Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Cornelius Scipio

Lupin:Bardzo ładny i udany test.Może daj jakiś materiał na szybe ,żeby pokazały się jakieś refleksy.Kolorki przyjemne i wyjściowo dobre do obróbki w PS ;) Po świetle podejrzewam ,że na exponentialu,ale mogę się mylić ;)

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model by indian

Materiały ja, testowałem. Jak ocenicie materiał skórzanego obicia? Muszę się jeszcze podćwiczyć bo jestem z lekka noobem vRayMtl'owym :) (Uwaga, skupiamy uwagę na materiał skóry i drewienka, resztę zostawmy tak w spokoju...)

longmantexlight.jpg

 

Niedługo będzie update bo zapomniałem że mam na kompie jeszcze poprawioną wersję modelu :)

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie trzeba ustawić fresnela i zmnieszyć odbicie. Czekam na dalsze komentarze et opinie.

Będzie update. BTW, JohnZi, gdzie to skopane odbicie masz na myśli? Na skórze czy drewnie, bo podałem do oceny właśnie te 2 materiały, jak napisałem w poście wyżej.

 

Świeciłem hdrką i vray sun..

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz-zrób jakieś donice takie murowane czy coś w tym stylu i wsadź w nie te krzewy bo to wygląda jakby na kamieniach rosły, dodatkowo te kamienie za duże, murek w oddali nieproporcjonalnie łączy się z kolejnym, ten pomysł połączenia parkietu prosto z kamieniami tez mi się nie widzi ale to testy to wiadomo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz, mówiąc z pozzytywnej strony, bez zjeżdżania, dzienne ujęcie jest naprawdę przyjemne. Patrząc ogólnie, "bez czepiania" sprawia mi nieco idylliczne wrażenie. A ja idyllę kocham ;)

Wyraźnie się postarałeś, ale czy mógłbyś trochę sun'a przestawić? :p I trochę za ciemno w cieniu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pressenter: Lol :) Nie będę dawał modelowanej na dalekie ujęcia ;) Ale będzie sporo "z przyczajki" a wtedy disp nie daje rady :)

 

Przyciemnić mówisz hmmm, pewnie masz racje. To wogle takie 1 co mi max wypluł, wstyd pokazywać, no ale może przynajmniej od początku złapie dobry kierunek. Ideałem jest praca JunioraR (4 pory roku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo myślałem, czy wrzucać tutaj obrazek, czy nie, ale w pierwszym poście jest napisane, że można wrzucać rendery robione dla zabawy, więc co mi tam. W sumie to taki zabawowo-próbny. ustawiałem wszystko według tutka DT o mustangu i chciałem zobaczyć jak to wyjdzie. Samochód nie był modelowany tak jak w tutku, tylko metodą którą się uczę czyli lowpoly->ms1->i dalej modelowanie. Wrzucam mustanga, bo przy audi które było w wipie miałem z tylu źle siatkę przed ms i się wszystko popsuło. Samochód jeszcze nie jest gotowy. Muszę poprawić to i owo. A teraz do rzeczy. Ford Mustang wersja Pokemon. Nie wiem, czemu akurat pokemony. Tak jakoś mi odwaliło. Renderowane w mentalu jakieś 10 minut.

 

pokemon.jpg

 

Jak wam się podoba? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności