Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

SWRSC - świetna wizka. Choć styl wnętrza totalnie nie mój ale rozumiem, że to na wyraźne życzenie klienta? :)

Zdradzisz jaki masz Color mapping? Bo to chyba nie lwf?

Podoba mi się , że wszystko jest takie "żywe" i ostre.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pressenter dzieki, poprawie.

 

Color mapping to Reinhard z burnem na 0.9

Wszystkie moje rendery są na LWF i z burna nie schodzę poniżej 0.85 by utrzymać lineara.

 

Oświetlane samymi vRay Lightami w oknach (niebieskie) + ekrany wewnątrz z ciepłym kolorem by doświetlić wnętrze.

 

Sama aranżacja wg wytycznych klienta. Troszkę kosmetycznych zmian będzie.

 

Trochę wycinków z oryginalnej rozdzielczości, dodam jeszcze że praca powstała w jeden dzień:

 

samplev.jpg

Edytowane przez SWRSC

Napisano

dziarsko Świerszczu jak zwykle, tylko nad wejsciem coś się z teksturą podziało - chyba nie powinno być tej krzywej fugi

fugar.jpg

 

 

za to bardzo podoba mnie się shader drewna na stoliku. Walka trwa - biurek akurat nie mogę zmieniać :)

 

scena1006a.jpg

 

Mnie zaczyna się powoli podobać.

Napisano

Wczoraj zacząłem robić latarnię. Praca na podstawie Light House Volkana..K. Więc Powiedziałbym Bardzo podobna tylko dodałem latrynę. i wiadomo trochę inna kompozycja, tekstury. Muszę dać na budynek unvrap UVW zeby tekstury się lepiej łączyły, do tego może jakieś zmiany w renderze, i drobne poprawki. W sumie pierwsza jakaś tam konkretniejsza praca w vrayu, więc nie ma cudów.

latarnia2.jpg

Napisano

Jeeez, wiem że nie mi oceniać, ale projekt tego pomieszczenia... suuuucks. :P

 

Loki: o to mi właśnie chodziło, znaczy o tą fugę, jak pisałem o obrocie gizmo. ;)

 

Świerszczu: faktycznie wykładzina wygląda genialnie, czy mi się wydaje czy to disp?

Napisano

Nie wiem czy to wina kamery ale jakiś bardzo mały ten domek jak dla krasnali

Napisano

Sibu - aż sie łezka w oku kręci ;) Takie radio zarypali mi z namiotu jakieś 15 lat temu :)

Wyeliminuj szum i będzie gitara.

tulips24 - praca bardzo zyska jak popracujesz nad rozbudowaną zaniedbaną roslinnością.

Napisano

Wyeliminuj szum i będzie gitara.

.

 

No wlasnie jak sie szumow fajnie pozbyc, czy to nie powstaje np tez na kamerze, duza przyslona, dlugi czas, i powstaje ziarno, tak przynajmniej normalnie jest jakbym zdjecie robil, ze w czarnych miejscach bedzie ziarno. Normalnie - znaczy aparatem fotogrficznym. Na ile ma to cos wspolnego z vray camera?

 

Pozdro.

Napisano

na moim renderze to nie sa szumy tylko slaba bump mapa

Napisano

Pionix- Zrobiłem jak pisałeś. Dodałem kilka roślinek, ale nie za dużo by obraz nie był przebajerowany. Myśle ze co do roślinek to starczy. A na ściany przydał by się bump bo tekstury wyglądają płasko. I ta trawa vrayowska nie powala, ale póki co nie będe juz poprawiał bo musze dokończyć inną latarnie;)

 

gotowalatarnia2ksz.jpg

 

Świerszczu można pozazdrościc realizmu. Ale lata pracy w 3d i wymagania klientów pewnie robią swoje.

Sibu- Tworzyłeś bumpa z noise?

Napisano

krawędzie Cie sie Abell rozjechaly, potrzebujesz chyba wiekszej rozdzialki i zblurowac kanty.

 

wrzucam test trawki

grass2.jpg

 

grass1.jpg

Napisano

Kub@: Morderca ;)

 

pzdr.

Napisano

Trzeba to zgłosić do Administratora udostępnianie zdjęć powinno jedynie odbywać się w dziale Fotografia

Napisano

Czemu się tak nad nami znęcasz? ;)

Napisz chociaż ogólnie jak ją zrobiłes.

Napisano

zwykły scatter :) tylko ukladany jako proxy zeby pamieci nie zjadlo.

Podloze pod nim na dispie, reszta ulozona za pomoca skryptu advanced painter.

Fajnie ze sie podoba :D

Napisano

tak, zwyły scatter. Na plaskich powierzchniach wystarszy zrobic kilkumetrowy fragment i go jako proxy kopiowac.

Napisano

Siema, ode mnie test gramofonu, który robiłem jakiś czas temu dla zabawy...

 

gramofonstudio3.jpg

Napisano

Fajnie Kub@, jaki czas renderowania w docelowej rozdzielczości ?

Napisano

Kub@: mnie natomiast interesuje inny aspekt takiej trawki; w trakcie renderu ile Ci ta scenka pamięci żarła max?

Napisano

czas rendeu ok 5 h lc+qmc w 1100x720. Scenka zzera 3gb ram (jakby wylaczyc displace ktory tylko na close-upie widac to pewnie jeszcze mniej), oczywiscie drzewka w tle tez na proxy.

Napisano

Tapicerki czy podstawy? :D Imo zbyt jasny dla niskich kątów padania i bump wyraźniejszy by się przydał.

Napisano

Kub@ zaczynam Cię nienawidzić coraz bardziej..grr... aż mnie zatkało, uff.

 

Lis materiał nóg to plastik czy taki jasny metal? Ale ten czerwony mi się bardzo podoba.

Napisano

Bardzo cacy. Studio, model, materiał. Gra to jakoś. :)

Napisano

Kub@- jesteś wielki:)

A tu ode mnie..Skończone już- miało iść do końcowego..Ale…. Teraz bym to zrobił na 30 sposobów inaczej; p wiec innym razem…

zew1.jpg

got1iterior1.jpg

got2iterior2.jpg

inter3oste.jpg

tescior_detal.jpg

Napisano

Arch515 -> czemu tego jeszcze w Galerii niema Froncik od razu by był ;) . Ogólnie pięknie to się prezentuję, pochmurna pogoda mokry asfalt, klimat niesamowity. :) 5* Gwiazdek

Napisano

2 i 3 mi się arch515 bardzo fajne, na 1 - ciężko się to czyta, chociaż render fajny.

 

a tu ja pokalam wątek - praktycznie skończone już - render prosto z maxa - jedynie sharpen dodany w photoshopie. dla klienta będzie jeszcze przerenderowane raz w docelowej rozdzielczości. - więc popracuje nad plamami jeszcze.

 

jak na razie jakies 45min na render (3000x2000)

 

C&C mile widziane.

 

1)

wwwscena10asmall.jpg

 

2)

wwwscena10bsmall.jpg

Edytowane przez Loki

Napisano

Arch515: troszkę się zawiodłem. Na pierwszym biała plama na samym środku, chociaż po bokach mocno pobrudzone fasady, wnętrza strasznie źle się czyta, szczególnie to ujęcie z góry. Myślałem, że to jakiś Picasso. Na drugim i trzecim sporo przepaleń, na pierwszym jeszcze albo autko za duże albo znak za nisko, jakiś minivan typu Espace taki znak by już skosił. Klimat fajny, postpro genialna, ale robiłeś lepsze.

Napisano

pressenter nie marudz ;P

Arch: jest to "cos". maja dusze. pieknie.

pozdrawiam

Napisano
Arch515: troszkę się zawiodłem. Na pierwszym biała plama na samym środku, chociaż po bokach mocno pobrudzone fasady, wnętrza strasznie źle się czyta, szczególnie to ujęcie z góry. Myślałem, że to jakiś Picasso. Na drugim i trzecim sporo przepaleń, na pierwszym jeszcze albo autko za duże albo znak za nisko, jakiś minivan typu Espace taki znak by już skosił. Klimat fajny, postpro genialna, ale robiłeś lepsze.
Bo od oczywistości to jest Murator. ;)
Napisano

Arch uuuu...wspaniałe! Ileż w tym jest artyzmu i klimatu, dawaj to do FW bo Ci się gwiazdki należą!

Napisano

ależ prze artystycznie i prze klimatycznie arch. choć myślę że pierwszy kadr nie jest udany :)

też lubię s5 ;)

Napisano

arch zioommm wkroczyles w nowy wymiar 3d :D Poprostu pieknie sie patrzy na takie renderki i projekty kadry wypas szegolnie 4 :)

 

Elo !

Napisano

ooo misiek, panowie z katedry to popuszczą z radości jak to zobaczą :) Zapomniałeś tylko poprawić ostatnie ujęcie :D

Napisano

Super materiał -> możesz coś więcej o nim powiedzieć może jakieś drobne ustawienia, bo też ostatnio nad czymś takim pracuje i niestety nic nie wychodzi :/

Napisano

Panowie źle mnie chyba zrozumieli: ja nie mam nic do stylu Archa, uważam że praca jest genialna, bardzo artystyczna, i jak już ktoś zauważył faktycznie ma duszę i klimat. Mi tylko chodziło o to, że jako klient nie chciałbym chyba takiej, w końcu chyba można mieć własne zdanie. ;)

 

Czy ktoś wie co to za model lampejtki (kto zaprojektował, jak się nazywa, cokolwiek...)?

 

31629697.jpg

Napisano

Nowi : fajno ze sie podoba. material to 2sided i wszystko prawie na defaulcie + textura biało-szara.

Napisano

A właśnie, bo zapomniałem rzeknąć: bardzo fajny renderek Bonifatz, ładnie się prezentują te krzesełka pod tkaniną jak i sama tkanina.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności