rep dla Coyote
biglebowsky Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 No, i od razu lepiej:) bardzo udane ostatnie.
samborek Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 świetnie to wyszło , podoba mi się rycerz szczególnie i metaliczna teksturka powiedz proszę jak w tym technika drzemie ? wygląda trochę jak zabawa tymi płaskimi pędzlami/nożami w painterze ? czy to jakieś sexy pędzle w PSie :D
Łukasz Jaskólski Napisano 27 Sierpień 2010 Autor Napisano 27 Sierpień 2010 thx mam taki gradientowy pedzel z bruszpaka m@, z jednej strony zostawia twardy slad z drugiej rozmyty, poza tym to uzylem roznych okraglakow i pedzli z texturami od kapitana obviousa, no i okragla gumka do wycinania ksztaltow zludzenie metalu zapewne przed odbicia , dodanie odrobiny niebieskiego na helm ze niby sie niebo odbija, w innym miejscu odbicie w kolorze otoczenia i gra
Łukasz Jaskólski Napisano 29 Sierpień 2010 Autor Napisano 29 Sierpień 2010 a taki obrazek wykanczam powiedzcie czy cosik kłuje w oczy bo ja juz tam blędów nie widze:) mam 2 wersje ale raczej ide w 1 1 2
olaf Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 mam wrazenie ze zgubile sie gdzies perspektywa (topór i plany dalsze) i anatomia (nogi ramiona postaci z boku)
SBT77 Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 E, ja bym na twoim miejscu jednak tę 2 robił. Pal tam licho kolory, ale ten ogień od razu dorabia sporo historii na tej ilustracji. Dla mnie jest bardziej jasne gdzie i po co idzie tylu panów ubranych w tak grube stroje. Pierwsza ma atmosferę pobojowiska, a poza głównej postaci ma sporo dynamiki i gdyby to miały być zgliszcza to nie gra to razem aż tak fajnie jak na tej drugiej wersji.
RaVirr Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Pierwsza wersja lepsza :P Taka surowa, niezamerykanizowana ;P
leszek_lenia Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 druga lepsza...hmm a tak pozatym to nie masz wrazenia ze uciekly Ci troche proporcje? moze sprobuj go troche wyciagnac..szyje dorob...dziwne to dla mnie troche jest..nie wiem.
Urbanboogie Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Moim zdaniem w pierwszej te plany az za bardzo sie od siebie odcinaja, ogien je troche integruje :)
Łukasz Jaskólski Napisano 29 Sierpień 2010 Autor Napisano 29 Sierpień 2010 perspektywe troche nagialem, tzn dalsze rzedy sa nieco podniesione zeby bylo widac glowy; mialem nadzieje ze nikt nie zauważy :) pan na srodku mial byc taki komiksowo szeroki jako herszt bandy, ale ta szyje to sprawdze ależ tu piromaniaków ;)
sebom Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 (edytowane) Z tych dwoje to druga lepsza. Ale nogi herszta coś nie tak. Nie wiem co ale jak tak patrzę to mam wrażenie, że jest w powietrzu zawieszony czy coś takiego. Ogólnie oczywiście git i super w ogóle ;-) Teraz dostrzegłem te miecze... bardzo ładnie wykonane ale pomysł na niektóre rękojeści masakrycznie chybiony. Nigdy nie machałeś żelastwem, co? Chodzi mi dokładnie o pierwszą i czwartą od lewej - te miecze są bardzo nieporęczne, obwiń je lepiej rzemieniem ;-) Salute! Edytowane 29 Sierpień 2010 przez sebom
DaRoZ Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Swietny szlif! Nie wiem czemu, ale odnosze wrazenie ze postacie za glownym kolesiem sa dosc plaskie, nie wiem czy to kwestia cieniowania ale np koles na prawo wyglada jakby jego glowa byla po prostu doklejona. Sam glowny macho jest very good, nie widze jakis razacych problemow z ta szyja, przy tak poteznej zbroi barki sie "wybijaja" dajac wrazenie osadzenia glowy bardziej wewnatrz stroju- wg mnie to naturalne. Z drugiej strony powiekszenie samej twarzy choc troszke i podbicie jej do gory nie zaszkodziloby na pewno :) Suma sumarum druga wersja jest lepsza, bardziej chwytliwa no i faktycznie dzieki ogniowi lepiej sie te plany czyta. Pozdr!
Łukasz Jaskólski Napisano 30 Sierpień 2010 Autor Napisano 30 Sierpień 2010 Teraz dostrzegłem te miecze... bardzo ładnie wykonane ale pomysł na niektóre rękojeści masakrycznie chybiony. Nigdy nie machałeś żelastwem, co? Chodzi mi dokładnie o pierwszą i czwartą od lewej - te miecze są bardzo nieporęczne, obwiń je lepiej rzemieniem ;-) Salute! to sztylety są w sumie , a w dodatku w stylistyce fatasy wiec uzyteczność i ergonomia schodzi tu na plan dalszy, byle nie przekraczać jakichs granic absurdu DaRoZ: obczaje ta płaskość ,rzeczywiscie glowa lysola byla kilka razy zmieniana i przesuwana -sprawdze to
thirdeye Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Fajny ten Kekaiowy...moglbys go wykonczyc :) a w tym ostatnim musisz miejscami ladnie przydetalic i tez bedzie git :) Na drugiej wersji fajnie wygladaja te bliczki od ognia ale za wczesnie poszedles w efekty (iskry itp) najpierw dopowiedz moze bardziej obrazek a potem sie pobaw efektami :)
Łukasz Jaskólski Napisano 10 Wrzesień 2010 Autor Napisano 10 Wrzesień 2010 thirdeye: nie no Kekaiowe mają być takie luźne, zreszta jak zaczne wykanczac to nawpewno popsuje :) wesoła kompania powiedzmy skończona "bez" "z"
RaVirr Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 Bez lepiej, Zy disco polo. Pierwszy ma mega klimat ;)
chudek Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 ten pan na pierwszym planie ma przepiękną bryłę... chlip chlip... ogienek dodaje tutaj poczucia ruchu, czuć że flaga łopocze na wietrze... Jedyne co mnie troszku wybija z rytmu to te wszędobylskie metalowe bliki
DaRoZ Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 Lukasz, extra wyszlo! Jaram sie tym obrazkiem :) Pierwszy faktycznie, miazdzy klimatem, drugi to jak juz nie raz tu wspomniano tylko ladne i dosc "codzienne" nic wiecej :)
telthona Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 a mi sie bardziej podoba "z", w wielu rpgach wysokopoziomowi wojownicy mają takie umiejętności na straszenie przeciwników, i to mi sie właśnie kojarzy z czymś takim, że jest to kampania zdeterminowanych na wszystko i nic nie mających do stracenia wojowników, co sprawia że bardziej przerażają, bo nie boją sie umrzeć :P czuć taki zapał bojowy XD
Łukasz Jaskólski Napisano 13 Wrzesień 2010 Autor Napisano 13 Wrzesień 2010 Ci eleganccy panowie to awangarda karnej kompanii ;) dzieki za komenty
gabahadatta Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 zauważyłem ostatnio dość powszechny trend: nie wiesz co zrobić z oświetleniem? walnij mocne światło od płomieni zza kadru. z tego powodu wolę pierwszą wersję, chociaż buźka pana po prawej zbyt mocno wali po oczach. trochę też szkoda, że pan na pierwszym planie nie ma szyi (brakujące tam cm poszły w długość rąk :P). tak to fajne.
Łukasz Jaskólski Napisano 11 Luty 2011 Autor Napisano 11 Luty 2011 (edytowane) bo nowe maluny 1 mroczny dziad pociągnięty ze szkica (a szkic leży gdzieś głębiej w tej teczce) 2 dokończyłem majstra 3 jakaś ofensywa Edytowane 11 Luty 2011 przez Łukasz Jaskólski
ICE Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 (edytowane) 1 i 3 sa obledne, z czego wlasnie ostatnia cieszy sie jak dla mnie najwiekszym uznaniem, gdyz odchodzisz w nim powoli od schematow "rim lit scenario". Szczacun za warsztat i za te wszytskie miesiace ciezkiej pracy, ktore uksztaltowaly z ciebie takiego artyste. ( Tak, nie boje sie tego powiedziec, artyste NIE grafika ) Edytowane 11 Luty 2011 przez ICE
Coyote Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 a znowu mi najbardziej się pierwszy i drugi podoba :) 1. za klimat 2. za ładnie wymodelowaną bryłę. dałbyś jakieś tipsy ew. pokazał jakieś stepy jak modelujesz było to bardzo pomocne :) pozdrawiam
OmeN2501 Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 No stary lecisz z kolorem co raz lepiej i lepiej- nr3 obledny.
Paweł Kaczmarczyk Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 och i ach jak zwykle zresztą, mistrzowsko. ;) W 3 coś mi nie gra z postaciami, ale za nic nie jestem w stanie powiedzieć co... może sam fakt, że patrzą tępo gdzieś a ja nie wiem gdzie co sprawia dziwne wrażenie albo jakoś za mało detalu w porównaniu z innymi. No i czegoś innego niż fantastyka sobie w Twoim wykonaniu nie przypominam, może to też ma znaczenie.
ICE Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 W 3 coś mi nie gra z postaciami, ale za nic nie jestem w stanie powiedzieć co... Hmm, a jak teraz? Zgasilem lekko dalszego komandosa i rozmylem mu delikatnie krawedzie. Facetowi na pierwszym planie wyostrzylem nieco naramiennik. Mysle, ze to nieco uspokoja obrazek i dodaje odrobine przestrzennosci, wybacz za eksperymentowanie na twoich obrazkach Lukasz ^^'
Nezumi Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 Mroczny dziad jest genialny. Nie masz jakiegos bloga co by bardziej na bierzaco sledzic? ;)
chudek Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 (edytowane) dziad jest super, przestrzenność, masa super. Jedynie to mocne neonowe światło (padające nie wiadomo skąd) drażni + ten dymek. Mam też wrażenie, że on ten kijek za chwile złamie w tych swoich wielkich łapskach :) w dwójce kontrasty nie siedzą, np. główna postać stoi przed tym krasnoludkiem po lewej a kontrasty mojemu móżdżkowi mówią, że jest za ;) Tak samo zbyt ciemne tony na twarzach krasnoludków po prawej. Ogólnie masz moc :) Edytowane 11 Luty 2011 przez chudek
Blejsoid Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 wypas prace. jak dla mnie w trzecim to zaświetlenie na środku za bardzo kradnie uwagę - kiedy próbuję się przyjżeć zacnemu dizajnowi pancerzy, wzrok mi zjeżdża z powrotem na środek. (chodzi konkretnie o punkt z którego wychodzi flara)
Łukasz Jaskólski Napisano 11 Luty 2011 Autor Napisano 11 Luty 2011 Ice: ej no przestań bo się zarumienię ;P Coyote: pare tipsow 1: maluje praktycznie bez zooma, często pracuje też na oddalonym kadrze żeby lepiej widzieć całość 2: modelowanie przeważnie sprowadza sie do wypełniania światłem ciemnej sylwetki. Weźmy żołdaka w tle na ostatniej pracy - najpierw wydobyłem ogolne ksztalty szaroburym swiatlem nieba, później od dołu przyświeciłem pomarańczem a z góry gdzieniegdzie niebieskim. Nie byłem tu zbyt ortodoksyjny jesli chodzi o realizm (tzn skąd rzeczone światła w ogóle się tam wzięły), miało tylko ładnie wyglądać. Co tam jeszcze - jak kładziesz swiatlo na obiekt to wplyw na jego intensywnosc mają 3 rzeczy: - a)kąt pod jakim zwrocona jest oświetlona plaszczyzna do zrodla swiatla bez wiekszego wzgledu na polozenie obserwatora b)odleglosc od tegoz swiatla i c)kąt pomiędzy zródłem swiatla , obiektem oswieltonym a obserwatorem. Można jeszcze wziąc pod uwagę wewnąrzobiektowe rozpraszanie światła sss - co oznacza ze swiatlo przenika w obiekt na pewna glebokosc i odbija sie od czasteczek wewnątrz, czesto widac to na krawedzi cienia stykającej się z intensywnym światłem chociażby w przypadku ludziego ciała. a) sie tyczy przewaznie powierzchni matowych - im promienie swiatla blizsze 90 stopi wzgledem powierzchni tym mocniej jest ona oswietlona, b) to sie tyczy przede wszystkim sztucznych zrodel swiatla, ogni itp ich intensywnosc maleje z kwadratem odległosci od oswietlanego obiektu c) tyczy sie powierzchni polerowanych badz pokrytych warstwa gladkiej substancji (mokrych czy polakierowanych), im powierzchnia gladsza w mikroskali tym rowniej(czyli w sposob bardziej przewidywalny) odbijaja sie fotony. To jakie odbicie widzimy na obiekcie zalezy od pozycji obserwatora (współczynnik odbicia). Specyficznym (a zarazem podstawowym) rodzajem oswietlenia jest swiatlo nieba - tutaj najbardziej oswietlone sa powierzchnie obiektu zwrocone do gory, mniej te z boku (bo otrzymuja z grubsza polowe swiatla z nieba i polowe swialta odbitego od ziemi), najmniej swiatla dostaja powierzchnie skierowane do dolu. We wszystkim tym wystepuja nieregularnosci bo tu cos jest zasloniete od gory tu cos doswielone od dolu, oglolny tok myslenia obiwiazuje jak powyzej. Generalna zasada - im fragment bardziej odsłoniety tym wiecej swiatla dostaje do poczytania: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ambient_occlusion http://pl.wikipedia.org/wiki/Albedo Wszystko co napisalem o swietle to dosyc spore uproszczenie, miejcie to na uwadze. powyzsze zasady mozna olac jesli pasuje to w kompozycji , np w ogole nie oswietlic czesci obiektu, pominąc niektore fragmenty obiektu ktore normanlnie byłyby pod wpływem swiatla konturowego itp. Omen: dzięki Motywatorze Florian P: hmmm, nie chciałem przeginać z detalem, postacie miały przypominac te z 2 wojennych plakatow propagandowych patrzac w jedno miejsce w oddali Ice ponownie: można i tak , w sumie to wrzuciłem unsharpen mask na koniec bez ceregieli na całość wiec mozliwe ze troche popsułem Nezumi: bloga nie mam bo za leniwy jestem a i pisać nie lubie skonczone pracki wrzucam tu i na cghuba http://fadingray.cghub.com/images/view:detailed/ chudek: nie no neonowe swiatlo z nikąd to podstawa, ale zauważyłem że kijek gdzies sie zapodział miedzy dlonia a ksiazka, bede musial mały edit zrobić w 2 rzeczywiscie troche zgubiłem czytelność Blejsoid: no tak niefortunnie to wyszło w samym srodku (często to mam ostatnio), ale bez tego rozjaśnienia było mniej fajnie mimo wszystko dzieki i pozdro 2
WWWoj Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 swietny majster!... majster :] ładnie kolorek zróżnicowany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się