pionix Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 SWRSC - świetna wizka. Choć styl wnętrza totalnie nie mój ale rozumiem, że to na wyraźne życzenie klienta? :) Zdradzisz jaki masz Color mapping? Bo to chyba nie lwf? Podoba mi się , że wszystko jest takie "żywe" i ostre.
SWRSC Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 (edytowane) pressenter dzieki, poprawie. Color mapping to Reinhard z burnem na 0.9 Wszystkie moje rendery są na LWF i z burna nie schodzę poniżej 0.85 by utrzymać lineara. Oświetlane samymi vRay Lightami w oknach (niebieskie) + ekrany wewnątrz z ciepłym kolorem by doświetlić wnętrze. Sama aranżacja wg wytycznych klienta. Troszkę kosmetycznych zmian będzie. Trochę wycinków z oryginalnej rozdzielczości, dodam jeszcze że praca powstała w jeden dzień: Edytowane 9 Czerwiec 2009 przez SWRSC
pionix Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Dzięki za odpowiedź :) Ta wykładzina wygląda świtnie!
Loki Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 dziarsko Świerszczu jak zwykle, tylko nad wejsciem coś się z teksturą podziało - chyba nie powinno być tej krzywej fugi za to bardzo podoba mnie się shader drewna na stoliku. Walka trwa - biurek akurat nie mogę zmieniać :) Mnie zaczyna się powoli podobać.
Orangegraphics Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 shader nóg foteli jest nie najlepszy, wrzuć może do materiału mu jego własny jakiś reflect map, bo jest licho z nim
tulips24 Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Wczoraj zacząłem robić latarnię. Praca na podstawie Light House Volkana..K. Więc Powiedziałbym Bardzo podobna tylko dodałem latrynę. i wiadomo trochę inna kompozycja, tekstury. Muszę dać na budynek unvrap UVW zeby tekstury się lepiej łączyły, do tego może jakieś zmiany w renderze, i drobne poprawki. W sumie pierwsza jakaś tam konkretniejsza praca w vrayu, więc nie ma cudów.
pressenter Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Jeeez, wiem że nie mi oceniać, ale projekt tego pomieszczenia... suuuucks. :P Loki: o to mi właśnie chodziło, znaczy o tą fugę, jak pisałem o obrocie gizmo. ;) Świerszczu: faktycznie wykładzina wygląda genialnie, czy mi się wydaje czy to disp?
Vehr Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Nie wiem czy to wina kamery ale jakiś bardzo mały ten domek jak dla krasnali
pionix Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Sibu - aż sie łezka w oku kręci ;) Takie radio zarypali mi z namiotu jakieś 15 lat temu :) Wyeliminuj szum i będzie gitara. tulips24 - praca bardzo zyska jak popracujesz nad rozbudowaną zaniedbaną roslinnością.
guufox Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Wyeliminuj szum i będzie gitara. . No wlasnie jak sie szumow fajnie pozbyc, czy to nie powstaje np tez na kamerze, duza przyslona, dlugi czas, i powstaje ziarno, tak przynajmniej normalnie jest jakbym zdjecie robil, ze w czarnych miejscach bedzie ziarno. Normalnie - znaczy aparatem fotogrficznym. Na ile ma to cos wspolnego z vray camera? Pozdro.
Sibu Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 na moim renderze to nie sa szumy tylko slaba bump mapa
tulips24 Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Pionix- Zrobiłem jak pisałeś. Dodałem kilka roślinek, ale nie za dużo by obraz nie był przebajerowany. Myśle ze co do roślinek to starczy. A na ściany przydał by się bump bo tekstury wyglądają płasko. I ta trawa vrayowska nie powala, ale póki co nie będe juz poprawiał bo musze dokończyć inną latarnie;) Świerszczu można pozazdrościc realizmu. Ale lata pracy w 3d i wymagania klientów pewnie robią swoje. Sibu- Tworzyłeś bumpa z noise?
pionix Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 tulips24 - roslinnośc miałem na myśli taką jak u zacnego kolegi Pioniera: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32650 guufox - nic nie ma wspólnego ;)
Kub@ Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 krawędzie Cie sie Abell rozjechaly, potrzebujesz chyba wiekszej rozdzialki i zblurowac kanty. wrzucam test trawki
Nowi Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Trzeba to zgłosić do Administratora udostępnianie zdjęć powinno jedynie odbywać się w dziale Fotografia
pionix Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Czemu się tak nad nami znęcasz? ;) Napisz chociaż ogólnie jak ją zrobiłes.
Kub@ Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 zwykły scatter :) tylko ukladany jako proxy zeby pamieci nie zjadlo. Podloze pod nim na dispie, reszta ulozona za pomoca skryptu advanced painter. Fajnie ze sie podoba :D
pionix Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Rozumiem, że zwykły maxowy scatter a nie VRayScatter ?
Kub@ Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 tak, zwyły scatter. Na plaskich powierzchniach wystarszy zrobic kilkumetrowy fragment i go jako proxy kopiowac.
barel Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Siema, ode mnie test gramofonu, który robiłem jakiś czas temu dla zabawy...
Loki Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Fajnie Kub@, jaki czas renderowania w docelowej rozdzielczości ?
pressenter Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Kub@: mnie natomiast interesuje inny aspekt takiej trawki; w trakcie renderu ile Ci ta scenka pamięci żarła max?
Kub@ Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 czas rendeu ok 5 h lc+qmc w 1100x720. Scenka zzera 3gb ram (jakby wylaczyc displace ktory tylko na close-upie widac to pewnie jeszcze mniej), oczywiscie drzewka w tle tez na proxy.
arev Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Tapicerki czy podstawy? :D Imo zbyt jasny dla niskich kątów padania i bump wyraźniejszy by się przydał.
Neiraa Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Kub@ zaczynam Cię nienawidzić coraz bardziej..grr... aż mnie zatkało, uff. Lis materiał nóg to plastik czy taki jasny metal? Ale ten czerwony mi się bardzo podoba.
RA Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Bardzo cacy. Studio, model, materiał. Gra to jakoś. :)
arch515 Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Kub@- jesteś wielki:) A tu ode mnie..Skończone już- miało iść do końcowego..Ale…. Teraz bym to zrobił na 30 sposobów inaczej; p wiec innym razem…
Nowi Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Arch515 -> czemu tego jeszcze w Galerii niema Froncik od razu by był ;) . Ogólnie pięknie to się prezentuję, pochmurna pogoda mokry asfalt, klimat niesamowity. :) 5* Gwiazdek
Loki Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 (edytowane) 2 i 3 mi się arch515 bardzo fajne, na 1 - ciężko się to czyta, chociaż render fajny. a tu ja pokalam wątek - praktycznie skończone już - render prosto z maxa - jedynie sharpen dodany w photoshopie. dla klienta będzie jeszcze przerenderowane raz w docelowej rozdzielczości. - więc popracuje nad plamami jeszcze. jak na razie jakies 45min na render (3000x2000) C&C mile widziane. 1) 2) Edytowane 10 Czerwiec 2009 przez Loki
pressenter Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Arch515: troszkę się zawiodłem. Na pierwszym biała plama na samym środku, chociaż po bokach mocno pobrudzone fasady, wnętrza strasznie źle się czyta, szczególnie to ujęcie z góry. Myślałem, że to jakiś Picasso. Na drugim i trzecim sporo przepaleń, na pierwszym jeszcze albo autko za duże albo znak za nisko, jakiś minivan typu Espace taki znak by już skosił. Klimat fajny, postpro genialna, ale robiłeś lepsze.
tadzio Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 pressenter nie marudz ;P Arch: jest to "cos". maja dusze. pieknie. pozdrawiam
RA Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Arch515: troszkę się zawiodłem. Na pierwszym biała plama na samym środku, chociaż po bokach mocno pobrudzone fasady, wnętrza strasznie źle się czyta, szczególnie to ujęcie z góry. Myślałem, że to jakiś Picasso. Na drugim i trzecim sporo przepaleń, na pierwszym jeszcze albo autko za duże albo znak za nisko, jakiś minivan typu Espace taki znak by już skosił. Klimat fajny, postpro genialna, ale robiłeś lepsze.Bo od oczywistości to jest Murator. ;)
DraB Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Jak robisz taki piękny mokry asfalt Arch? :)
Neiraa Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Arch uuuu...wspaniałe! Ileż w tym jest artyzmu i klimatu, dawaj to do FW bo Ci się gwiazdki należą!
!Ewert Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 ależ prze artystycznie i prze klimatycznie arch. choć myślę że pierwszy kadr nie jest udany :) też lubię s5 ;)
hcpiter Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 arch zioommm wkroczyles w nowy wymiar 3d :D Poprostu pieknie sie patrzy na takie renderki i projekty kadry wypas szegolnie 4 :) Elo !
pionix Napisano 11 Czerwiec 2009 Napisano 11 Czerwiec 2009 Arch przegiąłeś pałę!!! :) Świetny klimat.
kozioo Napisano 11 Czerwiec 2009 Napisano 11 Czerwiec 2009 ooo misiek, panowie z katedry to popuszczą z radości jak to zobaczą :) Zapomniałeś tylko poprawić ostatnie ujęcie :D
_Arti_ Napisano 11 Czerwiec 2009 Napisano 11 Czerwiec 2009 Nic special, demo.... http://i43.tinypic.com/28gxrgx.jpg - render testowy http://i44.tinypic.com/15gvz2p.jpg - siatka
Nowi Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 Super materiał -> możesz coś więcej o nim powiedzieć może jakieś drobne ustawienia, bo też ostatnio nad czymś takim pracuje i niestety nic nie wychodzi :/
pressenter Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 Panowie źle mnie chyba zrozumieli: ja nie mam nic do stylu Archa, uważam że praca jest genialna, bardzo artystyczna, i jak już ktoś zauważył faktycznie ma duszę i klimat. Mi tylko chodziło o to, że jako klient nie chciałbym chyba takiej, w końcu chyba można mieć własne zdanie. ;) Czy ktoś wie co to za model lampejtki (kto zaprojektował, jak się nazywa, cokolwiek...)?
Bonifatz Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 Nowi : fajno ze sie podoba. material to 2sided i wszystko prawie na defaulcie + textura biało-szara.
pressenter Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 A właśnie, bo zapomniałem rzeknąć: bardzo fajny renderek Bonifatz, ładnie się prezentują te krzesełka pod tkaniną jak i sama tkanina.
Rekomendowane odpowiedzi